Het lijkt mij wel onlogisch, aangezien Dortmund hem absoluut niet kwijt wil, en het een enorm groot talent is. Bericht is gewoon pure onzin...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
De kans dat ze hem binnen kunnen halen lijkt mij inderdaad ook klein, maar het lijkt me helemaal niet onlogisch dat ze Sahin vast willen leggen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef TC03 het volgende:
Ik zoek een goede foto van de selectie van vorig jaar. Ik heb tot nu toe alleen deze gevonden. Heeft iemand een betere [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Ik zoek een goede foto van de selectie van vorig jaar. Ik heb tot nu toe alleen deze gevonden. Heeft iemand een betere [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Kijk Jorien daar eens trots zijn borsten showenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Van links naar rechts Alfred Schreuder, Jorien vd Herik, Leonardo, Danny Buijs, Tim Vinckenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Wat doet Huntelaar daar linksonder?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Van links naar rechts Alfred Schreuder, Jorien vd Herik, Leonardo, Danny Buijs, Tim Vincken
Ron Vlaar, Shinji Ono, Kolkka, Castelen, ....
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Van links naar rechts Alfred Schreuder, Jorien vd Herik, Leonardo, Danny Buijs, Tim Vincken
Ron Vlaar, Shinji Ono, De Ceulaer, Castelen, ....
[afbeelding]
Voor wat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:02 schreef BobbyHill het volgende:
Zou Drenthe nog een afscheid krijgen?
voetbalzone.nlquote:Feyenoord lonkt naar diensten Pranjic
Feyenoord wil een belangrijk deel van de miljoenen van Royston Drenthe besteden aan een spits en een middenvelder. Volgens De Telegraaf zijn AZ-speler Danny Koevermans en SC Heerenveen-speler Danijel Pranjic de belangrijkste kandidaten.
Koevermans wil weg uit Alkmaar omdat een rol op het tweede plan hem niet zint. De voorkeur van de éénmalige Oranje-international ligt bij Feyeboord, dat echter in een eerder stadium niet bij machte was om de vraagprijs van zes miljoen euro op tafel te leggen.
De oud-Spartaan moet volgend seizoen genoegen nemen met een vierde plaats in de spitsenhiërarchie van Louis van Gaal. De trainer ziet in Koevermans een goede pinchhitter en zal daardoor eerder beroep doen op Ari Da Silva, Moussa Démbélé en nieuwkomer Graziano Pellè.
De Kroaat Pranjic (25) heeft zijn tweede seizoen in Friesland erop zitten en maakt de laatste interlands deel uit van de selectie van bondscoach Slaven Bilic. De teller blijft vooralsnog op drie interlands steken, maar de kans is groot dat de linkspoot op 22 augustus tegen Bosnië in actie komt.
Pranjic kwam in de zomer van 2005 over van Dinamo Zagreb en heeft inmiddels 66 competitiewedstrijden achter zijn naam. Opvallend genoeg zit daar geen enkele invalbeurt bij. De middenvelder kwam zeven keer tot scoren op de Nederlandse velden.
Kheb nog nergens een bevestiging daarvan gezien..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drenthe is al verkocht hoor.
Je wint een beetje, deze jongen kan namelijk voorzetten geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben op zich wel een fan van Pranjic. Met hem lever je niet eens zoveel in ten opzichte van Drenthe denk ik.
Al hoop ik dat het waar is (arbitragezakenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef ursel het volgende:
FC Groningen wint arbitragezaak Suarez
FC Groningen - Ajax
3-1![]()
Het recht zal zegevieren..
Drenthe, maak je borst maar nat..
Wat een onzin. Koevermans heeft wel wat meer krediet verdiend bij AZ in de afgelopen jaren. Hij kan daar nu een seizoen gaan bankzitten en dat is slopend voor z'n carriere, op zo'n leeftijd. Koevermans is overbodig voor Van Gaal, maar ze vragen wel een gigantisch bedrag voor hem. Plus dat AZ hem wel naar het buitenland wil laten gaan, maar niet naar Feyenoord.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef Coencordia het volgende:
Gewoon cashen en opdonderen met die arbitragehomo (voor Koef geld het zelfde als die arbitrage aanspant of er mee dreigt)
Groningen.nlquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Al hoop ik dat het waar is (arbitragezaken)
Ik zie het niet op TT , Ajax.nl of op groningen.nl staan![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef ursel het volgende:
FC Groningen wint arbitragezaak Suarez
FC Groningen - Ajax
3-1![]()
Het recht zal zegevieren..
Drenthe, maak je borst maar nat..
Ik denk dat die verschillen tussen Feyenoord en Real ietsje groter zijnquote:“Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering.”
En ze hebben beiden een contract getekend met hun volle verstandquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wat een onzin. Koevermans heeft wel wat meer krediet verdiend bij AZ in de afgelopen jaren. Hij kan daar nu een seizoen gaan bankzitten en dat is slopend voor z'n carriere, op zo'n leeftijd. Koevermans is overbodig voor Van Gaal, maar ze vragen wel een gigantisch bedrag voor hem. Plus dat AZ hem wel naar het buitenland wil laten gaan, maar niet naar Feyenoord.
Ik zie heel veel verschillen.
Newsflash: elke voetballer die een arbitragezaak aanspant heeft een contract getekend met z'n volle verstand. In dat geval zou er nooit een arbitragezaak gewonnen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef Coencordia het volgende:
En ze hebben beiden een contract getekend met hun volle verstand
quote:Feyenoord en Real Madrid hebben een akkoord bereikt over de transfersom van Royston Drenthe. Real Madrid zal een bedrag van dertien miljoen euro overmaken naar de Rotterdammers.
Drenthe zal zelf nog naar Madrid afreizen om daar nog de laatste puntjes op de i te zetten. Drenthe zal vermoedelijk een contract tekenen voor vijf seizoenen bij de Koninklijke.
Dat weet jij, dat weet ik en daar komen ze in Madrid het komende seizoen wel achterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jullie mogen je handen dichtknijpen om 13 miljoen te vangen voor een speler die werkelijk nog niks heeft gepresteerd in de competitie/europees.![]()
Tegen Liverpool speelde hij redelijk, tegen Porto en Chelsea kwam hij er niet aan te pas.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef koningdavid het volgende:
Ach, Drenthe zou voor hetzelfde geld weer een speler van het kaliber Van Persie worden hoor. Omdat hij jullie op zo'n lullige manier verlaat, zijn jullie wat negatiever over hem, begrijpelijk. Maar het is wel duidelijk dat hij erg veel kwaliteiten heeft. Ook tegen Liverpool was hij alleen af te stoppen door overtredingen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef koningdavid het volgende:
Ach, Drenthe zou voor hetzelfde geld weer een speler van het kaliber Van Persie worden hoor.
Hij is 20 jaar. Als ie echt zo goed is dan komen er nog veel meer kansen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:18 schreef DivineJester het volgende:
Het is waarschijnlijk een eens-in-het-leven-kans.
Kunnen ze brother Humberto ook niet naar Madrid trappen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:57 schreef Seress het volgende:
Royston Drenthe bij ''Evers staat op'' vanmorgen.
Voor wie zijn kant wil horen.
@Paul en Bobby: Dat deed Robin van Persie ook niet in zn eerste 2 jaren bij the Gunners, and take a look at him now; is nu toch wel mooi de aanvalsleider van Arsenal geworden. Wat betreft Drenthe; als hij zich verder kan ontwikkelen by Real, dan wordt zn spel nog een aanstekelijke blend van die van Davids en Quincy. Real zal niet voor niets gelijk zo'n zak met geld op tafel smijten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk ook dat dit de verkeerde keus is voor Drenthe
Denk dat hij niet al te veel in de basis zal staan
Ik weet niet hoe het er bij Real Madrid aan toe gaat, maar bij Arsenal is het beleid er op gericht om talenten op jonge leeftijd te halen, en worden ze zeer goed begeleid. Heb eens een interview met Van Persie gelezen, hij kreeg na elke wedstrijd een DVD mee van z'n eigen wedstrijd en die werd ook helemaal met hem besproken, dat zie ik bij Real Madrid niet gebeuren, maar ik kan het mis hebben.......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef harrypiel het volgende:
[..]
@Paul en Bobby: Dat deed Robin van Persie ook niet in zn eerste 2 jaren bij the Gunners, and take a look at him now; is nu toch wel mooi de aanvalsleider van Arsenal geworden. Wat betreft Drenthe; als hij zich verder kan ontwikkelen by Real, dan wordt zn spel nog een aanstekelijke blend van die van Davids en Quincy. Real zal niet voor niets gelijk zo'n zak met geld op tafel smijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |