Ik heb hier nog een hele koffieautomaat vol voor je...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
iemand nog koffie over?
en toch moet ik je er toch op attenderen dat de KSC eerst "Het koffie en Thee SC" hete...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ga dan snel naar het thee topic![]()
Het Thee Topic
3?quote:
Vroegahquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch moet ik je er toch op attenderen dat de KSC eerst "Het koffie en Thee SC" hete...![]()
![]()
Dat wil ik zeggen!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd......maar ja..COFFEE RULES...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch moet ik je er toch op attenderen dat de KSC eerst "Het koffie en Thee SC" hete...![]()
![]()
quote:Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie
Ehm, veel waardering is er niet echt voorquote:
Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd......maar ja..COFFEE RULES...
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.. heb sinds vorige week al een stuk of 5 verschillende soorten geprobeerd, maar het blijft kattenpisquote:
Hete?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Pfff... geen smaak!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Inderdaad.. heb sinds vorige week al een stuk of 5 verschillende soorten geprobeerd, maar het blijft kattenpis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |