Jah dat kan ook op verschillende manieren, ik zal eens een techniek laten zien met de Liquify-Toolquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Blue Thunder het volgende:
Je zou toch ook laten zien hoe je een zebra een tijgervelletje geeft (ofzoiets)
Nee, das hier: Hoe zien jouw designs eruit? #4quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:04 schreef Mindstate het volgende:
Moet je hier ook je net gemaakte spul neerzetten?
Toevallig nog een tegen gekomen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Blue Thunder het volgende:
mooie tut DM
laatste voorbeeld is mooi zeg!
Je zou toch ook laten zien hoe je een zebra een tijgervelletje geeft (ofzoiets)
Nicequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:20 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Toevallig nog een tegen gekomen:
http://www.worth1000.com/tutorial.asp?sid=161104&page=1
brute tut welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:20 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Toevallig nog een tegen gekomen:
http://www.worth1000.com/tutorial.asp?sid=161104&page=1
Het 3d gedeelte ziet er idd niet al te mooi uit :p Maar volgens mij kan ik dat zelf wel voor elkaar krijgen (hoop ik)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:18 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb er wat geprobeerd van te maken, het is me wel gelukt om er een flash van te maken, het is niet zo mooi als je wilt denk ik...
Flash file vindt je *hier*
Deze post moet je me eens uitleggen, misschien begrijp ik het verkeerd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef Kamermans het volgende:
en zoals hier boven, de druppel en het schaakbord heeft niks met elkaar te maken, het gezicht en hout structuur heeft ook niet met elkaar te maken. wat ik je aan raad is een displacement map zelf te maken, je kan gewoon betje gaan brushen, zo heb je meer controle over het resultaat wat je krijgt.
bij deze heb ik eerst een tekening gemaakt, deze als psd gesaved, en daarna een border toe gevoegd en op die border de de tekening als displacement gebruikt. hierdoor wordt de border meer een geheel van de tekening:
[afbeelding]
ik zeg alleen dat mensen niet zomaar overal displacement maps over moeten gaan gooien. wat je vaak ziet bij beginners is dat ze een filter leuk vinden en die dus zo veel mogelijk gebruiken. terwijl je gewoon een idee moet hebben van hoe je het eind product er uit wil laten zien, en als je dat resultaat kan bereiken met de displacement map, dan gebruik je die filter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:52 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Deze post moet je me eens uitleggen, misschien begrijp ik het verkeerd.
Displacement maps heeft totaal niks te maken of het schaakbord met een druppel te maken heeft.
Een displacement map kun je pas zelf maken, als je weet wat een displacement map doet en hoe je die kunt maken.
En dat heb ik in de tutorial uitgelegd, als ik een bewerking had gemaakt als jouw voorbeeld, zou een beginner echt niet weten wat een displacement map nou werkelijk doet.
Leuke foto! maak er een tutorial van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:10 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
Vandaag aangewerkt.
Standaard foto, met andere foto er bij gezocht.
Het bloed is er met een brush op gemaakt, en layer-styles
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:11 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat mensen niet zomaar overal displacement maps over moeten gaan gooien. wat je vaak ziet bij beginners is dat ze een filter leuk vinden en die dus zo veel mogelijk gebruiken. terwijl je gewoon een idee moet hebben van hoe je het eind product er uit wil laten zien, en als je dat resultaat kan bereiken met de displacement map, dan gebruik je die filter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |