huppelen...quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Copycat het volgende:
Fietsen verleer je niet, net als neuken. Of boor ik hier een andere tekortkoming aan?
Waarom niet? Ben je bang dat de buiten wereld een oordeel vormt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:08 schreef siekman het volgende:
krijg ik gvd een 205 uit 1985 als fucking leenauto .
daar kan ik me toch niet in vertonen
ja en dat kan ik niet hebben .quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je bang dat de buiten wereld een oordeel vormt?
Doe je het daarvoor?
lui ben je niet voor even, dat ben je je hele leven..quote:
Smoesjes!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef junkiesietze het volgende:
Nou, ok, ik kan wel fietsen ofzo... maar keb er gewoon geen zin in. !
naapquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
lui ben je niet voor even, dat ben je je hele leven..
sjezus wat een kutzin... dat ik dat gebruik![]()
om nutteloos rond te rijden natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarom moet je vervoer hebben anders?![]()
Dat kan met een taxi ook, gewoon tegen de chauffeur zeggen welke kant je op wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
om nutteloos rond te rijden natuurlijk
denk je dat ik rijk ben ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat kan met een taxi ook, gewoon tegen de chauffeur zeggen welke kant je op wil.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
Keb wel een fiets, maar ik kan niet fietsen, want dat ben ik afgeleerd
Hier past inderdaad alleen een ->quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef siekman het volgende:
[..]
ja en dat kan ik niet hebben .
De buren vroegen al " heb je een nieuwe auto gekocht "
ik denk echt WTF . Ik ga van een Seat Toledo '99 over naar een 205 .
ik heb hem gewoon in een andere straat gedumpt . hij staat gewoon open BTW
triest is waar , maar het is een gevoel he .quote:
Ga met de bus/trein/taxi...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
Godver!
Me scooter staat in de shop, achterrem wordt gefixt omdat ik al een half jaar rondreed met een lek in me remleiding waardoor die het niet deed. en ik vond het nu wel eens tijd om die te fixen..
Me moeder is weg met de panda om boodschappen te doen ofzo weet ik veel.
Me zus is met me pa's auto weg omdat ze bang is dat het gaat regenen vanmiddagterwijl der werk 15min fietsen is.
En me pa is weg met de motor
Keb wel een fiets, maar ik kan niet fietsen, want dat ben ik afgeleerd
taxi is gayquote:
dé scooterjostiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef SlimShady het volgende:
ben jij niet die ene scooterjosti?
vooroordelen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef SlimShady het volgende:
ben jij niet die ene scooterjosti?
ik heb hier nog een fles (echte) ammaretto staanquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik heb hier nog een fles (echte) ammaretto staan
wie gaat er dan ook weg uit zoetermeerquote:
Verstandige mensen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook weg uit zoetermeer
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook weg uit zoetermeer
waar? ik heb ook een bikequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:47 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]Sorry
zaterdag treed ik op voor bikers
(in zoetemer
Ik weet nog steeds niet waar, maar het is er welquote:
Dat zijn scooters, geen motorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:50 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
@ lang haar en wintertime
dan kom ik op de motorquote:
Koop een taart en ga het vierenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:47 schreef Razor21 het volgende:
En dit is post 9100 op naar de 10.000
![]()
zoetermeer is the place to be gekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Verstandige mensen...
Kut scooters daar..... remmen kunnen ze niet eens
is goed hou ik je aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dan kom ik op de motorvan mijn papa
waar dan? en hoe laat? en wat doen jullie na het optreden? oldskool chillen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
is goed hou ik je aan.en vergeet de amaretto niet.
dunno ":{ tis echt lame want ik weet niet eens hoe laat het is, waar het precies isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waar dan? en hoe laat? en wat doen jullie na het optreden? oldskool chillen?
lol dat suckt welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
dunno ":{ tis echt lame want ik weet niet eens hoe laat het is, waar het precies is![]()
dat laat ik nog wel horen dan
Ja, dat vroeg ik me ook af toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
lol dat suckt welhebben we bikers in zoetermeer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |