Ben je er vrijdag ook bij als we Navvy zijn crib helemaal thrashen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:28 schreef descendent1 het volgende:
Zo; na morgen 2 weken volledig vrij, in die twee weken ga ik mn master halen, naar Lowlands, leuke dingen doen met Annoy en verder lekker helemaal NIKS!!!
Woehoe!!
Wat thrashen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Ben je er vrijdag ook bij als we Navvy zijn crib helemaal thrashen?
Zijn crib jeweetsquote:
Komende vrijdag zit deze jongen óf voor de tent mét bier, of staat ie bij een podium mét bier; ergens in de buurt van het Sixflags park zeg maar..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Je hebt liever magere melk zeker?quote:
k ga nu single slapen op een double kingsize bed bed, sterkte met de verkoopquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je hebt liever magere melk zeker?
Vandaag geheugen geruild. Kwam er achter dat ik 3 sloten had waarvan 2 al voorzien waren van 512 Mb, dus ik had zoiets van: 2x verkeerde 1 Gb terug, 1x goede 1 Gb weer mee, dan heb ik 2 Gb in die bak.
Blijkt dat ik alleen het 3e dimm-slot kan gebruiken als 2 van de dimm's single-sided zijn.
En laten ze nou alle 3 double-sided zijn.![]()
Dus morgen toch weer een 1 Gb er bij halen.
Dus als iemand nog 2x 512 Mb PC-3200 nodig heeft voor weinig...
Neuh dank je, mijn comp vertoont nog geen Alzheimer verschijnselen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef swollywood het volgende:
"of het roomboter is of magere melk geld maakt niet gelukkig maar gelukkig maak ik geld"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je hebt liever magere melk zeker?
Vandaag geheugen geruild. Kwam er achter dat ik 3 sloten had waarvan 2 al voorzien waren van 512 Mb, dus ik had zoiets van: 2x verkeerde 1 Gb terug, 1x goede 1 Gb weer mee, dan heb ik 2 Gb in die bak.
Blijkt dat ik alleen het 3e dimm-slot kan gebruiken als 2 van de dimm's single-sided zijn.
En laten ze nou alle 3 double-sided zijn.![]()
Dus morgen toch weer een 1 Gb er bij halen.
Je begint knap irritant te worden...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef ghizzer het volgende:
[..]
"of het roomboter is of magere melk geld maakt niet gelukkig maar gelukkig maak ik geld"
Kiddo Cee ft. Opgezwolle - Broodnodig
hmmz sorry dan. ik bedoel het niet kwaad, maar dan zal ik me definitief van dit topic verwijderen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Je begint knap irritant te worden...
Wat zij zegtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:34 schreef annoylikethewind het volgende:
Je hoeft je niet te verwijderen uit het topic ghizzer!!
maar je mag best stoppen met de opgezwolle citaten![]()
Ehm Croli heeft 3/4 fles Zubrovka opgezopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Het was erg lekker en vrij veel. Wij dus verstandig geweest en Ps2K gebeld of hij mee wilde eten. Dus na het eten Carcasonne gespeeld en naar de videoterie geweest. Croli heeft nu een enorme kater
Wil jij wel blijven?quote:
En dit keer Navvy niet trashenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Navvy trashen? Die sukkel kan niet eens armpje drukken, alleen met speelgoed van mijn lieve dochtertjes gooien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:24 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En dit keer Navvy niet trashen![]()
Moeten we nog puik filmmateriaal mee?
Ja meneer Navvyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:53 schreef navvy het volgende:
[..]
Navvy trashen? Die sukkel kan niet eens armpje drukken, alleen met speelgoed van mijn lieve dochtertjes gooien.
Neem nu maar bier mee i.p.v. filmmateriaal!
Amenquote:
De boel is nu ingericht en uitgepakt. Nog ff wachten op het bankstel en het bed en alles is compleetquote:
Steden trekken al gekken aan vanaf het ontstaan ervan. Waarom denk je dat ik hier naartoe ben verhuisd?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De boel is nu ingericht en uitgepakt. Nog ff wachten op het bankstel en het bed en alles is compleet
Er lopen hier in de buurt wel een stel wazige gasten rond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |