Ja, ik zoek ook nog zo'n exemplaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zoek nog een mooie vrouw!![]()
Kan toch geen Hamkaas op mn bolletje doenquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 bolletje eier, 1 bolletje filet american en 1 bolletje hamkaas croissant
Ik houd niet van keuzes. Je fokt betaald, koop gewoon wat je wilt manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Oke ik ga voor de bolletjes...
Volgende keuze... ik heb 3 bolletjes... Wat moet ik erop doen ?
* Filet American
* Eiersalade
En nee ik ga niet op 1 bolletje beide beleg doen
messages.fok.nl!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb ook PM maar kijk er nooit op. Weet het adres niet eens meer
Boeiend, of pindakaas met hagelslagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kan toch geen Hamkaas op mn bolletje doenhet is een hamkaas croisantje dat zit er toch al in gebakken
![]()
domweg klikken op het envelopje is erg lastig natuurlijkquote:
Maar ik wilde het ook allemaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van keuzes. Je fokt betaald, koop gewoon wat je wilt man
Wat is pm?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je ook gewoon een plattegrond van het gebouw printen!
je hebt geen pm?
GMTAquote:
er zijn genoeg lelijke, maar zo'n mooie... Die zijn schaars!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, ik zoek ook nog zo'n exemplaar.
PieMelquote:
messages.fok.nl!quote:
Nouja, ik ken er wel een paar van die schaarse, maar die hebben allemaal een probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er zijn genoeg lelijke, maar zo'n mooie... Die zijn schaars!
private messages!quote:
Shit zeg.. Ik ben niet mooi hoor heren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er zijn genoeg lelijke, maar zo'n mooie... Die zijn schaars!
dat vind jij, je hebt nog geen foto geplaatst dus we kunnen helemaal niet bepalen of jij niet mooi bent!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Shit zeg.. Ik ben niet mooi hoor heren..
* zoekt wel iemand anders om mee op stap te gaan*
Post een foto dan kunnen we erover oordelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ben het niet. Punt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat vind jij, je hebt nog geen foto geplaatst dus we kunnen helemaal niet bepalen of jij niet mooi bent!![]()
Foto plz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:43 schreef Lynx666 het volgende:
En daarbij zeggen álle mooie vrouwen dat ze lelijk zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |