Liatris gefeliciteerd met de zwangerschap.
Freudie gefeliciteerd met jullie dochtertje, en wens je vrouw veel sterkte bij het opknappen van de keizersnede.
Pruk, veel sterkte en beterschap ik hoop dat je nog naar huis toe mag en niet tot aan de bevalling hoeft te blijven.
Ik las wat over vruchtwater .... ik vond het nergens naar ruiken, maar het bleef komen en ophouden is er niet bij. Ik dacht dus eerst dat mijn urineleiders verstopt zaten ofzo (ja dom ik weet het, maar vergeef me het was 's zondags 7.30 uur en ik was nog geen minuut wakker) omdat ik zoveel vocht vasthield. Maar mijn man wist me droog te vertellen dat het wel vruchtwater zou zijn.
Ooh ja en tuurlijk kan een bevalling dan nog uren op zich laten wachten maar ik was binnen 4 uur, 10cm ontsluiting, een keizersnede en een dochtertje rijker. Het kan dus wel snel gaan. En het eerste uurtje hebben we nog zitten lachen en bellen dus toen had ik niet echt noemenswaardige ween.
Deepfreeze oooh gerommel naja hoop dat het niet alleen bij gerommel zal blijven voor jullie
![]()
BE aan de gym heb ik wel wat gehad, maar alleen de puf oefening is me bij gebleven de rest was niet echt interessant en leuke contacten heb ik er ook niet echt opgedaan, ze waren nogal stijfjes.
Flash leuk een camera, heb ik ook gekocht tijdens mijn zwangerschap, is echt een aanrader met kids.
En make up bij werken .... ik moest er alles afhalen voor ik de ok in mocht
![]()
en Flash als je dan gaat filmen he.... vergeet dan niet het dopje van de lens af te halen, je zal de eerste niet zijn die dat vergeet
K_I_M_ heet dat vieze spul movicolon? als het dat is... ja erg ranzig!! Ik spuugde mijn bed er mee vol in het ziekenhuis want ik kan er niet tegen, alleen de verpleging nam me niet serieus.
Mocht het echt niet te drinken zijn vraag dan om lactulose siroop, dat is niet zo vies en na 15ml en 5uurtjes wachten kan je naar het toilet. Spul doet hier altijd zijn werk.