http://en.wikipedia.org/wiki/BitTorrent_trackerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf is een tracker?
Hij downloade met 150kb/s en op 98.9% kapte ie
Torrents
Het is niet altijd zo. Ik heb gewoon het idee dat t een grapjas was. Het was maar 1 seed, maar wel één die met 150kb/s ging... snelste torrent voor mij ooitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:01 schreef Jordy-B het volgende:
Gebruik je een router? Dan ligt het waarschijnlijk daar aan.
Ipv triggered port fowarding kan je het beste even een poort voor bittorrent direct met jouw computer laten verbinden. (moet je dus zorgen dat je ook in je torrent-programma een vaste poort instelt. Niet 6881, maar iets wat zo'n 10000 hoger ligt. 16881, bijvoorbeeld.)
Tenzij je geen seeds hebt, maar dan had je je maar even moeten inlezen over bittorrent, hoor.
Hehehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo. Ik heb gewoon het idee dat t een grapjas was. Het was maar 1 seed, maar wel één die met 150kb/s ging... snelste torrent voor mij ooit
Stoerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:00 schreef AFX. het volgende:
[..]
Hehehe.Moet je eens een uitnodiging krijgen voor OiNk.
Dan gaat het met 964kb/s
of sneller
als je het dan over een kuttracker hebt....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:00 schreef AFX. het volgende:
[..]
Hehehe.Moet je eens een uitnodiging krijgen voor OiNk.
Dan gaat het met 964kb/s
of sneller
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
torrent scenes hebben nieuwe content eerder als usenet.
Als users eenmaal die content hebben zetten ze hun eigen credits eronder en dan uploaden ze het naar usenet als ze het al uploaden.
Wat een ontzettende bullshitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Als users eenmaal die content hebben zetten ze hun eigen credits eronder en dan uploaden ze het naar usenet als ze het al uploaden.
You sir, are an idiotquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ten eerste, alle ?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
nee hoor, alle scene releases komen eerst op het torrent netwerk.
info please van gratis server (kheb @homequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:28 schreef Nawien het volgende:
Kost niks hoor, mits payserver
Ook een stuk sneller dan torrents
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:31 schreef Nawien het volgende:
Oei, ja dan gaat het gratis niet lukken.
XS4ALL en Planet hebben goede nieuwsservers. Casema heeft goede retentie maar is kwa snelheid kut.
Nuh, torrents en fXp is de bomb voor mij jeweets. Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Nawien het volgende:
Sorry ouwe, maar ewaka is 7,50 per maand, onbeperkt en 20mbit geloof ik. Moet wel lukken toch?
Dus je noemt me een kwaliteitsuser?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Nawien het volgende:
Graag gedaan, zie edit ook
Kwaliteitsusers die serieuze posts waard zijn![]()
Ja, en met jou zijn er nog een paar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je noemt me een kwaliteitsuser?![]()
Iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, en met jou zijn er nog een paar.
De rest is gewoon flamevoer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |