Uitsloverquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol net 15x achter elkaar gewonnen in Motorstorm online, het was zelfs zo erg dat ze allemaal de room verlietenomdat ik erin zat
![]()
En daar hoort die ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gerucht mag weer de prullenbak in
bron: PS3onlyquote:Donderdag 09 augustus 2007 - Vandaag maakte Midway de officiële releasedata van John Woo's Stranglehold bekend. De game heeft in het verleden flink wat vertraging opgelopen, maar de uitgever wist nu te vertellen dat de PC en Xbox 360 versie beide vanaf 27 augustus verkrijgbaar zullen zijn in Amerika en vanaf 7 september ook in Europa.
Helaas ontbreekt de PlayStation 3 versie in dit rijtje. Eerder meldden we al dat Stranglehold op de PS3 iets later zou komen, maar uit navraag blijkt dat de PS3-versie nu zelfs helemaal zonder datum zit. Midway wist ons wel te melden dat de game zeker nog dit jaar op de PS3 zal verschijnen, maar een datum of zelfs termijn voor de game durfden ze helaas niet te noemen.
Jezus.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Crashcat het volgende:
Via GOT
ps3 op 200" scherm via 1080p HD projector
wow! dat ziet er ziekelijk uit! Ik zou willen dat ik zoveel ruimte/geld/tijd had om dat in mijn huiskamertje te zetten.quote:
Dat, is koning...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Crashcat het volgende:
Via GOT
ps3 op 200" scherm via 1080p HD projector
Ik niet, dan kwam ik nooit meer buiten nml..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:48 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
wow! dat ziet er ziekelijk uit! Ik zou willen dat ik zoveel ruimte/geld/tijd had om dat in mijn huiskamertje te zetten.
The Darkness?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef CecilBDemented het volgende:
iemand nog wat games die die weg doet.
[CENTRAAL] Playstation 3 (PS3) games verkoop/ruil topicquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef CecilBDemented het volgende:
motorstorm?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik zal eens kijken thanks voor de tipquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom gebruiken jullie niet wirecard (.com)? Schijnt ook gewoon te werken als ik een aantal reacties op diverse fora zo lees...
Je moet je PS3 idd op 720p zetten. Het ligt aan je monitor of die het in 16:9 kan uitzenden. Vaak is dit niet het geval en wordt het beeld uitgerekt naar 16:10. Ook extrapoleert de monitor het 720p signaal naar 1680x1050 wat er voor zorgt dat het beeld minder scherp is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Cid het volgende:
Heeft iemand zijn PS3 trouwens wel eens aangesloten op een TFT monitor?
Mijn monitor heeft een native resolutie van 1680x1050, daar past Full HD (1920x1080) niet in. Moet ik mijn PS3 dan op 720P (dat past wel) zetten? Krijg ik dan zwarte balken op mijn monitor, of wordt er gescaled naar de native resolutie?
Khad hiervoor een HP W2207 (met pixel mapping) en daar de PS3 op aangesloten. Je krijgt nooit zwarte balken ook al ondersteunt je monitor pixel mapping (het wordt dus gescaled). Daardoor heb ik hem ook omgeruild voor een LCD TV. Erg jammer, aangezien het beeld toch wel beter op een monitor uitziet dan op een TV.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Cid het volgende:
Heeft iemand zijn PS3 trouwens wel eens aangesloten op een TFT monitor?
Mijn monitor heeft een native resolutie van 1680x1050, daar past Full HD (1920x1080) niet in. Moet ik mijn PS3 dan op 720P (dat past wel) zetten? Krijg ik dan zwarte balken op mijn monitor, of wordt er gescaled naar de native resolutie?
Ik speel op een SDTV, en het is zeker wel de moeite waard. Motorstorm alleen al ziet er stukken beter uit dan een gemiddelde PS2 game.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef samjustme het volgende:
Ik wacht rustig af totdat ie 399 kost en ja heb er nu niet zoveel aan, heb niet eens hd-ready tv
Ik heb hiervoor een XBOX360 gehad en ja de games zagen zelfs op mijn klein tv schitterend uit, heb zelf daarvoor een ps2 en veel plezier aan beleefd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik speel op een SDTV, en het is zeker wel de moeite waard. Motorstorm alleen al ziet er stukken beter uit dan een gemiddelde PS2 game.
het gaat inderdaat slecht met microsoft met die prut consolequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een XBOX360 gehad en ja de games zagen zelfs op mijn klein tv schitterend uit, heb zelf daarvoor een ps2 en veel plezier aan beleefd.
Ik weet niet maybe vind ik gamen gewoon minder intressant dan vroeger.
Ik vind overigens het aanbod van games op ps3 te magertjes op dit moment en ja vindt het gewoon nog niet waard en ja ik denk echt dat ps3 dit keer als 3e uit de bus zal komen, gaat helemaal niet goed met sony.
Krijgen we weer fanboy gezeik pff.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:25 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
het gaat inderdaat slecht met microsoft met die prut console
wow ala God of Warquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Fanboy flames dismissed please...
It's time for the GOTY!
Gametrailers Heavenly Sword Preview
![]()
![]()
![]()
Euuh.. Nee. Ik heb met een hoop moeite deze screenshot hier geplaatst gekregen. Op dit forum is deze screen als eerste te zien. Dus houd je gesnob voor je en wees aardig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Check die character models
Maar je probeert schijnbaar iets anders duidelijk te maken BMH?![]()
Neequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus houd je gesnob voor je en wees aardig.
Zeg ik: Op dit forum is het voor het eerst te zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe bedoel je?![]()
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=26634&start=975
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeg ik: Op dit forum is het voor het eerst te zien.
Ok.. Als het zo moet dan post ik wel geen screenshots meer.quote:
Nee maar je zegt als 1e op dit forum maar dat is toch altijd als iemand een screen post?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Ok.. Als het zo moet dan post ik wel geen screenshots meer.
Gekke lui hier![]()
Zeer vermakelijk spel jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Fanboy flames dismissed please...
It's time for the GOTY!
Gametrailers Heavenly Sword Preview
![]()
![]()
![]()
Jep, dit ou wel eens heel goed de GOTY kunnen gaan worden. Nog even afwachten wat halo 3 en cod4 doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zeer vermakelijk spel jaGa hem ook zeker halen als ie uit is.
game is gecanceldquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:05 schreef Kremers het volgende:
Trailer Dirty Harry
Next-gen actie game, waar Clint Eastwood aan meewerkt (o.a. de voiceover)
Mij benieuwen
edit:quote:
Shitquote:The game has now officially been cancelled after "trouble" at The Collective. However Warner Bros. have said they still intend on there being a Dirty Harry game using another developer, but it will not be produced and released for a few years.
het wordt steeds gekker met die gamesquote:
Mij benieuwen hoe hij je bevaltquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:31 schreef Neverstop het volgende:
Nou, heb toch een Joytech Fusion RGB Scart voor me liggen (nee ik heb nog geen HDTV). Met game/movie switch. Kan 'm jammergenoeg pas zondagavond uitproberen.
Wel kan ik me alvast vergapen aan het mooie visnetje om de kabels, ooeehh.
Volgens mij is een slechte RGB kabel nog altijd beter dan een goede S-video kabel hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mij benieuwen hoe hij je bevalt
Ik ben zelf ook op zoek naar iets beters (composite), maar denk dat het toch maar de s-video kabel van Sony wordt. Volgens mij bestaan er geen echt goede RGB kabels voor de PS3?
nice!!quote:A look at the new MGS4 for PS3 with Ryan Payton, Assistant Producer for the game. Also a quick look at PS3 MGS Online, Portable Ops Plus and the MGS2 Digital Novel
Neuhquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:51 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Volgens mij is een slechte RGB kabel nog altijd beter dan een goede S-video kabel hoor.
Las ik ook, maar als je goed oplet zie je dat het alleen voorkomt bij Amerikanen. Bovendien staat er in al die topics wel een reactie bij van "maar dat lag toch aan de PS3?". Ik heb dus het vermoeden dat strepen door het beeld bij RGB kabels een beginfoutje met de Amerikaanse PS3's was.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Neuhs-video is best goed hoor
Ik lees verhalen over RGB kabels die strepen door het beeld geven
quote:n de SCART-connector was aanvankelijk geen S-Video voorzien. Dit formaat biedt een aanzienlijk betere beeldkwaliteit dan composiet, maar minder dan RGB. Alhoewel vanuit de SCART-kant gezien feitelijk overbodig werd deze signaalvorm in de jaren '90 erg populair en werd een S-Videofunctie aan SCART toegevoegd. Dit heeft enige verwarring voor de consument opgeleverd; het is aan een televisie lastig te zien of de S-Videofunctie ondersteund is.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:52 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=93950
[..]
nice!!
MGS
Snake
Kojima![]()
Dat hoor ik ook, jammer dat die kabel nergens normaal te verkrijgen is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:43 schreef CecilBDemented het volgende:
ultimate scart cable blaze is de beste die je kan kopen
met dvd mode en game mode.
game mode is rgb en hele goede kwaliteid.
er is gewoon geen betere
720p natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:12 schreef Cid het volgende:
Zijn hier mensen die spelen op een 32" HD Ready TV?
Zo ja, welke output modus gebruiken jullie?
Voer je de TV een hogere resolutie en laat je de TV downscalen, of voer je hem 720p en laat je de TV upscalen naar zijn native resolutie (1366 x 768)?
Aangezien er sowieso gescaled moet worden, is het beeld daarna nogsteeds scherp? Is er nog op te internetten bijvoorbeeld?
Het probleem dat ik nu op mijn SDTV heb is dat ik niet alle text in games makkelijk kan lezen (bijv. in Rainbow Six), en ik hoop dat alles op een HDTV goed scherp te zien is zoals op een PC maar ik ben bang dat die scherpte verloren gaat door het scalen van de TV...
Nee ik laat em gewoon op 720p.. daarbij heb ik een HDMI kabel en dus prima beeldquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:12 schreef Cid het volgende:
Zijn hier mensen die spelen op een 32" HD Ready TV?
Zo ja, welke output modus gebruiken jullie?
Voer je de TV een hogere resolutie en laat je de TV downscalen, of voer je hem 720p en laat je de TV upscalen naar zijn native resolutie (1366 x 768)?
Aangezien er sowieso gescaled moet worden, is het beeld daarna nogsteeds scherp? Is er nog op te internetten bijvoorbeeld?
Het probleem dat ik nu op mijn SDTV heb is dat ik niet alle text in games makkelijk kan lezen (bijv. in Rainbow Six), en ik hoop dat alles op een HDTV goed scherp te zien is zoals op een PC maar ik ben bang dat die scherpte verloren gaat door het scalen van de TV...
Dat lijkt me wel aangezien het al bijna Q3 isquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er staat op IGN dat Final Fantasy XIII in Q3 2007 in Europa uitkomt. Dat kan toch alleen maar onzin zijn?
http://ps3.ign.com/objects/826/826843.html
Suuuuuuuuurequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er staat op IGN dat Final Fantasy XIII in Q3 2007 in Europa uitkomt. Dat kan toch alleen maar onzin zijn?
http://ps3.ign.com/objects/826/826843.html
Ik denk nog wel wat later..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suuuuuuuuure
Het spel was toch volgens hun voor 10% voltooid?![]()
No way fuckin way dat het spel dit jaar gaat verschijnen. Eind 2008 zul je bedoelen![]()
Dit is het enige lijstje dat ik tegen kwam:quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:13 schreef Cid het volgende:
[..]
Weet iemand een lijstje met games die native 1080p support hebben?
Ik kan ook niet wachten op R.E. 5quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:49 schreef Kremers het volgende:
Wat is dat R.E. 4 een fucking uitgebreid zegDaar kunnen andere ontwikkelaars wat van leren
Kan niet wachten op R.E. 5: Zombie knallen in HD en DD![]()
Als je RE4 hebt... Waarom wacht je dan op RE5?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:49 schreef Kremers het volgende:
Wat is dat R.E. 4 een fucking uitgebreid zegDaar kunnen andere ontwikkelaars wat van leren
Kan niet wachten op R.E. 5: Zombie knallen in HD en DD![]()
Uh, wat ik al zei: HD en DDquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je RE4 hebt... Waarom wacht je dan op RE5?
RE4 is geweldig.
Dat krijg je bij het ontbreken van de PS2 chip. Emuleren werkt gewoon niet perfect. Je ziet het ook bij Xbox games op de 360 (al hebben die geen ernstige problemen zoals PS2 games dat hebben op de PS3).quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Cid het volgende:
Ouch...net geprobeerd om FFXII (PS2) af te spelen op de PS3, wat een drama! De full motion video's schokken over het scherm!
Ik speel met PAL signaal over SCART naar een normale breedbeeld TV. Iemand dit ook tegengekomen?
Ook ben ik nog bezig geweest met de Heavenly Sword demo, is het iemand ook opgevallen dat op het moment dat je over die touwen loopt het geluid even hikt soms?
Jij weet niet wat MILF betekent of wel.. ?quote:
Sarcasm FTWquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij weet niet wat MILF betekent of wel.. ?
quote:HEAVENLY SWORD REVIEW
As one of the games showcased pre-launch, Heavenly Sword, developed by Brit outfit Ninja Theory, has always been hotly anticipated. However, we’ll admit to being slightly worried about it – it always looked great, but would its sword-fighting gameplay cut the mustard? At last, we’ve got hold of pretty complete preview code and from the moment we popped it into our debug, our worries melted away. There’s no doubt it will be held up as an example of the sort of killer games the PS3 so badly needs when it arrives in the shops in September.
Following various early demos, it seems we obtained an erroneous impression of Heavenly Sword – it looked like an arena-fighting game, in the grand manner of Japanese beat-em-ups, but we saw no evidence of a coherent storyline. In reality, it proves to have a most excellent storyline, with some of the best voice acting, facial animation and motion-capture we’ve ever seen (both Andy Serkis, famed for playing Gollum in the Lord of the Rings and theatrical genius Steven Berkoff have been involved in that). And, more importantly, it boasts pleasingly varied and often innovative gameplay with a beautifully judged learning curve.
For the most part, you play Nariko – a quite astonishingly beautiful and seriously feisty redhead surely destined to generate a sizeable fan-club – daughter of local chieftain Shen and older sister of Kai, a young, child-like creature given to wearing a cat-eared hat and performing cartwheels. Nariko’s sword-skills and gymnastic abilities are the equal of any man’s, while Kai (who you also control at times) 0would give Robin Hood a run for his money at
archery.
The game starts with Shen, Nariko and Kai’s home fort under siege by the evil hordes commanded by King Bohan, a nasty piece of work surrounded by a bunch of mutant sycophants including his huge, dopey son Roach, the reptilian Whiptail and the metal-winged, shaven-headed Flying Fox. Actually, it starts with Nariko dying before flashing back to the siege, but we don’t want to spoil things for you. The siege provides a good means of introducing you to the basics of the control system – combinations of square and triangle produce different attacks. After fighting off the initial wave, Bohan’s full army descends, complete with giant catapults, which introduces another key gameplay mechanic: the ability to launch projectiles and by keeping square pressed and moving the Sixaxis around, to steer them all the way to their target. In the first instance, you’ll be firing cannonballs at the catapults, but the same principle applies to Kai’s arrows, shields and swords that you can pick up and so forth.
Before long, Shen has been captured and Nariko has acquired the Hevenly Sword, an enormous, cursed sword that Nariko can apply in three different ways from three stances. The default being speed, which generates low-strength attacks, but in which Nariko will automatically block incoming attacks (except for unblockable ones, which the game signals by highlighting their perpetrators with a red blur). In her Range stance, Nariko sends blades on chains whirling around her – later, you learn how to use this attack to create mini-whirlwinds. And there’s a Power stance, which is slow, but inflicts serious damage. Health is topped up by smashing special urns; Nariko can pick up pretty much anything and chuck it.
Before long, you’re chaining attacks together, working out the best way to take down different types of enemies (Nariko is a serious fighting machine and can take on loads at a time) and discovering cute touches, such as a great counter-attack, also using the Sixaxis’ motion-sensing capabilities, which lets Nariko embed a chain on a blade into an enemy and kick them off balance. Nariko can evade attacks if you flick the right stick. And when you get on a roll involving landing loads of hits without sustaining any yourself, you’re awarded Superstyle attacks, triggered using the circle button, which are seriously brutal and deeply satisfying.
As well as the fighting, there are levels in which you play as Kai, who has no melee abilities but an unlimited supply of arrows – and you can, for example, fire arrows through flames, then guide them into gunpowder barrels which take out several enemies at a time. There’s plenty of puzzle-solving, too, often involving opening gates (by repeatedly pressing the Action button, X) or chucking objects at gongs. A few also involve hitting prescribed buttons with alacrity.
And, of course, there are some seriously epic, multi-stage boss-battles – the bosses start with their health highlighted in green, which changes orange when you run it down (usually triggering a cut-scene). Then it will change from orange to red, and when you finally remove the last red health, you will have prevailed. Every boss requires a radically different strategic approach.
Heavenly Sword is amazing to behold, seriously addictive, pleasingly original, in that it manages not to feel like any other game you’ve played, demonstrates incredible attention to detail and, in general, is everything we hoped we’d find in a PS3 game. You could say that it’s about time, too – but once you get hold of a copy, you’ll agree that it was worth the wait.
Oooo.. ik ga denk ik deze game samen met een nieuwe TV scoren volgende maandquote:
Thnxquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:55 schreef SToRM81 het volgende:
Je kunt de oude SCART-kabel gewoon gebruiken ja
Op welke manier? Ik vind het totaal andere spellen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond Heavely Sword, Genji en Ninja Gaiden angstvallig op elkaar lijken
als je bij games als ninja gaiden (en misschien HS, Heb ik nog niet geprobeerd) loopt te button bashen, dan denk ik ten eerste dat je niet ver komt in de game (NG is daar een goed voorbeeld van... die game is pittig!) en dan haal je niet alles uit de game. het is zo'n voldoening om met een lekkere combo vianden af te maken... veel leuker dan button bashen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ik heb alleen de demo's gespeeld misschien komt het daardoor. Maar in alledrie de games liep ik me met een zwaard door het level heen te buttonbashen.
Ja dat is gewoon het soort spel he. Bij een FPS loop je ook met een geweer door een level wat te knallen. En zo lijken tig spellen heel veel op elkaar. Is verder ook niks mis mee als het maar gewoon lekker speelt en weet te boeienquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ik heb alleen de demo's gespeeld misschien komt het daardoor. Maar in alledrie de games liep ik me met een zwaard door het level heen te buttonbashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |