Vannacht/Vanochtend om 1-2uurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Family-pack condooms mee
En zoveel drank als je mee mag nemen omdat het daar niet te betalen is(5L pp ofzo?)
Wanneer ga je precies weg?
jongen, ik ga je veel plezier en succes wensen daarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. Nu aan het inpakken voor 5 maanden Zweden..
Hoe gaat dit straks in de auto passen![]()
Nee, nog steeds niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hebben jullie dit topic nou nog niet vol?
schiet niet echt op he...!quote:
Lees s wat replies voordat je postquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
schiet niet echt op he...!
Ben je al in zweden?
Nee. Ik ga vannacht wegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ben je al in zweden?
Goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee. Ik ga vannacht weg. Hoe is het weer?
Veel plezierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
ik mag morgen naar Kreta Roycoooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heyheyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ben je al in zweden?
thnx mate, jij ookquote:
YEEAAAH Bitch!!! Veel plz ouwe en ik hoor t wel hoe vet het wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
ik mag morgen naar Kreta Roycoooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hounietje, veel plezier in Kretaquote:
leuke cameraquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:25 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga morgen naar huis, geen Berlijn meer *huil* ben nu mijn spullen aan het inpakken en aan het proberen de muren te fatsoeneren![]()
Check even mijn nieuwe camera (kon het niet laten), Kodak v1003
[afbeelding]
plaatje van die camera is idd 10megapixelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:56 schreef Sant het volgende:
mooie camera!!
10 megapixel... fijn dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |