waarom de CTRL ingedrukt houden? en als je het niet eerst een selectie maakt dan duplicate je de layer en niet alleen de inhoud er van,..quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:09 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Maak daar van...
CTRL+ALT ingedrukt houden en dan met de pijltjestoetsen naar links en naar onder of naar boven, ligt een beetje aan het perspectief dat je wilt hebben.
Geheel kopieeren door : Cltr+A -> Cltr+Shift + Cquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:18 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Het geheel koppieren, spiegelen, doormiddel van Edit--->Transform---->Flip Vertical
En als laatste de Opacity van deze layer op 68% zetten.
Naah forget it, was even in de war met iets anders, wat ik bedoelde was:quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:55 schreef Kamermans het volgende:
[..]
waarom de CTRL ingedrukt houden? en als je het niet eerst een selectie maakt dan duplicate je de layer en niet alleen de inhoud er van,..
Het geheel bedoelde ik dus de tekst mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:06 schreef Ravii het volgende:
[..]
Geheel kopieeren door : Cltr+A -> Cltr+Shift + C
quote:
nee, Ravii bedoelt als je de gehele inhoud van een document wilt copieren, (dus al de layers bij elkaar) dan doe je Cltr+A -> Cltr+Shift + Cquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Het geheel bedoelde ik dus de tekst mee.
Hoe jij het bedoelt is CTR+A en dan CTRL + C
Geen Shift dus.
Preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Kamermans het volgende:
[..]
nee, Ravii bedoelt als je de gehele inhoud van een document wilt copieren, (dus al de layers bij elkaar) dan doe je Cltr+A -> Cltr+Shift + C
Wel Shift dus.
Aaan verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Kamermans het volgende:
[..]
nee, Ravii bedoelt als je de gehele inhoud van een document wilt copieren, (dus al de layers bij elkaar) dan doe je Cltr+A -> Cltr+Shift + C
Wel Shift dus.
Page not found...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]Tip: http://morris-photographics.com/photoshop/shortcuts/index.html
Alle shortcuts vanaf Photoshop 5 t/m CS3.
Precies dezelfde cheet als wat ik kreeg bij mijn cursus ACE.
Gelukkig hoefde je ze niet van buiten te leren.
Effe geduld hebben, je krijgt inderdaad eerst page not found.quote:
iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:26 schreef Ravii het volgende:
De grafics in de OP zijn hele lage kwaliteit![]()
Jah klopt, het is maar een probeersel....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:26 schreef Ravii het volgende:
De grafics in de OP zijn hele lage kwaliteit![]()
Ik vind wel dat we in de PS sfeer moete blijven...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah klopt, het is maar een probeersel....
Iemand anders nog een probeersel op suggesties?
Die vorige was echt te kaal.
Aah, die website die die plaatjes host, comprimeerd ze behoorlijk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |