abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:21:37 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52338149
Īk kan 'mijn mening" niet op het internet onderbouwen, dat is onmogelijk.
Dat kan je enkel in het dagelijks leven.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52354574
Onzin, gewoon een bronvermelding plaatsen. Geeft niet als je dat niet kunt, wat ogenschijnlijk het geval is. Maar blaas dan ook niet zo hard van de toren.

Wat me trouwens ook opvalt is bij de mensen die overal een samenzwering in zien is dat ze allemaal hard roepen wat er allemaal niet mis is met onze maatschappij, maar ondertussen ook niets meer dan dat doen. Ja, filmpjes maken en plaatsen op YouTube. En af en toe hoor je van handtekeningenacties en protestmarsen (alsof dat veel indruk maakt op de machthebbers). Ik zie niemand en masse de straat op gaan en politicy belemmeren in hun dagelijkse gang.

Er was een tijd, en nu keur ik dat zeker niet goed, dat de burgers hun vertegenwoordigers opknoopten (letterlijk), parlementsgebouwen opbliezen en (machtige) koningen afzetten. Er valt veel te zeggen over die tijd maar ze zetten tenminste wel daad bij woord.
pi_52354682
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef Plotinus het volgende:
Er was een tijd, en nu keur ik dat zeker niet goed, dat de burgers hun vertegenwoordigers opknoopten (letterlijk), parlementsgebouwen opbliezen en (machtige) koningen afzetten. Er valt veel te zeggen over die tijd maar ze zetten tenminste wel daad bij woord.
Dat is natuurlijk van alle tijden maar het gaat hier en nu nog veel te goed.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:51:15 #29
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_52354695
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Īk kan 'mijn mening" niet op het internet onderbouwen, dat is onmogelijk.
Dat kan je enkel in het dagelijks leven.
Internet is een medium, niet meer, niets minder
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:30:57 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52362235
Ik ga die discussie niet meer voeren, ik lach om mensen als plotinus en verder zal het allemaal ooit wel openbaar worden, uiteraard te laat maar dat is de gehele geschiedenis al zo.
pi_52364069
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga die discussie niet meer voeren, ik lach om mensen als plotinus en verder zal het allemaal ooit wel openbaar worden, uiteraard te laat maar dat is de gehele geschiedenis al zo.
Tsja..wie het laatst lacht, lacht het best zeggen ze wel eens. Dus wie weet, Baaj. Ondertussen erg zwak dat het je blijkbaar teveel moeite kost om bronvermeldingen bij jouw feiten te plaatsen. Het zegt al genoeg eigenlijk. Maar ik ga je topics hier in BNW volgen vanaf nu, ben benieuwd wat het volgende uitstekend onderbouwde feit van je zal zijn. Ondergrondse Alien/Mensen bases waar een hybrid ras wordt gekweekt...oh wacht, die hebben we al een keer gehad. Ehm...de aarde is hol en wordt bewoond door kwaadaardige en intelligente reptielen, nee die hebben we ook al een keer gehad. Nou ja, we zien het vanzelf wel.

Kun je me trouwens een datum geven wanneer het ooit openbaar zal worden voor mensen als mij? Ik maak het je makkelijk, je hoeft geen bron daarbij te vermelden.
pi_52364142
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef BertV het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk van alle tijden maar het gaat hier en nu nog veel te goed.
Tsja, dat zou je inderdaad zeggen. Maar als ik Baaj moet geloven balanceren we op de rand van de afgrond.

Overigens geloof ik best in sommige 'complottheoriën'. Het is alleen jammer dat sommige mensen echt overal een complot in zien.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:05:27 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52364928
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:33 schreef Plotinus het volgende:

[..]

Tsja..wie het laatst lacht, lacht het best zeggen ze wel eens. Dus wie weet, Baaj. Ondertussen erg zwak dat het je blijkbaar teveel moeite kost om bronvermeldingen bij jouw feiten te plaatsen. Het zegt al genoeg eigenlijk. Maar ik ga je topics hier in BNW volgen vanaf nu, ben benieuwd wat het volgende uitstekend onderbouwde feit van je zal zijn. Ondergrondse Alien/Mensen bases waar een hybrid ras wordt gekweekt...oh wacht, die hebben we al een keer gehad. Ehm...de aarde is hol en wordt bewoond door kwaadaardige en intelligente reptielen, nee die hebben we ook al een keer gehad. Nou ja, we zien het vanzelf wel.

Kun je me trouwens een datum geven wanneer het ooit openbaar zal worden voor mensen als mij? Ik maak het je makkelijk, je hoeft geen bron daarbij te vermelden.
De reden dat ik weinig op je in ga is omdat elke post van je volstaat van ridiculisaties, ik geloof nieteens in reptilians en ondergronse basissen (afgezien van dulce dan maar dat is een lang verhaal)
Ik weet hoe politiek werkt omdat ik veel mensen in de politiek ken, en ik zelf ook politiek actief ben geweest.
Verder is het je eigen domme schuld dat ik geen zin heb om je op de hoogte te stellen, jij bent daar wat te simpel voor.
pi_52367370
heb totaal geen zin in 1 grote noord-amerikaanse natie terwijl europa net zo hard probeert meer grip te verwerven op amerika door europees samenwerkingsverband, man, gatverdamme..
mijn idee: maak 1 europeze strijdkracht en bezet amerika, verdeel het in 3 stukken net zo als zij duitsland opgedeelden omdat ze de sovjets geen eer wouden gunnen, verdeel en heers he.. en weg is de imperiale dictatuur die amerika op de wereld uitoefent..
pi_52371931
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De reden dat ik weinig op je in ga is omdat elke post van je volstaat van ridiculisaties, ik geloof nieteens in reptilians en ondergronse basissen (afgezien van dulce dan maar dat is een lang verhaal)
Ik weet hoe politiek werkt omdat ik veel mensen in de politiek ken, en ik zelf ook politiek actief ben geweest.
Verder is het je eigen domme schuld dat ik geen zin heb om je op de hoogte te stellen, jij bent daar wat te simpel voor.
Gvd, zat ik een hele lap tekst te typen en dan valt er iets op de "Escape" toets. Morgen doe ik wel een nieuwe poging, en het zal voor de verandering geen bash zijn.
pi_52382161
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef stonecoldcrazy het volgende:
heb totaal geen zin in 1 grote noord-amerikaanse natie terwijl europa net zo hard probeert meer grip te verwerven op amerika door europees samenwerkingsverband, man, gatverdamme..
mijn idee: maak 1 europeze strijdkracht en bezet amerika, verdeel het in 3 stukken net zo als zij duitsland opgedeelden omdat ze de sovjets geen eer wouden gunnen, verdeel en heers he.. en weg is de imperiale dictatuur die amerika op de wereld uitoefent..
Waar haal je deze onzin vandaan
Duitsand was verdeeld in 4 stukken war de SU het grootste deel van kreeg
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_52531157
http://nl.youtube.com/watch?v=50qy-EvM6EM&mode=related&search=

Over Fox News berichtgeving over North American Union
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:04:33 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52532908
Waarom staat dit nog niet in nws trouwens, is best wel nieuwswaardig toch?
pi_52540822
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_52541595
Leuke muntjes... ze zijn niet echt veel waard, 100 Amero is zeker geen 100 dollar .

Waarom staat er al 2007 op die munten trouwens? Ze gaan dat toch niet dit jaar al invoeren he...
pi_52541671
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Waar haal je deze onzin vandaan
Duitsand was verdeeld in 4 stukken war de SU het grootste deel van kreeg
technisch gezien had je oost en west in duitsland, alleen dan zou amerika nog te groot zijn dus zeg ik deel het op in 3 stukken, en dat sovjet unie het grootste deel kreeg was terecht ook, amerika gebruikte duitsland alleen maar als pion voor de koude oorlog, smerige kapitalisten zijn het..
pi_52542701
Wajooow die muntjes zijn echt ZWAAR OCCULT.
pi_52542760

(Op klikken op te kunnen lezen)
pi_52542914
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef pberends het volgende:
Leuke muntjes... ze zijn niet echt veel waard, 100 Amero is zeker geen 100 dollar .

Waarom staat er al 2007 op die munten trouwens? Ze gaan dat toch niet dit jaar al invoeren he...
Nee denk ik niet, het ontwerp is volgens mij van dit jaar.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_52543405
LOL!... de Amero is de eenheid en ik zie muntjes van 100 Amero?

*krijgt een beetje oostblok-valua ideeën bij dit beeld en ziet nog biljetten van 200, 500, 1000, 2000, 5000, 10000 Amero verschijnen, waarbij 10000 Amero zo'n ¤ 600,- is ofzo*
pi_52543475
Bij de euro had je ook munten een jaar ofzo voordat ze in omloop waren.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:28:21 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52546972
>NWS
pi_52547309
Het kan ook 100 amero cent zijn
pi_52547401
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:41 schreef FOne het volgende:
Het kan ook 100 amero cent zijn
100..cent.. volgens mij heb je dan 1 amero.
pi_52557620
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef stonecoldcrazy het volgende:

[..]

technisch gezien had je oost en west in duitsland, alleen dan zou amerika nog te groot zijn dus zeg ik deel het op in 3 stukken, en dat sovjet unie het grootste deel kreeg was terecht ook, amerika gebruikte duitsland alleen maar als pion voor de koude oorlog, smerige kapitalisten zijn het..
ben je nu aan het trollen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')