abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:34:00 #76
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52168102
Ja ok, maar in principe zegt dit nog niks. Zie het als richtlijnen waar men een eigen invulling aan kan geven.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52168124
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef Nawien het volgende:
Ja ok, maar in principe zegt dit nog niks. Zie het als richtlijnen waar men een eigen invulling aan kan geven.
Geef eens een eigen invulling aan
quote:
Omruilen
Omruil geen probleem bij ons. Mits je het product terugbrengt compleet, onbeschadigd in de originele verpakking en inclusief de kassabon.
pi_52168147
Wat voor turk heeft die teksten eigenlijk zitten maken.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:41:45 #79
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52168369
Ik had meer naar het geheel gekeken maar ok

Compleet, daar valt niet echt over te discussieren.

Onbeschadigd is al een dubieus punt. Originele verpakking wordt je vaak op genaait. Immers, de verpakking is niet zoals hij was op het moment dat jij hem kocht. Ik neem aan dat je hem hebt opengemaakt om hem aan te sluiten en dan is de verpakking al beschadigd en niet meer origineel.

Ik geef toe, pure mierneukerij, maar ik heb het zien gebeuren

Overigens idd niet het beste Nederlands
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52168617
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef veldmuis het volgende:
Wat voor turk heeft die teksten eigenlijk zitten maken.
Die met de hoed

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:03:16 #81
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52168976
is dat nou Abraham
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52169486
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef Nawien het volgende:
Ik had meer naar het geheel gekeken maar ok

Compleet, daar valt niet echt over te discussieren.

Onbeschadigd is al een dubieus punt. Originele verpakking wordt je vaak op genaait. Immers, de verpakking is niet zoals hij was op het moment dat jij hem kocht. Ik neem aan dat je hem hebt opengemaakt om hem aan te sluiten en dan is de verpakking al beschadigd en niet meer origineel.

Ik geef toe, pure mierneukerij, maar ik heb het zien gebeuren

Overigens idd niet het beste Nederlands
originele verpakking is geen probleem:
wanneer ik em open om te bekijken daarna in de originele spullen terug stop en terug breng en ze weigeren het aan te nemen dan ga ik echt stennis trappen (en dan heb je een hele slechte aan me)
als er staat ongeopend oke.. dan hebben ze een punt anders niet..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:26:11 #83
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52169755
Tja, eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wel schofterig maar het is wel zo.

Zo was er ook iets met software/films.

Ja u mag ruilen, maar NIET als het product al is gebruikt.
Ok.. hoe kom ik erachter of ik het wil of niet (werkt of niet) als ik het niet mag proberen.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52169818
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef Nawien het volgende:
Tja, eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wel schofterig maar het is wel zo.

Zo was er ook iets met software/films.

Ja u mag ruilen, maar NIET als het product al is gebruikt.
Ok.. hoe kom ik erachter of ik het wil of niet (werkt of niet) als ik het niet mag proberen.
bij pc games en software kan ik mij dat nog wel voorstellen i.v.m. kopieeren (dit vraag ik ook van te voren)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:30:12 #85
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52169895
Ik kan het me ook voorstellen, maar ! Je ziet in principe iedere klant als een potientieële kopieërder en das vrij lelijk.
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52170060
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef Nawien het volgende:
Tja, eigenlijk hebben ze wel gelijk. Wel schofterig maar het is wel zo.

Zo was er ook iets met software/films.
Maar met software/films/muziek is het op zich wel logisch. Kan je het uitpakken, kopiëren en vervolgens terugbrengen. Da's niet de bedoeling denk ik
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52170168
Geen zin om alles te lezen maar, maat van me heeft notebook gekocht van HP en zat een dode pixel op. Mocht em retouren en kreeg een nieuwe, daar zaten er ook een paar op en na x aantale telefoontjes kreeg hij weer een nieuwe en mocht hij die andere ook houden omdat hun zoveel problemen zouden hebben veroorzaakt voor zijn school etc etc ( wat hij uiteraard beetje uit z'n duim had gezogen en overdreven )

Maar, wel goede service vind ik dan toch..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:51:51 #88
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52170657
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar met software/films/muziek is het op zich wel logisch. Kan je het uitpakken, kopiëren en vervolgens terugbrengen. Da's niet de bedoeling denk ik
Grappig dat 2 personen dit wel logisch vinden terwijl het pixelverhaal veel aannemelijker is.

Softwarebeleid is van de winkel, en kan je aanvechten
Pixelbeleid, staat vastgelegd in een iso certificering, maar "dat kan toch niet"
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52170860
Ik heb een stuk of 6-8 lamme pixels in de linker en rechter bovenhoek
Je ziet ze gelukkig toch nooit tenzij je dicht op het scherm in die hoek gaat zitten kijken (wat vrij onzinnig is)
pi_52171589
Van die een of twee dooie pixels op mn 19" TFT-tje lig ik iig niet wakker
pi_52172276
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef Nawien het volgende:

[..]

Grappig dat 2 personen dit wel logisch vinden terwijl het pixelverhaal veel aannemelijker is.

Softwarebeleid is van de winkel, en kan je aanvechten
Pixelbeleid, staat vastgelegd in een iso certificering, maar "dat kan toch niet"
Dat is toch heel wat anders? Ik koop een scherm, deze werkt niet naar mijn wens (dode pixel) breng hem terug maar kan dat niet. Ik heb niet de mogelijkheid om een replica van het scherm te maken en dat heb je bij software dus wel, dus is het logisch dat je dat niet terug kan brengen.

Bij veel software heb je tenminste nog de mogelijkheid om het gratis uit te proberen dus heb je de kans gehad om één en ander uit te proberen en kun je later overgaan tot kopen. Ik kan namelijk niet een trial versie van een scherm downloaden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52173246
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef Nawien het volgende:
Pixelbeleid, staat vastgelegd in een iso certificering, maar "dat kan toch niet"
Is dat zo? Welke ISO dinges moet ik het zoeken?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:14:07 #93
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_52177908
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:26:15 #94
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_52178319
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
En software
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_52178392
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef Nawien het volgende:
Ik denk dat het erg verschilt. Volgens mij zijn veel fillialen van de MM franchisevestigingen. Bij ons in Den Haag zijn ze namelijk helemaal niet zo makkelijk.
Die in het centrum?
Daar heb ik namelijk mijn scherm weg, en ik zij dat ik absoluut geen dode pixels wil, hij zij dat ik hem zonder meer kon ruilen welk probleem zich er ook optrad. (mag ik trouwens ook wel aannemen als ik meer dan 300 euro investeer in een scherm)

Dat fabrikanten nogsteeds geen 100% alle pixels werken garantie kunnen geven lijkt mij niet een probleem van de consument. (dit lijkt me tevens onwaarschijnlijk gezien de TFT nu toch al wel een jaar of 6 een mainstream apperaat is)
pi_52181669
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef Nawien het volgende:
Ik denk dat het erg verschilt. Volgens mij zijn veel fillialen van de MM franchisevestigingen. Bij ons in Den Haag zijn ze namelijk helemaal niet zo makkelijk.
correctie:
ALLE MM fillialen zijn franchise vestigingen..
heb in centrum den haag al eerder een breedbeeld monitor terug gebracht (van te voren gevraagd of ik em mocht proberen)
ze vroegen mij wel waarom ik em wilde terug brengen (simpel: 90% van me games kon er niet mee overweg, daar ga ik geen 300 euro voor uitgeven )
en na inspectie kreeg ik me geld terug..
pi_52181725
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
hmm hoe wou je dat zomaar doen bij een normale zaak waar je de monitor ook kan bezichtigen?
pi_52181826
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef Geqxon het volgende:
Het leuke van pixelgarantie is de constructie ervan.

Koop je een scherm met pixelgarantie, dan pakken ze een willekeurige doos uit het magazijn, en sturen ze die op. Komt hij vervolgens met een dode pixel terug , dan word hij op een aparte stapel gezet, en sturen ze de volgende.

Besteld er iemand zonder pixel-garantie, dan sturen ze altijd een scherm uit de aparte stapel op. Dus daarom: Nooit bij een winkel met pixel-garantie kopen.
Onzin.
pi_52182256
Iets wat levenloos is kan niet dood gaan.
Don't judge a duck by its brother
pi_52184781
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Terugbrengen "omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet". Je moet een monitor nooit terugbrengen "omdat hij een dode pixel heeft". Je kan elk* product binnen acht dagen terugbrengen, maak daar gebruik van.
* muv verse producten en hygiënische producten
Je kan niet elk product binnen acht dagen terugbrengen bij iedere winkel.
Koop is in principe koop.

Ruilen of terugbrengen geldt alleen in de volgende gevallen:

- online aankopen (wet "koop op afstand" geeft je 8 dagen bedenktijd)
- als de winkel je de mogelijkheid geeft om te ruilen (hoeft geen geld terug te zijn maar kan wel - hangt af van beleid)
- koop aan de deur (colportagewet - 7 dagen bedenktijd)

Mocht je eventueel twijfelen aan mijn beweringen dan adviseer ik je eerst om je even in te lezen (kan eenvoudig via http://www.consumentenautoriteit.nl)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')