Wat vinden jullie daar nou van ?quote:
Donkere mensen moet je zeggen, niet zwarte mensenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag je zwarte mensen
Waarom dan wel blanke mensen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Donkere mensen moet je zeggen, niet zwarte mensen![]()
Nee, dat is beledigend voor echte apen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag je zwarte mensen, aapjes noemen ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat is beledigend voor echte apen.
Van mij wel, maar dat mag van mij bij iedereen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo raar vind ik dat he
VB:
[..]
Wat vinden jullie daar nou van ?
Mag je zwarte mensen, aapjes noemen ?
Smerige linksgedraaide vlavlegel...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:44 schreef Sant het volgende:
paultjuhh irritante yoghurtkop!
Boo ya ka! Boo ya ka! Jungle is mas- sieve .quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:48 schreef EricG het volgende:
Ik maak er ook altijd zo'n junglegeluidje bij
Jewel gaat wel ergens overquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik noem wel vaker iemand een aap, ongeacht welke tint. Dit gaat nergens over paultjuhhh...
Die vond van nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Slarioux het volgende:
Hangt er vanaf. Wat vond de aap in kwestie er van?
Taste the junglequote:
volgens mij kom jij nogal gefrustreerd over maar dat kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:02 schreef HUG-LIFE het volgende:
Als je echt zo gefrustreerd bent mag je het van mij wel zeggen hoor.
Het grappige er aan (ja er is iets grappigs aan) is dat ik geen enkele Nederlander heb gehoord dat ooit in het openbaar heeft durven te zeggen jegens deze mensen, maar echter andersom word daar vol gebruik van gemaakt.
En dan ga je ze maar lekker haten.. ach man dat is geen haten dat is jaloezie en een gebrek aan ballen.
Ga toch lekker krassen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:02 schreef HUG-LIFE het volgende:
Het grappige er aan (ja er is iets grappigs aan) is dat ik geen enkele Nederlander heb gehoord dat ooit in het openbaar heeft durven te zeggen jegens deze mensen, maar echter andersom word daar vol gebruik van gemaakt.
En dan ga je ze maar lekker haten.. ach man dat is geen haten dat is jaloezie en een gebrek aan ballen.
Ga toch lekker krassen.
heb je het koud?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ik baal enkel van het weer nicomart.
Afgezaagdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef Eetjen het volgende:
witte aap.
pigment gehandicaptenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Donkere mensen moet je zeggen, niet zwarte mensen![]()
nee omdat je alles zo drikgedrukt moest typen en je kwam nogal gefrustreerd over.. aapproblemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ik baal enkel van het weer nicomart.
idem hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik noem wel vaker iemand een aap, ongeacht welke tint. Dit gaat nergens over paultjuhhh...
die noem ik altijd Bokitoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:11 schreef TherAngelina het volgende:
Hangt ervan af wie het is. Alle donkere mensen 'apen' noemen vind ik te ver gaan, maar bijvoorbeeld een heel irritante negerin uit De Gouden Kooi...![]()
R U fo' real homie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:02 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ga toch lekker krassen.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:26 schreef Qunix het volgende:
Nee, maar wel "neger(s)".
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Moet kunnen.
ne·ger (de ~ (m.), ~s)
1 persoon behorend tot één van de zwarte rassen uit Afrika
ik dacht dat ik zo wat beter zou opvallenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee omdat je alles zo drikgedrukt moest typen en je kwam nogal gefrustreerd over.. aapproblemen?![]()
Zie ik eruit als een neger?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef HUG-LIFE het volgende:
Dan ben jij... ..Krullenbol_1
dubbel posten valt iig wel op ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:45 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
[..]
ik dacht dat ik zo wat beter zou opvallen
IKKKK dacht dat ik ZOOO wat gvddd~!!!! BETERRRRRR zou OPvALENN!!!!!!!!!!!!!!!!!!111#$@%#
Nee, maar dat hoeft ook niet. Ik accepteer alles wat maar bukt om het geringstequote:]Zie ik eruit als een neger?
Ik gebruik liever het woord baviaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Of, zoals in België gebruikelijk: Makak.
Dat een makaak een apensoort is, is natuurlijk geen toeval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Birra het volgende:
Wat krijg je als je een gorilla kruist met een neger?wiggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Birra het volgende:
Wat krijg je als je een gorilla kruist met een neger?Wat krijg je als je een neger kruist met een octopus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of had ik die juist van fok?
Ik vind mezelf erg slim.
ik dacht al; waar is mijn autoradio man! kutaap man!quote:
Dat zijn spleetogen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef Mark_Rutte het volgende:
Linkse hond!
Maar het waren toch pinda's?
Niet echt lekker uit elkaar te houden zo.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:50 schreef Hayek het volgende:
vind het altijd zo hypocriet.. als ik een blanke een aap noem kijkt daar niemand van op, maar als ik dat doe bij een zwarte wordt er gelijk een racistische oorzaak achter gezocht..
bijvoorbeeld serena williams en 50 cent vind ik apen.. maar gewoon vanwege hun postuur en/of gedrag.. ik kreeg wel ooit een ban op de FP omdat ik dat zei
het is gewoon een vorm van racisme, een zwarte mag alles zeggen, maar bij een blanke gaan gelijk alle 'racisme-voelsprieten' op standje hyperactief..
als een zwarte het woord 'nigger' gebruikt moet dat kunnen.. als een blanke het doet is hij racist
als een zwarte zegt trots te zijn op zijn afkomst is het een zichzelf respecterend persoon, bij een blanke noemen we dat een racist..
nouja misschien ga ik een beetje offtopic..
Ik probeerde je gisteren ook al duidelijk te maken dat dat een reclamestunt wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
precies
en negerzoenen zijn er ook al niet meer om deze kutregels..
Black people vs. Niggas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[afbeelding]
There is black people and there is nigga's! And nigga's ruin all the fun for the black people.
Is dat niet racistisch?![]()
ja hoorrrrrrquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik probeerde je gisteren ook al duidelijk te maken dat dat een reclamestunt was
Ja!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja hoorrrrrr
http://www.buyszoenen.nl/
De naam van de Negerzoen is niet veranderd vanwege de klachten vanuit de samenleving. Buys, de producent van de zoenen, heeft de ophef gebruikt als reclamestunt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ja!
http://www.trouw.nl/laats(...)oen_was_reclamestunt
En jij denkt dat Buys vanwege klachten uit de samenleving de naam van hun bestverkopende product verandert?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
De naam van de Negerzoen is niet veranderd vanwege de klachten vanuit de samenleving. Buys, de producent van de zoenen, heeft de ophef gebruikt als reclamestunt.
Tot zover offtopic.quote:Het bedrijf veranderde vorig jaar de naam van de negerzoenen in "Buys Zoenen" omdat Van der Breggen dat een betere naam vond. Naar buiten werd echter verteld dat de fabrikant gehoor gaf aan kritiek van de Stichting "Eer en Herstel Betalingen van Slavernij in Suriname". Die vond de naam Negerzoen discriminerend. Van der Breggen geeft echter toe dat die kritiek totaal geen rol heeft gespeeld voor het veranderen van de naam, maar dat het handig inspeelde op de media door middel van een marketingtruc die het bedrijf had bedacht: via een naamswijziging het product extra onder de aandacht te brengen en nieuw leven inblazen.
De naam veranderen hield in dat dat product helemaal niet meer verkooptquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:09 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En jij denkt dat Buys vanwege klachten uit de samenleving de naam van hun bestverkopende product verandert?
Geloof me, verkoopcijfers liepen terug, en ze hadden iets nodig om hun afzet te boosten.
Misschien dat een LOI-cursus marketing je wat verder helpt in de zakenwereldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
De naam veranderen hield in dat dat product helemaal niet meer verkoopt
LOL
Ze hadden er beter een bloemetje op kunnen zetten van marsepein oid![]()
ehm neem er zelf eentje!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Misschien dat een LOI-cursus marketing je wat verder helpt in de zakenwereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |