eenschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Bastoenie het volgende:
Ijsmeis jij treft blaam door je middelvinger en je opgefokte gedrag!Als er geen auto tussen kan zit je ook te dicht op je voorganger maar dat terzijde. Die vrouw treft ook blaam omdat ze eventjes voor 1 auto inhalen naar rechts gaat, das best triest.
Trouwens ik heb er ook een schijthekel aan als mensen de rechterbaan niet benutten. Ik heb het zelf ook weleens gehad dat iets van 800 meter voor me een vrachtwagen ging inhalen en dat iedereen lekker rechts blijft hangen met 80. Daarop ben ik naar rechts gegaan en heb ongeveer over een kleine kilometer met 100 op de rechterijbaan gereden en een tiental auto's ingehaald. Iets verderop ingevoegd links en na twee vrachtwagens weer naar rechts. En iedereen maar dom links plakken
Wat is dat toch met die limburgers dat er altijd sjieke paints bij moeten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zal mijn TT eerst eens verduidelijken met een paint ().
[afbeelding]
'Kijk mij eens 160 rijden'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef enter het volgende:
[afbeelding]
Ik laat mensen niet voor, maar dat vinden ze ook niet erg![]()
nou, 'sorry', zo goed?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:09 schreef Janetje het volgende:
Haai, motorbloempje.
Als je je punt wilt maken, zou je dat dan op een normale manier willen doen? Zo met mensen omgaan is nergens voor nodig, hoe graag je dat misschien ook wilt denken.
Idd, te zielig en typisch "ik heb net een paar jaar mijn rijbewijs"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:
'Kijk mij eens 160 rijden'
Heb je je broekje wel verschoond hierna?
Voor een vrouw zijn dat al levensgevaarlijke snelhedenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
'Kijk mij eens 160 rijden'
Heb je je broekje wel verschoond hierna?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor een vrouw zijn dat al levensgevaarlijke snelheden![]()
ik ken genoeg (uiteraard motorrijdende) vrouwen die 160 nog voor mietjes vindenquote:
yay, nog iemand die snapt hoe het werktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef Repeat het volgende:
Als jij niet als een debiel zo irritant links blijft hangen (netzoals die anderen in het treintje), maar gewoon naar rechts gaan dan is de rechterbaan niet vrij voor mensen die je dan zo voorbijkomen en krijg je dit soort situaties niet.
Oftewel gewoon ruimte maken want wat die vrouw doet is het slimste.
Jij mag niet met een fiets op de snelweg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had dat mokkel er ook niet tussen gelaten![]()
Vrouwen op motoren uitgezonderd natuurlijkquote:
Vandaar dat ik ze nooit tegen komquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mn lange haar niet zovaak onder mn helm vandaag, omdat het daarvan zo erg in de knoop raakt door de wind, dat ik de hele avond kan spenderen aan het borstelen en ontklitten van mn haardos
Herrinering.....oh jee...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mn lange haar niet zovaak onder mn helm vandaag, omdat het daarvan zo erg in de knoop raakt door de wind, dat ik de hele avond kan spenderen aan het borstelen en ontklitten van mn haardos
Fijn he? Zelfs voor iemand die wel van SM houdt is dit toch net een stapje te verquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Herrinering.....oh jee...
Heb een paar keer mijn haren laten wapperen, maar na een bus anti klit shampoo, een hoop gegvd en vooral erg veel pijn dat toch maar niet weer gedaan
Dat is echt wanhopig voor lang haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |