http://en.wikipedia.org/wiki/BitTorrent_trackerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf is een tracker?
Hij downloade met 150kb/s en op 98.9% kapte ie
Torrents
Het is niet altijd zo. Ik heb gewoon het idee dat t een grapjas was. Het was maar 1 seed, maar wel één die met 150kb/s ging... snelste torrent voor mij ooitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:01 schreef Jordy-B het volgende:
Gebruik je een router? Dan ligt het waarschijnlijk daar aan.
Ipv triggered port fowarding kan je het beste even een poort voor bittorrent direct met jouw computer laten verbinden. (moet je dus zorgen dat je ook in je torrent-programma een vaste poort instelt. Niet 6881, maar iets wat zo'n 10000 hoger ligt. 16881, bijvoorbeeld.)
Tenzij je geen seeds hebt, maar dan had je je maar even moeten inlezen over bittorrent, hoor.
Hehehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo. Ik heb gewoon het idee dat t een grapjas was. Het was maar 1 seed, maar wel één die met 150kb/s ging... snelste torrent voor mij ooit
Stoerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:00 schreef AFX. het volgende:
[..]
Hehehe.Moet je eens een uitnodiging krijgen voor OiNk.
Dan gaat het met 964kb/s
of sneller
als je het dan over een kuttracker hebt....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:00 schreef AFX. het volgende:
[..]
Hehehe.Moet je eens een uitnodiging krijgen voor OiNk.
Dan gaat het met 964kb/s
of sneller
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
torrent scenes hebben nieuwe content eerder als usenet.
Als users eenmaal die content hebben zetten ze hun eigen credits eronder en dan uploaden ze het naar usenet als ze het al uploaden.
Wat een ontzettende bullshitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Als users eenmaal die content hebben zetten ze hun eigen credits eronder en dan uploaden ze het naar usenet als ze het al uploaden.
You sir, are an idiotquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ten eerste, alle ?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
nee hoor, alle scene releases komen eerst op het torrent netwerk.
info please van gratis server (kheb @homequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:28 schreef Nawien het volgende:
Kost niks hoor, mits payserver
Ook een stuk sneller dan torrents
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:31 schreef Nawien het volgende:
Oei, ja dan gaat het gratis niet lukken.
XS4ALL en Planet hebben goede nieuwsservers. Casema heeft goede retentie maar is kwa snelheid kut.
Nuh, torrents en fXp is de bomb voor mij jeweets. Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Nawien het volgende:
Sorry ouwe, maar ewaka is 7,50 per maand, onbeperkt en 20mbit geloof ik. Moet wel lukken toch?
Dus je noemt me een kwaliteitsuser?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Nawien het volgende:
Graag gedaan, zie edit ook
Kwaliteitsusers die serieuze posts waard zijn![]()
Ja, en met jou zijn er nog een paar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je noemt me een kwaliteitsuser?![]()
Iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, en met jou zijn er nog een paar.
De rest is gewoon flamevoer![]()
Retentie is het aantal dagen dat usenet servers data vasthouden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:42 schreef roburt het volgende:
wat betekend "De retentie loopt op tot wel 100 dagen "
Leuk, HD materiaal via torrents downloaden, dan mag je dus zelf lekker ook wat gigjes gaan uppen om je ratio ok te houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wanneer je een aantal goede torrent sites hebt kan je echt alles vinden.
Demonoid staat heel veel spul op. Nadeel is dat het geen private tracker meer is te noemen haast.
OiNK gebruik je voor muziek
TorrentLeech staat veel op
BitmeTV voor TV-series
BiT-HDTV voor HD spul.
Usenet kan daar niet tegenop, daar ik @home als ISP heb.
En ik ben nu eenmaal niet van plan om 7,50 euro te betalen om illegaal spul te downloaden.
Het leuke van Usenet vind ik dat je als een idioot je helemaal suf kan downloaden. Je hebt immers geen gezeik met ratio e.d.
Dat is bij die site niet zo'n probleem, hoor. Je krijgt voor elke torrent die je upload ongeveer 1 punt per uur. Tot een max. van 7 torrents. Je krijgt dan dus ongeveer 7 punten per uur. Voor 400 punten kun je 5gb upload credit kopen. Plus dat er op die site voldoende leechers zitten. Je ratio op orde houden door alleen te uploaden is dus niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
Leuk, HD materiaal via torrents downloaden, dan mag je dus zelf lekker ook wat gigjes gaan uppen om je ratio ok te houden
bij usenet kan ik dag en nacht downloaden zonder ook maar iets up te loaden. Gewoon het superieure systeem dus
zeelandnet heeft schijnbaar ook een goeie server, of er ook veel op staat weet ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:31 schreef Nawien het volgende:
Oei, ja dan gaat het gratis niet lukken.
XS4ALL en Planet hebben goede nieuwsservers. Casema heeft goede retentie maar is kwa snelheid kut.
Ik download vaak zat na 130 dagen, gaat zo goed als altijd prima!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Retentie is het aantal dagen dat usenet servers data vasthouden.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef speedrazor3 het volgende:
2mb/s continu van Eweka. Kan echt geen een torrent tegenop. Hoef zoiezo geen ouwe troep te downloaden en als je dat ooit wilt vraag je het gewoon aan op ftn. Net zo gemakklijk. Torrentz zijn gewoon voor cheap ass people
in ieder geval de meeste kwaliteitsvolle nederlandse usenet providerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:05 schreef neo2000 het volgende:
Tweaknews.. Volgens mij ongeveer beste value for money in Nederland op usenet gebied..
meestal wordt dat gezegd door mensen die nog een 2 mbit lijntje hebben en dus gewoon jaloers zijn maar het niet willen toegevenquote:
Phew, dan ben ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:35 schreef thedude0 het volgende:
meestal wordt dat gezegd door mensen die nog een 2 mbit lijntje hebben en dus gewoon jaloers zijn maar het niet willen toegeven!
nerdsquote:Op zondag 26 augustus 2007 04:34 schreef NoBody122 het volgende:
Geeks die wel even vertellen hoe 'de scene' werkt en hoe het spul verspreid wordt
TIP:quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:27 schreef paradoXical het volgende:
Accepteer het.
Je bent gewoon een domme n00b. Ga gewoon eens op http://tweakers.net kijken, daar zijn ze pas leet.
TIP:
http://www.torrent****.com/
laatste 250 downloads: allen binnen.
De link werkt niet eens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:24 schreef DarkManta het volgende:
[..]
TIP:
Je kunt je bericht nu nog wijzigen, straks kun je 24 uur niets.
Ja of seeders met een max. downloadsnelheid van 5kb/squote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mensen die zitten te zeiken op torrents.
Kutnoobs. Vind je het gek dat je op public trackers vaak te maken hebt met slechte snelheden en corrupted data? Iederee boerenlul kan daar wat uploaden en 90% van de gebruikers pleurt de torernt weg nadat 'ie klaar is. Nauwelijks seeders dus.
Public trackers.
oh joh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo. Ik heb gewoon het idee dat t een grapjas was. Het was maar 1 seed, maar wel één die met 150kb/s ging... snelste torrent voor mij ooit
In dat geval ben ik heel blij dat ik geen "pro" ben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Torrents zijn voor pro's
Usenet voor leachers die banned zijn van trackers
N00bquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:24 schreef DarkManta het volgende:
[..]
TIP:
Je kunt je bericht nu nog wijzigen, straks kun je 24 uur niets.
Ontzettende prutserquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
nee hoor, alle scene releases komen eerst op het torrent netwerk.
Wat een onzin.. Sceners zetten het eerst op kazaa, van daaruit wordt het via usenet op public FTP-servers gezet (ftp.utwente.nl etc) en daar vandaan wordt het naar torrent trackers gefxp'dquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ontzettende prutserDit is volledige bullshit. Alle scene-releases kom je eerst tegen op FTP's. De scene houdt daar ook op. Dat het vervolgens ook op Usenet en Torrentsites terecht komt is leuk, maar dat is geen scene meer. Verder, dat andere verhaaltje met je credits....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf is een tracker?
Hij downloade met 150kb/s en op 98.9% kapte ie
Torrents
Onzin? Het gebeurt me anders regelmatig dat ik al dvd's heb die mijn usenet vrienden/collega's nog tegen moeten komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Sceners zetten het eerst op kazaa, van daaruit wordt het via usenet op public FTP-servers gezet (ftp.utwente.nl etc) en daar vandaan wordt het naar torrent trackers gefxp'd
Conclusie, je hebt niet in "de scene" gezetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Onzin? Het gebeurt me anders regelmatig dat ik al dvd's heb die mijn usenet vrienden/collega's nog tegen moeten komen.
Bovendien heb ik vroegah wel in die " scene " gezeten en bevestig hierbij dat hij gelijk heeft.
EDIT: Ik lees de sarcasme nu pas.Lange werkdag eh.
Achja, problemen. Ik gebruik ze allebei omdat je met torrents veel meer Anime kan downloaden, maar torrents zijn echt wel minder relaxed als usenet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zoveel problemen hebben met torrents.
Animequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Achja, problemen. Ik gebruik ze allebei omdat je met torrents veel meer Anime kan downloaden, maar torrents zijn echt wel minder relaxed als usenet.
De kwaliteit is hetzelfde. Usenetspul staat ook vaak op torrents en andersom, maar die downloadsnelheid he![]()
Jouw fotoboekquote:
Snelheid is gewoon een kwestie van je poorten goed forwarden in je router.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Achja, problemen. Ik gebruik ze allebei omdat je met torrents veel meer Anime kan downloaden, maar torrents zijn echt wel minder relaxed als usenet.
De kwaliteit is hetzelfde. Usenetspul staat ook vaak op torrents en andersom, maar die downloadsnelheid he![]()
Heb jij toevallig een OiNK invite over?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wanneer je een aantal goede torrent sites hebt kan je echt alles vinden.
Demonoid staat heel veel spul op. Nadeel is dat het geen private tracker meer is te noemen haast.
OiNK gebruik je voor muziek
TorrentLeech staat veel op
BitmeTV voor TV-series
BiT-HDTV voor HD spul.
Usenet kan daar niet tegenop, daar ik @home als ISP heb.
En ik ben nu eenmaal niet van plan om 7,50 euro te betalen om illegaal spul te downloaden.
Het leuke van Usenet vind ik dat je als een idioot je helemaal suf kan downloaden. Je hebt immers geen gezeik met ratio e.d.
Deels ja. Je blijft namelijk altijd afhankelijk van de seeders. Bij usenet ben je afhankelijk van een server.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:53 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Snelheid is gewoon een kwestie van je poorten goed forwarden in je router.
Ik let nooit zo op de downloadsnelheid, maar dat komt eigen omdat ik torrents gewoon dag en nacht aan laat staan en vanzelf wel zie wanneer ie klaar is. Overdag ben ik toch werken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja in dat geval zijn torrents ideaal. Ik laat zelf mijn pc niet altijd aanstaan, ben wat dat betreft wel millieubewust. Ik gebruik alleen stroom als het moet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op de downloadsnelheid, maar dat komt eigen omdat ik torrents gewoon dag en nacht aan laat staan en vanzelf wel zie wanneer ie klaar is. Overdag ben ik toch werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |