Beter dan op de wipquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:05 schreef Xilantof het volgende:
Op de step, op de step, 'k ben zo blij dat ik 'm heb!
Met één been op de stoep en één been in de goot....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:05 schreef Xilantof het volgende:
Op de step, op de step, 'k ben zo blij dat ik 'm heb!
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, 'k loop de hele dag te zingen en te fluihuitenquote:
Ik wil een kangaroe, ik wil een kangaroequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, 'k loop de hele dag te zingen en te fluihuiten
En als ik dat niet doe! dan ben ik morgen dood!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Met één been op de stoep en één been in de goot....
fijn hebben we rustquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En als ik dat niet doe! dan ben ik morgen dood!
Krijg toch allemaal de klerequote:
Kom je strakjes bij me spelenquote:
Jeejquote:
Een p.i.n.o. is een Potentieel Interessant Neuk Object voor zover mij bekend...quote:
Bij ons heet dat een bukdiertje, dan hoef je niet meteen aan een blauwe vogel te denken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef freud het volgende:
[..]
Een p.i.n.o. is een Potentieel Interessant Neuk Object voor zover mij bekend...
Voor jouw misschien, maar ik neuk niet met vrouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef freud het volgende:
[..]
Een p.i.n.o. is een Potentieel Interessant Neuk Object voor zover mij bekend...
Die afkorting laat volgens mij is het midden of je hier een man of een vrouw neukt....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor jouw misschien, maar ik neuk niet met vrouwen
schat Pino is een vrouwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die afkorting laat volgens mij is het midden of je hier een man of een vrouw neukt....
Precies. Was een redelijk gangbare afkorting in Den Haag. Net als IPH, ZVO, KNOK, ODOL, etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die afkorting laat volgens mij is het midden of je hier een man of een vrouw neukt....
mag ik dan in jouw armen kruipen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Zet alvast een grote schaal 'Prakzakjes' klaar voor het hier een enorme orgie gaat worden![]()
Ik had het over de afkorting pino, niet de grote blauwe vogel in de bekendste straat van nederland.quote:
tis zelfs nog een redelijk kleine vrouw, ze steekt iig niet boven mij uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had het over de afkorting pino, niet de grote blauwe vogel in de bekendste straat van nederland.
wel knap trouwens, had een grote sterke vent verwacht met dat grote logge pak...
Tuurlijk mag datquote:
Nou 'A little bleu Swallow' is wel leuk voor een keertje..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja maar lieverd wij neuken ook geen grote blauwe vogels hoor.
Check, Nee, Nee en Check... En ik mis PLORK nog...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef freud het volgende:
[..]
Precies. Was een redelijk gangbare afkorting in Den Haag. Net als IPH, ZVO, KNOK, ODOL, etc.
En de PMORL niet te vergeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, Nee, Nee en Check... En ik mis PLORK nog...
- weg -quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:36 schreef ..zapper het volgende:
Net m'n bril opgehaald, das wel weer wennen zeg. En om te computeren kan ik hem beter afzetten merk ik.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH mense kinders schrik me kapotquote:
Freudquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
wie was dat nou die een serie foto`s van een bezwangerde dame wilde maken?
Ik doe met hem meequote:
En Pino wil niet per definitie zeggen dat het een vrouw is. Zolang het object maar interessant genoeg is...quote:
iets met nakauwen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En Pino wil niet per definitie zeggen dat het een vrouw is. Zolang het object maar interessant genoeg is...
Iets met vrouw ik ben net thuis en ik moet 3 "faptopics" doorlezenquote:
Ja, goffer... jij mag over een aantal weekjes genieten van je shiny alu iMacquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
had je ook al gezien dat ik al betaald heb?
iWorks krijg je er niet bijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, goffer... jij mag over een aantal weekjes genieten van je shiny alu iMacmet iLife '08 en iWorks '08
Ik wil ook!!![]()
Welles de pre-install staat er op, je hoeft alleen het goeie serienummer zien te vinden en dan kun je langer dan 30 dagen met dat programma werkenquote:
ja oke.. Kan ik eventueel doen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Welles de pre-install staat er op, je hoeft alleen het goeie serienummer zien te vinden en dan kun je langer dan 30 dagen met dat programma werken
Nieuw apparatus waarvan je fotocameraquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:50 schreef An24 het volgende:
Waar hebben jullie het in hemels naam over![]()
Ohw okay....duidelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nieuw apparatus waarvan je fotocameragaat doen..
Je foto's zullen er nog mooier uitzien, daarom koopt Xil dat ding ook..quote:
Kijk.....nu snap ik het, gefeli xilquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:53 schreef Xilantof het volgende:
Om het voor An even duidelijk te maken:
Ik heb zojuist een nieuwe iMac besteld!
Mijn pc is aan het overlijden. En wilde helemaal over op Apple na succesvol gebruik van m'n MacBook. En vandaag was de nieuwe iMac geintroduceerd, en die heb ik gelijk besteld
Oke, Pinoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef Chanty het volgende:
NERD-ALERT!!!
Laten we het over P.I.N.O. hebben, vind ik een aangenamer onderwerp op de late avond
Inderdaad, Apple is voor ubernerdsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, Pinomaar Apple is nie voor Nerds
Nietus, Apple is voor creatievelingen, wereldverbeteraars, entertainers en vooral PINO'squote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Inderdaad, Apple is voor ubernerds![]()
.
Beschouw jij Xil als een neukbaar onderwerpquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nietus, Apple is voor creatievelingen, wereldverbeteraars, entertainers en vooral PINO's
Als ik daarmee z'n iMac kan ontfutselen, zou ik het overwegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beschouw jij Xil als een neukbaar onderwerp![]()
Tijd om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als ik daarmee z'n iMac kan ontfutselen, zou ik het overwegen
Yeah right. Dat is het ubernerd camouflage sausje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nietus, Apple is voor creatievelingen, wereldverbeteraars, entertainers en vooral PINO's
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik roep eigenlijk standaard Pino naar mensen als ik hun aandacht wil, zo van: Hey pino!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, Pinomaar Apple is nie voor Nerds
Ah daarom zijn er zoveel nummertjes voor mequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik roep eigenlijk standaard Pino naar mensen als ik hun aandacht wil, zo van: Hey pino!
Krijgt nu ineens een heeeeeeeeeeel andere betekenist
Normaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, ik ben morgen weer helemaal normaal, maar vandaag was het ontzettend kneuzenfestijn op het werk en ik ben maar al te blij met het nieuws nu en voor Xil natuurlijk
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:08 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah daarom zijn er zoveel nummertjes voor me![]()
Mwah, die ervaring heb ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Yeah right. Dat is het ubernerd camouflage sausje.
Maar leuk Xil, succes met je aankoop, mijn ervaring is dat je meestal toch even beter twee maanden tot na de lancering kunt wachten bij Apple, maar hij ziet er in ieder geval stoer uit.
Ik ben altijd heel normaal, maar vanavond ben ik een beetje opgewondenquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel normaal, maar vanavond ben ik een beetje opgewonden![]()
Ik vond al dat er vandaag een raar sausje door m'n avondeten zat..quote:
groce...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik vandaag een raar sausje door m'n avondeten zat..
Goed plan, gaat ik ook doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef NoXxa het volgende:
*burp*
Ik gaat zo lekker tukken. Morgen weer dag vol arbeidsvreugde!
en dat wil ik al helemaaaaaaaaaaaaaal niet wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond al dat er vandaag een raar sausje door m'n avondeten zat..
Ohhh t was maar zigeunersausquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zou het echt aan de zigeunersaus liggen..
Dat is pas 'groce', wat heeft iedereen vanavondquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef NoXxa het volgende:
*burp*
Ik gaat zo lekker rukken. Morgen weer dag vol arbeidsvreugde!
Je bent raarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat krijg je als jezelf niet gekookt hebt vandaag..
Nu voel ik me helemaal raar...
Veel plezier bij de oosterburen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....ik ga er ook vandoorMorgen om half 8 de trein en dan verder slapen
Ik moest ff mijn duits opkrikkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
OMG dat was precies wat ik net wilde tikken![]()
De ringel S is afgeschaft, je moet nu gewoon dubbel S tikkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:27 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik moest ff mijn duits opkrikkenik had de ringel s al verkeerd staan ...
maar jij mag het ook typen hoor
Ach so, also ich hätte gestern Deutsch reden müssenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Van Deutche sprache wordt je ook enigzins opgewonden..
das ist ganz Geil jah , super, toll und so weiterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Van Deutche sprache wordt je ook enigzins opgewonden..
Seit wenn ist daß ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
De ringel S is afgeschaft, je moet nu gewoon dubbel S tikken
Peter, viel Spass
op vertaalwoord.nl staat ie nog altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
wann
Schon seit einigen Jahren soweit ich weiss![]()
Veel Duitsers zullen hem ook nog altijd gebruiken. Het duurt meestal eventjes voordat die wijzigingen volledig door zijn gedrongen tot de bevolking. Maar officieel is het afgeschaft. Zou even thuis moeten navragen sinds wanneer dat precies is, mams weet dat vast beterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
op vertaalwoord.nl staat ie nog altijd
ik schrijf ook nog nederlands op de manier die ik geleerd hebquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Veel Duitsers zullen hem ook nog altijd gebruiken. Het duurt meestal eventjes voordat die wijzigingen volledig door zijn gedrongen tot de bevolking. Maar officieel is het afgeschaft. Zou even thuis moeten navragen sinds wanneer dat precies is, mams weet dat vast beter![]()
Ramt een holle naald in een ader, hangt het zak espresso double forte hoog op, en knijpt erin.quote:
Zo kieskeurig is ze volgens mij niet en met al die ervaring kan die performance bijna niet meer tegenvallen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:05 schreef freud het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen, een mac is net als Paris Hilton. ... dat het erg kieskeurig is wat er op draait... en dat het toch een stuk minder performt als dat je had verwacht.
Iets met elastiekje waar de rek uit is of zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo kieskeurig is ze volgens mij niet en met al die ervaring kan die performance bijna niet meer tegenvallen...![]()
Nu, thee...![]()
Dan heeft ze nog steeds twee andere love holes...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:31 schreef freud het volgende:
[..]
Iets met elastiekje waar de rek uit is of zo
Jij hebt duidelijk de film niet gezien...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog steeds twee andere love holes...![]()
Jawel, en daardoor weet ik dat het met één van de elastiekjes waarschijnlijk nog wel mee valt met de rek...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:34 schreef freud het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de film niet gezien...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:16 schreef freud het volgende:
[..]
Ramt een holle naald in een ader, hangt het zak espresso double forte hoog op, en knijpt erin.
CLEAR
pfffff, net op tijd.
Goedemorgen!
Lieve schat... Ik heb de 24" iMac besteldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:05 schreef freud het volgende:
Goedesmorges mensen! Lees ik dat Xil een nieuwe Mac besteld heeft? Op zich wel logisch, na een nikon upgrade moet je je shiny new fotobewerkingsunit ook verversen. Mac ziet er inderdaad erg strak uitKan een gemiddelde pc boer nog een puntje aan zuigen.
Maar laten we eerlijk wezen, een mac is net als Paris Hilton. Het ziet er fenomenaal uit, maar na een weekje spelen kom je erachter dat het weinig inhoud heeft, het een oude model is onder de motorkap, dat het erg kieskeurig is wat er op draait, dat je alleen producten die door die fruithandelaar zijn goedgekeurd erop kan gebruiken, en dat het toch een stuk minder performt als dat je had verwacht.
Maar Xil, hopelijk wel een cinamadisplay erbij he, om het nog een beetje werkbaar te maken.
ik neem aan dat je dus binnenkort weer de spyder nodig hebt?
Lief! Display is inderdaad erg leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lieve schat... Ik heb de 24" iMac besteld
met Intel core 2 due Extreme op 2,8 ghz.
Dat gaat wel vooruit willen
Ik hoop ergens volgende week.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef freud het volgende:
[..]
Lief! Display is inderdaad erg leuk. Mijn volgende pc gaat een quadcore worden
Gaat inderdaad ergens op lijken dan! Wanneer komt hij binnen?
Ja ik moet toch eens wat vaker met foto`s maken bezig zijn vind ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:25 schreef Yoni het volgende:
Haaaaaai Maneki.Neko![]()
Wat ben jij hier vaak ineensGezellig!
![]()
Ik wil geen nieuwe tot de octcore uit is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef freud het volgende:
[..]
Lief! Display is inderdaad erg leuk. Mijn volgende pc gaat een quadcore worden
Gaat inderdaad ergens op lijken dan! Wanneer komt hij binnen?
Leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja ik moet toch eens wat vaker met foto`s maken bezig zijn vind ik
De pauwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Leuk![]()
Genoeg oefenmateriaal daar bij jou in de buurt iigKindjes, paardjes, katten, pauw
![]()
Wat een sukkel die pauwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
De pauwheeft al z`n vere laten vallen en is nu een pracht van een mottige voddenbaal geworden
Ik wil binnenkort een keer bij zonsondergang de duinen in hier, lijkt me wel mooi oefenmateriaal
Ik was ook wel van plan te komen, maar wil ook nog even hardlopen vanmiddag...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:50 schreef RubberDuckey het volgende:
Mogguh!
Iemand nog zin om vanaaf met Sharkie en mij Blijdorp te bestormen en wacht te houden bij Bokito?
@Yoni; wat is die Maasvlakte toch mooi zo.
Voldoende gekke bekken trekken naar Bokito en hopen dat de nieuwe beveiliging niet voldoende is. Reken maar dat je dan gaat hardlopen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:02 schreef freud het volgende:
[..]
Ik was ook wel van plan te komen, maar wil ook nog even hardlopen vanmiddag...
Es ist einen Kloßenzooi, zoals ik in mijn beste steenkolenduits zou zeggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog spreekt uit Frankfurt
In 1 uur drie volledige blaadjes met aantekeningen en nog meer ellende dan ik gister al had gevondenThis is going to be fun
Leuke omschrijving jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Es ist einen Kloßenzooi, zoals ik in mijn beste steenkolenduits zou zeggen...
Waarom thee als ze ook bier hebben? Proost!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuke omschrijving jaMaar goed...als we maar lol hebben joh
En omdat die stomme duitsers geen Earl Grey hebben, zit ik nu aan de appel-vanille-thee
Geen bier voor mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Waarom thee als ze ook bier hebben? Proost!
In de cabine gekeken trouwens tijdens de rit?
Die had ik kunnen wegwerken tijdens de lunch jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je toch in Frankfurt bent, kun je ook meteen die Frankfurter Bockworsten naar binnen werken. Die smäcken gut!!!
Cabine van die dingen is gaaf, net een vliegtuig! Heb mezelf er een keer naar binnen geluldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Waarom thee als ze ook bier hebben? Proost!
In de cabine gekeken trouwens tijdens de rit?
Zit meneer eens in een ICE waar je met de mcn mee kan kijken, doet ie het niet....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen bier voor mijEn nee...heb niet in de cabine gekeken. Ben gaan zitten met iPod op en ogen dicht
Ja sorry hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Zit meneer eens in een ICE waar je met de mcn mee kan kijken, doet ie het niet....
Moet de mcn niet de ramen hebben geblindeerd... en mcn staat voor machinist
Met 300km/u vind ik het uitzicht leuker dan de cabinequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef freud het volgende:
[..]
Cabine van die dingen is gaaf, net een vliegtuig! Heb mezelf er een keer naar binnen geluld.
Ik denk het ook jaquote:
Niks belachelijks aan... Dat zou ik ook willen als een ander het zou doen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef Chanty het volgende:
Wat hebben oude mensen toch altijd belachelijke wensenBalkon dweilen
Zeker weer van die vieze oude mannetjes..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef Chanty het volgende:
Wat hebben oude mensen toch altijd belachelijke wensenBalkon dweilen
Dat zal t zijn jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks belachelijks aan... Dat zou ik ook willen als een ander het zou doen!
Al moet ik bekennen dat ik eens in de zoveel tijd na het vegen wel een emmer heet water met sop over het balkon mik. Dan oogt het weer helemaal schoon....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zal t zijn jaBalkon vegen ok, maar dweilen
![]()
Jeetje, ze doet net alsof de paus binnenkort op bezoek komt om haar balkonnetje te zegenen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zal t zijn jaBalkon vegen ok, maar dweilen
![]()
Nee geen vies oud mannetje, een oud vrouwtje met behoorlijk wat pit
Dat is nog wat anders dan dweilenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al moet ik bekennen dat ik eens in de zoveel tijd na het vegen wel een emmer heet water met sop over het balkon mik. Dan oogt het weer helemaal schoon....
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jeetje, ze doet net alsof de paus binnenkort op bezoek komt om haar balkonnetje te zegenen..
ik denk dat je bedoelt muss, heb gezien het gevloek namelijk niet de indruk dat je WILT arbeitenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, verdammte Zeit, ich möchte jetzt wieder arbeiten.. schnell umziehen..
Arbeit macht frei toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik denk dat je bedoelt muss, heb gezien het gevloek namelijk niet de indruk dat je WILT arbeiten![]()
![]()
ik durfde het niet te zeggenquote:
En onbaatzuchtig... Dat zulke mensen nog bestaan...quote:
Idd. Ongelooflijk. Echt waarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En onbaatzuchtig... Dat zulke mensen nog bestaan...![]()
Wat een schitterend gebaar. Moet toegeven dat het mij ook aan het hart gaat als ik een kleine en weerloze bounty zie vervreemden van zijn omgeving en natuurlijke habitat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik durfde het niet te zeggen
Ik heb net overigens een goede daad verricht
Iemand was zijn Bounty bij de kassa vergeten. Die lag heel eenzaam en vergeten in een hoekje. Dus heb ik me opgeofferd en die arme Bounty geadopteerd
Binnenkort een shoot van Chanty met haar adoptiereep?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd. Ongelooflijk. Echt waarIk ben er trots op dat ik haar mag kennen
![]()
die is opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort een shoot van Chanty met haar adoptiereep?
Dan worden het buikfoto's om de laatste rustplaats vast te leggen...quote:
En tot hier en niet verderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan worden het buikfoto's om de laatste rustplaats vast te leggen...![]()
Ik moest meteen denken aan het fotoboek van (de typetjes van) Van Kooten en de Bie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik durfde het niet te zeggen
Ik heb net overigens een goede daad verricht
Iemand was zijn Bounty bij de kassa vergeten. Die lag heel eenzaam en vergeten in een hoekje. Dus heb ik me opgeofferd en die arme Bounty geadopteerd
Zo afstotelijk ben ik nou toch ook weer nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En tot hier en niet verderBuikfoto's tot daar aan toe, maar verder niet
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan het fotoboek van (de typetjes van) Van Kooten en de Bie.
Op die betreffende foto waren ze van het 'Opvanghuis voor Zwerfkeien'. Volgens mij was het onderschrift iets in de geest van 'Deze is helemaal de weg kwijt'. (waarbij je een foto ziet waar iemand een kei in z'n hand streelt.)
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo afstotelijk ben ik nou toch ook weer niet
[..]melig
Chanty is een vrouw, die poept niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:16 schreef HMaster-II het volgende:
Dacht alleen dat die halve-gare foto's wilde maken in de trent van 'rate-my-poo'![]()
Mag hopen van wel, anders ontstaat er vanzelf een grotere kliederboelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chanty is een vrouw, die poept niet...![]()
Das erg netjes chanty...top!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:51 schreef Chanty het volgende:
zooo net voor het eerst sinds ruim een jaar weer hardgelopen. 2,5 km in iets minder dan 17 minuten om mee te startenen nu ff schijten
![]()
Ik voel me nu ook wel redelijk doodquote:
Kijk, das ook een prestatie...zit er niet veel tempoverschil in dan bij jullie? das de reden waarom ik meestal alleen loopquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook wel redelijk doodKijken of ik het nu wel ga redden het verder uit te bouwen. Laatste keer ben ik na een aantal keren gestopt, kon mezelf niet dwingen om steeds te gaan lopen. Maar kan nu lekker met Rob meetrainen, die oefent voor de halve marathon van Amsterdam
Jawel, Rob past zich aan aan mijn tempo voor dat kleine stukkie dat ik meeloopquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Kijk, das ook een prestatie...zit er niet veel tempoverschil in dan bij jullie? das de reden waarom ik meestal alleen loop
Top!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jawel, Rob past zich aan aan mijn tempo voor dat kleine stukkie dat ik meeloopSowieso zal hij vaker trainen, maar als ie me af en toe meesleurt is dat voor mij weer een mooie stok achter de deur om door te gaan en eventueel ook eens zelf te lopen
Goed joh!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:51 schreef Chanty het volgende:
zooo net voor het eerst sinds ruim een jaar weer hardgelopen. 2,5 km in iets minder dan 17 minuten om mee te startenen nu ff schijten
![]()
quote:
yup,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof dat iedereen weer pitt'n is..
Ik vond er ook geen zak aan..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
btw het spel World of warcroft he....dat is wel zon takke spel!!!!
vooral dat social life.............quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond er ook geen zak aan..
1 uurtje gespeeld, niet leuk. Kost teveel tijd, verneukt je social life, etc..
als ik verslaafd zou zijn ....dan had ik hier niet gepost hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ben je verslaafd net als die miljoenen mensen in China?
Hmm, lastig. Heb de 19e 's ochtends een shoot namelijk, en dan zou ik onchrrrrristelijk vroeg weg moeten bij jullie (en da's niet leuk). Kan het de 17e?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef prupke het volgende:
freud.... 18 aug?
Ietwat gedeprimeerd door het sombere weer...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:53 schreef ..zapper het volgende:
Hello Goodmorning How are you Today? ♪
quote:
Wanneer is de FOT sauna meet? Zijn een hoop mensen die er aan toe zijn lees ik...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ietwat gedeprimeerd door het sombere weer...![]()
't Wordt nog druk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:55 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Wanneer is de FOT sauna meet? Zijn een hoop mensen die er aan toe zijn lees ik...
In FOT zijn altijd al veel meets geweestquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Wordt nog druk.
Sauna meet, FOT/US meet, Architectuur meet... We kunnen wel een soort commune gaan beginnen!
De doe-factor die ons allemaal bindt is ook dermate hoog dat je veel kunt afspreken zonder het snel zat te worden...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
In FOT zijn altijd al veel meets geweest
Precies!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De doe-factor die ons allemaal bindt is ook dermate hoog dat je veel kunt afspreken zonder het snel zat te worden...
Die zijn al bijna net zo niet-eng als naakte niet-FOT'ers...quote:
Sauna is wel lekker ja, maar of ik dat met fotters durfquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:55 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Wanneer is de FOT sauna meet? Zijn een hoop mensen die er aan toe zijn lees ik...
Kan me de drempel wel voorstellen. Dat had ik ook toen mijn toenmalige vriendin en ik met een aantal vrienden naar de sauna gingen. Uiteindelijk was er (uiteraard) niks raars aan...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sauna is wel lekker ja, maar of ik dat met fotters durf
Ben een aantal weken terug voor het eerst naar zo'n groot saunacomplex geweest met twee vriendinnen van de studie. Was natuurlijk voor alledrie onwennig, giegel giegel, maar viel uiteindelijk reuze mee, was echt tof. Maar dat zijn toch vrouwen die ik beter ken dan sommige fotters hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan me de drempel wel voorstellen. Dat had ik ook toen mijn toenmalige vriendin en ik met een aantal vrienden naar de sauna gingen. Uiteindelijk was er (uiteraard) niks raars aan...
Tja, is een afweging die je voor jezelf moet maken. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je een dag mee gaat en je niet op je gemak voelt en daar dan toch een behoorlijk bedrag voor moet betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ben een aantal weken terug voor het eerst naar zo'n groot saunacomplex geweest met twee vriendinnen van de studie. Was natuurlijk voor alledrie onwennig, giegel giegel, maar viel uiteindelijk reuze mee, was echt tof. Maar dat zijn toch vrouwen die ik beter ken dan sommige fotters hier
Wel eens naar de sauna geweest?quote:
En dat niet in je nakie vermoed ik zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
1x, maar zweten doe ik dan liever op het terras met een ijstea erbij
Dat bedenk ik dan wel tegen de tijd dat het serieus geopperd wordtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, is een afweging die je voor jezelf moet maken. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je een dag mee gaat en je niet op je gemak voelt en daar dan toch een behoorlijk bedrag voor moet betalen.
Als je op een terras zit heb je meestal wel een badjas aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Naakt op het terras zitten, vraag me af hoe lang je het volhoudt..
Badjas? Die zag ik bij jou ook niet aan je hangen, zo'n zijde kimono zou je beter staan denk ik..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als je op een terras zit heb je meestal wel een badjas aan![]()
Je durfde met mijn wel, dus heb je de engste al gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sauna is wel lekker ja, maar of ik dat met fotters durf
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:48 schreef freud het volgende:
[..]
Je durfde met mijn wel, dus heb je de engste al gehad.
Geen idee. Ik doe er nu gemiddeld 1 per jaar. De eerste was die van m'n zus in 2005 en de tweede van vrienden van HM2 vorig jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet maar op een gegeven moment he? Gaan die bruiloften niet vervelen? Ik bedoel stuk of 4 in een jaar zou wel leuk zijn, maar elke maand bijvoorbeeld 4?
Tuurlijk? Why not? Gewoon doen joh!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net de vraag of ik ook bruiloften fotografeer. Dit wordt lastig
En bedankt!quote:
Ben er vorig jaar geweest, vond het erg tegenvallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef Ymke het volgende:
as zaterdag een gothic gebeuren in Utrecht , gaat iemand plaatjes schieten?
Als je op een terras zit in een saunacomplex droppiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Badjas? Die zag ik bij jou ook niet aan je hangen, zo'n zijde kimono zou je beter staan denk ik..![]()
Moet je niet werken vandaag?
Toen was het licht uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:48 schreef freud het volgende:
[..]
Je durfde met mijn wel, dus heb je de engste al gehad.
Oh dit gold ook voor mannen hoor. Spijkerbroeken zijn gewoon niet respectvol tegenover een meerdere, bv docent, werkgever enzquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:11 schreef ..zapper het volgende:
Nee mannen die menen te weten hoe een vrouw zich respectvol dient te kleden is een voorbeeld van respect.
Ah oke, als ik naar de fiscus ga doe ik wel een rokje aan voortaan. Verder heb ik geen meerderenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dit gold ook voor mannen hoor. Spijkerbroeken zijn gewoon niet respectvol tegenover een meerdere, bv docent, werkgever enzDus dat je het even weet
Bedankt, nou krijgen ze gelijk een verkeerd beeld van me. Daar gaat mijn reputatiequote:
Welke reputatie?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:19 schreef freud het volgende:
[..]
Bedankt, nou krijgen ze gelijk een verkeerd beeld van me. Daar gaat mijn reputatie.
Vorige week werd om mijn legitimatie gevraagd toen ik drank ging halen, of ik wel 16 was... Nou nee, ik ben 25, scheelt maar 9 jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef Chanty het volgende:
Hij dacht ook dat ik 16 jaar was, dat is weer een record, de meesten houden het toch nog op 18
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vorige week werd om mijn legitimatie gevraagd toen ik drank ging halen, of ik wel 16 was... Nou nee, ik ben 25, scheelt maar 9 jaar
is niet alleen zaterdag, is ook vrijdag en zondagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef Ymke het volgende:
as zaterdag een gothic gebeuren in Utrecht , gaat iemand plaatjes schieten?
Het was me al een jaar of 3 niet meer gebeurt dat ik me moest legitimeren, maar ik word wel standaard jonger geschatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij jou? mensekinder, die was blind dan
Dit weekend heet het Summer Darkness in Utrecht. Linkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:10 schreef NoXxa het volgende:
Wat is "een gothic gebeuren" feestje ofzo? Ben wel in utrecht zaterdag avond. Maar had niet de intentie om camera mee te nemen.
wel leuk om dan het gezicht te zien als je bewijst gelijk te hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vorige week werd om mijn legitimatie gevraagd toen ik drank ging halen, of ik wel 16 was... Nou nee, ik ben 25, scheelt maar 9 jaar
Je haalt de woorden uit de mondquote:
Wat heb je nou weer uitgevreten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit de mond![]()
Ik baalLiesblessure
Morgen naar de fysio, misschien vier weken niet hardlopen
![]()
Ik vond het al debiel dat ie dat nog wou zien nadat ik gezegd had hoe oud is was... De blik was wel zo van:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
wel leuk om dan het gezicht te zien als je bewijst gelijk te hebben
Mjah, al flink wat weken last van, maar wordt nu snel erger, zal wel fikse ontsteking zijn in de liesstreek. Maar snap het niet, heb eigenlijk nooit blessures..zal je net zien, wordt je over paar dagen 27, gelijk bewijs dat ik oud wordtquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, al flink wat weken last van, maar wordt nu snel erger, zal wel fikse ontsteking zijn in de liesstreek. Maar snap het niet, heb eigenlijk nooit blessures..zal je net zien, wordt je over paar dagen 27, gelijk bewijs dat ik oud wordt![]()
Het zware aftakelen begint bij de 27quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, al flink wat weken last van, maar wordt nu snel erger, zal wel fikse ontsteking zijn in de liesstreek. Maar snap het niet, heb eigenlijk nooit blessures..zal je net zien, wordt je over paar dagen 27, gelijk bewijs dat ik oud wordt![]()
Thanksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bijna dertig heJoh je leven begint pas met 27
Maar hopen dat t snel over gaat
Iets zegt me dat ze je eerst moeten vastbinden voordat je rust neemtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef An24 het volgende:
[..]
ThanksKwestie van mezelf dwingen rust te nemen, morgen maar babbelen over wat ik wel mag doen
![]()
Als ze nog hulp nodig heeft...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze je eerst moeten vastbinden voordat je rust neemt
quote:Sekstape Roseanne Barr spoorloos!
telegraaf, door onze redactie
AMSTERDAM - Roseanne Barr is de wanhoop nabij. De volslanke actrice is haar sekstape kwijt! Ze looft een fikse beloning uit aan de reddende engel die de pikante video weer weet terug te vinden.
De 54-jarige comédienne heeft onlangs een stagaire ontslagen die haar MySpace Pagina beheerde, ze verdenkt hem ervan de sekstape te hebben gestolen. Roseanne wil dolgraag de video terug en heeft daar veel voor over. "Ik bied $25.000 voor de persoon die mijn sekstape vindt", schrijft ze op haar site.
In welk jaartal de seksvideo is opgenomen en wie haar 'tegenspeler' is, weten we niet. En dat willen we graag zo houden!
We hopen voor Roseanne, én voor de rest van de wereld, dat ze haar sekstape snel terug vindt. En anders is het dikke pech!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze je eerst moeten vastbinden voordat je rust neemt
hohoho beetje voorzichtig he, voordat je het weet heeft an een liesbreuk ipv blessurequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ok heren: pak de touwen en op naar Dordt
sssssstttquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
hohoho beetje voorzichtig he, voordat je het weet heeft an een liesbreuk ipv blessure.
Ok, pak het verbandquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
hohoho beetje voorzichtig he, voordat je het weet heeft an een liesbreuk ipv blessure.
Leuk shoot idee...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ok heren: pak de touwen en op naar Dordt
soquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
HaiDa bin ich wieder ja
Vond vandaag weer een tof mailtje in de mailbox: of ik idd meewil met een tournee van een haagse band naar Liverpool. Morgen gelijk even vrij regelenMidweekje Liverpool
Overdag de stad, 's avonds optredens fotograferen. Hoeveel mooier zou een vakantie kunnen zijn
![]()
ach joh, over een paar jaar vlieg je in een privejet mee, betaald door de bandquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
JaWel op eigen kosten, maar volgens mij heb ik dat er wel voor over
Echt super P!! Beetje beloning voor mooie picsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
HaiDa bin ich wieder ja
Vond vandaag weer een tof mailtje in de mailbox: of ik idd meewil met een tournee van een haagse band naar Liverpool. Morgen gelijk even vrij regelenMidweekje Liverpool
Overdag de stad, 's avonds optredens fotograferen. Hoeveel mooier zou een vakantie kunnen zijn
![]()
Ze hebben de pics nog niet gezien hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:08 schreef freud het volgende:
[..]
Echt super P!! Beetje beloning voor mooie pics![]()
ze vertrouwen blind op je talentquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze hebben de pics nog niet gezien heSterker nog...ze kennen me niet eens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |