Wat vinden jullie daar nou van ?quote:
Donkere mensen moet je zeggen, niet zwarte mensenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag je zwarte mensen
Waarom dan wel blanke mensen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Donkere mensen moet je zeggen, niet zwarte mensen![]()
Nee, dat is beledigend voor echte apen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag je zwarte mensen, aapjes noemen ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat is beledigend voor echte apen.
Van mij wel, maar dat mag van mij bij iedereen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo raar vind ik dat he
VB:
[..]
Wat vinden jullie daar nou van ?
Mag je zwarte mensen, aapjes noemen ?
Smerige linksgedraaide vlavlegel...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:44 schreef Sant het volgende:
paultjuhh irritante yoghurtkop!
Boo ya ka! Boo ya ka! Jungle is mas- sieve .quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:48 schreef EricG het volgende:
Ik maak er ook altijd zo'n junglegeluidje bij
Jewel gaat wel ergens overquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik noem wel vaker iemand een aap, ongeacht welke tint. Dit gaat nergens over paultjuhhh...
Die vond van nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Slarioux het volgende:
Hangt er vanaf. Wat vond de aap in kwestie er van?
Taste the junglequote:
volgens mij kom jij nogal gefrustreerd over maar dat kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:02 schreef HUG-LIFE het volgende:
Als je echt zo gefrustreerd bent mag je het van mij wel zeggen hoor.
Het grappige er aan (ja er is iets grappigs aan) is dat ik geen enkele Nederlander heb gehoord dat ooit in het openbaar heeft durven te zeggen jegens deze mensen, maar echter andersom word daar vol gebruik van gemaakt.
En dan ga je ze maar lekker haten.. ach man dat is geen haten dat is jaloezie en een gebrek aan ballen.
Ga toch lekker krassen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:02 schreef HUG-LIFE het volgende:
Het grappige er aan (ja er is iets grappigs aan) is dat ik geen enkele Nederlander heb gehoord dat ooit in het openbaar heeft durven te zeggen jegens deze mensen, maar echter andersom word daar vol gebruik van gemaakt.
En dan ga je ze maar lekker haten.. ach man dat is geen haten dat is jaloezie en een gebrek aan ballen.
Ga toch lekker krassen.
heb je het koud?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ik baal enkel van het weer nicomart.
Afgezaagdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef Eetjen het volgende:
witte aap.
pigment gehandicaptenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Donkere mensen moet je zeggen, niet zwarte mensen![]()
nee omdat je alles zo drikgedrukt moest typen en je kwam nogal gefrustreerd over.. aapproblemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ik baal enkel van het weer nicomart.
idem hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik noem wel vaker iemand een aap, ongeacht welke tint. Dit gaat nergens over paultjuhhh...
die noem ik altijd Bokitoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:11 schreef TherAngelina het volgende:
Hangt ervan af wie het is. Alle donkere mensen 'apen' noemen vind ik te ver gaan, maar bijvoorbeeld een heel irritante negerin uit De Gouden Kooi...![]()
R U fo' real homie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:02 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ga toch lekker krassen.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:26 schreef Qunix het volgende:
Nee, maar wel "neger(s)".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |