Dat is natuurlijk van alle tijden maar het gaat hier en nu nog veel te goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef Plotinus het volgende:
Er was een tijd, en nu keur ik dat zeker niet goed, dat de burgers hun vertegenwoordigers opknoopten (letterlijk), parlementsgebouwen opbliezen en (machtige) koningen afzetten. Er valt veel te zeggen over die tijd maar ze zetten tenminste wel daad bij woord.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Īk kan 'mijn mening" niet op het internet onderbouwen, dat is onmogelijk.
Dat kan je enkel in het dagelijks leven.
Tsja..wie het laatst lacht, lacht het best zeggen ze wel eens. Dus wie weet, Baaj. Ondertussen erg zwak dat het je blijkbaar teveel moeite kost om bronvermeldingen bij jouw feiten te plaatsen. Het zegt al genoeg eigenlijk. Maar ik ga je topics hier in BNW volgen vanaf nu, ben benieuwd wat het volgende uitstekend onderbouwde feit van je zal zijn. Ondergrondse Alien/Mensen bases waar een hybrid ras wordt gekweekt...oh wacht, die hebben we al een keer gehad. Ehm...de aarde is hol en wordt bewoond door kwaadaardige en intelligente reptielen, nee die hebben we ook al een keer gehad. Nou ja, we zien het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga die discussie niet meer voeren, ik lach om mensen als plotinus en verder zal het allemaal ooit wel openbaar worden, uiteraard te laat maar dat is de gehele geschiedenis al zo.
Tsja, dat zou je inderdaad zeggen. Maar als ik Baaj moet geloven balanceren we op de rand van de afgrond.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk van alle tijden maar het gaat hier en nu nog veel te goed.
De reden dat ik weinig op je in ga is omdat elke post van je volstaat van ridiculisaties, ik geloof nieteens in reptilians en ondergronse basissen (afgezien van dulce dan maar dat is een lang verhaal)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:33 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Tsja..wie het laatst lacht, lacht het best zeggen ze wel eens. Dus wie weet, Baaj. Ondertussen erg zwak dat het je blijkbaar teveel moeite kost om bronvermeldingen bij jouw feiten te plaatsen. Het zegt al genoeg eigenlijk. Maar ik ga je topics hier in BNW volgen vanaf nu, ben benieuwd wat het volgende uitstekend onderbouwde feit van je zal zijn. Ondergrondse Alien/Mensen bases waar een hybrid ras wordt gekweekt...oh wacht, die hebben we al een keer gehad. Ehm...de aarde is hol en wordt bewoond door kwaadaardige en intelligente reptielen, nee die hebben we ook al een keer gehad. Nou ja, we zien het vanzelf wel.![]()
Kun je me trouwens een datum geven wanneer het ooit openbaar zal worden voor mensen als mij? Ik maak het je makkelijk, je hoeft geen bron daarbij te vermelden.
Gvd, zat ik een hele lap tekst te typen en dan valt er iets op de "Escape" toets. Morgen doe ik wel een nieuwe poging, en het zal voor de verandering geen bash zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De reden dat ik weinig op je in ga is omdat elke post van je volstaat van ridiculisaties, ik geloof nieteens in reptilians en ondergronse basissen (afgezien van dulce dan maar dat is een lang verhaal)
Ik weet hoe politiek werkt omdat ik veel mensen in de politiek ken, en ik zelf ook politiek actief ben geweest.
Verder is het je eigen domme schuld dat ik geen zin heb om je op de hoogte te stellen, jij bent daar wat te simpel voor.
Waar haal je deze onzin vandaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef stonecoldcrazy het volgende:
heb totaal geen zin in 1 grote noord-amerikaanse natie terwijl europa net zo hard probeert meer grip te verwerven op amerika door europees samenwerkingsverband, man, gatverdamme..
mijn idee: maak 1 europeze strijdkracht en bezet amerika, verdeel het in 3 stukken net zo als zij duitsland opgedeelden omdat ze de sovjets geen eer wouden gunnen, verdeel en heers he.. en weg is de imperiale dictatuur die amerika op de wereld uitoefent..
technisch gezien had je oost en west in duitsland, alleen dan zou amerika nog te groot zijn dus zeg ik deel het op in 3 stukken, en dat sovjet unie het grootste deel kreeg was terecht ook, amerika gebruikte duitsland alleen maar als pion voor de koude oorlog, smerige kapitalisten zijn het..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan![]()
Duitsand was verdeeld in 4 stukken war de SU het grootste deel van kreeg
Nee denk ik niet, het ontwerp is volgens mij van dit jaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef pberends het volgende:
Leuke muntjes... ze zijn niet echt veel waard, 100 Amero is zeker geen 100 dollar.
Waarom staat er al 2007 op die munten trouwens? Ze gaan dat toch niet dit jaar al invoeren he...
100..cent.. volgens mij heb je dan 1 amero.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:41 schreef FOne het volgende:
Het kan ook 100 amero cent zijn
ben je nu aan het trollenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
technisch gezien had je oost en west in duitsland, alleen dan zou amerika nog te groot zijn dus zeg ik deel het op in 3 stukken, en dat sovjet unie het grootste deel kreeg was terecht ook, amerika gebruikte duitsland alleen maar als pion voor de koude oorlog, smerige kapitalisten zijn het..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |