Maar me schijt is zwaarderquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:23 schreef GebakkenEi het volgende:
Het leven is zwaar.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:38 schreef Janetje het volgende:
Juist..
Dit is niet eens onzinwaardig..
Schijttopic.
Zooo dat is irritant... wat zou dat kunnen zijn? Te weinig vezels of zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:22 schreef Catch_me het volgende:
O ja en van die keharde konijnen keutels soms![]()
- Aanschuiven bij een willekeurige vergadering of presentatie op voorwaarde dat je er niet snel uit kunt lopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:27 schreef Robin2130 het volgende:
Ik hoef t niet op te houden, ik wil t juist kwijt
Onvoldoende vocht binnen gekregen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:39 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Zooo dat is irritant... wat zou dat kunnen zijn? Te weinig vezels of zo?
Ga jij eerst maar eens leren quotenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:05 schreef leolinedance het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Nnelis het volgende:
wees blij dat het geen H1 is....
[/quote
piet grapsteel..
Liefst zware.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Tarmelane het volgende:
Shag roken. Dat helpt echt.
Klopt! Ik kon laatst ook niet schijten terwijl ik heel nodig moest, sjekkie gedraaid, donald duckje erbij en gaan met die banaan!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ontbijtkoek en olijfolie. Jewaids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. )
De rest hoef ik jullie niet te vertellen![]()
![]()
en dat vind je fijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:23 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb sinds afgelopen zondag niet meer gescheten![]()
Merkte er niet veel van... Vanmorge weer een drol gedraaidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
en dat vind je fijn?
lekker gezond
Kwestie van even nagaan wat je laatst gegeten hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben vandaag al de hele dag aan het schijten.![]()
Het is zegmaar net niet goed, iets te slap, het kletterd er zo uit.![]()
Ik voel de afgelopen 3 dagen ook niks anders dan geborrel in mij, ben de hele dag door scheten aan het laten, en niet van die keine, nee, echt zo'n grote duidelijke knallerd.
En meuren!!Daar is een riool lekker fris bij...
![]()
![]()
Ik heb er genoeg van, ik wil weer een stevige beer kunnen draaien en niet de hele dag door geborrel in mij voelen en het na een paar minuten ruiken.![]()
juk!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:07 schreef niekth het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R7sphQ1drxw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |