Goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Aarti het volgende:
hoe was je solli, pheno?
ja koffie heeft geen smaakquote:
Nee, maar de woordspeling van Frut vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
word ik nou ook nog uitgelachen......nou zeg....
![]()
![]()
![]()
net was het nog kattepis,quote:
IJskoffie!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef covie het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen in ieder geval
ijskoffiekoud geworden koffie [afbeelding]
dan is het goed....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee, maar de woordspeling van Frut vond ik wel grappig
Jou uitlachen zou ik nooit doen![]()
![]()
![]()
Gelukkig dus Brandx hoeft haar bokshandschoenen nog niet aan te trekken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee, maar de woordspeling van Frut vond ik wel grappig
Jou uitlachen zou ik nooit doen![]()
![]()
![]()
Kattenpis is een synoniem voor geen smaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
net was het nog kattepis,(en als het net zo sterkt smaakt als dat het ruikt...)
Juist wel, te ranzig voor woordenquote:
nog niet nee;)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef covie het volgende:
[..]
Gelukkig dus Brandx hoeft haar bokshandschoenen nog niet aan te trekken?![]()
Er ligt een nog niet getekend contract thuis. Ik moet even gaan rekenen, vooral omdat ik straks weer eenverdiener ben.quote:
Dat is goed nieuws!! En ben je tevreden over de werkgever en zo? Zie je het zitten, los van het rekenwerk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er ligt een nog niet getekend contract thuis. Ik moet even gaan rekenen, vooral omdat ik straks weer eenverdiener ben.
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de autoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
Los ervan wel, het is 10 km fietsen, nog geen half uurtje dus.
Maar goed, moet wel vaste lasten kunnen ophoesten
Daaromquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de auto![]()
als dat zo is, dan doe je toch iets niet goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is weer s wat anders dan een halve dag in de auto![]()
pokeren...????heb je het geinstaleerd...????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef covie het volgende:
Yeah let the game begin
4 uur reistijd op een dag bv. Mja. zoiets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als dat zo is, dan doe je toch iets niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |