Nee hoor, ik ben niet verslaafd. Ik ben niet verslaafd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ik morgen zo'n 175 berichten kan posten (schatting) Hebben we zeker een knalfeest voor Kuno...
Want dan heb ik ook mijn 10.000 ste post op Fok!
ow, ik dacht dat je het afscheid van mij bedoelde..!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mijn vakantiebaantje zit er dan op, en dan ga ik met mijn eindstage beginnen![]()
Juf Magnolia![]()
Nee hoe kom je daar nou bij...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet verslaafd. Ik ben niet verslaafd.
Ben jij gek!
Op juffenstage heb je ook veel vrije tijd. Vraag maar aan Miss-scofieldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mijn vakantiebaantje zit er dan op, en dan ga ik met mijn eindstage beginnen![]()
Juf Magnolia![]()
OH NOES!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt trakterenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ik morgen zo'n 175 berichten kan posten (schatting) Hebben we zeker een knalfeest voor Kuno...
Want dan heb ik ook mijn 10.000 ste post op Fok!
Schandelijk idd!quote:
Ik ook niet, maar heb net even wat lopen cursussen. Geen werk betekent niet dat ik dommer wil worden (of blijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daar nou bij...
Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk
Moet je er ook een?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Lynx666 het volgende:
PM-sletten!
Al gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Schandelijk idd!
Tear, stuur haar ook eens iets liefs
Worstebrood!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH NOES!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt trakteren
Jij komt ook op het goede moment binnen vallen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH NOES!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt trakteren
*insert aai-smiley*quote:
Puddingbroodjequote:
Hier noemen we dat Fase 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daar nou bij...
Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk
Ik stel me daar een hele kleffe hap bij voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Puddingbroodje![]()
Vandaag weer op !
Nee joh geen kleffe hapquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik stel me daar een hele kleffe hap bij voor
Gaan we dat nu hier melden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef -Magnolia- het volgende:
U heeft een PM terug
Die ziet er wel vies uit hoor..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh geen kleffe hap
[afbeelding]
Ziet er eigenlijk best lekker uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh geen kleffe hap
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |