1x per week??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Liever kruimels dan een overwerkte verzorgster die me 1 keer per week het bad in mietert.
Bah!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit ze ook echt op z'n plasser? ik moest m'n streams verlengen(en m'n penis, maar da's een ander verhaal) maar kon m'n tel. niet vinden. zo please fill me in.![]()
si(effe m'n dekbedhoes verwisseld en vreemd gegaan in de slow-chat, vandaar late reactie).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echte ware liefde zou in moeten houden dat je haar ook goed los kunt laten. We wachten rustig af......
Ze ligt wel bovenop hem... maar zie verder alleen een dekbed en haar achterhoofd... denk dat z'n 2 vingers zo wel weer die stinkdoos in zullen gaan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit ze ook echt op z'n plasser? ik moest m'n streams verlengen(en m'n penis, maar da's een ander verhaal) maar kon m'n tel. niet vinden. zo please fill me in.![]()
Ach, er zijn altijd mensen die wat over hebben...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Er zit dus vooruitgang in? Voor hun vijftigste zeiken ze nog al, lekken klinkt dan toch aantrekkelijker (of is dat te bot?)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch van de reclame dat alle vrouwen rond hun vijftigste al lekken? Die stank is sowieso geen probleem dus.
Ik heb je al ingefilled... zie de cap die ik er later bij deed. En nou weg met je vieze praatjesquote:
Goed he?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed zo Disana... gelijk aanpakken die newbies![]()
![]()
ik ben geen newbie, ik post al 3 weken, of zoietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed zo Disana... gelijk aanpakken die newbies![]()
![]()
Raar manvolk hier vanavond... is het volle maan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit dus vooruitgang in? Voor hun vijftigste zeiken ze nog al, lekken klinkt dan toch aantrekkelijker (of is dat te bot?)
er zijn ook heel veel lieve vrouwen hoor, echt wel!!
okay, sorry, ik ben een viespeukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb je al ingefilled... zie de cap die ik er later bij deed. En nou weg met je vieze praatjes![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben geen newbie, ik post al 3 weken, of zoiets
Geloof me... ik ben nog enorm lief tegen je...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, ff normaal met m'n tere kinderhart!
Maak je niet druk. Mensen die denken een bepaalde "status" te kunnen halen op een internet-forum... Vrij kanloos imo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben geen newbie, ik post al 3 weken, of zoiets
Ik leer snel, pas mij aan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar manvolk hier vanavond... is het volle maan?![]()
Ze heeft nu haar mond vol.... dus denk over 10 secondenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:38 schreef koppiesoep het volgende:
Gilt nadia al "neeee neeee neeee, jaaaaaa, jaaaaa, neeeeee....
Of is dat pas over 10 seconden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |