ik heb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Chersonissos is NAIS![]()
Donderdag naar Rotterdam voor een bezichtiging van een kamer!
Bang dat hij uitgelachen wordt door een stel Fok!kersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:45 schreef ETA het volgende:
Robert vd Broeke in wetenschappelijke schijnwerpers
robbert van den broeke post ook op FOK, mar wel anoniem he
en halverwege kom je hier om dat te posten????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:53 schreef DaFan het volgende:
Man 300 moet haast wel de meest toffe film zijn die ik in tijden heb gezien
En ik ben pas op de helft
Ja kom recht uit de bios rennen nou goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef ETA het volgende:
[..]
en halverwege kom je hier om dat te posten????
waarom dacht ik dat nou ook gelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef ETA het volgende:
[..]
en halverwege kom je hier om dat te posten????
wtf, dezelfde gedacht.. Dat kan geen toeval meer zijn!???!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom dacht ik dat nou ook gelijk
great minds think alikequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wtf, dezelfde gedacht.. Dat kan geen toeval meer zijn!???!!!!![]()
Houniet. Liegbeestquote:
En dat surfen doe je op je tv.. jajaja.. lekker logischquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja kom recht uit de bios rennen nou goed
Moest toch ff wat te drinken hebben heEn ik heb nooit geduld om 2 uur lang achter mn pc te zitten om film te kijken, ga altijd beetje surfen tussendoor.
Computer!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:14 schreef Sant het volgende:
[..]
En dat surfen doe je op je tv.. jajaja.. lekker logisch
het voelt ook zo stoutquote:
Stout=geil!quote:
iddquote:
Family-pack condooms meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. Nu aan het inpakken voor 5 maanden Zweden..
Hoe gaat dit straks in de auto passen![]()
Das mooi want ik ga met oud & nieuw ws naar Stockholmquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:00 schreef ETA het volgende:
drank valt eigenlijk wel mee in Zweden, niet goedkoop, maar nog wel redelijk te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |