Dan ben ik nog het meest benieuwd naar brrrrian en jaap.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik opteer echt voor partnerruil. Lieke met Dennis, Nadia met Huub, Amanda met Fries, Brian met Jaap.
quote:
Shoulder?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, ff normaal met m'n tere kinderhart!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:40 schreef APK het volgende:
Best een hoop gedoe om boven een bericht te reageren.
[..]
Ik ook, hoe vind je dat ik het doe met mijn laatste screencap?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik leer snel, pas mij aan!
Nee hoor, dat zijn de extensions van amandel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk gevonden, maar die ligt boven Brians hoofd.
Zou ze slangenbezweerder zijn? Het gaat mij namelijk om het lichte gedeelte in de cap, daar staat toch iets als een paal boven water?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[enter]
[enter]
De vraag is dan: Waarom?
[..]
si, laten we dan afspreken op het parkeerterrein van de smithsfabriek, neutraal terrein for a start1quote:
Ik moest toch wat.... "Juicy performing a Nicky act" slaat nergens opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk gevonden, maar die ligt boven Brians hoofd.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
si, laten we dan afspreken op het parkeerterrein van de smithsfabriek, neutraal terrein for a start1
ikke niet begrijp?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:40 schreef APK het volgende:
Best een hoop gedoe om boven een bericht te reageren.
[..]
Oh natuurlijk. En nou zit ik te speuren naar hond #2.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn de extensions van amandel.![]()
Ja dat heb ik gezien en amandel dus blijkbaar ook. Misschien dat ze daarom nu veilig op haar rug ligt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze slangenbezweerder zijn? Het gaat mij namelijk om het lichte gedeelte in de cap, daar staat toch iets als een paal boven water?
Je bent in de war met Nadiaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien en amandel dus blijkbaar ook. Misschien dat ze daarom nu veilig op haar rug ligt.![]()
Waarom geld verzamelen als miljonair? Rentenierenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik dacht altijd dat miljonairs geen sex hadden, te druk met geld verzamelen. Ik moet mijn mening bij gaan stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |