Zal wel weer net zo gaan als de vorige keer, bijna iedereen zegt dat ie komt en 2 dagen van te voren zegt driekwart op het laatste moment weer afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef annoylikethewind het volgende:
Gaan we weer een meet plannen? Ha. Hoeveel mensen komen er deze keer ECHT?![]()
Dat is je vorige keer wel gelukt. Sylvana post hier niet meer en WEST ook nauwelijksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef beelz het volgende:een meet goed plan
Moet er na de meet natuurlijk wel weer een rel komen hier anders is er geen hol aan
Nog 2 daagjes werken en dan vakantie
LEkker anderhalve week niets doen
Navvy: komende week tijd om pils te drinken?
Volgende week vrijdag kan ik zeker, door de week ook wel maar moet werken overdag.....en da's niet handig (understatement van de dag). En nu ga ik naar Grunn voor een weekendje! Goed weekend all!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef beelz het volgende:een meet goed plan
Navvy: komende week tijd om pils te drinken?
Ik voel de aanwezigheid van een échte wannebequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:35 schreef ghizzer het volgende:
Zet Wee Oo Dubbel El breng die Ee in het spel, Zwolle is de shit jawel!
haha weet je wel in welke stad ik woon? Dat is na Kampen wel de grootste vloek voor een Zwollinees (ook al vind ik Zwolle een mooiere stad en Deventer een stuk minder plezant)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik voel de aanwezigheid van een échte wannebe![]()
![]()
Kom een keer bieren op de Zwolle meet gek![]()
ik zit nu 4 jaar op kamers in deventer juhquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Laat me gokken, je woont in Deventer?
Toevallig, ik kom ook wel eens in Deventerrorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:34 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ik zit nu 4 jaar op kamers in deventer juh
stijlvol! In Deventer geboren zijn en in Zwolle wonen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Toevallig, ik kom ook wel eens in Deventerror
Toevallig mijn geboorteplaatschillse
Dat 16 jarige nerdje pest zichzelf wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:47 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat is je vorige keer wel gelukt. Sylvana post hier niet meer en WEST ook nauwelijks![]()
Heb je dat 16 jarige nerdje nu al een keer weggepest bij Puinland?
Deventerror is de grootste vloek voor een echte Blauwvinger. Kampen is mooi en leuk vergeleken bij Moskou aan de IJsselquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:38 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha weet je wel in welke stad ik woon? Dat is na Kampen wel de grootste vloek voor een Zwollinees (ook al vind ik Zwolle een mooiere stad en Deventer een stuk minder plezant)
Niet; je zit in Grunn nu!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:49 schreef navvy het volgende:
Een bieravondje op een vrijdag daareentegen bij mij thuis kan elke week wel
juh. het centrum is er mooi en alles wat er omheen ligt is te lelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Deventerror is de grootste vloek voor een echte Blauwvinger. Kampen is mooi en leuk vergeleken bij Moskou aan de IJssel
Deventer Centrum is zooo fijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:31 schreef ghizzer het volgende:
[..]
juh. het centrum is er mooi en alles wat er omheen ligt is te lelijk voor woorden.
En ik ben dan een soort van last resort? En nu weer centrum van Grunn in.....tis goed te doen hier!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Niet; je zit in Grunn nu!![]()
(net natuurlijk wanneer al mijn bieradresjes samen naar een concert zijn....)
Je weet het navvy je bent onze rots van Gibraltar als het aankomt op bier adressenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:32 schreef navvy het volgende:
[..]
En ik ben dan een soort van last resort? En nu weer centrum van Grunn in.....tis goed te doen hier!
Je hebt geen een een fotoboek hoe zie je er dan uit?quote:Op zondag 12 augustus 2007 06:56 schreef swollywood het volgende:
Vanavond een mini-meet gehad.
Sta ik in de Vergane Glorie komt er iemand naar me toe: "Ik ken jou van Fok! Forum"
Nadat ie 5 keer zijn username had gezegd, had ik eindelijk door dat PaRaR voor me stond
nul-drie-acht-aa-achtentwintig-zes-letters, Z W O L yea now check the methodquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Deventer Centrum is zooo fijn
Maar idd Zwolle is gewóón beter!![]()
Hij weet dat ik daar foto's maak en daar was ik dus mee bezigquote:Op zondag 12 augustus 2007 08:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je hebt geen een een fotoboek hoe zie je er dan uit?
Hoe kan hij je herkennen?![]()
"Yeah, that's not going to get old soon"quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:34 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nul-drie-acht-aa-achtentwintig-zes-letters, Z W O L yea now check the method
"in het park ligt een jong stelletje te naaien,quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
"Yeah, that's not going to get old soon"
Iedereen al op een terrasje/balkonnetje of in een park aan het relaxen?
Met de laptop op het balkon mijn kater aan het verwerken in het zonnetjequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
"Yeah, that's not going to get old soon"
Iedereen al op een terrasje/balkonnetje of in een park aan het relaxen?
Tja, dan had de eigenaar daarvan m maar in de stalling moeten zetten, niewaar?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:22 schreef swollywood het volgende:
Bedenk me net dat er nu een andere fiets voor de deur staat.![]()
Mijn broertje logeert bij me en die heeft vannacht met zijn dronken kop mijn reservefiets in elkaar geschopt omdat ie een lekke band kreeg. En heeft toen direct maar een andere fiets geadopteerd bij het station
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:55 schreef ghizzer het volgende:
[..]
"in het park ligt een jong stelletje te naaien,
kan wel raden,
het park is een paradijs op aarde."
Aangezien je net een eigen toko hebt mag je bij me in de leer en maken we van je paleisje een bierkeet!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je weet het navvy je bent onze rots van Gibraltar als het aankomt op bier adressen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Aangezien je net een eigen toko hebt mag je bij me in de leer en maken we van je paleisje een bierkeet!
Leuk man!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:18 schreef beelz het volgende:
Zwolle
Mag vandaag voor mijn vrienden van de gemeente een bende papieren invullen. Mooi met Bob de Laptop in de tuin zitten dus en dat spul daar uitzoeken, pilsje erbij, peukje erbij, muziekje erbij.
Fijn, je kent het wel, chillen in de achtertuin met Slayer aan terwijl je je naar de kenker zuipt en blowt en ondertussen vul je serieuze papieren in. Dit wordt een fijne dag
Nope, ik woon in Zuidquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Leuk man!![]()
Woon je in de Indische buurt ofzo?![]()
![]()
Ik heb nog 512mb DDR3200.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef swollywood het volgende:
Heb ik weer, extra geheugen voor mijn PC gekocht.
Heb ik DDR2-4200 gekocht terwijl ik DDR-3200 moest hebben
Ik had ook zoiets laatst........ik wilde halfvolle melk halen, kom ik thuis met magere melkquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef swollywood het volgende:
Heb ik weer, extra geheugen voor mijn PC gekocht.
Heb ik DDR2-4200 gekocht terwijl ik DDR-3200 moest hebben
En was 't nog te vreten? Je maal bedoel ik dus. Tot vrijdag!quote:
Euhm, ik had 2x 1 GB gekocht, dus daar ga ik morgen mooi weer mee terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb nog 512mb DDR3200.
Wat bied je?
![]()
Ach, in jouw geval kon je die magere melk nog gewoon opzuipen, maar DDR2 i.p.v. DDR vreet mijn PC nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets laatst........ik wilde halfvolle melk halen, kom ik thuis met magere melkLuxeproblemen Swolly!
Misschien lag het aan mijn uitspraak, gezien het feit ik redelijk van het pad wasquote:Op zondag 12 augustus 2007 06:56 schreef swollywood het volgende:
Vanavond een mini-meet gehad.
Sta ik in de Vergane Glorie komt er iemand naar me toe: "Ik ken jou van Fok! Forum"
Nadat ie 5 keer zijn username had gezegd, had ik eindelijk door dat PaRaR voor me stond
Noobquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:07 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Misschien lag het aan mijn uitspraak, gezien het feit ik redelijk van het pad was![]()
Je staat inderdaad niet al te helder op de foto'squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:07 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Misschien lag het aan mijn uitspraak, gezien het feit ik redelijk van het pad was![]()
Het was erg lekker en vrij veel. Wij dus verstandig geweest en Ps2K gebeld of hij mee wilde eten. Dus na het eten Carcasonne gespeeld en naar de videoterie geweest. Croli heeft nu een enorme katerquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:45 schreef navvy het volgende:
[..]
En was 't nog te vreten? Je maal bedoel ik dus. Tot vrijdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |