No shit..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:04 schreef VaLkyRie het volgende:
Ongelukkig huwelijk denk ik dan ja...
dat dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef thaleia het volgende:
Vriendin van me overkomt het altijd, waar ze ook werkt, dat ze "een meer dan goed contact" krijgt met een getrouwde man met een slechte relatie. Volgens mij gewoon omdat ze het niet op tijd afkapt. Die vriendin van je moet er gewoon afstandelijk mee omgaan, dan houdt ie wel op. Het loopt pas uit de hand als zo'n man het idee heeft dat zijn gedrag wat oplevert.
Hoeft niet perse, waarschijnlijk gewoon stoerdoenerij, als ze er op in gaat schrikt hij zich waarschijnlijk kapot. Gewoon een keer flink voor schut zetten, dan leert hij dat soort stomme grapjes wel af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:04 schreef VaLkyRie het volgende:
Ongelukkig huwelijk denk ik dan ja...
Dat denk ik ook, vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Hij is gewoon een player, en probeert die naieve vrouw het bed in te krijgen.
Het werkt dus wel, want je geeft aan dat zij al denkt dat hij het oprecht meent.
Dat zegt zij over hem? Dan zou ik helemaal oppassen, als ze er al vanuit gaat dat ze toch het onderspit delft...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:18 schreef Johnjohn het volgende:
en zijn haar woorden , doesnt take no for a answer,oprecht??
Die is heel erg waar. Zodra de seks een onbereikbaar station wordt moet je eens opletten hoeveel mannen 'plotseling' verdwijnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef thaleia het volgende:
Het loopt pas uit de hand als zo'n man het idee heeft dat zijn gedrag wat oplevert.
in dit opzicht zou ik dan graag eens vernemen hoe de dame in TS' verhaal met de avances van betrokkene omgaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:33 schreef Friek_ het volgende:
Die is heel erg waar. Zodra de seks een onbereikbaar station wordt moet je eens opletten hoeveel mannen 'plotseling' verdwijnen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:54 schreef Garisson72 het volgende:
kirt zij met een schalkse blik: "iehiehie! laten we dat maar niet doen! jij bent wel erg hè!".
Wat een inzicht in de mannelijke psyche!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:28 schreef Shitonya het volgende:
Bewust of onbewust is hij ontevreden over zijn huwelijk en zou het liefste haar op zijn bureau achterwaarts in de poes willen naaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |