ja, veel, op m'n rug ook een aardige vacht. vorig jaar in blanes dachten ze dat ik een trui aan had op het strand. bezwaren dan, joh?quote:
Ja.. bij mij ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Desii het volgende:
stream 3 loopt af en toe vast... hebben daar meer mensen last van?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Desii het volgende:
Ik heb al wel 2 dagen dat de tijden tussen 1 en 2, en ook tussen 3 en 4, meer dan een halve minuut verschillen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef F04 het volgende:
Hier loopt alles vlotjes.
nee, stream 1 en 2 mogen wel vastlopen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Desii het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ik wist dat jij zou weten welk stukje ik bedoelde![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef Giggio het volgende:
Snappen die 2 nou echt niet dat ze gigantisch voor schut gaan en staan sinds hun intrede in het huis.... nee dat snappen ze niet... ach waar maak ik me druk om...
Oehquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Jaap heeft het kennelijk moeilijk.....![]()
Ik vind Dennis erg grappigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ze zijn echt ongelovelijk .. N&N... kan me niet voorstellen dat er streamers zijn, die dat leuk vinden.
Wat is er grappig aan dennix als ik vragen mag?quote:
nee, dat meen je niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vind Dennis erg grappig en aantrekkelijk, hij heeft een mooi gezicht.
Hij maakt grapjes en Nadia moet er erg om lachen. Dan moet ie toch wel grappig zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef Kailany het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan dennix als ik vragen mag?
Ach ja... heb er eigenlijk niet zoveel over te zeggen... vroeg t me alleen af...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Hij maakt grapjes en Nadia moet er erg om lachen. Dan moet ie toch wel grappig zijn![]()
Letterlijk niet... de zooi van die beestjes opruimen vindt ze dan ook niet nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
De ene hond bij Lieke en de andere bij Japie....
het is ongelovelijk.. Amanda geeft geen drol om die beestjes![]()
Ik wou eerst reageren met 'een warm inkijkje', maar dat was voordat je de 2e cap erbij had geplaatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |