Z...i...e... ...j...e... ...h...e...t... ...w...o...o...r...d...j...e... ...o...f...z...o...?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is je IQ wel eens getest? Lees mijn post langzaam nog drie x met je vinger erbij. En vraag dan aan iemand anders wat er staat. Probeer dan eens intelligent te reageren.
los gezien van het feit dat THE_END moeite heeft met post te lezen / te begrijpen moet en zal hij gewoon zijn gelijk krijgen.. ook al weet hij dat wij in grote lijnen gewoon gelijk hebben...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geloof me ik heb meer dan 1 kroeg gezien en in het algemeen is he buiten veel drukker dan binnen. Hier is het meer van even naar binnen om een drankje te bestellen en hup weer naar buiten. Zelfs bij de restaurants zijn er altijd wachtenden voor het terras, terwijl er binnen nog genoeg plek is (raar he). Als je het de mensen hier vraagt zeggen ze (rokers en niet-rokers) over het algemeen dat het verbod voor wat hen betreft weer afgeschaft mag worden, maar dat dat inetrnationaal gezien raar zou staan.
willen verbieden om NIET te roken => dus hij moet verplicht rokenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef The_End het volgende:
[..]
Z...i...e... ...j...e... ...h...e...t... ...w...o...o...r...d...j...e... ...o...f...z...o...?
Ben je pas gestopt met roken? Je komt nogal agressief over. Komt dat door frustratie, omdat ze Keith Richards willen verbieden om niet te roken tijdens een concert?
Want als alocohol nu uitgevonden zou worden zou het gelijk een enkeltje opiumwet krijgen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben voor legalisatie van alle drugs, maar als je persé drugs wilt verbieden dan moet je bij alcohol beginnen.
Ik geloof je ook welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geloof me ik heb meer dan 1 kroeg gezien en in het algemeen is he buiten veel drukker dan binnen. Hier is het meer van even naar binnen om een drankje te bestellen en hup weer naar buiten. Zelfs bij de restaurants zijn er altijd wachtenden voor het terras, terwijl er binnen nog genoeg plek is (raar he). Als je het de mensen hier vraagt zeggen ze (rokers en niet-rokers) over het algemeen dat het verbod voor wat hen betreft weer afgeschaft mag worden, maar dat dat inetrnationaal gezien raar zou staan.
Euhm..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef The_End het volgende:
[..]
Z...i...e... ...j...e... ...h...e...t... ...w...o...o...r...d...j...e... ...o...f...z...o...?
Ben je pas gestopt met roken? Je komt nogal agressief over. Komt dat door frustratie, omdat ze Keith Richards willen verbieden om niet te roken tijdens een concert?
Oepsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
willen verbieden om NIET te roken => dus hij moet verplicht roken![]()
Nuno_G spreekt tenminste uit eigen ervaring.. jij hebt je verhaaltjes van 'iemand' gehoord.. nee dat is geloofwaardig..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik geloof je ook welIk vind het alleen interessant om te zien dat iemand in Engeland het tegenovergestelde zegt. Ik ken dat soort gedrag ook wel van feestjes waar niet gerookt mag worden binnen, dan sta je aan het eind van de avond met 20 man op een balkon van 1 bij 2.
Ik las een stukje over een studie die gedaan was over de onderzoeken over het rookverbod in de horeca en daar kwam inderdaad naar voren dat de onderzoeken partijdig waren. Dat gold echter voor alle betrokken partijen.
Truequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Want als alocohol nu uitgevonden zou worden zou het gelijk een enkeltje opiumwet krijgen..
Ik heb die studie ook gezien en ja BEIDE partijen waren partijdig, dus ik zou graag een onpartijdig onderzoek willen zien. En voor de rest vertel ik gewoon wat ik hier zie, ik weet nog niet hoe het in de winter is als het erg koud is, maar zal het eens navragen. Overigens was ik ook in Italia na de invoering van het rookverbod en ook daar was het altijd druk op straat en half leeg binnen. Heb daar zelfs meegemaakt dat een kroeg "dicht" ging en de klanten en personeel lekker bleven zitten en roken en drinken omdat het mocht want de kroeg was toch "gesloten".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik geloof je ook welIk vind het alleen interessant om te zien dat iemand in Engeland het tegenovergestelde zegt. Ik ken dat soort gedrag ook wel van feestjes waar niet gerookt mag worden binnen, dan sta je aan het eind van de avond met 20 man op een balkon van 1 bij 2.
Ik las een stukje over een studie die gedaan was over de onderzoeken over het rookverbod in de horeca en daar kwam inderdaad naar voren dat de onderzoeken partijdig waren. Dat gold echter voor alle betrokken partijen.
Jij toch ook? Overgens ben ik regelmatig in de VS geweest toen ik nog rookte; mocht ik ook nergens roken... Was ook geen goed idee, want ik rookte shag. Denken ze allemaal dat je de hele dag joints staat te draaienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nuno_G spreekt tenminste uit eigen ervaring.. jij hebt je verhaaltjes van 'iemand' gehoord.. nee dat is geloofwaardig..
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:57 schreef The_End het volgende:
[..]
OepsNou, zal hij misschien wel blij mee zijn...
Ok.. ik ben het deels met je eens..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij toch ook? Overgens ben ik regelmatig in de VS geweest toen ik nog rookte; mocht ik ook nergens roken... Was ook geen goed idee, want ik rookte shag. Denken ze allemaal dat je de hele dag joints staat te draaien
Ik zie niet waarom ik Nuno_G meer moet geloven dan die andere user? (smurfzilla) Allebei praktijkervaring, dus allebei leuk om te horen, maar meer niet. Eigen ervaringen geven vaak geen goed beeld van de werkelijkheid.
In Ierland zijn op het platteland veel kroegen kapot gegaan en in de grote plaatsen schijnt het wel mee te vallen. Dus dat spreekt elkaar ook tegen. je zal helaas maar kroegeigenaar op het platteland zijn. Dan piep je wel anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Ach, ik ben vorig jaar op Kreta op vakantie geweest. Daar had je veel openlucht kroegen, daar zou ik er ook geen traan om laten als je binnen niet meer zou mogen roken. Het weer laat het daar gewoon toe om de hele nacht buiten te zitten bij een openlucht kroeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb die studie ook gezien en ja BEIDE partijen waren partijdig, dus ik zou graag een onpartijdig onderzoek willen zien. En voor de rest vertel ik gewoon wat ik hier zie, ik weet nog niet hoe het in de winter is als het erg koud is, maar zal het eens navragen. Overigens was ik ook in Italia na de invoering van het rookverbod en ook daar was het altijd druk op straat en half leeg binnen. Heb daar zelfs meegemaakt dat een kroeg "dicht" ging en de klanten en personeel lekker bleven zitten en roken en drinken omdat het mocht want de kroeg was toch "gesloten".
Ja, het is wel werkelijk, maar het kan wel een vertekent beeld geven. Als voorbeeld kan je nemen wat Nuno_G zei: "Als je aan mensen vraagt, dan zeggen ze ook allemaal dat ze het liever teruggedraaid zien worden". (Niet letterlijk, maar zoiets zei hij.) Als hij nu buiten al die kroegen staat te kletsen met mensen, dan is de kans heel groot dat die mensen het liever teruggedraaid zouden willen zien. Het zijn waarschijnlijk allemaal 'gedupeerden'. Vraag je het alleen aan de mensen binnen, dan zullen die zeggen dat ze het geweldig vinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:06 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ok.. ik ben het deels met je eens..
Maar eigen ervaringen geven juist wel een goed beeld van de werkelijkheid.. je bent er dan toch zelf bij geweest..? Werkelijker dan dat kan volgens mij niet
Zal het vanavond even doen (als er teniminste mensen binnen zittenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, het is wel werkelijk, maar het kan wel een vertekent beeld geven. Als voorbeeld kan je nemen wat Nuno_G zei: "Als je aan mensen vraagt, dan zeggen ze ook allemaal dat ze het liever teruggedraaid zien worden". (Niet letterlijk, maar zoiets zei hij.) Als hij nu buiten al die kroegen staat te kletsen met mensen, dan is de kans heel groot dat die mensen het liever teruggedraaid zouden willen zien. Het zijn waarschijnlijk allemaal 'gedupeerden'. Vraag je het alleen aan de mensen binnen, dan zullen die zeggen dat ze het geweldig vinden.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal het vanavond even doen (als er teniminste mensen binnen zitten)
Ja die zullen het echt geweldig vinden dat de andere helft van de kroeg constant buiten staat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef The_End het volgende:
[..]
Vraag je het alleen aan de mensen binnen, dan zullen die zeggen dat ze het geweldig vinden.
Ik zou het in mijn eigen land, Portugal, ook waarchijnlijk minder erg vinden, om dat je daar toch meestal buiten staat vanwege het lekkere weer, maar hier ben ik er toch wel een beetje verkouden van geworden van dat naar binnen en buiten lopen. Is daar al onderzoek naar gedaan ? de stijging van verkoudheid onder de rokersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach, ik ben vorig jaar op Kreta op vakantie geweest. Daar had je veel openlucht kroegen, daar zou ik er ook geen traan om laten als je binnen niet meer zou mogen roken. Het weer laat het daar gewoon toe om de hele nacht buiten te zitten bij een openlucht kroeg.Was heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |