Beter dan op de wipquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:05 schreef Xilantof het volgende:
Op de step, op de step, 'k ben zo blij dat ik 'm heb!
Met één been op de stoep en één been in de goot....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:05 schreef Xilantof het volgende:
Op de step, op de step, 'k ben zo blij dat ik 'm heb!
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, 'k loop de hele dag te zingen en te fluihuitenquote:
Ik wil een kangaroe, ik wil een kangaroequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, 'k loop de hele dag te zingen en te fluihuiten
En als ik dat niet doe! dan ben ik morgen dood!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Met één been op de stoep en één been in de goot....
fijn hebben we rustquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En als ik dat niet doe! dan ben ik morgen dood!
Krijg toch allemaal de klerequote:
Kom je strakjes bij me spelenquote:
Jeejquote:
Een p.i.n.o. is een Potentieel Interessant Neuk Object voor zover mij bekend...quote:
Bij ons heet dat een bukdiertje, dan hoef je niet meteen aan een blauwe vogel te denken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef freud het volgende:
[..]
Een p.i.n.o. is een Potentieel Interessant Neuk Object voor zover mij bekend...
Voor jouw misschien, maar ik neuk niet met vrouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef freud het volgende:
[..]
Een p.i.n.o. is een Potentieel Interessant Neuk Object voor zover mij bekend...
Die afkorting laat volgens mij is het midden of je hier een man of een vrouw neukt....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor jouw misschien, maar ik neuk niet met vrouwen
schat Pino is een vrouwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die afkorting laat volgens mij is het midden of je hier een man of een vrouw neukt....
Precies. Was een redelijk gangbare afkorting in Den Haag. Net als IPH, ZVO, KNOK, ODOL, etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die afkorting laat volgens mij is het midden of je hier een man of een vrouw neukt....
mag ik dan in jouw armen kruipen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Zet alvast een grote schaal 'Prakzakjes' klaar voor het hier een enorme orgie gaat worden![]()
Ik had het over de afkorting pino, niet de grote blauwe vogel in de bekendste straat van nederland.quote:
tis zelfs nog een redelijk kleine vrouw, ze steekt iig niet boven mij uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had het over de afkorting pino, niet de grote blauwe vogel in de bekendste straat van nederland.
wel knap trouwens, had een grote sterke vent verwacht met dat grote logge pak...
Tuurlijk mag datquote:
Nou 'A little bleu Swallow' is wel leuk voor een keertje..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja maar lieverd wij neuken ook geen grote blauwe vogels hoor.
Check, Nee, Nee en Check... En ik mis PLORK nog...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef freud het volgende:
[..]
Precies. Was een redelijk gangbare afkorting in Den Haag. Net als IPH, ZVO, KNOK, ODOL, etc.
En de PMORL niet te vergeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, Nee, Nee en Check... En ik mis PLORK nog...
- weg -quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:36 schreef ..zapper het volgende:
Net m'n bril opgehaald, das wel weer wennen zeg. En om te computeren kan ik hem beter afzetten merk ik.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH mense kinders schrik me kapotquote:
Freudquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
wie was dat nou die een serie foto`s van een bezwangerde dame wilde maken?
Ik doe met hem meequote:
En Pino wil niet per definitie zeggen dat het een vrouw is. Zolang het object maar interessant genoeg is...quote:
iets met nakauwen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En Pino wil niet per definitie zeggen dat het een vrouw is. Zolang het object maar interessant genoeg is...
Iets met vrouw ik ben net thuis en ik moet 3 "faptopics" doorlezenquote:
Ja, goffer... jij mag over een aantal weekjes genieten van je shiny alu iMacquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
had je ook al gezien dat ik al betaald heb?
iWorks krijg je er niet bijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, goffer... jij mag over een aantal weekjes genieten van je shiny alu iMacmet iLife '08 en iWorks '08
Ik wil ook!!![]()
Welles de pre-install staat er op, je hoeft alleen het goeie serienummer zien te vinden en dan kun je langer dan 30 dagen met dat programma werkenquote:
ja oke.. Kan ik eventueel doen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Welles de pre-install staat er op, je hoeft alleen het goeie serienummer zien te vinden en dan kun je langer dan 30 dagen met dat programma werken
Nieuw apparatus waarvan je fotocameraquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:50 schreef An24 het volgende:
Waar hebben jullie het in hemels naam over![]()
Ohw okay....duidelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nieuw apparatus waarvan je fotocameragaat doen..
Je foto's zullen er nog mooier uitzien, daarom koopt Xil dat ding ook..quote:
Kijk.....nu snap ik het, gefeli xilquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:53 schreef Xilantof het volgende:
Om het voor An even duidelijk te maken:
Ik heb zojuist een nieuwe iMac besteld!
Mijn pc is aan het overlijden. En wilde helemaal over op Apple na succesvol gebruik van m'n MacBook. En vandaag was de nieuwe iMac geintroduceerd, en die heb ik gelijk besteld
Oke, Pinoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef Chanty het volgende:
NERD-ALERT!!!
Laten we het over P.I.N.O. hebben, vind ik een aangenamer onderwerp op de late avond
Inderdaad, Apple is voor ubernerdsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, Pinomaar Apple is nie voor Nerds
Nietus, Apple is voor creatievelingen, wereldverbeteraars, entertainers en vooral PINO'squote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Inderdaad, Apple is voor ubernerds![]()
.
Beschouw jij Xil als een neukbaar onderwerpquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nietus, Apple is voor creatievelingen, wereldverbeteraars, entertainers en vooral PINO's
Als ik daarmee z'n iMac kan ontfutselen, zou ik het overwegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beschouw jij Xil als een neukbaar onderwerp![]()
Tijd om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als ik daarmee z'n iMac kan ontfutselen, zou ik het overwegen
Yeah right. Dat is het ubernerd camouflage sausje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nietus, Apple is voor creatievelingen, wereldverbeteraars, entertainers en vooral PINO's
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik roep eigenlijk standaard Pino naar mensen als ik hun aandacht wil, zo van: Hey pino!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, Pinomaar Apple is nie voor Nerds
Ah daarom zijn er zoveel nummertjes voor mequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik roep eigenlijk standaard Pino naar mensen als ik hun aandacht wil, zo van: Hey pino!
Krijgt nu ineens een heeeeeeeeeeel andere betekenist
Normaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, ik ben morgen weer helemaal normaal, maar vandaag was het ontzettend kneuzenfestijn op het werk en ik ben maar al te blij met het nieuws nu en voor Xil natuurlijk
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:08 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah daarom zijn er zoveel nummertjes voor me![]()
Mwah, die ervaring heb ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Yeah right. Dat is het ubernerd camouflage sausje.
Maar leuk Xil, succes met je aankoop, mijn ervaring is dat je meestal toch even beter twee maanden tot na de lancering kunt wachten bij Apple, maar hij ziet er in ieder geval stoer uit.
Ik ben altijd heel normaal, maar vanavond ben ik een beetje opgewondenquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel normaal, maar vanavond ben ik een beetje opgewonden![]()
Ik vond al dat er vandaag een raar sausje door m'n avondeten zat..quote:
groce...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik vandaag een raar sausje door m'n avondeten zat..
Goed plan, gaat ik ook doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef NoXxa het volgende:
*burp*
Ik gaat zo lekker tukken. Morgen weer dag vol arbeidsvreugde!
en dat wil ik al helemaaaaaaaaaaaaaal niet wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond al dat er vandaag een raar sausje door m'n avondeten zat..
Ohhh t was maar zigeunersausquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zou het echt aan de zigeunersaus liggen..
Dat is pas 'groce', wat heeft iedereen vanavondquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef NoXxa het volgende:
*burp*
Ik gaat zo lekker rukken. Morgen weer dag vol arbeidsvreugde!
Je bent raarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat krijg je als jezelf niet gekookt hebt vandaag..
Nu voel ik me helemaal raar...
Veel plezier bij de oosterburen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....ik ga er ook vandoorMorgen om half 8 de trein en dan verder slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |