ja, veel, op m'n rug ook een aardige vacht. vorig jaar in blanes dachten ze dat ik een trui aan had op het strand. bezwaren dan, joh?quote:
Ja.. bij mij ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Desii het volgende:
stream 3 loopt af en toe vast... hebben daar meer mensen last van?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Desii het volgende:
Ik heb al wel 2 dagen dat de tijden tussen 1 en 2, en ook tussen 3 en 4, meer dan een halve minuut verschillen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef F04 het volgende:
Hier loopt alles vlotjes.
nee, stream 1 en 2 mogen wel vastlopen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Desii het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ik wist dat jij zou weten welk stukje ik bedoelde![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef Giggio het volgende:
Snappen die 2 nou echt niet dat ze gigantisch voor schut gaan en staan sinds hun intrede in het huis.... nee dat snappen ze niet... ach waar maak ik me druk om...
Oehquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Jaap heeft het kennelijk moeilijk.....![]()
Ik vind Dennis erg grappigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ze zijn echt ongelovelijk .. N&N... kan me niet voorstellen dat er streamers zijn, die dat leuk vinden.
Wat is er grappig aan dennix als ik vragen mag?quote:
nee, dat meen je niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vind Dennis erg grappig en aantrekkelijk, hij heeft een mooi gezicht.
Hij maakt grapjes en Nadia moet er erg om lachen. Dan moet ie toch wel grappig zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef Kailany het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan dennix als ik vragen mag?
Ach ja... heb er eigenlijk niet zoveel over te zeggen... vroeg t me alleen af...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Hij maakt grapjes en Nadia moet er erg om lachen. Dan moet ie toch wel grappig zijn![]()
Letterlijk niet... de zooi van die beestjes opruimen vindt ze dan ook niet nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
De ene hond bij Lieke en de andere bij Japie....
het is ongelovelijk.. Amanda geeft geen drol om die beestjes![]()
Ik wou eerst reageren met 'een warm inkijkje', maar dat was voordat je de 2e cap erbij had geplaatst.quote:
Amanda geeft alleen maar om een poes, en dat is die tussen haar benen, de sletquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
Worden ze niet er adoptie aangeboden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
Ze heeft dde honden nog geen 5 min aandacht gegeven, maar als je er aan komt doet ze alsof je aan haar make-up komtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
he henkie, ouwe kater!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Amanda geeft alleen maar om een poes, en dat is die tussen haar benen, de slet![]()
![]()
Vergeet ook Lieke even niet...zeikerd eerste klas........voor minder zijn mensen uit elkaar gegaan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:44 schreef tutjehola het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar als ik zo`n dochter had als Nadia zou ik geloof ik blij zijn dat ze een jaartje of wat in die kooi ging zitten. Wat kan die zeiken zeg
Z'n kop is eraf. Een vorige keer zag ik hem nog met iets erop gefröbeld, maar kennelijk is ie nu helemaal kaduuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Is de zwarte koning kwijt?? Of ligt daar voor de leuk een damsteen??
Alleen geven de honden niet om haar....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef tutjehola het volgende:
Ik denk dat jullie het helemaal verkeerd zien met Amanda versus hondjes.
Als ze straks ziet dat iemand met die beesten zit, maait ze ze uit de armen van die persoon, en gaat wel drie hele minuten zitten kroelen(als ze het vol houdt).
Vervolgens geeft ze de hondjes een wijze les mee, dat ze niet naar de vijand mogen gaan. Ze geeft er echt heul veul om hoor.
Lieke heeft meestal nog een reden als ze zeikt... Nadia zeikt echt overal over... en dan ook nog een keer dat zielige stemmetje en die ogen die op commando waterig kunnen wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Vergeet ook Lieke even niet...zeikerd eerste klas........voor minder zijn mensen uit elkaar gegaan...![]()
ja, daarom had die ene hond een spaanse kraagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef tutjehola het volgende:
Ik denk dat jullie het helemaal verkeerd zien met Amanda versus hondjes.
Als ze straks ziet dat iemand met die beesten zit, maait ze ze uit de armen van die persoon, en gaat wel drie hele minuten zitten kroelen(als ze het vol houdt).
Vervolgens geeft ze de hondjes een wijze les mee, dat ze niet naar de vijand mogen gaan. Ze geeft er echt heul veul om hoor.
Dat komt door Lieke, Huub en Jaap. Die houden ze steeds vast, zodat ze niet naar Amanda kunnen gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:02 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Alleen geven de honden niet om haar....
En nog niemand die een zwarte koning gestuurd heeft?? Zitten ze op VOL niet op te letten ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Z'n kop is eraf. Een vorige keer zag ik hem nog met iets erop gefröbeld, maar kennelijk is ie nu helemaal kaduuk.
Op commando waterig..................dat is fraaiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke heeft meestal nog een reden als ze zeikt... Nadia zeikt echt overal over... en dan ook nog een keer dat zielige stemmetje en die ogen die op commando waterig kunnen worden![]()
Dat wil ze al ongeveer een uur of drie, en intussen lebbert ze maar door.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Nadia wil een aantal dagen niet vrijen en niet intiem zijn met Dennis, maar als vriendjes met hem omgaan.
en talpa maakt een doorstartquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Nadia wil een aantal dagen niet vrijen en niet intiem zijn met Dennis, maar als vriendjes met hem omgaan.
Jammer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Nadia benadrukt alweer dat ze niet meer ziek is. 'Ik ben echt niet meer ziek, dat moet je echt niet denken.'
Ze is ongesteld aan het worden en is bang voor besmeurde lakens taferelen??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Misschien moet Huub (niet Jaap) er eerst een paar keer in de camera om roepen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog niemand die een zwarte koning gestuurd heeft?? Zitten ze op VOL niet op te letten ofzo![]()
jezus, zit je daar al 3 uur naar te kijken? hebben ze geen psychishe hulp bij jou op t dorp? misschien is langs gaan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat wil ze al ongeveer een uur of drie, en intussen lebbert ze maar door.
(terwijl ik dit typ, vraag ik me af wie hier de loser is, ja, ik geef het toe)
"Intiem" zijn ze toch nog niet geweest?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
D'r ogen hè... niet dat je er als man iets aan hebt ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Op commando waterig..................dat is fraai![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |