quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn hier op het DGK forum, weet je nog? Er zijn vast ook wel fora waar je heel genuanceerd en gevoelig over herfsttranen en andere moeilijke zaken kunt schrijven![]()
Jij mag iedereen van mij in dat huis uitschelden voor wat je wilt, word ik niet boos om, geef alleen zo nodig commentaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee lobasca, alles goed? dacht al dat je pissed was omdat ik een keer dennis iets van hermafrodietenlover' had genoemd, later nog wel genuanceerd uitleg te geven, maar toen lag je al op je nest denk ik. hoe ben het in schagert?
Je kunt op je 75ste idd beter in de bak zitten dan in huize Avondrood...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat het zo slecht gesteld is met de verzorging in bejaardenhuizen?![]()
Vroeger toen ik bejaard was haalde ik anders altijd de kruimels uit m'n baard en poetste netjes tussen m'n tanden...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Dennis is erg op uiterlijke verzorging, heeft ie van huis uit meegekregen. Zo'n bejaarde met kruimels in z'n baard of spinazie tussen z'n tanden, dat kan vast niet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:19 schreef Kailany het volgende:
[..]
Als ie van achter wordt gepakt, kan die toch niet zien wie of wat het is![]()
nee, die woont in de grote stad en was aldaar.heeft ook een eetstoornis(nadir). moeilijk type hoor hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij mag iedereen van mij in dat huis uitschelden voor wat je wilt, word ik niet boos om, geef alleen zo nodig commentaar.
Ik had je later nog een fijne nacht gewenst, maar toen was jij al in de weer met iets van 22 jaar
Ach bij gebrek aan beter. Nood breekt wet nietwaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Dennis is erg op uiterlijke verzorging, heeft ie van huis uit meegekregen. Zo'n bejaarde met kruimels in z'n baard of spinazie tussen z'n tanden, dat kan vast niet.
Nou ja, je wordt efficiënt naar je einde gebracht hoor, niets mis mee! Allemaal kostenposten in die huizen. Nix rendabels meer aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt op je 75ste idd beter in de bak zitten dan in huize Avondrood...
Lang leve de verzorgingsstaat![]()
Ik zit tegen die tijd liever met minimale verzorging in m'n eigen verstofte huisje dan op zo'n plek.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu je een engel bent laat je lekker de boel de boelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vroeger toen ik bejaard was haalde ik anders altijd de kruimels uit m'n baard en poetste netjes tussen m'n tanden...
En zo komt Dennis aan zo'n opa met kruimels in z'n baardquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit tegen die tijd liever met minimale verzorging in m'n eigen verstofte huisje dan op zo'n plek.
Op zijn minst een parenclubquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kunnen ze daar achter geen verplichte partnerruil invoeren? Dan gebeurt er weer eens wat.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een sterfgevalletje in DGK zou ook wel aardig zijn, desnoods één van de hondjes. Geeft in ieder geval weer rumoer. En bij VOL natuurlijk allemaal in de weer om die lijkwagen tegen te houden.
Liever kruimels dan een overwerkte verzorgster die me 1 keer per week het bad in mietert.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo komt Dennis aan zo'n opa met kruimels in z'n baard
Ach, men moet het zelf maar redden hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou ze wel krijgen, gewoon weigeren die wekelijkse wasbeurt. Laat ze maar de hele dag in de stank zitten!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Liever kruimels dan een overwerkte verzorgster die me 1 keer per week het bad in mietert.
Maakt niet uit waar ze opklimt, hij mag er toch niet in... beetje droogneuken en meer niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
Nadia is er weer geheel uit eigen beweging op geklommen. Terwijl ze nog wel afstand voorstelde om 'vriendjes' te worden.
zit ze ook echt op z'n plasser? ik moest m'n streams verlengen(en m'n penis, maar da's een ander verhaal) maar kon m'n tel. niet vinden. zo please fill me in.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
Nadia is er weer geheel uit eigen beweging op geklommen. Terwijl ze nog wel afstand voorstelde om 'vriendjes' te worden.
Als engel wordt 't nu voor me gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu je een engel bent laat je lekker de boel de boel![]()
Je weet toch van de reclame dat alle vrouwen rond hun vijftigste al lekken? Die stank is sowieso geen probleem dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou ze wel krijgen, gewoon weigeren die wekelijkse wasbeurt. Laat ze maar de hele dag in de stank zitten!
Hij heeft natuurlijk wel voor haar gezongen, he. Dat heeft haar helemaal week gemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef Kailany het volgende:
Dacht dat Nadir voorlopig niet meer "intiem" wou zijn, maar alleen nog vriendjes....
rarara.. wie lig dennis af te lebberen?? zo voorspelbaar dat wijf!!![]()
![]()
![]()
1x per week??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Liever kruimels dan een overwerkte verzorgster die me 1 keer per week het bad in mietert.
Bah!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit ze ook echt op z'n plasser? ik moest m'n streams verlengen(en m'n penis, maar da's een ander verhaal) maar kon m'n tel. niet vinden. zo please fill me in.![]()
si(effe m'n dekbedhoes verwisseld en vreemd gegaan in de slow-chat, vandaar late reactie).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echte ware liefde zou in moeten houden dat je haar ook goed los kunt laten. We wachten rustig af......
Ze ligt wel bovenop hem... maar zie verder alleen een dekbed en haar achterhoofd... denk dat z'n 2 vingers zo wel weer die stinkdoos in zullen gaan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit ze ook echt op z'n plasser? ik moest m'n streams verlengen(en m'n penis, maar da's een ander verhaal) maar kon m'n tel. niet vinden. zo please fill me in.![]()
Ach, er zijn altijd mensen die wat over hebben...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Er zit dus vooruitgang in? Voor hun vijftigste zeiken ze nog al, lekken klinkt dan toch aantrekkelijker (of is dat te bot?)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch van de reclame dat alle vrouwen rond hun vijftigste al lekken? Die stank is sowieso geen probleem dus.
Ik heb je al ingefilled... zie de cap die ik er later bij deed. En nou weg met je vieze praatjesquote:
Goed he?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed zo Disana... gelijk aanpakken die newbies![]()
![]()
ik ben geen newbie, ik post al 3 weken, of zoietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed zo Disana... gelijk aanpakken die newbies![]()
![]()
Raar manvolk hier vanavond... is het volle maan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit dus vooruitgang in? Voor hun vijftigste zeiken ze nog al, lekken klinkt dan toch aantrekkelijker (of is dat te bot?)
er zijn ook heel veel lieve vrouwen hoor, echt wel!!
okay, sorry, ik ben een viespeukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb je al ingefilled... zie de cap die ik er later bij deed. En nou weg met je vieze praatjes![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben geen newbie, ik post al 3 weken, of zoiets
Geloof me... ik ben nog enorm lief tegen je...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, ff normaal met m'n tere kinderhart!
Maak je niet druk. Mensen die denken een bepaalde "status" te kunnen halen op een internet-forum... Vrij kanloos imo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben geen newbie, ik post al 3 weken, of zoiets
Ik leer snel, pas mij aan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar manvolk hier vanavond... is het volle maan?![]()
Ze heeft nu haar mond vol.... dus denk over 10 secondenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:38 schreef koppiesoep het volgende:
Gilt nadia al "neeee neeee neeee, jaaaaaa, jaaaaa, neeeeee....
Of is dat pas over 10 seconden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |