Mja, of 6 bussen niet vermelden. Hier hebben ze ook van die mooie CBA's, deugt ook te vaak te weinig vanquote:
Waarquote:Op woensdag 26 september 2007 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
Een onnodige en geldkostende maatregel![]()
Aldus de man die in dit topic woontquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
bussen zijn kut :/
Gehehequote:Op woensdag 26 september 2007 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aldus de man die in dit topic woont
hoeveel bussen zou je kunnen dubbelvouwen met 1 koploper @ 140km/h ?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aldus de man die in dit topic woont
tja, ik heb er ook geen tijd voor (werk), maar was wel benieuwd of we een fotoreportage kunnen verwachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga in ieder geval niet. Ik zou niet weten waar ik die dag de tijd daarvoor vandaan moet halen
Hier kun je het denk ik beter vragen
dat zuigt net zo hard als de 310/351quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Lijn 133 zal voor zover ik weet een gesplitste lijn worden, dus een deel van het traject uitgevoerd door Arriva en een deel door xx
ALS het dan op elkaar aansluit.. en ook ff op elkaar kan wachten.. dan ist te doen.. maar ga dan niet een 30 min overstap creeren :/quote:Op donderdag 27 september 2007 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja of de 140 Utrecht - Haarlem die een paar jaar geleden ineens in Uithoorn geknipt moest worden
Tof joh, aanbesteden
Ja, daar gaat het dus nog weleens misquote:Op donderdag 27 september 2007 22:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ALS het dan op elkaar aansluit.. en ook ff op elkaar kan wachten.. dan ist te doen.. maar ga dan niet een 30 min overstap creeren :/
ja omdat ze niet met elkaar kunnen commucerenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het dus nog weleens mis
Ja, zal best. Laat de reiziger maar weer barsten hmm?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja omdat ze niet met elkaar kunnen commuceren
Op z'n minst 1quote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hoeveel bussen zou je kunnen dubbelvouwen met 1 koploper @ 140km/h ?
Inderdaad, uit het 1e treinentopic!quote:
Het is maar de gemeente die het doetquote:Op donderdag 27 september 2007 23:55 schreef MREn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_sloop_bushokje.html
Commucerenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja omdat ze niet met elkaar kunnen commuceren
Bron: Busfotogroep op Yahooquote:Connexxion gaat de Fryskers groterdeels uit Friesland
weghalen. Zoals ik het bericht gehoort heb worden deze
kleine busjes over heel Nederland verspreid.
Connexxion wil ze op haar kleine lijnen gaan inzetten.
Dat betekend dat er vele 12 meter wagens en geledes
naar Fryslan moeten. Op dit moment stan er al 12
geledes klaar in Leeuwarden. Binnen enkele weken moet
dit alles klaar zijn.
Vakwerkquote:Op donderdag 27 september 2007 23:55 schreef MREn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_sloop_bushokje.html
Die mag wat mij betreft overal weer gaan rijden. Dat is teminste een bus, niet zoals al die gammele lagevloer dingen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:31 schreef Alexxxxx het volgende:
HALLO CONNEXXION!!!!! WE WILLEN DE GELE RIJDER WEER TERUG!
Ja, helaas doen ze dat echt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
motor in de volgwagen?Doen ze dat ja?
![]()
Duwen is voor treinenen boten, ook.
nee bussen zijn gemaakt voor Chinezen en japannersquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:21 schreef dubidub het volgende:
Waarom heeft 50% van de stoelen in een bus te weinig beenruimte![]()
![]()
dat ga je toch niet menen he?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:09 schreef nietzman het volgende:
Ik mis de Frysker, ik voel me straks helemaal ontheemd..
Mercedes Citaro´s hebben dat. Is wel heerlijk rustig voorin. Laat die motor maar lekker loeien onder al dat ROC-mp3-tuig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
motor in de volgwagen?Doen ze dat ja?
![]()
haha ROC-mp3-tuig. kan het niet mooier verwoorden! big up!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Mercedes Citaro´s hebben dat. Is wel heerlijk rustig voorin. Laat die motor maar lekker loeien onder al dat ROC-mp3-tuig.
en vervolgens moet je een frysker besturenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:20 schreef ghizzer het volgende:
het lijkt me fantastisch een bus te kunnen besturen.
bwhahaha nou nee. dan ga ik direct op zoek naar ander werk!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:33 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
en vervolgens moet je een frysker besturen![]()
ik ben buschauffeur en vind het heerlijk werk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |