Afstuderen. Chocola eten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:00 schreef Lienekien het volgende:
En waar was jij eigenlijk, Claudia_x?
Nee hoor, ik ben tot 1 september nog flink bezig.quote:
Wat voor chocolade is het? Ze hebben tegenwoordig Australian bij de AH. Ik kan het nog weerstaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben tot 1 september nog flink bezig.
Ik heb jarenlang geen ijs en chocola meer gegeten, dus ik ben momenteel alles aan het proberen. M'n smaak is wel veranderd, want ik vind erg pure chocolade nu het lekkerst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor chocolade is het? Ze hebben tegenwoordig Australian bij de AH. Ik kan het nog weerstaan.
Zeker. En ondanks de inhoud ben ik blij met je post.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:46 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is 't nu duidelijk? Mooi zo.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang geen ijs en chocola meer gegeten, dus ik ben momenteel alles aan het proberen. M'n smaak is wel veranderd, want ik vind erg pure chocolade nu het lekkerst.
Dit doet het ook goed:
[afbeelding]
True!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef Z het volgende:
Een voordeel van een hoge cacao percentage is dat je na twee stukjes genoeg gegeten hebt.
Dusk en Infected luister ik toch wel vaker dan één keer per vijftien jaar. Vrijwillig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:59 schreef thaleia het volgende:
Gisteren zette iemand The The op, mijn God, dat was lang geleden zeg! Wat leuk om zo'n album na vijftien jaar ofzo weer eens te horen![]()
Haha, dat heb ik toevallig ook gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Er zat pas zo'n schattig jongetje bij Jamie Oliver in het programma.
Wat is je lievelingseten?
- Chocola.
En daarna?
- Chocola?
En dáárna?
- Chocola!
Welnee. De nieuwe Interpol valt vies tegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
De nieuwe Interpol is overigens erg fijn.
Mooiste nummers: Pioneer to the falls en Wrecking ball.
Ik moet af en toe drop. Ik moet me op plekken waar drop verkocht wordt altijd enorm inhouden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:42 schreef thaleia het volgende:
Dropjes
Vergeet Mind Bomb niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dusk en Infected luister ik toch wel vaker dan één keer per vijftien jaar. Vrijwillig.
(Hihiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef mane het volgende:
Kutpoes.
Mijn reuzenkater wil alleen nog maar naar buiten. Volgens mij heeft hij een vriendinnetje. Of misschien schotelt de buurvrouw (die al eerder een kat van ons gecatnapped heeft) hem lekker eten voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef mane het volgende:
Noortje zit weer onder de bank.. Ik zou het zo leuk vinden als ze gewoon vrolijk door het huis zou zwerven. Het voelt bijna als een persoonlijke afwijzing. Kutpoes.
.....
Pardon?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zin in een bakje koffie zondag Erik?
Zondag is de Lienekien-koffie-meet te Utrecht.quote:
Whoooooooooohoo. Die koffie betalen wij wel, dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk toch dat ik een raincheck moet nemen, omdat eng, geen geld en eng.
Ja maar wij zijn er alleen komende zondag, met een complete afternoon to kill.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar een andere keer, als ik in Utrecht te vinden ben en als ik mijn zelfvertrouwen gevonden heb doe ik het graag, ik lust namelijk best een bakje koffie zo nu en dan.
Juist. Dan zijn we een goede test. Je ging toch ook Nederlands studeren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef k_man het volgende:
Je moet toch eens over die angst voor onbekende mensen ontmoeten heen, Erik.
Hoe ga je het anders ooit redden als je gaat studeren?
Nou, dan voel ik me pas echt een sloeberquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whoooooooooohoo. Die koffie betalen wij wel, dat is het punt niet.
Niet zozeer jullie zijn eng, maar vooral het idee dat ik naar een nog vreemde stad ga om nog vreemde mensen te ontmoeten.quote:En sorry hoor, maar Do2 en ik eng? Absoluut niet. Kijk anders eens rustig onze fobo's door. Lekker op je gemakje. En zeg dan nog eens of we eng zijn.
Dus je komt, Z?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef Z het volgende:
Wat is er gebeurd met 'leve de anonimiteit van het internet'?!?!
Het plan is om over mijn angsten heen te komen tegelijkertijd met het beginnen van mijn studie, twee vliegen in één klap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef k_man het volgende:
Je moet toch eens over die angst voor onbekende mensen ontmoeten heen, Erik.
Hoe ga je het anders ooit redden als je gaat studeren?
Die vreemde mensen worden ook geen bekende mensen zolang je ze niet ontmoet. En het lijkt ons erg tof om jou (en anderen, natuurlijk!) eens te ontmoeten. En de stad kennen wij ook niet, anders gaan we een stadswandeling doen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan voel ik me pas echt een sloeber.
[..]
Niet zozeer jullie zijn eng, maar vooral het idee dat ik naar een nog vreemde stad ga om nog vreemde mensen te ontmoeten.
Dat weet ik niet en dat maakt het engquote:
Neen.quote:Kom je wel als ik wegblijf Erik?
Neen.quote:En als Lienekien wel of niet komt?
Je maakt die stap daarmee onnodig groot, denk ik. Maar je moet het doen zoals jij voelt dat het goed is, ik vond het zelf ook doodeng om te gaan studeren/mensen te meeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het plan is om over mijn angsten heen te komen tegelijkertijd met het beginnen van mijn studie, twee vliegen in één klap.
Ik vind het best, maar over een tijdje pas. Ik zit nu nog in mijn veilige stulpje waar ik allesken. Als ik ga studeren en alle zekerheden een on gekregen hebben dan ga ik graag koffie drinken of kom ik jullie graag een keer opzoeken, waar dat dan ook mag zijn. Bovendien heb ik dan een OV-jaarkaart en maakt het alles opeens stukken goedkoper.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die vreemde mensen worden ook geen bekende mensen zolang je ze niet ontmoet. En het lijkt ons erg tof om jou (en anderen, natuurlijk!) eens te ontmoeten. En de stad kennen wij ook niet, anders gaan we een stadswandeling doen!.
Ok schat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar over een tijdje pas. Ik zit nu nog in mijn veilige stulpje waar ik allesken. Als ik ga studeren en alle zekerheden een on gekregen hebben dan ga ik graag koffie drinken of kom ik jullie graag een keer opzoeken, waar dat dan ook mag zijn. Bovendien heb ik dan een OV-jaarkaart en maakt het alles opeens stukken goedkoper.
En ik denk dat jullie capabel genoeg zijn om zelf een middag Utrecht te killen.
Je introductieperiode start zondag...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het plan is om over mijn angsten heen te komen tegelijkertijd met het beginnen van mijn studie, twee vliegen in één klap.
Ik zie het! En?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik kijk wél even in jullie fotoboeken.
Je benen zijn zeker niet verkeerd, voor een vrouwenlichaam. En wat Do2 betreft, die blijft een tikkeltje mysterieuzerquote:
Dank je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je benen zijn zeker niet verkeerd, voor een vrouwenlichaam. En wat Do2 betreft, die blijft een tikkeltje mysterieuzer.
You wish.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's niet waar, hoor, Erik. Ik ben The Dark Prince of the Dark Side of the Dark Moon. Minstens!
Wíl je eng gevonden worden? Want dan zeg ik; 'Oeh, jij bent eng!'quote:
Nu ja, The Dark Prince of the Dark Side of the Dark Moon met een klein hartje, dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
You wish.. Met jouw stem, accent en constante neiging tot het geven van knuffels zeker...
Jij bent helemaal niet eng!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, The Dark Prince of the Dark Side of the Dark Moon met een klein hartje, dan.
Watis nou positief, een klein of groot hart?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
En haar grote hart, he.
Ik ken je niet, derhalve; eng.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef k_man het volgende:
En anders?
Dat snap ik dus ook nooit, hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Watis nou positief, een klein of groot hart?
Het grappige is dat hij zei dat jij een groot hart had, maar over zichzelf zegt dat ie een klein hartje heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar...
Heb ik, met mijn grote hart (jouw woorden hè, niet de mijne), ook tegelijkertijd een klein hartje?
Je hebt dus een groot hart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar...
Heb ik, met mijn grote hart (jouw woorden hè, niet de mijne), ook tegelijkertijd een klein hartje?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is heel simpel;
Mensen met een groot hart zijn goed.
Mensen met een klein hart lijken het niet te zijn, maar zijn het toch.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik? En ik?
Nee, die hebben geen hart, natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
En slechte mensen? Die hebben een gemiddeld hart?
Die hebben een hart van steen of ijs. Toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
En slechte mensen? Die hebben een gemiddeld hart?
Geen hart dus, volgens Do2. En die lijkt het allemaal te weten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die hebben een hart van steen of ijs. Toch?
Maar wat als dat nou een groot of een klein hart is? Telt het dan nog? Of tikt het dan nog?
Wat een dilemma's.
Klopt. Of, nee, klopt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ook dat roept weer vragen op...
Niet waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik word hartstikke gek van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |