Kort maar krachtig: nee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Heb je ook iemand die je 't kunt laten lezen met enigszins verstand van zaken, Frollo?
Een echte ouderwetse.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:06 schreef broer het volgende:
Hé, een verse LPT.
Goed plan, vooral als je twijfelt of het wel goed genoeg is. Voor je het weet ben je tot in het oneindige aan het schaven en verbeteren en (vooral) voor je uit aan het schuiven. Dan liever gewoon nu iets verre van perfects inleveren en nuttige feedback krijgen die je nog kunt verwerken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:03 schreef Frollo het volgende:
maar eigenlijk wou ik het woensdag maar 'ns gaan inleveren
Ik kreeg laatst een reactie van een detacheringsbureau op mijn online CV :quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hotelletje geboekt, staat dit in de bevestigingsmail:
'Hartelijk dank u voor uw boeking...'
Dat klínkt toch niet?
Een meet, wanneer? En is koffie drinken verplicht, of mag thee ook?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef k_man het volgende:
In Utrecht? Waar? Waarom?
Nu kunnen er al zes mensen op de Utrechtse koffiemeet komen!
DAD, DO2, Liene, Erik, Claudia en ik.
Wanneer weet ik niet, het is op initiatief van Liene. En volgens Liene is 'koffie drinken' synoniem voor een gezellig samenzijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een meet, wanneer? En is koffie drinken verplicht, of mag thee ook?
Hier nog steeds gewoon stress hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef thaleia het volgende:
Een vriendin die in dezelfde "ik heb nog drie weken om af te studeren"-situatie zit als Frollo (en Liejannuh), k_man
[..]
Goed plan, vooral als je twijfelt of het wel goed genoeg is. Voor je het weet ben je tot in het oneindige aan het schaven en verbeteren en (vooral) voor je uit aan het schuiven. Dan liever gewoon nu iets verre van perfects inleveren en nuttige feedback krijgen die je nog kunt verwerken.
Hee, RG, mijn moeder is ook geboren op 8 augustus. Gefeliciteerd alvast hoor, met je moeder
Komend weekend in Utrecht, Do2 heeft geboekt. Om zaterdagavond na m'n werk nog naar Breda te reizen, vanuit de noordelijkste stad van Friesland, is een beetje te veel van het goede.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef k_man het volgende:
In Utrecht? Waar? Waarom?
Nu kunnen er al zes mensen op de Utrechtse koffiemeet komen!
DAD, DO2, Liene, Erik, Claudia en ik.
Laat ik bij deze toezeggen dat als ik op het meetmoment kan, ik er ook bij zal zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet, het is op initiatief van Liene. En volgens Liene is 'koffie drinken' synoniem voor een gezellig samenzijn.
Ik ook niet. Zullen we samen aan de thee gaan dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Komend weekend in Utrecht, Do2 heeft geboekt. Om zaterdagavond na m'n werk nog naar Breda te reizen, vanuit de noordelijkste stad van Friesland, is een beetje te veel van het goede.
Ik lust geen koffie trouwens..
Graag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we samen aan de thee gaan dan?
Ja baas!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef k_man het volgende:
Hé, ga 'ns aan het werk Lianne. Met dit soort studieontwijkend gedrag komt het nooit af.
De uitwerking die het woord koffie op jou heeft is echt wonderbaarlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Koffiemeet?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De uitwerking die het woord koffie op jou heeft is echt wonderbaarlijk.
Is Noortje je poes of je dochtertje?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:03 schreef mane het volgende:
Ja, dat gezemel over meetings altijd die maar niet plaatsvinden....
Noortje is trouwens van onder de bank gekomen en zit nu op de vensterbank. Af en toe kijkt ze om het hoekje van het gordijn om te zien waar ik mee bezig ben..
En bedankt thaleia voor de felicitaties. Ze wordt al 72. Pfff.
In een tentje? Op de Utrechtse heuvelrug ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Organiseer dan gewoon eens een meet!
Hup, komende zondag, 2 uur, ergens in een tentje in Utrecht.
Ik heb in de vorige LPT al een cultureel verantwoord voorstel, inclusief datumg edaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Organiseer dan gewoon eens een meet!
Hup, komende zondag, 2 uur, ergens in een tentje in Utrecht.
Je mag mij best de schuld geven hoor... het gebeurt immers nu ik ineens weer meepostquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:29 schreef LXIV het volgende:
Nu hapert FOK! wederom! Ditmaal kan het echter niet aan mijn verbinding liggen, aangezien ik ditmaal toch echt breedband aan het blazen ben!
Hebben jullie hetzelfde?
Het heet nog steeds K&L.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef LXIV het volgende:
Maar die éne, officiële meeting. Was dat toen TTK nog K&L heette? Dus van vér voor mijn tijd?
Heb jij een interesse voor filosofie? En hoezo dat dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef mane het volgende:
Een meeting moet je in ieder geval niet willen forceren. Je kan beter mensen eerst individueel benaderen en polsen, en pas als je weet dat er genoeg animo is een datum prikken. En meetingtopics vind ik zelf eigenlijk vrij verschrikkelijk, al deden 'we' dat toen bij #filosofie ook.
Ik dacht zelf aan een koffietentje, maar hey, if that's what you want...!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
In een tentje? Op de Utrechtse heuvelrug ofzo?
Nou ja, dat kan natuurlijk ook heel gezellig zijn. Als het weer meezit dan.
Kende je mijn poesje al? Die houdt erg van rollebollen (en ligt graag in een uitdagende pose)!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef LXIV het volgende:
Hopelijk verschijnen de dames wederom, en gaan ze ons over hun poesjes vertellen. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hier vaak vertoef. Ik ken geen ander forum waar leuke jonge vrouwen zó openhartig over hun poesje vertellen dan K&L/TTK-LPT. (Op enkele betaalsites na dan)
Kamelen is een zwaar onderbelicht onderwerp hier in TTK. Terwijl ik toch vaker kamelen als poesjes zie, helaas.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef mane het volgende:
De interesse voor filosofie lag wel enigszins ten grondslag aan #filosofie, maar uiteindelijk ging dat ook gewoon over poesjes en kamelen.
Och, zo ben ik onlangs nog wezen picknicken. Met verse aardbeien en rosé, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan een koffietentje, maar hey, if that's what you want...!
Daar heb ik niks mee van doen. De huizenmarkt, hypotheken, rentestanden... in mijn werk komt het niet aan de orde.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef LXIV het volgende:
Zeg K-man, jij bent toch ook betrokken bij de bouwwereld e.d.
Denk je dat de stijgende rente en dat gedoe met sub-prime mortages in de VS nog invloed gaat hebben op de markt alhier?
Ja. Op zeker.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef LXIV het volgende:
Zeg K-man, jij bent toch ook betrokken bij de bouwwereld e.d.
Denk je dat de stijgende rente en dat gedoe met sub-prime mortages in de VS nog invloed gaat hebben op de markt alhier?
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan maar komende zondag in Utrecht?
Je bent zeker op vakantie geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef Gellius het volgende:
Wat, geen vissen meer, Z?
Was het aangenaam?quote:
Ik durf te wedden dat Wouter zo een hele la nieuwe opentrekt als het moet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Z het volgende:
De Nederlandse zoetwatervissen waren zo goed als op Gellius.
Afstuderen. Chocola eten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:00 schreef Lienekien het volgende:
En waar was jij eigenlijk, Claudia_x?
Nee hoor, ik ben tot 1 september nog flink bezig.quote:
Wat voor chocolade is het? Ze hebben tegenwoordig Australian bij de AH. Ik kan het nog weerstaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben tot 1 september nog flink bezig.
Ik heb jarenlang geen ijs en chocola meer gegeten, dus ik ben momenteel alles aan het proberen. M'n smaak is wel veranderd, want ik vind erg pure chocolade nu het lekkerst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor chocolade is het? Ze hebben tegenwoordig Australian bij de AH. Ik kan het nog weerstaan.
Zeker. En ondanks de inhoud ben ik blij met je post.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:46 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is 't nu duidelijk? Mooi zo.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang geen ijs en chocola meer gegeten, dus ik ben momenteel alles aan het proberen. M'n smaak is wel veranderd, want ik vind erg pure chocolade nu het lekkerst.
Dit doet het ook goed:
[afbeelding]
True!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef Z het volgende:
Een voordeel van een hoge cacao percentage is dat je na twee stukjes genoeg gegeten hebt.
Dusk en Infected luister ik toch wel vaker dan één keer per vijftien jaar. Vrijwillig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:59 schreef thaleia het volgende:
Gisteren zette iemand The The op, mijn God, dat was lang geleden zeg! Wat leuk om zo'n album na vijftien jaar ofzo weer eens te horen![]()
Haha, dat heb ik toevallig ook gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Er zat pas zo'n schattig jongetje bij Jamie Oliver in het programma.
Wat is je lievelingseten?
- Chocola.
En daarna?
- Chocola?
En dáárna?
- Chocola!
Welnee. De nieuwe Interpol valt vies tegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
De nieuwe Interpol is overigens erg fijn.
Mooiste nummers: Pioneer to the falls en Wrecking ball.
Ik moet af en toe drop. Ik moet me op plekken waar drop verkocht wordt altijd enorm inhouden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:42 schreef thaleia het volgende:
Dropjes
Vergeet Mind Bomb niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dusk en Infected luister ik toch wel vaker dan één keer per vijftien jaar. Vrijwillig.
(Hihiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef mane het volgende:
Kutpoes.
Mijn reuzenkater wil alleen nog maar naar buiten. Volgens mij heeft hij een vriendinnetje. Of misschien schotelt de buurvrouw (die al eerder een kat van ons gecatnapped heeft) hem lekker eten voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef mane het volgende:
Noortje zit weer onder de bank.. Ik zou het zo leuk vinden als ze gewoon vrolijk door het huis zou zwerven. Het voelt bijna als een persoonlijke afwijzing. Kutpoes.
.....
Pardon?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zin in een bakje koffie zondag Erik?
Zondag is de Lienekien-koffie-meet te Utrecht.quote:
Whoooooooooohoo. Die koffie betalen wij wel, dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk toch dat ik een raincheck moet nemen, omdat eng, geen geld en eng.
Ja maar wij zijn er alleen komende zondag, met een complete afternoon to kill.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar een andere keer, als ik in Utrecht te vinden ben en als ik mijn zelfvertrouwen gevonden heb doe ik het graag, ik lust namelijk best een bakje koffie zo nu en dan.
Juist. Dan zijn we een goede test. Je ging toch ook Nederlands studeren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef k_man het volgende:
Je moet toch eens over die angst voor onbekende mensen ontmoeten heen, Erik.
Hoe ga je het anders ooit redden als je gaat studeren?
Nou, dan voel ik me pas echt een sloeberquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whoooooooooohoo. Die koffie betalen wij wel, dat is het punt niet.
Niet zozeer jullie zijn eng, maar vooral het idee dat ik naar een nog vreemde stad ga om nog vreemde mensen te ontmoeten.quote:En sorry hoor, maar Do2 en ik eng? Absoluut niet. Kijk anders eens rustig onze fobo's door. Lekker op je gemakje. En zeg dan nog eens of we eng zijn.
Dus je komt, Z?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef Z het volgende:
Wat is er gebeurd met 'leve de anonimiteit van het internet'?!?!
Het plan is om over mijn angsten heen te komen tegelijkertijd met het beginnen van mijn studie, twee vliegen in één klap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef k_man het volgende:
Je moet toch eens over die angst voor onbekende mensen ontmoeten heen, Erik.
Hoe ga je het anders ooit redden als je gaat studeren?
Die vreemde mensen worden ook geen bekende mensen zolang je ze niet ontmoet. En het lijkt ons erg tof om jou (en anderen, natuurlijk!) eens te ontmoeten. En de stad kennen wij ook niet, anders gaan we een stadswandeling doen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan voel ik me pas echt een sloeber.
[..]
Niet zozeer jullie zijn eng, maar vooral het idee dat ik naar een nog vreemde stad ga om nog vreemde mensen te ontmoeten.
Dat weet ik niet en dat maakt het engquote:
Neen.quote:Kom je wel als ik wegblijf Erik?
Neen.quote:En als Lienekien wel of niet komt?
Je maakt die stap daarmee onnodig groot, denk ik. Maar je moet het doen zoals jij voelt dat het goed is, ik vond het zelf ook doodeng om te gaan studeren/mensen te meeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het plan is om over mijn angsten heen te komen tegelijkertijd met het beginnen van mijn studie, twee vliegen in één klap.
Ik vind het best, maar over een tijdje pas. Ik zit nu nog in mijn veilige stulpje waar ik allesken. Als ik ga studeren en alle zekerheden een on gekregen hebben dan ga ik graag koffie drinken of kom ik jullie graag een keer opzoeken, waar dat dan ook mag zijn. Bovendien heb ik dan een OV-jaarkaart en maakt het alles opeens stukken goedkoper.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die vreemde mensen worden ook geen bekende mensen zolang je ze niet ontmoet. En het lijkt ons erg tof om jou (en anderen, natuurlijk!) eens te ontmoeten. En de stad kennen wij ook niet, anders gaan we een stadswandeling doen!.
Ok schat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar over een tijdje pas. Ik zit nu nog in mijn veilige stulpje waar ik allesken. Als ik ga studeren en alle zekerheden een on gekregen hebben dan ga ik graag koffie drinken of kom ik jullie graag een keer opzoeken, waar dat dan ook mag zijn. Bovendien heb ik dan een OV-jaarkaart en maakt het alles opeens stukken goedkoper.
En ik denk dat jullie capabel genoeg zijn om zelf een middag Utrecht te killen.
Je introductieperiode start zondag...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het plan is om over mijn angsten heen te komen tegelijkertijd met het beginnen van mijn studie, twee vliegen in één klap.
Ik zie het! En?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik kijk wél even in jullie fotoboeken.
Je benen zijn zeker niet verkeerd, voor een vrouwenlichaam. En wat Do2 betreft, die blijft een tikkeltje mysterieuzerquote:
Dank je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je benen zijn zeker niet verkeerd, voor een vrouwenlichaam. En wat Do2 betreft, die blijft een tikkeltje mysterieuzer.
You wish.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's niet waar, hoor, Erik. Ik ben The Dark Prince of the Dark Side of the Dark Moon. Minstens!
Wíl je eng gevonden worden? Want dan zeg ik; 'Oeh, jij bent eng!'quote:
Nu ja, The Dark Prince of the Dark Side of the Dark Moon met een klein hartje, dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
You wish.. Met jouw stem, accent en constante neiging tot het geven van knuffels zeker...
Jij bent helemaal niet eng!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, The Dark Prince of the Dark Side of the Dark Moon met een klein hartje, dan.
Watis nou positief, een klein of groot hart?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
En haar grote hart, he.
Ik ken je niet, derhalve; eng.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef k_man het volgende:
En anders?
Dat snap ik dus ook nooit, hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Watis nou positief, een klein of groot hart?
Het grappige is dat hij zei dat jij een groot hart had, maar over zichzelf zegt dat ie een klein hartje heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar...
Heb ik, met mijn grote hart (jouw woorden hè, niet de mijne), ook tegelijkertijd een klein hartje?
Je hebt dus een groot hart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar...
Heb ik, met mijn grote hart (jouw woorden hè, niet de mijne), ook tegelijkertijd een klein hartje?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is heel simpel;
Mensen met een groot hart zijn goed.
Mensen met een klein hart lijken het niet te zijn, maar zijn het toch.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik? En ik?
Nee, die hebben geen hart, natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
En slechte mensen? Die hebben een gemiddeld hart?
Die hebben een hart van steen of ijs. Toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
En slechte mensen? Die hebben een gemiddeld hart?
Geen hart dus, volgens Do2. En die lijkt het allemaal te weten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die hebben een hart van steen of ijs. Toch?
Maar wat als dat nou een groot of een klein hart is? Telt het dan nog? Of tikt het dan nog?
Wat een dilemma's.
Klopt. Of, nee, klopt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ook dat roept weer vragen op...
Niet waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik word hartstikke gek van jullie.
Aphex Twin. Die is het vandaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:44 schreef thaleia het volgende:
Mind Bomb. Die was het, gisteren
Mis je je moeder nu al, JAM?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 05:14 schreef JAM het volgende:
schijten.in.de.kutten.van.de.moeders.die.jullie.gebaard.hebben.v.1.07.
Ik kan me de moeder die door mijn haardos streek nog herinneren. Als je die bedoelt, danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:33 schreef JAM het volgende:
Ik draag haar altijd bij me in mijn hart, bof., mamma,
.
't Is hier rond de 20 graden en het regent.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef JAM het volgende:
Is het daar ook zo warm? Ik ben daarnet even een uurtje gaan fietsen maar al snel dacht ik: `Laat maar weer hangen, dat gefiets.` Ik leef de avonden, Lien, dat bevalt me een stuk beter.
Heerlijk. Ik weet niet precies hoe warm het buiten is, maar binnen is het 26.5 met de airco aan. Nu is dat ook niet zo`n beste airco, maar toch, maar toch- `t zal zo rond de 35 zijn denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is hier rond de 20 graden en het regent.
Sowieso tijd voor een sigaret.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Oh, bijna tijd voor een sake.
Dan kan Erik je zondag nog makkelijker herkennen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik geloof dat ik een steenpuist ( in ontwikkeling ) op m'n bil heb.
Is er een Erik-Do2 meet??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef Z het volgende:
[..]
Dan kan Erik je zondag nog makkelijker herkennen.
Pas over weken of maanden. En ja, tegen die tijd mag je ook komenquote:
snuffel jij aan vrouwen in de supermarkt??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef broer het volgende:
Vrouwen van die leeftijd ruiken toch altijd gewoon naar goedkope zeep?
Die in de supermarkt tenminste wel...
Hij is al best lang weg. Heeft hij een permban?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:24 schreef broer het volgende:
Als PopeOfTheSubspace niet geband was
Oh.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:31 schreef Z het volgende:
Drie weken geloof ik.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, elke week is meegenomen, zeg ik altijd maar.
Wijs mij iemand aan die wel van jeuk houdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie kunnen ook nergens tegen.
Aan de anus nog wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wijs mij iemand aan die wel van jeuk houd![]()
Oke, kan ik in mee gaan. Pope heeft ook z'n goede momenten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:48 schreef Frollo het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik vind Pope wel leuk als hij wannabe-rijmelaars in gedichtentopics op hun nummer zet.
Mijn aambei ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Pope is een schatje.
Tha_Erik: Ik_Hater.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Pope. Het is vast geen toeval dat die letters ook poep spellen.
I rest my case!quote:
Ik vind het wel een mooie metafoor, maar ik geloof niet dat ik 'm snap.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:38 schreef Gellius het volgende:
Kamelenplaatjes. Waar blijft de tijd? Ik krijg vegetarische eters vanavond. Ik voel me bij de voorbereiding nu steeds als een kind in een draaimolen die buiten gebruik is.
Sorry, maar ik moet deze even posten. Men neme een Wii en een boel Legosteentjes, en dan maak je dit: de WiigoBot, een robot van Lego die de perfecte game kan bowlen bij Wii-sports.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:43 schreef Gellius het volgende:
legosteentjes
Wacht maar tot je op kamers woont en je een leuke vegetarische studiegenoot krijgt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nooit echt evgetarisch gegeten, behalve een pizza zonder vlees.
Hé, als er maar een stuk vlees bij komt kijken maakt het mij niet uit of het nou op het bord ligt of tegenover me zitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op kamers woont en je een leuke vegetarische studiegenoot krijgt.
Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet deze even posten. Men neme een Wii en een boel Legosteentjes, en dan maak je dit: de WiigoBot, een robot van Lego die de perfecte game kan bowlen bij Wii-sports.
Ja, het is sneu, ik weet het. En mijn jongste broertje heeft er eentje nagemaakt, maar die gooit dus 10 keer een split 8 op rij. Ook knap.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé, als er maar een stuk vlees bij komt kijken maakt het mij niet uit of het nou op het bord ligt of tegenover me zit.
Ja, beetje bij voorbaat sorry roepen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef dwerg het volgende:
Ik zei toch sorry.
Sorry voor de platvloersigheidquote:
Nee, Erik. Dat bedoelde je helemaal niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry voor de platvloersigheid. Ik bedoel meer te zeggen dat ik geen problemen met vegetarisch eten heb, zolang er maar een goede aanvulling of vervanging voor het vlees is.
Nouja, dan is het etentje wel geslaagd lijkt me zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:52 schreef Gellius het volgende:
Ik heb voldoende parmezaan in huis gehaald.
Gewoon lekker allemaal overslaan. 't Eten, dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:57 schreef mane het volgende:
[..]
Nouja, dan is het etentje wel geslaagd lijkt me zo.
Ik moet straks naar die verjaardag van mijn moeder waar ik grote kans maak op een vies stuk taart (het kost altijd veel moeite die beleefd te weigeren), borrelnootjes en blokken veel té jonge kaas. Heb meelij.
Ik zweer het je. Drie kwartier geleden dacht ik nog: 'Was Bupa er maar weer!'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben terug van weggeweest.
Lief.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Drie kwartier geleden dacht ik nog: 'Was Bupa er maar weer!'
Dat is beter dan weg van teruggeweest!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben terug van weggeweest.
Da's ook toevallig. Ik heb net een heerlijke sappige biefstuk als diner gehad!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:07 schreef thaleia het volgende:
Ik woon in Nijmegen, dus zo ongeveer iedereen die ik ken eet vegetarisch. En ik lust het allemaal graag en vind het allemaal best, maar na een bepaalde tijd begint mijn lijf te schreeuwen om een biefstuk. Dan moet ik gewoon een biefstuk. Ik ben niet gemaakt om vegetarier te zijn denk ik, en gelukkig ben ik het ook niet.
Ik heb Foe Jong Hai met tofuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef DaMart het volgende:
Da's ook toevallig. Ik heb net een heerlijke sappige biefstuk als diner gehad!![]()
Goed van haar!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:07 schreef thaleia het volgende:
Frollo! Ik heb net bloemen gebracht naar de vriendin uit de topictitel, omdat ze het ding heeft ingeleverd![]()
Eerste versie pas hoor, maar toch. Het is zo'n lange lijdensweg geweest dat ook een eerste versie bloemwaardig is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Frollo het volgende:
Ik ga 't morgenochtend inleveren. Vannacht nog effe doorknallen en dan moet het maar klaar zijn hoor.
Idd, zo spreekt een echte man.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé, als er maar een stuk vlees bij komt kijken maakt het mij niet uit of het nou op het bord ligt of tegenover me zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |