Uitsloverquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol net 15x achter elkaar gewonnen in Motorstorm online, het was zelfs zo erg dat ze allemaal de room verlietenomdat ik erin zat
![]()
En daar hoort die ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gerucht mag weer de prullenbak in
bron: PS3onlyquote:Donderdag 09 augustus 2007 - Vandaag maakte Midway de officiële releasedata van John Woo's Stranglehold bekend. De game heeft in het verleden flink wat vertraging opgelopen, maar de uitgever wist nu te vertellen dat de PC en Xbox 360 versie beide vanaf 27 augustus verkrijgbaar zullen zijn in Amerika en vanaf 7 september ook in Europa.
Helaas ontbreekt de PlayStation 3 versie in dit rijtje. Eerder meldden we al dat Stranglehold op de PS3 iets later zou komen, maar uit navraag blijkt dat de PS3-versie nu zelfs helemaal zonder datum zit. Midway wist ons wel te melden dat de game zeker nog dit jaar op de PS3 zal verschijnen, maar een datum of zelfs termijn voor de game durfden ze helaas niet te noemen.
Jezus.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Crashcat het volgende:
Via GOT
ps3 op 200" scherm via 1080p HD projector
wow! dat ziet er ziekelijk uit! Ik zou willen dat ik zoveel ruimte/geld/tijd had om dat in mijn huiskamertje te zetten.quote:
Dat, is koning...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Crashcat het volgende:
Via GOT
ps3 op 200" scherm via 1080p HD projector
Ik niet, dan kwam ik nooit meer buiten nml..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:48 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
wow! dat ziet er ziekelijk uit! Ik zou willen dat ik zoveel ruimte/geld/tijd had om dat in mijn huiskamertje te zetten.
The Darkness?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef CecilBDemented het volgende:
iemand nog wat games die die weg doet.
[CENTRAAL] Playstation 3 (PS3) games verkoop/ruil topicquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef CecilBDemented het volgende:
motorstorm?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik zal eens kijken thanks voor de tipquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom gebruiken jullie niet wirecard (.com)? Schijnt ook gewoon te werken als ik een aantal reacties op diverse fora zo lees...
Je moet je PS3 idd op 720p zetten. Het ligt aan je monitor of die het in 16:9 kan uitzenden. Vaak is dit niet het geval en wordt het beeld uitgerekt naar 16:10. Ook extrapoleert de monitor het 720p signaal naar 1680x1050 wat er voor zorgt dat het beeld minder scherp is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Cid het volgende:
Heeft iemand zijn PS3 trouwens wel eens aangesloten op een TFT monitor?
Mijn monitor heeft een native resolutie van 1680x1050, daar past Full HD (1920x1080) niet in. Moet ik mijn PS3 dan op 720P (dat past wel) zetten? Krijg ik dan zwarte balken op mijn monitor, of wordt er gescaled naar de native resolutie?
Khad hiervoor een HP W2207 (met pixel mapping) en daar de PS3 op aangesloten. Je krijgt nooit zwarte balken ook al ondersteunt je monitor pixel mapping (het wordt dus gescaled). Daardoor heb ik hem ook omgeruild voor een LCD TV. Erg jammer, aangezien het beeld toch wel beter op een monitor uitziet dan op een TV.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Cid het volgende:
Heeft iemand zijn PS3 trouwens wel eens aangesloten op een TFT monitor?
Mijn monitor heeft een native resolutie van 1680x1050, daar past Full HD (1920x1080) niet in. Moet ik mijn PS3 dan op 720P (dat past wel) zetten? Krijg ik dan zwarte balken op mijn monitor, of wordt er gescaled naar de native resolutie?
Ik speel op een SDTV, en het is zeker wel de moeite waard. Motorstorm alleen al ziet er stukken beter uit dan een gemiddelde PS2 game.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef samjustme het volgende:
Ik wacht rustig af totdat ie 399 kost en ja heb er nu niet zoveel aan, heb niet eens hd-ready tv
Ik heb hiervoor een XBOX360 gehad en ja de games zagen zelfs op mijn klein tv schitterend uit, heb zelf daarvoor een ps2 en veel plezier aan beleefd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik speel op een SDTV, en het is zeker wel de moeite waard. Motorstorm alleen al ziet er stukken beter uit dan een gemiddelde PS2 game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |