abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52194519
Ik zou hetzelfde hebben gedaan als ijsmeis.

Rechts inhalen en vervolgens voordringen
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_52194959
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Bastoenie het volgende:
Ijsmeis jij treft blaam door je middelvinger en je opgefokte gedrag! Als er geen auto tussen kan zit je ook te dicht op je voorganger maar dat terzijde. Die vrouw treft ook blaam omdat ze eventjes voor 1 auto inhalen naar rechts gaat, das best triest.

Trouwens ik heb er ook een schijthekel aan als mensen de rechterbaan niet benutten. Ik heb het zelf ook weleens gehad dat iets van 800 meter voor me een vrachtwagen ging inhalen en dat iedereen lekker rechts blijft hangen met 80. Daarop ben ik naar rechts gegaan en heb ongeveer over een kleine kilometer met 100 op de rechterijbaan gereden en een tiental auto's ingehaald. Iets verderop ingevoegd links en na twee vrachtwagens weer naar rechts. En iedereen maar dom links plakken
eensch
Ja doei.
pi_52195146
Ijsmeis heeft prima gehandeld zoals ze het schetst en het met woorden nog duidelijk maakt.

Mevroitje kan wel rechts inhalen en verwachten dat mensen ruimte maken als ze het knipperlichtje aan doen, bij mij werkt dat niet in een dergelijke situatie.

Omdat mevroi schrok, ging ze boos kijken en toeteren. Daar is één gebaar duidelijk voor. Het flikker op gebaar.

Prima gehandeld.
pi_52195244
Dat wijf deed al eerder zo een actie zeg je. Dan had jij dus vantevoren kunnen weten dat ze het nog eens zou proberen. Inzicht noemen ze dat. Die situatie had dus makkelijk vermeden kunnen worden. En verder eens met Krea en Bara.
pi_52195306
Haai, motorbloempje.

Als je je punt wilt maken, zou je dat dan op een normale manier willen doen? Zo met mensen omgaan is nergens voor nodig, hoe graag je dat misschien ook wilt denken.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  PR/Manusje van alles woensdag 8 augustus 2007 @ 13:14:50 #106
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52195445
Ik had dat mokkel er ook niet tussen gelaten
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_52195645
Kleine meisjes die grote mensen topics aan willen maken
pi_52195677
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zal mijn TT eerst eens verduidelijken met een paint ( ).
[afbeelding]
Wat is dat toch met die limburgers dat er altijd sjieke paints bij moeten?
(Overigens zie ik duidelijk verschil in kwaliteit tussen de paints van maikuuul en die van jou. Hier zit duidelijk veel meer tijd en energie in)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:16:51 #109
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52197285
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef enter het volgende:
[afbeelding]

Ik laat mensen niet voor, maar dat vinden ze ook niet erg
'Kijk mij eens 160 rijden'

Heb je je broekje wel verschoond hierna?
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_52197495
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:09 schreef Janetje het volgende:
Haai, motorbloempje.

Als je je punt wilt maken, zou je dat dan op een normale manier willen doen? Zo met mensen omgaan is nergens voor nodig, hoe graag je dat misschien ook wilt denken.
nou, 'sorry', zo goed?
Ja doei.
pi_52197578
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:

Idd, te zielig en typisch "ik heb net een paar jaar mijn rijbewijs"
Met een volle tank nog wel
pi_52197594
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

Voor een vrouw zijn dat al levensgevaarlijke snelheden
pi_52197760
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:26 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Voor een vrouw zijn dat al levensgevaarlijke snelheden
niet generaliseren!
Ja doei.
pi_52197820
Als jij niet als een debiel zo irritant links blijft hangen (netzoals die anderen in het treintje), maar gewoon naar rechts gaan dan is de rechterbaan niet vrij voor mensen die je dan zo voorbijkomen en krijg je dit soort situaties niet.

Oftewel gewoon ruimte maken want wat die vrouw doet is het slimste.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:39:52 #115
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52198026
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet generaliseren!
Maar hij heeft wel gelijk
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_52198351
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk
ik ken genoeg (uiteraard motorrijdende) vrouwen die 160 nog voor mietjes vinden

't is dat mijn motor bij die snelheid uit elkaar trilt maargoed..
Ja doei.
pi_52198365
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef Repeat het volgende:
Als jij niet als een debiel zo irritant links blijft hangen (netzoals die anderen in het treintje), maar gewoon naar rechts gaan dan is de rechterbaan niet vrij voor mensen die je dan zo voorbijkomen en krijg je dit soort situaties niet.

Oftewel gewoon ruimte maken want wat die vrouw doet is het slimste.
yay, nog iemand die snapt hoe het werkt
Ja doei.
pi_52199735
Er is voor beiden wel wat te zeggen. Aan jouw kant heb je gelijk, jij hebt voorrang en zij doet een bijzondere verrichting en moet ze wachten. Maar jij rijdt weer onnodig links want zij had weer ruimte om jou rechts in te halen en zij reed dus netjes rechts.

Maar mevrouw had gewoon lekker moeten wachten want door haar moet jij en iedereen achter jou op de rem en daar heb je de geboorte van een file alweer en ze veroorzaakte bijna een ongeval.

Dit soort dingen kom ik bijna dagelijks tegen. Linkerrij die langzaam rijdt en rechts een rij vrachtwagens. Als ik geen ruimte heb om naar links te gaan, blijf ik gewoon rechts en rem ik vaak ook niet af dus ik rijd de hele linkse rij vaak voorbij, en hoe mooi is het dan om te zien hoe al die figuren krampachtig vaart gaan maken zodat er geen ruimte meer tussen hem en zijn voorganger is dat terwijl ik dus helemaal niet wil invoegen. Ik doe niet zo moeilijk, ik blijf wel ff achter die vrachtwagen totdat die begrafenisstoet voorbij is.

Maar blijf allemaal eens gewoon rechts totdat je naar links moet en ga niet 20KM van te voren al links rijden met 1km/u verschil zodat anderen (die wel netjes rechts blijven) niet meer de kans hebben om naar links te gaan. En geef elkaar eens gewoon de ruimte, zo moeilijk is dat allemaal niet, maar ja, men gunt elkaar geen centimeter asfalt en het is alleen ikke ikke ikke.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52199811
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had dat mokkel er ook niet tussen gelaten
Jij mag niet met een fiets op de snelweg!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52199974
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet generaliseren!
Vrouwen op motoren uitgezonderd natuurlijk

Vrouwen op motor met lange haren onder de helm vandaan
Het is een zeldzaamheid
pi_52200020
ik heb mn lange haar niet zovaak onder mn helm vandaag, omdat het daarvan zo erg in de knoop raakt door de wind, dat ik de hele avond kan spenderen aan het borstelen en ontklitten van mn haardos
Ja doei.
pi_52200144
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mn lange haar niet zovaak onder mn helm vandaag, omdat het daarvan zo erg in de knoop raakt door de wind, dat ik de hele avond kan spenderen aan het borstelen en ontklitten van mn haardos
Vandaar dat ik ze nooit tegen kom Vanaf nu ga je maar fijn heel de avond borstelen
pi_52200421
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Herrinering.....oh jee...

Heb een paar keer mijn haren laten wapperen, maar na een bus anti klit shampoo, een hoop gegvd en vooral erg veel pijn dat toch maar niet weer gedaan

Dat is echt wanhopig voor lang haar
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52200520
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Herrinering.....oh jee...

Heb een paar keer mijn haren laten wapperen, maar na een bus anti klit shampoo, een hoop gegvd en vooral erg veel pijn dat toch maar niet weer gedaan

Dat is echt wanhopig voor lang haar
Fijn he? Zelfs voor iemand die wel van SM houdt is dit toch net een stapje te ver
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')