Beter dan op de wipquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:05 schreef Xilantof het volgende:
Op de step, op de step, 'k ben zo blij dat ik 'm heb!
Met één been op de stoep en één been in de goot....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:05 schreef Xilantof het volgende:
Op de step, op de step, 'k ben zo blij dat ik 'm heb!
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, 'k loop de hele dag te zingen en te fluihuitenquote:
Ik wil een kangaroe, ik wil een kangaroequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, 'k loop de hele dag te zingen en te fluihuiten
En als ik dat niet doe! dan ben ik morgen dood!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Met één been op de stoep en één been in de goot....
fijn hebben we rustquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En als ik dat niet doe! dan ben ik morgen dood!
Krijg toch allemaal de klerequote:
Kom je strakjes bij me spelenquote:
Jeejquote:
Een p.i.n.o. is een Potentieel Interessant Neuk Object voor zover mij bekend...quote:
Bij ons heet dat een bukdiertje, dan hoef je niet meteen aan een blauwe vogel te denken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef freud het volgende:
[..]
Een p.i.n.o. is een Potentieel Interessant Neuk Object voor zover mij bekend...
Voor jouw misschien, maar ik neuk niet met vrouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef freud het volgende:
[..]
Een p.i.n.o. is een Potentieel Interessant Neuk Object voor zover mij bekend...
Die afkorting laat volgens mij is het midden of je hier een man of een vrouw neukt....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor jouw misschien, maar ik neuk niet met vrouwen
schat Pino is een vrouwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die afkorting laat volgens mij is het midden of je hier een man of een vrouw neukt....
Precies. Was een redelijk gangbare afkorting in Den Haag. Net als IPH, ZVO, KNOK, ODOL, etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die afkorting laat volgens mij is het midden of je hier een man of een vrouw neukt....
mag ik dan in jouw armen kruipen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Zet alvast een grote schaal 'Prakzakjes' klaar voor het hier een enorme orgie gaat worden![]()
Ik had het over de afkorting pino, niet de grote blauwe vogel in de bekendste straat van nederland.quote:
tis zelfs nog een redelijk kleine vrouw, ze steekt iig niet boven mij uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had het over de afkorting pino, niet de grote blauwe vogel in de bekendste straat van nederland.
wel knap trouwens, had een grote sterke vent verwacht met dat grote logge pak...
Tuurlijk mag datquote:
Nou 'A little bleu Swallow' is wel leuk voor een keertje..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja maar lieverd wij neuken ook geen grote blauwe vogels hoor.
Check, Nee, Nee en Check... En ik mis PLORK nog...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef freud het volgende:
[..]
Precies. Was een redelijk gangbare afkorting in Den Haag. Net als IPH, ZVO, KNOK, ODOL, etc.
En de PMORL niet te vergeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, Nee, Nee en Check... En ik mis PLORK nog...
- weg -quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:36 schreef ..zapper het volgende:
Net m'n bril opgehaald, das wel weer wennen zeg. En om te computeren kan ik hem beter afzetten merk ik.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH mense kinders schrik me kapotquote:
Freudquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
wie was dat nou die een serie foto`s van een bezwangerde dame wilde maken?
Ik doe met hem meequote:
En Pino wil niet per definitie zeggen dat het een vrouw is. Zolang het object maar interessant genoeg is...quote:
iets met nakauwen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En Pino wil niet per definitie zeggen dat het een vrouw is. Zolang het object maar interessant genoeg is...
Iets met vrouw ik ben net thuis en ik moet 3 "faptopics" doorlezenquote:
Ja, goffer... jij mag over een aantal weekjes genieten van je shiny alu iMacquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
had je ook al gezien dat ik al betaald heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |