abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:56:36 #101
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52208845
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:17 schreef Fetai het volgende:

[..]

De kans dat ze hem binnen kunnen halen lijkt mij inderdaad ook klein, maar het lijkt me helemaal niet onlogisch dat ze Sahin vast willen leggen.
Het lijkt mij wel onlogisch, aangezien Dortmund hem absoluut niet kwijt wil, en het een enorm groot talent is. Bericht is gewoon pure onzin...
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:06:44 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_52209188
Het enige voordeel van de verkoop van Drenthe is de uitnodiging voor een toernooi.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:21:47 #103
53267 TC03
pi_52209583
Ik zoek een goede foto van de selectie van vorig jaar. Ik heb tot nu toe alleen deze gevonden. Heeft iemand een betere

woensdag 8 augustus 2007 @ 22:18:02 #104
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_52211525
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef TC03 het volgende:
Ik zoek een goede foto van de selectie van vorig jaar. Ik heb tot nu toe alleen deze gevonden. Heeft iemand een betere [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Feyenoord - AC Milan - WHU
pi_52211530
quote:
Ik zoek een goede foto van de selectie van vorig jaar. Ik heb tot nu toe alleen deze gevonden. Heeft iemand een betere [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:19:45 #106
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52211597
quote:

[afbeelding]
Kijk Jorien daar eens trots zijn borsten showen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:29:36 #107
168255 J.Herrer
pi_52211938
Die gast naast Ono is zeker de vedette Met zn Beckham 2002 kapsel
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:34:23 #108
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52212102
die foto
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:55:11 #109
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52212861
quote:

[afbeelding]
Van links naar rechts Alfred Schreuder, Jorien vd Herik, Leonardo, Danny Buijs, Tim Vincken
Ron Vlaar, Shinji Ono,...., Castelen, ....
pi_52212945
quote:

[afbeelding]
Wat doet Huntelaar daar linksonder?
pi_52212976
quote:

[afbeelding]
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:04:09 #113
168255 J.Herrer
pi_52213200
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Van links naar rechts Alfred Schreuder, Jorien vd Herik, Leonardo, Danny Buijs, Tim Vincken
Ron Vlaar, Shinji Ono, Kolkka, Castelen, ....
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:07:01 #114
53267 TC03
pi_52213312
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ron Vlaar, Shinji Ono, De Ceulaer, Castelen, ....
  donderdag 9 augustus 2007 @ 00:36:12 #115
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52216432
quote:

[afbeelding]
Ik ben inmiddels overleden
pi_52217058

Zou Drenthe nog een afscheid krijgen?
Woo-loo-loo!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 03:32:08 #117
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52218697
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:02 schreef BobbyHill het volgende:

Zou Drenthe nog een afscheid krijgen?
Voor wat?

Die 0 goals van hem? die vier goede wedstrijden van hem? Hij had op zich een afscheid verdient om zijn persoonlijkheid, maar dat hoeft nu ook niet meer
  donderdag 9 augustus 2007 @ 07:46:37 #118
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_52219307
quote:
Feyenoord lonkt naar diensten Pranjic

Feyenoord wil een belangrijk deel van de miljoenen van Royston Drenthe besteden aan een spits en een middenvelder. Volgens De Telegraaf zijn AZ-speler Danny Koevermans en SC Heerenveen-speler Danijel Pranjic de belangrijkste kandidaten.

Koevermans wil weg uit Alkmaar omdat een rol op het tweede plan hem niet zint. De voorkeur van de éénmalige Oranje-international ligt bij Feyeboord, dat echter in een eerder stadium niet bij machte was om de vraagprijs van zes miljoen euro op tafel te leggen.

De oud-Spartaan moet volgend seizoen genoegen nemen met een vierde plaats in de spitsenhiërarchie van Louis van Gaal. De trainer ziet in Koevermans een goede pinchhitter en zal daardoor eerder beroep doen op Ari Da Silva, Moussa Démbélé en nieuwkomer Graziano Pellè.

De Kroaat Pranjic (25) heeft zijn tweede seizoen in Friesland erop zitten en maakt de laatste interlands deel uit van de selectie van bondscoach Slaven Bilic. De teller blijft vooralsnog op drie interlands steken, maar de kans is groot dat de linkspoot op 22 augustus tegen Bosnië in actie komt.

Pranjic kwam in de zomer van 2005 over van Dinamo Zagreb en heeft inmiddels 66 competitiewedstrijden achter zijn naam. Opvallend genoeg zit daar geen enkele invalbeurt bij. De middenvelder kwam zeven keer tot scoren op de Nederlandse velden.
voetbalzone.nl
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_52219435
Yup staat ook in de televaag. Daar melden ze dat Feyenoord de 13 miljoen die ze waarschijnlijk krijgen voor Drenthe willen besteden aan Koevermans en Pranjic.
pi_52220061
Ik ben op zich wel een fan van Pranjic . Met hem lever je niet eens zoveel in ten opzichte van Drenthe denk ik.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:40:53 #121
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_52220353
FC Groningen wint arbitragezaak Suarez

FC Groningen - Ajax
3-1

Het recht zal zegevieren..
Drenthe, maak je borst maar nat..
pi_52220391
Drenthe is al verkocht hoor.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:45:29 #123
63192 ursel
pi_52220424
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drenthe is al verkocht hoor.
Kheb nog nergens een bevestiging daarvan gezien..
pi_52220828
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben op zich wel een fan van Pranjic . Met hem lever je niet eens zoveel in ten opzichte van Drenthe denk ik.
Je wint een beetje, deze jongen kan namelijk voorzetten geven.
Jaagt iets minder dan Roy$ton Drenthe.

Gewoon cashen en opdonderen met die arbitragehomo (voor Koef geld het zelfde als die arbitrage aanspant of er mee dreigt)
wie het kleine niet eert is ambitieus
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:13:57 #125
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52220952
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef ursel het volgende:

FC Groningen - Ajax
3-1

Al hoop ik dat het waar is (arbitragezaken )
Ik zie het niet op TT , Ajax.nl of op groningen.nl staan
Ik ben inmiddels overleden
pi_52221422
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef Coencordia het volgende:

Gewoon cashen en opdonderen met die arbitragehomo (voor Koef geld het zelfde als die arbitrage aanspant of er mee dreigt)
Wat een onzin. Koevermans heeft wel wat meer krediet verdiend bij AZ in de afgelopen jaren. Hij kan daar nu een seizoen gaan bankzitten en dat is slopend voor z'n carriere, op zo'n leeftijd. Koevermans is overbodig voor Van Gaal, maar ze vragen wel een gigantisch bedrag voor hem. Plus dat AZ hem wel naar het buitenland wil laten gaan, maar niet naar Feyenoord.

Ik zie heel veel verschillen.
Woo-loo-loo!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:38:46 #127
63192 ursel
pi_52221457
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:13 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Al hoop ik dat het waar is (arbitragezaken )
Ik zie het niet op TT , Ajax.nl of op groningen.nl staan
Groningen.nl
nu.nl
Teletekst
pi_52221539
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef ursel het volgende:

FC Groningen - Ajax
3-1

quote:
“Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering.
Ik denk dat die verschillen tussen Feyenoord en Real ietsje groter zijn
pi_52221675
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:36 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Wat een onzin. Koevermans heeft wel wat meer krediet verdiend bij AZ in de afgelopen jaren. Hij kan daar nu een seizoen gaan bankzitten en dat is slopend voor z'n carriere, op zo'n leeftijd. Koevermans is overbodig voor Van Gaal, maar ze vragen wel een gigantisch bedrag voor hem. Plus dat AZ hem wel naar het buitenland wil laten gaan, maar niet naar Feyenoord.

Ik zie heel veel verschillen.
En ze hebben beiden een contract getekend met hun volle verstand
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_52221679
Inderdaad, beetje vreemd om nu te denken dat elke arbitragezaak kansloos is, omdat dat bij Suarez het geval was.
Woo-loo-loo!
pi_52221713
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef Coencordia het volgende:

En ze hebben beiden een contract getekend met hun volle verstand
Newsflash: elke voetballer die een arbitragezaak aanspant heeft een contract getekend met z'n volle verstand. In dat geval zou er nooit een arbitragezaak gewonnen zijn.

Ik vind dat Koevermans niet onredelijk is als zijn club gaat bepalen waar hij naartoe moet. En ook nog eens veel te veel geld voor hem vraagt, terwijl ze zijn voetballende waarde blijkbaar niet zo hoog meer inschatten.
Plus dat hij al langer bij AZ speelt en niet 1 jaartje zoals Drenthe (in Fey 1 dan) en Suarez.
Woo-loo-loo!
pi_52221791
Anyway, wat veel belangrijker is;

Dag Drenthe!!!! Veel plezier op de bank daar in Madrid!
quote:
Feyenoord en Real Madrid hebben een akkoord bereikt over de transfersom van Royston Drenthe. Real Madrid zal een bedrag van dertien miljoen euro overmaken naar de Rotterdammers.

Drenthe zal zelf nog naar Madrid afreizen om daar nog de laatste puntjes op de i te zetten. Drenthe zal vermoedelijk een contract tekenen voor vijf seizoenen bij de Koninklijke.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_52221909
Hij kan beter een contract voor 1 seizoen tekenen
Woo-loo-loo!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:01:29 #134
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52221989
Jullie mogen je handen dichtknijpen om 13 miljoen te vangen voor een speler die werkelijk nog niks heeft gepresteerd in de competitie/europees.
pi_52222026
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jullie mogen je handen dichtknijpen om 13 miljoen te vangen voor een speler die werkelijk nog niks heeft gepresteerd in de competitie/europees.
Dat weet jij, dat weet ik en daar komen ze in Madrid het komende seizoen wel achter
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_52222142
Ach, Drenthe zou voor hetzelfde geld weer een speler van het kaliber Van Persie worden hoor. Omdat hij jullie op zo'n lullige manier verlaat, zijn jullie wat negatiever over hem, begrijpelijk. Maar het is wel duidelijk dat hij erg veel kwaliteiten heeft. Ook tegen Liverpool was hij alleen af te stoppen door overtredingen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:12:58 #137
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52222315
Ja.. Drenthe heeft wel potentie om uit te groeien tot een speler van het kaliber v. Persie en alles, alleen is het wederom jammer hoe die weggaat. Alleen als je nagaat dat ie eigenlijk nix geprestreerd heeft en maar 1 seizoen actief is, vind ik de tranfser nog vrij knap.

Arbitragezaken (als pressiemiddel) =

Drenthe.. (opgeduveld)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52223916
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef koningdavid het volgende:
Ach, Drenthe zou voor hetzelfde geld weer een speler van het kaliber Van Persie worden hoor. Omdat hij jullie op zo'n lullige manier verlaat, zijn jullie wat negatiever over hem, begrijpelijk. Maar het is wel duidelijk dat hij erg veel kwaliteiten heeft. Ook tegen Liverpool was hij alleen af te stoppen door overtredingen.
Tegen Liverpool speelde hij redelijk, tegen Porto en Chelsea kwam hij er niet aan te pas.

Maar 13.000.000 is een mooi bedrag, de tijd zal het leren of hij meer waard is!
pi_52224336
Volgens AS is alles rond en volgen keuring en presentatie zeer spoedig. ( http://www.as.com/articul(...)809dasdaiftb_29/Tes/ )
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52225965
Dus, 13 miljoen voor Drenthe, daar zou ik niet eens al te lang over nadenken. Ik snap hem aan de ene kant wel, als een club als Real voorbijkomt zeg je niet zomaar nee. Het is waarschijnlijk een eens-in-het-leven-kans. Alleen jammer dat zijn mooie woorden over clubliefde nu al onwaarheid blijken te zijn. Hij mist nu de kans om een held te worden in Rotterdam, en ik moet nog zien of hij het gaat redden bij Real, of dat we hem via een clubje als Levante weer terug zien keren naar een Nederlandse middenmoter. Anyhow, Feyenoord is natuurlijk wel spekkoper in deze, zo'n bedrag voor een speler die nog weinig heeft laten zien en alleen een goed toernooi heeft gedraaid, ook voor Feyenoord een buitenkans.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 augustus 2007 @ 13:19:51 #141
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_52226001
Ik denk ook dat dit de verkeerde keus is voor Drenthe
Denk dat hij niet al te veel in de basis zal staan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_52226083
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef koningdavid het volgende:
Ach, Drenthe zou voor hetzelfde geld weer een speler van het kaliber Van Persie worden hoor.
Woo-loo-loo!
pi_52227118
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
pi_52227252
Pranjic en Suarez lijken me wel mooie aankopen...
pi_52227321
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:18 schreef DivineJester het volgende:
Het is waarschijnlijk een eens-in-het-leven-kans.
Hij is 20 jaar. Als ie echt zo goed is dan komen er nog veel meer kansen.

Daarnaast heeft hij echt wel vaker iets laten zien dan alleen op dat EK, zoals sommigen hier nu beweren. Na een helft tegen AZ (enige wedstrijd die ik in de Kuip gezien heb afgelopen seizoen) zag ik al dat ie kwaliteiten bezit, en dan heb ik echt niet zo veel verstand van voetbal

Of hij het niveau Van Persie heeft moet ik nog zien. Denk dat Van Persie een betere techniek en actie heeft, en Drenthe het meer van zijn wilskracht en fysiek moet hebben.

Ik geloof ook niet dat Drenthe het niveau van Real Madrid al aan kan, hij zal in het eerste seizoen vooral veel op de bank zitten, denk ik.
pi_52228075
Hopelijk maakt Drenthe zaterdag al zijn debuut in de Supercup. Maakt ie ook even kennis met ''benenbreker'' Boulah.
pi_52229691
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:57 schreef Seress het volgende:
Royston Drenthe bij ''Evers staat op'' vanmorgen.

Voor wie zijn kant wil horen.
Kunnen ze brother Humberto ook niet naar Madrid trappen?
Woo-loo-loo!
pi_52230186
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk ook dat dit de verkeerde keus is voor Drenthe
Denk dat hij niet al te veel in de basis zal staan
@Paul en Bobby: Dat deed Robin van Persie ook niet in zn eerste 2 jaren bij the Gunners, and take a look at him now; is nu toch wel mooi de aanvalsleider van Arsenal geworden. Wat betreft Drenthe; als hij zich verder kan ontwikkelen by Real, dan wordt zn spel nog een aanstekelijke blend van die van Davids en Quincy. Real zal niet voor niets gelijk zo'n zak met geld op tafel smijten.
pi_52230307
Drenthe ziet Madrid als een leuk 'avontuurtje'

Royston Drenthe ziet zijn aankomende transfer naar Real Madrid als een leuk avontuurtje, zo vertelde hij voor de microfoon van Rtv Rijnmond. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik graag naar het buitenland wil", aldus Drenthe.
"Dit is een mooi avontuurtje", vervolgt Drenthe, die ook nog aangaf dat Feyenoord altijd zijn club zal blijven en hij nooit voor een andere Nederlandse topclub zal spelen.

FR-Fans.nl : Wij wensen Royston veel succes met zijn avontuurtje. En wat de laatste woorden van Drenthe waard zullen zijn zal de toekomst wel uitwijzen, wij hechten aan Royston op dit moment niet zoveel waarde meer.
pi_52230429
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef harrypiel het volgende:

[..]

@Paul en Bobby: Dat deed Robin van Persie ook niet in zn eerste 2 jaren bij the Gunners, and take a look at him now; is nu toch wel mooi de aanvalsleider van Arsenal geworden. Wat betreft Drenthe; als hij zich verder kan ontwikkelen by Real, dan wordt zn spel nog een aanstekelijke blend van die van Davids en Quincy. Real zal niet voor niets gelijk zo'n zak met geld op tafel smijten.
Ik weet niet hoe het er bij Real Madrid aan toe gaat, maar bij Arsenal is het beleid er op gericht om talenten op jonge leeftijd te halen, en worden ze zeer goed begeleid. Heb eens een interview met Van Persie gelezen, hij kreeg na elke wedstrijd een DVD mee van z'n eigen wedstrijd en die werd ook helemaal met hem besproken, dat zie ik bij Real Madrid niet gebeuren, maar ik kan het mis hebben.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')