Geef eens een eigen invulling aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef Nawien het volgende:
Ja ok, maar in principe zegt dit nog niks. Zie het als richtlijnen waar men een eigen invulling aan kan geven.
quote:Omruilen
Omruil geen probleem bij ons. Mits je het product terugbrengt compleet, onbeschadigd in de originele verpakking en inclusief de kassabon.
Die met de hoedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef veldmuis het volgende:
Wat voor turk heeft die teksten eigenlijk zitten maken.
originele verpakking is geen probleem:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef Nawien het volgende:
Ik had meer naar het geheel gekeken maar ok
Compleet, daar valt niet echt over te discussieren.
Onbeschadigd is al een dubieus punt. Originele verpakking wordt je vaak op genaait. Immers, de verpakking is niet zoals hij was op het moment dat jij hem kocht. Ik neem aan dat je hem hebt opengemaakt om hem aan te sluiten en dan is de verpakking al beschadigd en niet meer origineel.
Ik geef toe, pure mierneukerij, maar ik heb het zien gebeuren![]()
Overigens idd niet het beste Nederlands![]()
bij pc games en software kan ik mij dat nog wel voorstellen i.v.m. kopieeren (dit vraag ik ook van te voren)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef Nawien het volgende:
Tja, eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wel schofterig maar het is wel zo.
Zo was er ook iets met software/films.
Ja u mag ruilen, maar NIET als het product al is gebruikt.
Ok.. hoe kom ik erachter of ik het wil of niet (werkt of niet) als ik het niet mag proberen.
Maar met software/films/muziek is het op zich wel logisch. Kan je het uitpakken, kopiëren en vervolgens terugbrengen. Da's niet de bedoeling denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef Nawien het volgende:
Tja, eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wel schofterig maar het is wel zo.
Zo was er ook iets met software/films.
Grappig dat 2 personen dit wel logisch vinden terwijl het pixelverhaal veel aannemelijker is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar met software/films/muziek is het op zich wel logisch. Kan je het uitpakken, kopiëren en vervolgens terugbrengen. Da's niet de bedoeling denk ik
Dat is toch heel wat anders? Ik koop een scherm, deze werkt niet naar mijn wens (dode pixel) breng hem terug maar kan dat niet. Ik heb niet de mogelijkheid om een replica van het scherm te maken en dat heb je bij software dus wel, dus is het logisch dat je dat niet terug kan brengen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Grappig dat 2 personen dit wel logisch vinden terwijl het pixelverhaal veel aannemelijker is.
Softwarebeleid is van de winkel, en kan je aanvechten
Pixelbeleid, staat vastgelegd in een iso certificering, maar "dat kan toch niet"
Is dat zo? Welke ISO dinges moet ik het zoeken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef Nawien het volgende:
Pixelbeleid, staat vastgelegd in een iso certificering, maar "dat kan toch niet"
En softwarequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
Die in het centrum?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef Nawien het volgende:
Ik denk dat het erg verschilt. Volgens mij zijn veel fillialen van de MM franchisevestigingen. Bij ons in Den Haag zijn ze namelijk helemaal niet zo makkelijk.
correctie:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef Nawien het volgende:
Ik denk dat het erg verschilt. Volgens mij zijn veel fillialen van de MM franchisevestigingen. Bij ons in Den Haag zijn ze namelijk helemaal niet zo makkelijk.
hmm hoe wou je dat zomaar doen bij een normale zaak waar je de monitor ook kan bezichtigen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
Onzin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef Geqxon het volgende:
Het leuke van pixelgarantie is de constructie ervan.
Koop je een scherm met pixelgarantie, dan pakken ze een willekeurige doos uit het magazijn, en sturen ze die op. Komt hij vervolgens met een dode pixel terug , dan word hij op een aparte stapel gezet, en sturen ze de volgende.
Besteld er iemand zonder pixel-garantie, dan sturen ze altijd een scherm uit de aparte stapel op. Dus daarom: Nooit bij een winkel met pixel-garantie kopen.
Je kan niet elk product binnen acht dagen terugbrengen bij iedere winkel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |