Dit staat volledig los van elkaar. Ik ben namelijk prima in staat om te geloven dat het idd terroisten zijn die 9/11 hebben veroorzaakt, maar toch tegen de maatregelen te zijn die Bush (of Balkenende wat dat betreft) nemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon een fijne opsom-post die aangeeft waarom ontkenners van het feit dat de Bush-administratie achter 9/11 zit hun ogen dienen te openen in plaats van nonsens-discussies houden over het soort staal wat uit het WTC lekt, omdat het ook hun directe toekomst aangaat.
deze topic heet "molten steel", het zou je dus niet moeten verbazen dat we het daar over hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon een fijne opsom-post die aangeeft waarom ontkenners van het feit dat de Bush-administratie achter 9/11 zit hun ogen dienen te openen in plaats van nonsens-discussies houden over het soort staal wat uit het WTC lekt, omdat het ook hun directe toekomst aangaat.
Gewoon ? N Visa verstrekken aan mensen die eerder nog under surveillance waren vind ik niet gewoon, en dat is eigenlijk nog n minimaal "foutje" i vgl met de andere "fouten " die de vuiligheidsdiensten hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je bent nu wel erg aan het gochelen met contexten.
De ene keer is een bijdrage gewoon het verstrekken van een visum. De andere keer is zoiets het plegen van de aanslagen.
En oh oh wat zijn de betrokkenen bestraft he?quote:Nikolai Wenzel, one of the former consular officers who analyzed the forms, declares that State's issuance of the visas "amounts to criminal negligence."
http://www.nationalreview.com/mowbray/mowbray100902.asp
daar gaat dit topic helemaal niet overquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ok, mijn excuses.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
uhm, ik denk dat je zelf niet de moeite hebt genomen om mijn eerder geposte nr EXECUTIVE ORDER NUMBER 01-262 te checken , want daat staan die zinnetjes staan toch echt:
Hebben we het echt wel over hetzelfde? Nee, het gaat om
EXECUTIVE ORDER NUMBER
01-262
http://sun6.dms.state.fl.(...)01-262-09-11-01.html
IN TESTIMONY WHEREOF, I have hereunto set my hand and caused the Great Seal of the State of Florida to be affixed, at Tallahassee, the Capitol, this 11th day of September, 2001.
Dus verre van verzonnen, wel onzorvuldig door het nr 01-262 onjuist te vermelden.
Dit had ik nog in gedachten, er wordt wel meer geclaimd dat Jeb Bush martial law afkondigde op 7 september verwijzende naar EO 01-261. Ik zag niet dat in jouw quote EO 01-262 staat. Daarenboven linkte je naar EO 01-261. Vandaar dus.quote:Jeb Bush Declares Martial Law on September 7, 2001
On the homefront, President Bush’s brother, Florida Governor Jeb Bush signed an unprecedented emergency State Executive Order (01-261) laying out new guidelines for setting up military rule (martial law) in Florida. Governor Jeb Bush signed his Executive Order on September 7, 2001 despite the fact that there were no major natural or man-made disasters at the time of its drafting.
“I hereby declare that a state of emergency exists in the state of Florida… The
Authority to suspend the effect of any statute or rule governing the conduct of state business, and further authority to suspend the effect of any order or rule of any government entity… The authority to seize and utilize any and all real or personal property as needed to meet this emergency… The authority to order the evacuation of any or all persons from any location in the State… The authority to regulate the return of the evacuees to their home communities… I hereby order the Adjutant General to activate the Florida National Guard for the duration of this emergency.” Florida Governor Jeb Bush, September 7, 2001. (Associated Press, September 9, 2001, State of Florida Website Listing State Executive Orders)
Maar goed, dat was dus op 11/9/01, dus nog wel ergens begrijpelijk. Wanneer is dat opgeheven, of is het nu nog geldig? Want dat laatste, dát zou dus raar zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:16 schreef gorgg het volgende:
[..]
Ok, mijn excuses.
Alex Jones maakt ongeveer identiek dezelfde claim maar verwijzende naar EO 01-261 in Descent into Tyranny, (p.54):
[..]
Dit had ik nog in gedachten, er wordt wel meer geclaimd dat Jeb Bush martial law afkondigde op 7 setpember verwijzende naar EO 01-261. Ik zag niet dat in jouw quote EO 01-262 staat. Daarenboven linkte je naar EO 01-261. Vandaar dus.
EO 01-262 plaatst overigens Florida niet onder martial law maar in een state of emergency. Het zijn nog steeds de niet-militaire instanties die het voor het zeggen hebben dus.
Deze is volgens mij al opgeheven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar goed, dat was dus op 11/9/01, dus nog wel ergens begrijpelijk. Wanneer is dat opgeheven, of is het nu nog geldig? Want dat laatste, dát zou dus raar zijn.
Da's dan wel weer vreemd. Je zou toch denken dat er niet direct meer sprake is van een noodtoestand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:24 schreef gorgg het volgende:
[..]
Deze is volgens mij al opgeheven.
Er is wel een state of emergency ivm 9/11 die wel nog steeds geldig is: Proclamation 7463 van 14 september door G.W.Bush. Nog minstens geldig tot 5 september 2007:
http://www.answers.com/topic/proclamation-7463
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2006/09/20060905-16.html
uit de documentne die jij hebt laten zien blijkt niks dat bush er bij betrokken is hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je mensen probeert te trucenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Gewoon ? N Visa verstrekken aan mensen die eerder nog under surveillance waren vind ik niet gewoon, en dat is eigenlijk nog n minimaal "foutje" i vgl met de andere "fouten " die de vuiligheidsdiensten hebben gemaakt.
Foutjes my ass:
[..]
En oh oh wat zijn de betrokkenen bestraft he?
Ik ben me er terdege van bewust dat ik met contexten stoei, ben constant bezig met dingen in hun context plaatsen en i.d.d. dat is MIJN context en die context wijzigt adhv nieuwe info, ik doe dit zeker niet om mensen te trucen.
en?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:42 schreef StallionJack het volgende:
"There are direct historical links between Osama bin Laden's business interests and those of the Bush family. On September 15 I received the following message from FTW subscriber, Professor John Metzger of Michigan State University"
"Three generations of Bushes have armed America's enemies: from Hitler, to Hussein, to bin Laden.
The Best Enemies Money Can Buy"
BRON:
http://www.copvcia.com/free/ww3/index.shtml#bush
Indirect van "Rogue State" van William Blum.
prima. Nederland kon er ook wat van tijdens de politionele acties.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:45 schreef StallionJack het volgende:
William Blum werkte bij het ministerie van Buitenlandse Zaken en is weggegaan vanwege de Vietnam oorlog. In zijn boek 'Schurkenstaat' wordt er verteld over de Amerikaanse buitenland politiek.
gaat dit topic over drugshandel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef StallionJack het volgende:
Jij onderscheidt Nederland van Amerika?
Jij keurt drugshandel en moord goed?
Wat is jouw punt?
het gaat om 9/11quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:00 schreef StallionJack het volgende:
Veel mensen in dit topic vragen zich af of de Amerikaanse regering wel zo slecht is als wordt beweerd. Men vraagt om bewijzen. Het boek van Blum geeft veel bewijzen. Daarom geef ik dit boek ter kennis.
1. Ik leg je geen woorden in de mond, ik stel je een vraag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
gaat dit topic over drugshandel.
Wat doet deze informatie in dit topic.
Stalen drugs?
net of ik moord goedkuer, man het is me mijn topic met woorden in de mond leggen wel zeg.
Mijn punt is dat het geen relevante informatie is of de vs vroeger dingen fout heeft gedaan. of komen de verhalen over het verdrijven van indianen er ook bij, of is dat te lang geleden.
og gut, nu gaan we belerend worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:16 schreef StallionJack het volgende:
...... http://www.copvcia.com/free/ww3/index.shtml#bush
Lees eerst voordat je probeert iets te zeggen.
Het eerste hoofdstuk van het boek van Blum gaat over 9/11.
Wist je dat Bin laden in 1993 al eens eerder een aanval heeft gepleegd op het WTC?
Jij ziet geen verband tussen de aanval op Iraq in jaren '90 van Bush sr en de aanval op iraq in 2003 door Bush jr?
Dit wist elke idioot.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:16 schreef huupia het volgende:
zijdeling heeft het er toch mee te maken. het bewijst namelijk dat de regering in staat is tot wan daden. zoals flase flag operaties " operation nortwoods e.d. ,
van mij moet je niks. Ik vond de beijzen van powell ook maar niks, maar ja, sommigen laten zich nogal makkelijk overtuigen.quote:leugens van powell voor de v-raad. leugens over wmd's in irak, de zaak valerie plame .
het is idd niet het ultieme bewijs dat de regering of delen ervan achter 9/11 zaten maar het helpt wel in de bewijsvoering.
het zijn dus bewezen leugenaars, waarom zou ik ze omtrent 9/11 dan op hun woord moeten geloven terwijl er tientallen tegenstrijdigheden zijn?
okquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:22 schreef StallionJack het volgende:
[..]
1. Ik leg je geen woorden in de mond, ik stel je een vraag.
nee, dat probeer ik niet te zeggen. Ik probeer te zeggen dat als een land in het verleden slecht is geweest je daar geen bewijs uit akn halen voor het heden.quote:2. Het lijkt alsof je wilt suggeren als onze regering foute dingen heeft gedaan, dat we géén kritiek mogen hebben op andere regeringen.
dat denk ik ook helemaal niet. Sterker, ik sluit helemaal niet uit dat er een bepaalde groep amerikanen de boel gemanipuleerd hebben.quote:3. Ik vind het naïef om te denken dat wat er nu aan de hand is, niets te maken heeft met de geschiedenis.
Nee.quote:4. Jij bent dit topic gestart, dus je wilt alleen maar mensen horen die het met je eens zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |