abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52145315
quote:
Royston Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens hebben Feyenoord te kennen gegeven voornemens te zijn spoedarbitrage aan te vragen bij de KNVB. Op die manier hoopt de 20-jarige linkermiddenvelder een overgang naar Real Madrid af te dwingen. ‘Wij betreuren het dat het hierop uitdraait’, aldus interim-directeur Peter Vogelzang. ‘We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011. Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is.’
www.feyenoord.nl

Game on!
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:08:43 #2
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52145341
2000 light years from home
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:10:08 #3
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_52145377
Zoals die zn zaakwaarnemer aan de kant heeft gezet is ook al niet netjes. Ik denk dat zn pa ff snel centjes wil verdienen.
- verwijderd door admin -
pi_52145384
Zaakwaarnemers maken meer kapot dan drank goed kan maken!
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:11:53 #5
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52145414
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:29 schreef Zjakkie het volgende:
Is het een sportieve verbetering om van de basis bij Feyenoord naar de bank van Real te gaan?
Lijkt mij toch niet zoveel uitmaken in deze. Het kan toch niet zo zijn dat je voor elke sportieve verbetering maar een transfer kan afdwingen? Helemaal als je 1 seizoen leuk hebt gespeeld bij de club die jou heeft opgeleid. Als Feyenoord door de arbitragezwaak gedwongen wordt Drenthe te verkopen zou ik dat echt belachelijk vinden. Kan je de club wel opdoeken op die manier.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:12:13 #6
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52145425
Welcome to the real world!
pi_52145432
Royston vuile tyfusrat flikker maar lekker op, zulke pestlui willen we niet eens in de Kuip.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:12:52 #8
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52145468
Tja ..............
Die Maffiosi in Madrid zullen er in ieder geval blij mee zijn..

Als Suarez vanavond gelijk zal krijgen heb ik het idee dat er nog wel wat zaken zullen volgen deze zomer. Verliest Suarez dan schrikt dat misschien af.

Walgelijk die arbitragezaken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52145500
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Lijkt mij toch niet zoveel uitmaken in deze. Het kan toch niet zo zijn dat je voor elke sportieve verbetering maar een transfer kan afdwingen? Helemaal als je 1 seizoen leuk hebt gespeeld bij de club die jou heeft opgeleid. Als Feyenoord door de arbitragezwaak gedwongen wordt Drenthe te verkopen zou ik dat echt belachelijk vinden. Kan je de club wel opdoeken op die manier.
Was het niet zo dat aan 2 van de 3 criteria voldaan moest worden?

1) Sportieve verbetering
2) Financiële verbetering
3) Onwerkbare situaie

Of vergis ik me nou?
pi_52145517
Ongelooflijk!!!
Als ie zo graag weg wil,laat m asjeblieft oppleuren.Dit gaat gewoon te ver,een arbitragezaak aangaan terwijl je net je contract hebt verlengd met je volle verstand.
Ofwel hij heeft dollartekesn ik zijn ogen,of hij wil hogerop,ik denk het eerste.
En dan nog,eerst zeggen dat je graag naar barcelona wil,pffff,hypocrisie ten top.

Feyenoord,wees slim en geef m een schop onder zijn kont,opzouten met een speler die net komt kijken en dit doet
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:16:45 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52145521
Bizar, in april nog bijtekenen en vier maanden later een arbitragezaak.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52145524
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

1) Sportieve verbetering
3) Onwerkbare situaie

Of vergis ik me nou?
Je vergist je volgens mij niet!
quote:
Feyenoord bevestigt arbitragezaak, maar houdt poot stijf

Het nieuws dat Royston Drenthe via een arbitragezaak wil proberen om een vertrek bij Feyenoord te forceren, is vanzelfsprekend niet goed ontvangen in Rotterdam-Zuid. De linkspoot wil via de rechter een transfer naar Real Madrid afdwingen, waarbij hij zich beroept op sportieve en financiële verbetering. Feyenoord-directeur Peter Vogelzang houdt voorlopig echter zijn poot stijf.

"Wij betreuren het dat het hierop uitdraait", zegt Vogelzang op de officiële website van de Rotterdamse club. "We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011."

"Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is", besluit hij.

Real Madrid bood eerder al 12,5 miljoen euro voor de jeugdinternational. Dat bod werd door Feyenoord afgewezen. Ook Chelsea is in de markt voor Drenthe.
pi_52145581
Ongelofelijk zeg, dat had ik niet van hem verwacht.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:19:44 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52145585
Vind dat het maar eens afgelopen moet zijn met die arbitragezaken. Is een contract dan niks meer waard... .
pi_52145606
Van Feyenoord naar Madrid is natuurlijk wel sportieve vooruitgang. hoewel ik mij afvraag of hij daar een basisplek krijgt.

-Primera division is sportief gezien een grotere competitie waar je tegen ploegen als Valencia, Barcelona, Sevilla ed speelt.
-Real Madrid is verzekerd van CL voetbal.
-Ik denk dat Drenthe daar FORS meer kan verdienen.

Maar dan nog is het helemaal niet zeker dat Drenthe die zaak wel even zal winnen.
Een contract is gewoon enorm belangrijk voor zo'n comissie. Zo makkelijk geven ze een speler niet gelijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:21:16 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52145625
Denk dat het feit dat hij 4 maanden geleden nog z'n contract heeft verlengd niet in z'n voordeel werkt .
pi_52145654
Slechte ontwikkeling dit.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52145696
Royston mag weer terug de slavernij in.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:24:23 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52145709
Hij heeft toch verdomme een contract getekend..

Wees een vent.
Huilen dan.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:24:44 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52145719
Hij verneukt hier zijn reputatie en carriere gewoon binnen 24 uur

Achja als je in een achterstandwijk bent opgegroeid en ineens met groot geld te maken krijgt, dan slaat je hoofd inderdaad op hol.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52145732
Het is gewoon een paardelul! Eerst een contract tekenen en na 5 leuke wedstrijdjes op een EK denken zomaar weg te kunnen lopen.

Oftewel: ga naar Real Madrid en krijg trombose/de tyfus OF blijf een echte Feyenoorder en probeer het komende jaar(en eventueel jaren daarna, want zn contract loopt tot 2011) waarde toe te voegen en Feyenoord en het Nederlandse voetbal.
San Siro 2007 - Laura Pausini / www.woosterwijk.nl
pi_52145737
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
Slechte ontwikkeling dit.
Ja idd. Hoop niet dat het zich doorzet.
pi_52145756
Ik denk dat hij gaat afsluiten met de woorden "Ik hoop altijd nog eens bij Feyenoord terug te keren"
pi_52145775
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij gaat afsluiten met de woorden "Ik hoop altijd nog eens bij Feyenoord terug te keren"
pi_52145791
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:14 schreef venomsnake het volgende:

Als Suarez vanavond gelijk zal krijgen heb ik het idee dat er nog wel wat zaken zullen volgen deze zomer. Verliest Suarez dan schrikt dat misschien af.

Dat dus.

Alle spelers die eerst een lang contract tekenen, hun liefde voor hun club uiten en bij de eerste aandacht van een andere club direct weg willen en anders meteen een arbitragezaak aanspannen mag je wat mij betreft direct afschieten. Verwerpelijke kut mentaliteit
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52145850
Arbitragezaken
Drenthe
Zaakwaarnemers
Sigi Lens
Real

Wat enorm onbeschoft van hem zeg .
pi_52145946
Wat een pleurisventje. Als het mislukt heeft hij het goed verziekt voor zichzelf.

Het moet maar eens klaar zijn met die kutgeintjes. Als dit soort jongens hun zin krijgen is dat echt de doodsteek voor de kleinere voetbalclubs en landen.
Woo-loo-loo!
pi_52145958
Sneu.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52146018
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:29 schreef hello_moto1992 het volgende:

Wat enorm onbeschoft van hem zeg .
Dat ook gewoon ja.

Een club geeft je een lang contract, dat is lange werkzekerheid of in ek geval financiele zekerheid.

Daarbij lopen de clubs op dit moment ook nog het risico mbt spelers die geblesseerd raken in (vriendschappelijke) interlands en zo - je salaris als geblesseerde voetballer gaat gewoon door, is voorlopig gewoon pech voor de club.

Kan zo'n speler dan niet begrijpen dat een lang vers contract - een teken van vertrouwen in je en dat men je een belangrijke speler vindt voor het elftal niet zomaar even teniet gedaan wordt als een grotere club een geldzakje meer biedt?

Beetje als met Babel: Of een hele dikke zak geld ter genoegdoening, zodat je met recht kunt zeggen: Hiervoor kunnen we hem niet vasthouden of gewoon optyfen. Anders creeer je een voetbalwereldje waarbij je als grote club maar even aan "name dropping" hoeft te doen en het hoofd van een speler slaat al weer op hol met een arbitragezaak als gevolg.

Ik zou in elk geval nooit fan kunnen zijn van een speler die zich zo opstelt, al was het een speler van m'n eigen favoriete club.
pi_52146027
tja, wat is een contract nog waard als spelers dmv een rechtzaak hun contract kunnen laten ontbinden?
pi_52146034
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

1) Sportieve verbetering
3) Onwerkbare situaie

Of vergis ik me nou?
1) van de nummer 9 van NL naar de nummer 1 in Spanje. Voldaan.
2) Lijkt me duidelijk. Voldaan
3. De supporters zullen het trainingsveld wel weer op slot doen. Voldaan.

Oftewel, dag royston!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52146043
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:27 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dat dus.

Alle spelers die eerst een lang contract tekenen, hun liefde voor hun club uiten en bij de eerste aandacht van een andere club direct weg willen en anders meteen een arbitragezaak aanspannen mag je wat mij betreft direct afschieten. Verwerpelijke kut mentaliteit
Inderdaad. Ik begin nog bijna sympathie te krijgen voor Sneijder zo
pi_52146045
Ik denk dat Feyenoord blij moet zijn als ze nu 12 miljoen kunnen krijgen. Want ik denk dat deze jongen het niet gaat redden bij Feyenoord. Het is een veel te grillige en zelfs een beetje dommige speler. Feyenoord gaat er spijt van krijgen, als ze hem nu niet verkopen. Want aan het einde van volgend seizoen is ie niks meer waard.

Ik snap overigens niet dat Real Madrid nog steeds interesse heeft. Want de afgelopen 3 wedstrijden tegen Chelsea, Porto en Liverpool vond ik 'm zeer matig.
pi_52146080
Drenthe wordt echt zo'n speler die veel clubs gaat verslijten in zijn carriëre.

In de toekomst gaan we hem ook tegen komen in een 'de hoeren van het voetbal' topic

Hij kan het niet eens uithouden om zich nog 1 jaartje verder te ontwikkelen bij Feyenoord, dus beland hij straks op de bank bij Real Madrid. Dan wordt hij weer ontevreden dat hij geen basisplaats krijgt, en vertrekt daar binnen 2 seizoenen weer naar een Spaanse middenmoter ofzo.
Die spelen vervolgens geen Europees en wilt hij toch liever hogerop, dus na amper 2 seizoenen vertrekt hij dan naar een Italiaanse subtopper ofzo. Maar die spelen vervolgens Uefa cup en hij wilt toch graag Champions League spelen, dus vertrekt hij binnen enkele seizoenen alweer naar een grotere club, waar hij weer op de bank beland.

Met de manier waarop Drenthe beredeneerd met z'n ongeduld en zijn geldwolf-mentaliteit heb je daar geen glazen bol voor nodig om te zien dat dit funest is voor zijn ontwikkeling en carriëre.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_52146098
Hilarisch wel, want die Drenthe is maximaal 5-7 miljoen waard.

Feyenoord zal nu toch wel met Real bellen, en een prijs overeenkomen van zo'n 10-12 miljoen ?

Om daarna een fles champagne open te trekken natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:40:15 #37
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52146108
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:03:26 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52146110
Echt triest al die arbitragezaken. Je tekent toch een contract? Dankzij Feyenoord voetbalt hij nu op zo'n niveau. Hij moet Feyenoord dankbaar zijn ipv een arbitragezaak tegen Feyenoord te beginnen.
Hopelijk verneukt hij zichzelf op de bank bij Real Madrid, en speelt hij volgend jaar bij FC Otelul Galati.
pi_52146166
Gaat echt helemaal nergens over die arbitragezaken
Ik zou Suárez graag bij Ajax zien spelen, maar toch hoop ik dat de comissie hem aan zijn contract gaat houden. Zelfde geld voor Drenthe, alhoewel ik hem wel wat meer kans geef. 12,5miljoen is een héél reeël bod en er is inderdaad sprake van een behoorlijke sportieve en financiele verbetering.
Maargoed, we wachten af...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_52146180
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Feyenoord zal nu toch wel met Real bellen, en een prijs overeenkomen van zo'n 10-12 miljoen ?
Als ze slim zijn wel ja..
'And I called your name,
pi_52146195
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:40 schreef Mooi_boy het volgende:
Echt triest al die arbitragezaken. Je tekent toch een contract? Dankzij Feyenoord voetbalt hij nu op zo'n niveau. Hij moet Feyenoord dankbaar zijn ipv een arbitragezaak tegen Feyenoord te beginnen.
Hopelijk verneukt hij zichzelf op de bank bij Real Madrid, en speelt hij volgend jaar bij FC Otelul Galati.
Helemaal mee eens. Je tekent dat contract en dan weet je dat je er aan vast zit. Als hij de zaak verliest, krijgt hij het bij Feyenoord ook nog moeilijk.
pi_52146206
Humor dit

Een arbitragezaak om naar een club te gaan waar hij het echt niet maken kan
stupidity has become as common as common sense was before
pi_52146231
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Hilarisch wel, want die Drenthe is maximaal 5-7 miljoen waard.

Tuurlijk bel je niet om hem snel te verkopen. Dat is toch ook een vorm van toegeven.
Imo moet er maar eens duidelijk gemaakt worden dat het geen zin heeft, ander blijf je dit soort gezeik houden.! Contract is contract, het is niet zo dat Drenthe het leven zuur is gemaakt bij Feyenoord, of dat Drenthe nooit speelde. Hij moet Feyenoord dankbaar zijn en zich professioneel opstellen door gewoon nog een jaar voor Feyenoord te willen spelen.!

Het beste zou zijn om gewoon de poot stijf te houden, net als Nijland doet.
Op die manier kan je een punt maken tegen dit soort praktijken, als de comissie meewerkt tenminste.

Krijgen die spelers gelijk dan is het hek van de dam en ligt de Nederlandse transfermarkt op zijn gat imo.
pi_52146243
Had Feyenoord 'm nou maar verkocht voor 12,5 miljoen
pi_52146268
Vervolgens verliestie de zaak en krijgt hij gezeik met supporters.
Spant hij een nieuwe zaak aan wegens een onwerkbare situatie
'And I called your name,
pi_52146626
Echt een domme, domme zet. Straks is hij 24 , en heeft hij al 4 clubs versleten ofzo, en moet niemand hem meer.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:07:18 #47
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_52146747
Ik begrijp dat wel. Feyenoord vraagt een belachelijk hoog bedrag voor Drenthe. Een club als Real Madrid is een sportieve en financiële promotie in zijn carieré. Dat kun je die jongen niet kwalijk nemen.

Dat Feyenoord 17 á 18 miljoen vraagt is echt zwaar belachelijk.
pi_52146838
Financieel zal hij er ongetwijfeld op vooruit gaan...maar ik denk dat hij zijn potjes straks voor Real Madrid B gaat spelen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:10:11 #49
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52146845
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik begrijp dat wel. Feyenoord vraagt een belachelijk hoog bedrag voor Drenthe. Een club als Real Madrid is een sportieve en financiële promotie in zijn carieré. Dat kun je die jongen niet kwalijk nemen.

Dat hij 4 maanden geleden z'n contract verlengd en zegt dat "Feyenoord in zijn hart ligt" en vervolgens 4 maanden later een arbitragezaak aanspant is pas belachelijk.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:10:29 #50
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_52146856
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:27 schreef DIGGER het volgende:
Inderdaad, spelers zijn pasanten, maar ga niet tof lopen doen alsof de club je alles is!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:15:01 #51
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_52146997
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat hij 4 maanden geleden z'n contract verlengd en zegt dat "Feyenoord in zijn hart ligt" en vervolgens 4 maanden later een arbitragezaak aanspant is pas belachelijk.
Wie zegt dat Feyenoord niet meer in zijn hart ligt? Man, wees toch realistisch. Alsof jij niet graag naar Real Madrid zou willen als je de mogelijkheid kreeg. 12,5 miljoen euro is al veels te veel geld voor Drenthe.
pi_52147003
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:44 schreef Rikkert het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Je tekent dat contract en dan weet je dat je er aan vast zit. Als hij de zaak verliest, krijgt hij het bij Feyenoord ook nog moeilijk.
Dan word hij gewoon kapot gemaakt door het Legioen. Hij word dan gewoon gezien als een verrader.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:18:28 #53
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52147098
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:15 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Wie zegt dat Feyenoord niet meer in zijn hart ligt? Man, wees toch realistisch. Alsof jij niet graag naar Real Madrid zou willen als je de mogelijkheid kreeg. 12,5 miljoen euro is al veels te veel geld voor Drenthe.
Hallo, hij heeft toch een contract getekend. Als Feyenoord hem 4 maanden later daar aan wil houden is dat toch hun goed recht ?
pi_52147251
Ik kwam net thuis van m''n werk en ik keek meteen even naar teletekst 801. En wat las ik daar?

''Drenthe naar arbitragecommissie''

WTF ?! Tijdens het EK was hij nog de publiekslieveling en onze held. En nu haalt ie gewoon een nare/vuile naaistreek uit. Ik dacht dat meneertje nog zo graag bij Feyenoord wou blijven? Maar goed als een club als Real aan de deur komt kloppen weet je wel hoe laat het is . Ik had mijn vermoedens al tijdens de voorbereiding en dat is nu bevestigd: Drenthe MOET gewoon weg. Het liefst morgen nog. Beter voor Feyenoord, beter voor het team.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:24:03 #55
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_52147274
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hallo, hij heeft toch een contract getekend. Als Feyenoord hem 4 maanden later daar aan wil houden is dat toch hun goed recht ?
Feyenoord staat volledig in zijn recht. Mij hoor je niet dat niet tegenspreken. Maar dat ze de jackpot vragen van 17 á 18 miljoen euro is gewoon niet realistisch.

Dikke kans dat iedere huidige Feyenoord speler pissed zou zijn op Feyenoord, als ze zo'n absurd bedrag vragen. Dat kan je ze allemaal wel een verader noemen.
pi_52147293
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:15 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Een beetje geduld opbrengen, meedenken met de club waar je veel aan te danken hebt, en een zorgvuldige carriëreplanning kan ook geen kwaad.

Nu al naar Real Madrid gaan is niks anders dan voor financieel gewin, maar heeft niks van doen met een zorgvuldige carriëreplanning. Dat vereist wat geduld en serieus bezig zijn met je ontwikkeling.

Hij beland daar op de bank, maar goed als hij daar gelukkig van wordt.

Natuurlijk vraagt Feyenoord veel geld, zijn contract is net verlengd en hij ligt nog 4 jaar vast, en hij heeft onmiskenbaar talent. Bovendien zit er niet eens zo'n ontzettend groot gat tussen wat Feyenoord vraagt en wat Real Madrid wilt betalen, daar hadden ze wel uit kunnen komen lijkt me met een bedrag van zo'n 14 miljoen ofzo.

Feyenoord komt Drenthe notabene al tegemoet doordat ze al enkele weken zeggen dat ze Drenthe in ieder geval nog een jaar willen houden. Schijnbaar willen ze hem volgend jaar dus wel tegemoet komen ipv. dat ze zeggen dat ze hem aan zijn contract houden dat loopt tot 2011.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:24:48 #57
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52147302

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:03:26 ]
Zerg schreef:
pi_52147349
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tuurlijk bel je niet om hem snel te verkopen. Dat is toch ook een vorm van toegeven.
Imo moet er maar eens duidelijk gemaakt worden dat het geen zin heeft, ander blijf je dit soort gezeik houden.! Contract is contract, het is niet zo dat Drenthe het leven zuur is gemaakt bij Feyenoord, of dat Drenthe nooit speelde. Hij moet Feyenoord dankbaar zijn en zich professioneel opstellen door gewoon nog een jaar voor Feyenoord te willen spelen.!

Het beste zou zijn om gewoon de poot stijf te houden, net als Nijland doet.
Op die manier kan je een punt maken tegen dit soort praktijken, als de comissie meewerkt tenminste.

Krijgen die spelers gelijk dan is het hek van de dam en ligt de Nederlandse transfermarkt op zijn gat imo.
Ik zou toch gebeld hebben als ik Feyenoord was, tuurlijk is het niet goed te praten wat Drenthe nu flikt nadat ie 4 maanden geleden een nieuw contract tekende, maar je wil 'm nu ook niet meer in je selectie hebben lijkt me.

Zit je straks met zo'n op hol geslagen speler met euro-tekens in zijn ogen, die ontevreden is omdat ie niet naar Real mocht van de arbitragecommisie en Feyenoord.

Nee, ik zou lekker cashen, 12 miljoen is prima, kun je als Feyenoord zijnde mooi weer je selectie versterken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:27:21 #59
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_52147372
had dat niet verwacht van Drenthe

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 augustus 2007 @ 19:27:32 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52147375
ook al naar de arbitrage wat een disrespect naar de club die jaren in je geinvesteerd heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:33:27 #61
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52147547
quote:
DRENTHE ONDERTEKENT OFFICIEEL NIEUW CONTRACT | Transfers/verlenging/ontbinding

Onder toeziend oog van zijn vader, moeder en broer heeft Royston Drenthe vrijdag officieel zijn handtekening gezet onder een contract, dat hem tot de zomer van 2011 aan Feyenoord bindt. Een paar weken geleden, toen Drenthe op pad was met Jong Oranje, hoorde hij al dat de club graag met hem verder wilde. Vrijdag zette Drenthe na de training op feestelijke wijze ook echt pen op papier in De Kuip en kon hij proosten met zijn familie en technisch manager Peter Bosz.

Aanvankelijk zou Drenthe hiervoor de training iets eerder verlaten. ‘Maar het partijspel dat we speelden ging zo lekker, dat ik de hele training heb afgemaakt. Daarna was het wel even haasten, maar dat was het waard. Ik ben heel blij dat ik nu officieel heb bijgetekend. Feyenoord is de club waar mijn hart ligt.’ Voor Drenthe betekent het contract tevens een mooie verjaardagscadeau. Aanstaande zondag wordt het op Varkenoord opgeleidde talent twintig jaar oud.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_52147744
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:41:33 #63
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_52147783
Drenthe is minimaal 20 miljoen waard, zeker als een mislukte hardloper, derderangsspits en bankzitter zoals Babel datzelfde bedrag kost.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:43:46 #64
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52147846
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:41 schreef Klopkoek het volgende:
Drenthe is minimaal 20 miljoen waard, zeker als een mislukte hardloper, derderangsspits en bankzitter zoals Babel datzelfde bedrag kost.
Ze zijn dat allebei niet waard. Bij Ajax lachen ze zich nog steeds krom als ze de bankrekening van de club bekijken .
pi_52147979
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:24 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Feyenoord staat volledig in zijn recht. Mij hoor je niet dat niet tegenspreken. Maar dat ze de jackpot vragen van 17 á 18 miljoen euro is gewoon niet realistisch.
18 miljoen voor Babel was ook niet realistisch.

En het is terecht dat clubs in dit geval een bedrag vragen wat een stuk(je) boven het realistische bedrag ligt, anders laat een club als Real Madrid 5 namen in de pers vallen en rapen ze die spelers goedkoop op omdat ze allemaal in conflict raken met hun eigen club.

De kleine(re) clubs betalen al een hoge prijs, laat grote clubs als Real, Chelsea, SCUM etc. dan maar een hoge prijs voor jong talent betalen.
pi_52148098
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:26 schreef PBateman1978 het volgende:

Nee, ik zou lekker cashen, 12 miljoen is prima, kun je als Feyenoord zijnde mooi weer je selectie versterken.
En dan halen ze twee talenten binnen die het goed gaan doen dit seizoen en volgend jaar een arbitragezaak starten om naar een grote club te kunnen. Immers, zo deed Drenthe het ook.
pi_52148102
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:07 schreef Martijn_fijn het volgende:

babel dan idem
pi_52148109
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:48 schreef DIGGER het volgende:

[..]

18 miljoen voor Babel was ook niet realistisch.
Altijd dat gezeik over Babel als er voor iemand een te hoog bedrag wordt gevraagd. Wat heeft Babel nou helemaal met deze transfer te maken? Babel is/was nou eenmaal 12-voudig international, onbetwist basisspeler bij Ajax ( zelfs een van de belangrijkere spelers) en wordt al jarenlang europees gezien als een groot talent. Misschien is hij niet zo goed als velen denken, maar zijn prijs was gewoon marktconform. Drenthe daarentegen heeft net een seizoen eredivisie gespeeld, op wisselend niveau.
pi_52148136
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:41 schreef Klopkoek het volgende:
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:52:40 #70
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_52148138
wat een hond
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_52148300
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef El_Bassie het volgende:

Drenthe daarentegen heeft net een seizoen eredivisie gespeeld, op wisselend niveau.
Drenthe stond de laatste maanden net zo vaak op de voorpagina's van de Italiaanse sportkranten als Totti, Chivu, Nedved en Pato.

En als er recent, in Nederland, 1 speler voor een absurd hoog bedrag verkocht is, is dat Babel. Dus een goed voorbeeld dat Feyenoord terecht een hoog bedrag vraagt.

Als Real echt wil, betalen ze dat. Ze betalen namelijk ook gerust een mega bedrag voor een houten vogelverschrikker van een Engelse middenmotor, om vervolgens te grossieren in blessures, eigen doelpunten, kaarten en blunders.
pi_52148493
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nu al naar Real Madrid gaan is niks anders dan voor financieel gewin, maar heeft niks van doen met een zorgvuldige carriëreplanning. Dat vereist wat geduld en serieus bezig zijn met je ontwikkeling.
Carriëreplanning en voetbal? Het is geen kantoorbaar ofzo. Tja, dat hij 4 maanden geleden een contract tekent en nu weg wil is misschien niet netjes. Maar je verwacht dan ook niet dat Real Madrid op de deur komt kloppen...
pi_52148693
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef DIGGER het volgende:

En als er recent, in Nederland, 1 speler voor een absurd hoog bedrag verkocht is, is dat Babel. Dus een goed voorbeeld dat Feyenoord terecht een hoog bedrag vraagt.
Dat kan je natuurlijk nooit met elkaar vergelijken. Real Madrid heeft er geen zier mee te maken dat Liverpool zo lomp is geweest. Dat mag je nooit als maatstaf nemen.
Woo-loo-loo!
pi_52148950
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Verschil is wel dat Babel er drie volle seizoenen heeft opzitten en Drenthe slechts één. Verder heeft Babel zich gedeeltelijk bewezen op jeugd EK's en WK's (volgens mij drie stuks) en Drenthe alleen één keer. Met succes, dat wel. Verder heeft Babel interlands gespeeld, Champions League, dus dat Drenthe ook maar een hoog bedrag moet opleveren vind ik niet te vergelijken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52148971
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat kan je natuurlijk nooit met elkaar vergelijken. Real Madrid heeft er geen zier mee te maken dat Liverpool zo lomp is geweest. Dat mag je nooit als maatstaf nemen.
Real niet nee, maar Feyenoord kan natuurlijk vragen wat ze willen.
Klik dan als je durft
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:19:55 #76
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52149022
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:33 schreef Henk-B het volgende:

[..]

die propaganda-machine feyenoord.nl.. werkelijk schitterend
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52149065
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Jawel hoor. De vraagprijs wordt mede bepaald door de bedragen die andere clubs voor vergelijkbare spelers vragen of betalen lijkt me.

Toch een belangrijk referentiekader voor de marktwaarde van spelers.
pi_52149108
Als Feyenoord 12 miljoen beurt van Real Madrd mogen ze Foppe de Haan ook wel een tonnetje of 2 meegeven.
Dankzij Foppe is z'n transferwaarde ongeveer 11,5 miljoen gestegen
Wie dit leest is gek
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:23:39 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52149136
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:19 schreef BigFire het volgende:

[..]

die propaganda-machine feyenoord.nl.. werkelijk schitterend
Dat is een bericht van april, zie niet in wat er een propaganda-verhaal aan is .
pi_52149247
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Verschil is wel dat Babel er drie volle seizoenen heeft opzitten en Drenthe slechts één. Verder heeft Babel zich gedeeltelijk bewezen op jeugd EK's en WK's (volgens mij drie stuks) en Drenthe alleen één keer. Met succes, dat wel. Verder heeft Babel interlands gespeeld, Champions League, dus dat Drenthe ook maar een hoog bedrag moet opleveren vind ik niet te vergelijken.
Bij talent wordt er nooit gekeken naar hoeveel wedstrijden ze al gespeeld hebben, maar naar potentie. Dan is het helemaal niet vreemd dat voor Drenthe hetzelfde gevraagd wordt als voor Babel. Dat gelul over ervaring is bullshit, Messi is ook niet minder waard dan bijvoorbeeld Cristiano Ronaldo, die al meer heeft bewezen. Als Babel nou 3 seizoenen had bewezen echt de topspits van de Eredivisie te zijn had je daarvan kunnen spreken.
pi_52149488
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Verschil is wel dat Babel er drie volle seizoenen heeft opzitten en Drenthe slechts één.
Dus?

Milan legt even met gemak 20 miljoen neer voor een 17 jarige.
pi_52149620
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:33 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dus?

Milan legt even met gemak 20 miljoen neer voor een 17 jarige.
Vergeet niet dat Pato wereldwijd al meer dan een jaar de topclubs bezig houdt en er al vergelijkingen met weet ik wie allemaal gemaakt zijn.
Drenthe is pas na het EK-21 in de picture gekomen.

Appels en Peren dus.
pi_52150041
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Pato wereldwijd al meer dan een jaar de topclubs bezig houdt en er al vergelijkingen met weet ik wie allemaal gemaakt zijn.
Drenthe is pas na het EK-21 in de picture gekomen.

Appels en Peren dus.
Een tijdje geleden werd er verteld dat Real hem al het hele seizoen volgt
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:51:22 #84
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52150100
Drenthe the golddigger dat het legioen in de rug stak vlak voor de competitiestart. Zo zal hij in de boeken gaan.
pi_52150118
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Een tijdje geleden werd er verteld dat Real hem al het hele seizoen volgt
Maar ze willen hem juist niet als linksback halen
Snap niet hoe ze hem dan het hele seizoen hebben gevolgd
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:56:34 #86
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_52150297
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:19 schreef Nywuob het volgende:
Ongelofelijk zeg, dat had ik niet van hem verwacht.
Ik wel. Kijk maar gisteren hoe hij zich op het veld gedraagd. Het is net een klein kind dat je z'n speen afpakt. Optiefen met die verwende kut Surinamer. Laat ie met z'n surinamevlag in het vliegtuig naar Spanje gaan zitten.
pi_52150311
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik weet ook niet meer waar ik het gelezen heb, dus het kan een onbetrouwbare bron zijn.

Maar ze wilden hem aanvankelijk als opvolger van Roberto Carlos, dat was dus wel als linksback. Dat wilde Drenthe niet, dus ik denk dat ze hem toen gezegd hebben dat ie linkshalf mocht spelen. Zoiets zal het wel gegaan zijn.

En daarnaast heeft hij ook afgelopen seizoen bij Feyenoord een paar keer op het middenveld gestaan.
pi_52150355
Grote strik er om heen, geld cashen en oprotten met dat jong

Zoals Weebl zei:

"Hype wil via hype naar hype"
pi_52150379
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik weet ook niet meer waar ik het gelezen heb, dus het kan een onbetrouwbare bron zijn.

Maar ze wilden hem aanvankelijk als opvolger van Roberto Carlos, dat was dus wel als linksback. Dat wilde Drenthe niet, dus ik denk dat ze hem toen gezegd hebben dat ie linkshalf mocht spelen. Zoiets zal het wel gegaan zijn.

En daarnaast heeft hij ook afgelopen seizoen bij Feyenoord een paar keer op het middenveld gestaan.
Als linksback haalde hij bij lange na het niveau niet van wat hij op het EK als linkermiddenvelder haalde.

Dus het zou een lachertje zijn als Real toen al geintresseerd in hem was.
pi_52150397
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Scouts kijken of er bepaalde basiskwaliteiten aanwezig zijn, zoals bijvoorbeeld een actie, gezonde agressie, goede manier van bewegen, over de bal kijken enz. Dus ik vind het helemaal niet zo vreemd, hij is trouwens al erg opgevallen bij het toernooi in Toulon, waar de tribunes altijd vol zitten met scouts. Of misschien op een eerder jeugdtoernooi.
pi_52150517
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als linksback haalde hij bij lange na het niveau niet van wat hij op het EK als linkermiddenvelder haalde.

Dus het zou een lachertje zijn als Real toen al geintresseerd in hem was.
Op het toernooi in Toulon blonk hij juist uit als linksback, een scout heeft trouwens ook wel door wat voor effect het team waar hij bij Feyenoord in speelde op hem had. Bepaalde fouten, zoals buitenspel opheffen heeft bijvoorbeeld ook te maken met slechte coaching. Zo'n scout ziet dat. Voor het topvoetbal heeft Drenthe gewoon erg veel dingen voor hem spreken, ten eerste dat hij links is, ten tweede en een van de belangrijkste eigenschappen, hij zit fysiek heel goed in elkaar en beweegt makkelijk, ten derde hij kan wel wat met een bal, ten vierde hij is goed agressief.
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:20:49 #92
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52151085
Het is de zoveelste domme Surinamer die zich bij Sigi Lens aan heeft gesloten en vervolgens het hoofd op jonge leeftijd gek is gemaakt. Sigi Lens wrijft met dollartekens in zijn handjes terwijl hij gaat cashen van de zoveelste domme Surinamer die zijn hoofd gek heeft laten maken door deze onbetrouwbare zaakwaarnemer. Royston, het is jammer dat je familie niet een stuk slimmer was om je hierin kundig te beschermen / adviseren.
pi_52151200
18 miljoen voor Babel was, internationaal gezien, zeer logisch. Net zoals internationaal gezien 10 miljoen voor Drenthe aan de lage kant is.
Nederlandse clubs zijn in het proces dat ze meer gaan eisen voor hun talenten, en terecht. De hele wereld komt hier groeibriljantjes plukken, en wij laten ze voor een appel en een ei gaan. Nu lijkt daar een einde aan te komen, eindelijk.

Over Drenthe:
Dit valt me echt tegen van hem.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52151625
Drenthe . Een fantastisch salaris bij Feyenoord, alle kansen om door te groeien met een elftal dat er mag wezen ten opzichte van voorgaande seizoenen en dan zoiets flikken .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52151856
Real Madrid wil Drenthe binnen 48 uur, voor 18 miljoen.

Volgens de site As.com wil Real Madrid binnen 48 uur Royston Drenthe, Michael Ballack en Arjen Robben presenteren. Trainer Bernd Schuster wil de drie spelers binnen 48 uur hebben zodat ze voor de wedstrijd om de Supercup in Madrid zijn, Ramón Calderón wil graag aan die wens voldoen.

De Madrilenen zouden een bod van 18 miljoen euro in 3 delen willen betalen voor de talentvolle Nederlander, die gisteren nog de enige Feyenoord goal maakte in het duel tegen Liverpool.
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:44:47 #96
53267 TC03
pi_52151953
Doen!
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:45:04 #97
11102 knep
Mountainfreak
pi_52151966
Wat een mongool zeg .
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:49:21 #98
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_52152088
En dan nog winnen ze niet van PSV denk ik.
pi_52152094
Holy fuck als ze echt 18 miljoen bieden moet Peter Bosz hem vanavond nog op Schiphol zetten.
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:57:12 #100
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52152292
Valt me zwaar tegen van 'm, hij leek me nou juist zo eerlijk.
Ta mère bien.
pi_52152321
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Holy fuck als ze echt 18 miljoen bieden moet Peter Bosz hem vanavond nog op Schiphol zetten.
Inderdaad
quote:
El Feyenoord acepta cobrar a plazos

El Madrid vuelve a la carga para fichar a Drenthe, que ayer marcó un gol y provocó un penalti ante el Liverpool. Tras un amago de renuncia debido los 18 millones de euros al contado que pedía el Feyenoord, el club blanco ha vuelto a negociar con el mánager holandés, Peter Bosz. El Madrid propone pagar el traspaso en tres plazos y el club de Rotterdam ha acercado posturas ante el deseo de Drenthe de vestir de blanco.
Zou goed nieuws zijn voor Feyenoord.
pi_52152409
18 miljoen ! Ik wil desnoods wel een strik om hem heen doen.
Hoi.
pi_52153012
Hoe lang speelt Drenthe al bij Feyenoord (in de jeugd enzo). Kan je zien dat zo'n Huntelaar veel slimmer is dan zo'n Drenthe. Investeert in zijn toekomst. Maar ja dat dachten de meesten ook van Van Persie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 augustus 2007 @ 22:25:56 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52153091
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:23 schreef jakees het volgende:
Hoe lang speelt Drenthe al bij Feyenoord (in de jeugd enzo). Kan je zien dat zo'n Huntelaar veel slimmer is dan zo'n Drenthe. Investeert in zijn toekomst. Maar ja dat dachten de meesten ook van Van Persie.
aanvulling: en Seedorf
voor Huntelaar is toch nog nooit zo concreet bod binnen gekomen van een absolute topclub?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52153136
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:57 schreef De_Postbode het volgende:
Valt me zwaar tegen van 'm, hij leek me nou juist zo eerlijk.
Eerlijkheid is schijnbaar ver te zoeken in de voetballerij.
pi_52153258
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor Huntelaar is toch nog nooit zo concreet bod binnen gekomen van een absolute topclub?
Misschien niet maar dat heeft ook met de houding van iemand te maken. Als jij alle opties open houdt zijn clubs eerder geneigd te onderhandelen. Verder was er toch interesse van Juventus?

Meest pijnlijke van het verhaal blijft toch dat Feyenoord eindelijk een leuke selectie kan presenteren en dan gaat zo'n kut zaakwaarnemer ff flink stoken. Ook lekker dankbaar na weet ik hoeveel jaren opleiding.
pi_52153546
Van mij hoeft hij niet dankbaar te zijn voor die opleiding; Feyenoord leidt zo'n speler niet op omdat ze zo aardig zijn, dat is gewoon een investering.
pi_52153666
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Van mij hoeft hij niet dankbaar te zijn voor die opleiding; Feyenoord leidt zo'n speler niet op omdat ze zo aardig zijn, dat is gewoon een investering.
Maar ieder commercieel bedrijf heeft altijd wel een concurrentiebeding, boetebeding, of een soort van clausule dat je niet binnen een x aantal jaar mag vertrekken nadat je daar een dure opleiding hebt genoten.

Natuurlijk kun je de voetballerij niet vergelijken met het 'gewone' bedrijfsleven, maar ik vindt dat Feyenoord ook zo z'n eisen mag stellen, in dit geval in de vorm van een hoge vraagprijs.
pi_52153722
Heeft Drenthe zelf al wat over de kwestie gezegd?
pi_52153828
quote:
Van Basten geeft signaal aan talenten af

Bondscoach Marco van Basten heeft een signaal aan alle talentvolle voetballers afgegeven. De trainer waarschuwt deze generatie om niet vroegtijdig naar een buitenlandse club over te stappen.

"Jonge spelers gaan tegenwoordig inderdaad snel naar het buitenland”, analyseert de trainer van het Nederlands elftal in het Zwitsere magazine Rott Weiss. “Het zou goed zijn als jonge jongens eerst alles mee maken in hun eigen land, met alle ups en downs die je als speler maar kunt tegenkomen.”

Daarnaast benadrukt Van Basten in zekere een clubgevoel wat de spelers normaal gesproken hebben opgebouwd. “Je moet in je achterhoofd houden dat je in een bepaald land bent opgeleid, clubs en vrijwilligers altijd voor je hebben klaar gestaan, je kansen hebt gekregen je in de kijker te spelen, en je dus best iets terug kan geven aan de mensen in je eigen land.”

Ajax, PSV en Feyenoord kregen er in het recente verleden al mee te maken. Zo koos Jordy Brouwer (19) er voor om de Amsterdamse club te verlaten voor een vervolgopleiding bij Liverpool, ging PSV-talent Patrick van Aanholt (16) richting Chelsea en maakte ook Feyenoord-jeugdspeler Jeffrey Bruma (15) dezelfde stap.

De huidige lichting voetballers zouden volgens Van Basten meer doordacht met dit soort stappen moeten omgaan. “Je zou als jonge speler veel meer aan carrièreplanning moeten denken. Investeren in jezelf en in plezier. Je hebt er niets aan naar het buitenland te gaan en vervolgens driekwart van de wedstrijden niet te spelen. Dan kun je dus beter in je eigen land alle wedstrijden spelen, ervaring opdoen en daarna de stap naar het buitenland zetten.”
Voetbalzone ( )
pi_52153908
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:14 schreef venomsnake het volgende:

hear hear!

vieze kut die Drenthe, al moet ik toegeven dat Feyenoord gewoonweg veels te veel vraagt voor die gast. Maar Hoeveel goede wedstrijden heeft hij bij jullie gespeeld, zijn op 1 hand te tellen toch? En natuurlijk even wachten tot na tegen Liverpool gespeeld te hebben. Ik kots op dit soort kutvoetballerTJEs
pi_52154065
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Voetbalzone ( )
Brouwer mocht Ajax gewoon verlaten. Dan is de keus tussen AFC of Haarlem en Liverpool wel snel gemaakt.
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:01:10 #113
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_52154126
Judas!
pi_52154349
Dat ie mag verpieteren in Madrid...
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_52154459
Ja ik blijf zeker nog een jaar bij Feyenoord, zie hem nu.

Dag Royston, Feyenoord kan wel wat leukers doen met het geld dat je oplevert en zelf zul je verpieteren in Spanje.

pi_52154768
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:53 schreef Smeich het volgende:

[..]

hear hear!

vieze kut die Drenthe, al moet ik toegeven dat Feyenoord gewoonweg veels te veel vraagt voor die gast.
Hoezo dat dan? Als je ziet wat er internationaal voor bijvoorbeeld spelers uit portugal betaald wordt valt het allemaal wel mee.
pi_52155983
En dat is....3
quote:
'Koevermans in voetsporen Drenthe en Suárez'

In navolging van Luis Suárez en Royston Drenthe lijkt nu ook Danny Koevermans toevlucht te zoeken tot een arbitragezaak. Dit meldde de zaakwaarnemer van de AZ-aanvaller maandagavond aan RTV Rijnmond.

De vraagprijs van Alkmaarders bedraagt nog altijd zeven miljoen euro en dit is in de ogen van Koevermans en zijn belangenbehartiger ‘overdreven’. De speculaties van De Telegraaf dat de eenmalig international in de belangstelling van Fenerbahçe zou staan, worden door Van Noortwijk naar het rijk der fabelen verwezen.

Sinds de komst van Ari da Silva en Graziano Pellè acht Koevermans het zelf beter om te verkassen. Feyenoord, 1. FC Nürnberg en Shakhtar Donetsk toonden vorige maand interesse, maar om verscheidene redenen ketste de deal af.

AZ had eerder een streep gezet door het verlangen van Koevermans om zijn heil buiten Alkmaar te zoeken. De Noord-Hollandse club wilde niet meewerken aan een overgang, omdat er geen adequate vervanger was gevonden. Met de komst van Pellè lijkt trainer Louis van Gaal nu echter over genoeg opties in de aanvalslinies te beschikken
pi_52156235
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:24 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Niet realistisch? Als ze hem zouden willen verkopen niet nee, maar ze willen hem gewoon niet kwijt. Als elke Nederlandse club meteen moet verkopen zodra er een geïnteresseerde club voorbij komt, kan de Nederlandse top hun eerste elftal bij voorbaat al wel opheffen.
pi_52156365
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
En dat is....3
[..]

Ik ben al arbitragezaakmoe genoeg.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:56:56 #120
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52156891

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:03:26 ]
Zerg schreef:
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:58:30 #121
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_52156920
de tering zit ik feyenoord al twee weken als haagenees op te poetsen. gebeurd er dit.
tiefte er mee wie is die Drenthe. laat tie lekker opkankeren dan.
en koop lekker iemand die wel feyenoorder wil zijn.
az heeft er nog een Danny Koevermans is zijn naam.
they not gonna get us
pi_52156941
die jongen wil europees ballen dat doet feyenoord niet ,goedzo drenthe!
pi_52156977
18 miljoen?
Dat was ook de prijs van Gullit destijds, in guldens dan. Ik herinner me nog een cabaretier: "da's 9 miljoen voor elk been"
pi_52157070
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:59 schreef OreO het volgende:
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:17:13 #125
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52157291

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:03:27 ]
Zerg schreef:
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:18:20 #126
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_52157308
quote:
Statistieken Royston Drenthe
seizoen club land competitie wedstrijden doelpunten
2005/06 Feyenoord Nederland Eredivisie 3 / 0
2006/07 Feyenoord Nederland Eredivisie 26 / 0
Jong-Oranje Europees Kampioenschap onder de 21 jaar
weg ermee en goed geld vangen.
they not gonna get us
pi_52157698
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:58 schreef hardcorehooligans het volgende:
de tering zit ik feyenoord al twee weken als haagenees op te poetsen. gebeurd er dit.
tiefte er mee wie is die Drenthe. laat tie lekker opkankeren dan.
en koop lekker iemand die wel feyenoorder wil zijn.
az heeft er nog een Danny Koevermans is zijn naam.
Die dus ook een arbitragezaak gaat starten
pi_52158531
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:17 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Nee, in Madrid zal ie vast flink aan voetballen toekomen

Op de training.
denk wel dat die een aardig zakcentje krijgt daar,en hij kan europees spelen
pi_52159215
quote:
Advocaat Drenthe positief over arbitragezaak

Royston Drenthe wil koste was het kost naar Real Madrid en volgens Harro Knijff is de kans ook groot dat dit zal gebeuren. De advocaat van de twintigjarige Feyenoorder twijfelt niet aan de goede afloop van de aanstaande arbitragezaak bij de KNVB.

Via het rechtsorgaan van de nationale voetbalbond wil de jeugdinternational op basis van financiële en sportieve verbetering een transfer naar het Santiago Bernabéu afdwingen. Drenthe volgt daarmee het voorbeeld van de op een transfer naar Ajax azende Luis Súarez, terwijl Danny Koevermans via deze wijze ook een vertrek bij AZ lijkt te willen afdwingen.

De Spaanse landskampioen staakte verleden week de pogingen om de Rotterdammer over te nemen. Real Madrid is bereid om 12,5 miljoen euro neer te leggen, maar Feyenoord heeft bij voortduring laten weten vast te willen houden aan een transfersom van zeventien miljoen euro.

Knijff
“Ik hoef U niet te vertellen dat de overstap van Feyenoord naar Real Madrid een sportieve verbetering is”, reageerde Knijff maandagavond desgevraagd op NOS Langs de Lijn. “En als het salaris een aantal keren over de kop gaat, dan is die financiële verbetering volgens mij ook wel duidelijk.”

“Als je kijkt naar Feyenoord en Real Madrid… Feyenoord heeft een buitengewoon mager jaar gehad. Ik heb alle respect voor het werk dat Feyenoord deze zomer heeft verricht. Maar ook al ga je uit van het meest optimistische scenario voor Feyenoord, dan sta deze club nog altijd in de schaduw van een club als Real Madrid”, aldus Knijff.

Vogelzang
“Wij betreuren het dat het hierop uitdraait", vertelde interim-directeur Peter Vogelzang maandagmiddag op de officiële website van Feyenoord. "We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011."

"Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is", aldus het bestuurslid.

Lens
Eerder hekelde Sigi Lens in De Telegraaf al de houding van de Rotterdamse club, waar Drenthe nog tot medio 2011 onder contract staan. “Feyenoord vraagt voor Royston een bedrag à la Dirk Kuyt en Wesley Sneijder, die al jaren A-international zijn. Vind je dat normaal? Wat is Royston volgend jaar waard? 25 miljoen? 75 miljoen?”

“Wat mij verbaast, is dat alle Europese topclubs een akkoord met Real Madrid bereiken. Waarom Feyenoord dan niet? Elke speler heeft een droom. Als een club als Real Madrid voorbij komt, zeg je geen ’nee’. Dát moet Feyenoord beseffen”, aldus de belangenbehartiger vorige week.
pi_52159284
Die Lens, legt 'ie de schuld bij Feyenoord. Als Real gewoon met 20 miljoen over de brug komt zoals ze ook doen voor matige spelers uit andere competities, komt er heus wel een akkoord.
Klik dan als je durft
pi_52159996
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:16 schreef Suijk het volgende:
Die Lens, legt 'ie de schuld bij Feyenoord. Als Real gewoon met 20 miljoen over de brug komt zoals ze ook doen voor matige spelers uit andere competities, komt er heus wel een akkoord.
Inderdaad, voor Robben ( ) bieden ze ook belachelijke bedragen en die valt en jankt alleen maar!
pi_52160048
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:20 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Inderdaad, voor Robben ( ) bieden ze ook belachelijke bedragen en die valt en jankt alleen maar!
Wat dacht je van 30 miljoen euro voor Pepe?
pi_52161278
Als Feyenoord vandaag zaken doet met Madrid en die gast voor 12.5 miljoen weg zet kunnen ze vanavond nog Luis Suarez bij ons ophalen voor 8 miljoen.
"That rug really tied the room together".
pi_52161301
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:23 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Wat dacht je van 30 miljoen euro voor Pepe?
Ook!
pi_52161892
Mensen die voetballers op hun woord geloven
pi_52162199
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond??? Per direct. 18 miljoen voor zo'n beperkte speler. Meteen doen.
pi_52162247
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:06 schreef HenkVos26 het volgende:

[..]

Vanavond??? Per direct. 18 miljoen voor zo'n beperkte speler. Meteen doen.
Zegt iemand met de naam Henk Vos
pi_52162344
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

HenkVos heeft meer gepresteerd dan Royston Drenthe....... wie herinnert zich niet die pass op Cruz, waarna hij deze de 1-0 tegen Juventus maakte?

Heb ik dat kleine doodlopertje nog niet zien doen.
pi_52162369
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:12 schreef HenkVos26 het volgende:

[..]

HenkVos heeft meer gepresteerd dan Royston Drenthe....... wie herinnert zich niet die pass op Cruz, waarna hij deze de 1-0 tegen Juventus maakte?

Heb ik dat kleine doodlopertje nog niet zien doen.
Dan had je het EK onder de 21 maar moeten kijken.

pi_52162373
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52162464
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:13 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Heb ik gezien. Maar dan speel je dus tegen leeftijdsgenoten. Hij heeft niks laten zien tegen Chelsea, Porto, en Liverpool. Als je 'm wat strakker dekt, bakt tie er niks van. Je zag toen echt dat het een vrije domme speler is.

Vanzelfsprekend kan dit nog komen, want hij is nog jong. Maar als ze nu 18 miljoen voor hem kunnen krijgen, zijn ze echt gek als ze hem niet verkopen. Meer waard wordt tie nooit meer.
pi_52162725
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef HenkVos26 het volgende:

[..]
.

Vanzelfsprekend kan dit nog komen, want hij is nog jong. Maar als ze nu 18 miljoen voor hem kunnen krijgen, zijn ze echt gek als ze hem niet verkopen. Meer waard wordt tie nooit meer.

Strikje er om heen!

Voor een klein deel van die 18 miljoen, breng ik hem persoonlijk naar Madrid
pi_52163202
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef HenkVos26 het volgende:

[..]

Heb ik gezien. Maar dan speel je dus tegen leeftijdsgenoten. Hij heeft niks laten zien tegen Chelsea, Porto, en Liverpool. Als je 'm wat strakker dekt, bakt tie er niks van. Je zag toen echt dat het een vrije domme speler is.

Tegen Liverpool scoorde ie nog en in die oefenpotjes liet ie volgensmij ook al aardig wat zien , ( maar of die te vroeg naar het buiteland gaat dat zal de toekomst uitwijzen , het is een beetje vergelijkbaar met Babel ) Drenthe had gewoon bij zijn 1ste zaakwaarnemer moeten blijven Nu is het Lens die weer geld ruikt.

En mocht er echt een bod nog komen van rond de 18 miljoen dan is ie wel weg lijkt me ja , zoon bod willen ze ontvangen en ze kunnen het geld nog goed gebruiken.
pi_52163353
Royston is op dit moment echt geen 18 miljoen waard, ik snap niet dat een transfersom van 12 miljoen afgewezen wordt. Dit joch heeft nog heel veel te bewijzen. Hij heeft af en toe zijn leuke acties, is technisch bekwaam en heeft snelheid. Maar al die eigenschappen zijn nog lang niet goed op elkaar afgestemd. Zonde dat hij zelf geen geduld heeft en zich voor de leeuwen wil gooien in de Europese top. Dat zou goed kunnen gaan, maar het risico is dat z'n ontwikkeling gaat stagneren, hij gedesillusioneerd raakt als hij maar niet aan spelen komt enzovoort.
That's all folks!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:04:01 #145
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_52163714
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:13 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Alleen daar heeft hij echt uitgeblonken, voor de rest heb ik niet veel van hem gezien. Ook niet tegen Porto, wat HenkVos hieronder al zegt, daar speelde hij alsof hij Ronaldinho was ofzo..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_52163932
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:16 schreef Suijk het volgende:
Woodgate.

I rest my case.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:23:14 #147
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52164266

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:03:27 ]
Zerg schreef:
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:53:02 #148
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52165151
Joh de leiding van Feyenoord doet gewoon stom. Bedoel wie had ooit voor het afgelopen EK van een neger gehoord die Drenthe heette. En dan komt Madrid langs die wil lappen en dan vraagt Feyenoord de hoofdprijs om vervolgens het bedrag wanneer Madrid dat wil betalen opnieuw te verhogen. Dan ben je dus verkeerd bezig. Staat nog een leuk artikel over in de Nieuwe Revu van deze week.
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:56:49 #149
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_52165255
Haha, check die poll op vi.nl
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:04:12 #150
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52165422
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef Heerlijkheid het volgende:
Haha, check die poll op vi.nl
quote:
42% bankzitter
36% tribuneklant
Ik denk eerlijk gezegd dat het hem weinig kan boeien. Sigi Lens zal zijn hoofd dol gemaakt hebben dat hij nu snel zijn vakken moet vullen, voor het geval hij door een blessure nooit meer kan voetballen of iets dergelijks. $$$$ thats what it's all about.
pi_52166752
quote:
En dat had ie 4 maanden geleden toen ie zn contract verlengde niet kunnen voorspellen?
pi_52174455
En hoe gaat met onze HELD?
pi_52174817
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
En hoe gaat met onze HELD?
Hij zit nu lekker aan een bordje roti. En daarna kijkt hij nog even tv, belt wat met zn zaakwaarnemer en gaat slapen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52174882
Ik denk dat ie eerder alvast aan de Paëlla zit .
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:41:04 #155
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52178768
Het bestuur van Feyenoord maakt zich straks schuldig aan een Ibrahimovicje. Een speler voor veel geld verkopen, maar vlak voor het sluiten van de transfermarkt geen substitutie regelen.

18 miljoen voor een jong talent vind ik onbehoorlijk veel geld. Maak er dan een aanbestedingszaak van, waarbij de club die het hoogst biedt Drenthe koopt.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:43:20 #156
53267 TC03
pi_52178838
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Het bestuur van Feyenoord maakt zich straks schuldig aan een Ibrahimovicje. Een speler voor veel geld verkopen, maar vlak voor het sluiten van de transfermarkt geen substitutie regelen.

18 miljoen voor een jong talent vind ik onbehoorlijk veel geld. Maak er dan een aanbestedingszaak van, waarbij de club die het hoogst biedt Drenthe koopt.
Ze heben nog drie weken hoor...
pi_52179330
Als hij wel blijft heeft hij trouwens ook geen leven meer in de kuip.
Ik zie de eerste thuis wedstrijd al voor me.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52193955
quote:
Dopo la minaccia di adire a vie legali, sembra riapparire il sereno tra Royston Drenthe e il Feyenoord, che avrebbe deciso di accettare l'offerta di 15 milioni per il proprio giocatore formulata nelle scorse ore dal club madrileno.
Er zou een vers bod van 15 miljoen liggen van Madrid waar feyenoord zich in kan vinden.
pi_52194233
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ze heben nog drie weken hoor...
En daarbij heeft Feyenoord zeker niet te weinig middenvelders, Drenthe kan prima opgevangen worden.
pi_52200119
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:50 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

En dat had ie 4 maanden geleden toen ie zn contract verlengde niet kunnen voorspellen?
Toen wist hij nog niet dat hij naar real madrid kon!
pi_52200123
Dit vond ik op een ander forum, en zegt op het moment wel alles denk ik:

Open brief aan Royston.

Ooit Feyenoorder. Of nooit Feyenoorder. Ik denk het laatste.

Jammer is dat. Je veroverde de harten van vele Feyenoorders in het voorbije seizoen. Je was de hoop op betere tijden in een heel mager jaar. Feyenoord-PSV op 2e Kerstdag was je doorbraak als gerespecteerde Feyenoord-speler. Het DRENTHE-DRENTHE-DRENTHE schalde uit en thuis door de lucht. Waar je ook speelde. Je had harten veroverd. Je tekende een respectvol en mooi contract waarmee je je familie prima kon onderhouden. Tot 2011 zou jij als jongen van Rotterdam onze onstuimige en gepassioneerde held op links zijn. Wat waren we blij.

Wat waren we trots in juni op het EK onder 20. Je speelde als een ster en vooral je gaf aan boven alles Feyenoorder te zijn. We hadden het gevoel dat na 020 en P$V wij nu eindelijk eens een jongen uit eigen jeugd volwassen zagen worden als ster. En een ster die Rotterdamse normaalheid bleef uitstralen. Ontwapenend hoe je met de media omging als een lachebek, brutale youngster en vooral Rotterdamse nuchterheid. Bescheidenheid sierde je en daardoor veroverde je ook harten van mensen buiten de Feyenoord-aanhang.

En toen ging je naar Suriname voor een welverdiende vakantie. Je club haalde topspelers en versterkte zich spectaculair. Ja, Feyenoord ging zelfs zover om je wens als linkshalf in te willigen. Het bestuur ging ver en haalde Tim de Cler om voor jou als linksback de rechtsbuitens van onze tegenstanders een baalmiddag te bezorgen. En jij mocht lekker ballen en draven op linkshalf.

En toen verbleef je in Suriname. Je gaat nadenken. Je wordt gebeld door Wasiman. Leest wat op internet. Money makes the world go round. En jou hoofd ook. Je denkt na en je voelt je ineens de Koning. De wereld van Royston begonnen bij Neptunus is plotselin onmetelijk veel groter dan Rotterdam. Madrid als hoofdstad van het voetbalkapitaal is plotseling belangrijker als het in groot geld niet in verhouding staande Feyenoord. Wasiman mag weg. L¤ns komt erbij en Royston Drenthe werd zoals eerder op dit forum genoemd Roy Centhe.

En nu de tegenwoordige tijd. Je hebt een arbitragezaak aangespannen tegen je club. Je hebt mensen die vertrouwen in je hadden en je laat harstochtelijke fans die je maken tot een clubicoon enorm in de steek. Je slaat de fans die naar je kwamen kijken en je salaris mede mogelijk maakten in de steek. Mensen die in de rij staan voor Ticketbox om op tijd een kaartje te krijgen voor weer een Feyenoord-match. Mensen met een uitkering die toch maar weer naar Feyenoord gaan. Ondanks dat het deze maand toch even niet uitkomt. Mensen die jou op handen hebben gedragen breekt het na het aanspannen van een arbitragezaak bij de handen af. Niemand is groter dan onze club. Ook jij niet.

En straks de toekomst. Je komt bij Real Madrid terecht. Je voetbaltalent heb je. Maar dat is niet genoeg om te overleven bij een club die ieder jaar een blik sardientjes met mogelijke versterken opentrekt. Als er 1 sardientje een haring zal worden zijn ze spekkoper. De rest mag als visafval vertrekken. Misschien haal je het en zul je een Europese topspeler worden. De tijd zal het leren.

Maar wat we vooral geleerd hebben is dat clubliefde niet meer bestaat. Jij hebt enorm gehuicheld met je uitspraken Feyenoorder te zijn. Dat is niet waar jij bent alleen maar fan van je eigen bankrekening. Royston, je moet je schamen dat je als onbevangen jonge speler je zo hebt laten opjuinen door allerlei malefide zaakwaarnemers en poenerige Spanjaarden. Kijk wat je nu geworden bent. Nog even en je kan een ¤ op je rug laten zetten omdat je minsten evenveel van dat teken bent gaan houden als van je nichtjes. Je had de master van Rotterdam kunnen worden en levenslang gratis kunnen eten in jouw stad na je carriere.

Neem nu maar gauw een enkeltje Madrid. Ga en vergeet de handen die je gedragen hebben toen je je eerste stappen als voetballer zette. Het doet pijn maar de Feyenoord-supporters en je teamgenoten zijn een illusie rijker en een droom armer. Niemand is groter dan de club. En je spant geen arbitragezaak aan tegen de club die je de kans gaf om je droom te verwezenlijken.

Royston, je bent nooit Feyenoorder geweest.
pi_52200178
Hoorde net van een maat die op de training van Feyenoord staat, dat hij onder begeleiding van Security naar het trainingsveld begeleid werd zojuist...
Christian Gyan Ole Ole
pi_52200469
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:53 schreef OreO het volgende:

[..]

Toen wist hij nog niet dat hij naar real madrid kon!
Wat betekent een contract dan voor jou? De club moet aan haar verplichtingen voldoen, maar de speler kan er onderuit komen als er een andere club hem wil?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:17:51 #164
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52200789
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:55 schreef chrisgyan het volgende:
Hoorde net van een maat die op de training van Feyenoord staat, dat hij onder begeleiding van Security naar het trainingsveld begeleid werd zojuist...
Ja, triest dat het zo gelopen is.
quote:
Royston Drenthe onder beveiliging naar middagtraining

Royston Drenthe heeft onder beveiliging het trainingsveld betreden voor de middagtraining. Doordat de jonge speler een arbitragezaak tegen Feyenoord heeft aangespannen is hij in één slag niet meer geliefd bij Het Legioen.

De 20-jarige Feyenoorder wil een transfer naar Real Madrid afdwingen. Er werd overigens niet gescholden op de linksbenige Drenthe.

Er is veel drukte op de woensdagtraining afgekomen, op dit moment staan er honderden supporters om het veld.

Bron
pi_52201171
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:53 schreef Solstice het volgende:
Dit vond ik op een ander forum, en zegt op het moment wel alles denk ik:

Open brief aan Royston.
Woo-loo-loo!
pi_52201339
quote:
De overgang van Royston Drenthe naar Real Madrid is bijna rond. Feyenoord en de Spaanse kampioen zijn elkaar dusdanig genaderd, dat een overeenkomst een kwestie van uren is.

Real Madrid wil Drenthe voor 13 miljoen euro overnemen en betaalt dat bedrag in een keer. Daarnaast zou Feyenoord dan nog bonussen krijgen en worden uitgenodigd op het toernooi van Madrid.
Feyenoord wil 14 miljoen euro voor Drenthe. Madrid wil dat alleen betalen indien de betaling in drie termijnen kan geschieden. Het laatste woord is aan Feyenoord.

Bron: Rijnmond
Met een beetje geluk zijn we vanavond verlost van een speler die niet meer voor Feyenoord wil spelen, nog vrijwel niets heeft laten zien in Feyenoord 1, 14 miljoen euro rijker en als klap op de vuurpijl ook nog een leuk toernooitje in Madrid.
Christian Gyan Ole Ole
pi_52206369
Zijn er ook beelden van de training?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:53:53 #168
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_52208760
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:55 schreef chrisgyan het volgende:
Het zou logischer zijn als Sigi Lens eens een "ongelukje" zou overkomen.

Hij is specialist in het gek maken van zijn broeders met miljoenenbedragen zonder zich te bekommeren om hun mogelijkheden bij de Milans, Chelcea's of Reals

Sind hij de Kabel naar Italie lokte heeft hij ook in Amsterdam al weinig vrienden
Wie dit leest is gek
pi_52208830
Wat geld allemaal niet doet he.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:08:41 #170
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52209232
Prima deal hoor, als ze er 13 miljoen voor krijgen! Zie niet snel hoe Drenthe de komende jaren meer waard zou worden...
pi_52209874
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:53 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het zou logischer zijn als Sigi Lens eens een "ongelukje" zou overkomen.
Die heeft hij als eens gehad, met z'n broeders in 't vliegtuig
Woo-loo-loo!
pi_52215486
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef chrisgyan het volgende:

[..]

Met een beetje geluk zijn we vanavond verlost van een speler die niet meer voor Feyenoord wil spelen, nog vrijwel niets heeft laten zien in Feyenoord 1, 14 miljoen euro rijker en als klap op de vuurpijl ook nog een leuk toernooitje in Madrid.
Bedoel maar, een big deal. Hopelijk slaagt hij daar, maar dat wordt moeilijk.
That's all folks!
pi_52215815
Toch blijft het een Feyenoord ding grote talenten te snel verliezen om welke reden dan ook.
Kalou en van Persie flashbacks.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52215946
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Tsja.....26 wedstrijden in Feyenoord 1 en 2 opvallende wedstrijden bij jong oranje, en hij loopt gelijk naast zijn schoenen, wat moet je nou met zulke types?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52217436
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef chrisgyan het volgende:

[..]
Wat loopt Madrid nou moeilijk te doen over die 1 miljoen euro
Normaal is een miljoentje meer of minder geen probleem voor die gasten.
pi_52229606
quote:
'Robben en Drenthe tekenen bij Real Madrid'
Arjen Robben en Royston Drenthe voetballen komend seizoen voor Real Madrid. Dat melden Spaanse media.

Supercup
Het Spaanse radiostation Cadena SER meldt dat de twee Nederlanders later vandaag in Madrid worden gepresenteerd. Ze zouden ook beschikbaar zijn voor de eerste wedstrijd om de Spaanse Supercup op zaterdag.

Drenthe
Sportkrant AS weet te melden dat Real Madrid 13 miljoen euro betaald voor Feyenoorder Drenthe. De 20-jarige voetballer debuteerde in 2005 in de Rotterdamse Kuip. Hij speelde in totaal 29 competitiewedstrijden voor de Rotterdamse club. Bij het EK onder 21 eerder dit jaar maakte hij veel indruk. Drenthe moet bij Real de opvolger worden van de Braziliaan Roberto Carlos.

Robben
Dat Robben naar Real Madrid zou komen, lag al langer voor de hand. Clubpresident Ramon Calderon had bij zijn aantreden vorig jaar beloofd dat hij de linkerspits zou halen. De 23-jarige Robben speelt nu nog bij Chelsea, en kwam eerder uit voor PSV en FC Groningen.
RTL Nieuws
pi_52233761
Een droom van mij is om naar het buitenland te gaan.
En dat kan niet over een paar jaar ofzo

En als Feyenoord de club is waar je hart ligt dan doe je zo iets niet
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:37:25 #179
53267 TC03
pi_52233907
Ik snap het wel hoor, als je 20 bent en je kan naar Real Madrid, dan zit je gebeiteld, misschien wel voor de rest van je leven. Als je daar mislukt kan je altijd nog naar een Spaanse of Engelse subtopper, als je bij Feyenoord mislukt kom je misschien bij NAC of Vitesse uit.
pi_52234657
[kat in de zak plaatje]

voor Real.

[ Bericht 61% gewijzigd door BB-boy op 09-08-2007 18:55:36 ]
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52234853
Toch is het wel weer typerend dat Feyenoord 'maar' 14 miljoen krijgt terwijl Ajax dikke mazzel met z'n derderangs hardloper had. Maarja, er is geen andere keuze.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_52235057
"Maar" 14 miljoen !

Een van de beste deals die feyenoord ooit gedaan heeft volgens mij.
pi_52235181
13 miljoen heeft het toch opgeleverd? Ik vind het nog wat aan de hoge kant voor een speler die alleen heeft uitgeblonken op het EK -21.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2007 @ 18:51:17 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_52235524
Waatzin reserve en waterdrager bij Feijenoord. Alsof ze Berry van Aerle voor 13c miljoen verkopen. Klasse Feijenoord. Petje af. Maar ik lig in en deuk.

Ik neem mijn woorden terug als ie slaagt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52235688
Hoe Foppe Real wist te foppen
Wie dit leest is gek
pi_52235953
ik zou hem eerder gebruiken als linksback dan als linkshalf.
pi_52235982
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
ik zou hem eerder gebruiken als linksback dan als linkshalf.
Laat me raden, je hebt maar weinig wedstrijden van hem gezien?
pi_52236045
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:10 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Hoezo ? ik vond hem persoonlijk ook beter op de backs.,
daar heeft ie vorig jaar een siezoen lang goed gedaan met heerlijke rushes over het veld tegen 4 wedstrijdjes met jong oranje in de linker spits nou nou.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52236223
Zou hij zelf verwachten bij Real aan spelen toe te komen? 'Feyenoord is echt mijn club' blablabla, maar als ik geld zie ben ik weg. Maarja, die jongen is nu gewoon binnen, die kan de rest van z'n leven de hele wereld roti voeren en nog houdt ie geld over.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52236265
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Hoezo ? ik vond hem persoonlijk ook beter op de backs.,
daar heeft ie vorig jaar een siezoen lang goed gedaan met heerlijke rushes over het veld tegen 4 wedstrijdjes met jong oranje in de linker spits nou nou.
Mee opkomen kan ie wel ja. In balbezit doet ie het dan wel goed. Alleen verdedigen deed ie minder. Bij balbezit zou ie daarom nog wel eens fataal kunnen zijn. Daarom vind ik hem beter op de halfpositie (wat iets anders is dan linker spits). Bij Jong Oranje werd dat ook duidelijk geïllustreerd, hij begon op te vallen toen ie op de halfpositie werd gezet, wat bij Feyenoord overigens ook al het geval was.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 augustus 2007 @ 19:22:39 #191
862 Arcee
Look closer
pi_52236295
Wat een blaaskaak die Drenthe. Trapte 1 keer een leuk balletje op een jeugd-EK en wil gelijk per se naar Real Madrid.

Zegt ook iets over Real natuurlijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52236315
- 10 jaar je rot rennen in de kuip.
- 1 jaar op de bank zitten van het Bernabeu.

En dat voor hetzelfde salaris
pi_52236353
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef BB-boy het volgende:
- 10 jaar je rot rennen in de kuip.
- 1 jaar op de bank zitten van het Bernabeu.

En dat voor hetzelfde salaris
Ja, qua financien begrijp ik het ook wel? Maar als voetballer wil je toch ook voetballen?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:27:54 #194
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52236444
Ik geef 'm groot gelijk. Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen hier een club als real madrid af zouden wimpelen op die leeftijd.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52236459
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ja, qua financien begrijp ik het ook wel? Maar als voetballer wil je toch ook voetballen?
Ik zit persoonlijk liever op de bank bij UDI'19 dan dat ik bij feyenoord in de basis sta.

Maar goed, ik verwacht ook dat hij mislukt en volgend jaar bij een mindere Spaanse club zijn heil zoekt.
pi_52236480
Ik snap nog steeds niet wat Madrid met Drenthe van plan is als ik zo naar hun selectie kijk.
pi_52236516
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:27 schreef HAL9000S het volgende:
Ik geef 'm groot gelijk. Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen hier een club als real madrid af zouden wimpelen op die leeftijd.
Ik kan best begrijpen dat ie naar Real toe wil, maar dat ie een rechtzaak aanspant als ie zn zin niet krijgt vind ik onvergeeflijk
pi_52236564
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Het is de nieuwe Bogarde
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52236846
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een blaaskaak die Drenthe. Trapte 1 keer een leuk balletje op een jeugd-EK en wil gelijk per se naar Real Madrid.

Zegt ook iets over Real natuurlijk.
Je draait het om. Drenthe speelt een leuk EK en Real wil hem. Drenthe dubt, weet niet of hij ooit nog zo'n kans gaat krijgen, wie weet heeft een seizoen later alleen Birmingham interesse in hem. Hij grijpt hem met beide handen aan en verzekert zich daarmee ook zijn financiële toekomst. 'Clubliefde' wordt overschat, voetbal begint steeds meer op het bedrijfsleven te lijken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52236906
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Drenthe dubt, weet niet of hij ooit nog zo'n kans gaat krijgen, wie weet heeft een seizoen later alleen Birmingham interesse in hem.
VD Vaart Ging toen 'slechts' naar HSV.
pi_52236973
Uitstekend, 5% van dat bedrag gaat naar Excelsior.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_52236995
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef Mindlight het volgende:
Ze hebben dit jaar dus een verdubbeling van hun begroting
pi_52237014
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze hebben dit jaar dus een verdubbeling van hun begroting
Mwa, het transferbudget was ongeveer 0 euro, en nu 650.000. Niet verkeerd.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_52238351
Hoezo krijgt Excelsior geld?
pi_52238644
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo krijgt Excelsior geld?
Opleiding
pi_52239063
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:10 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Als back blijft hij nog wel op zijn positie.

Als linkshalf is het een kip zonder kop
pi_52239142
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Als back blijft hij nog wel op zijn positie.

Als linkshalf is het een kip zonder kop
Maar wel een kip zonder kop die zn man voorbij komt, de achterlijn haalt, en voorzetten geeft. Als back laat ie nog wel eens steekjes vallen, die dodelijk kunnen aflopen
pi_52239250
Bij Real lopen er ook betere optie's rond voor de linkshalf positie
Denk dat hij wel veel kan leren als linksback als hij op deze positie speelt, maar dat wil hij niet.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:11:44 #209
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52239311
Real had toch ooit het plan alle galacticus eruit te knikkeren en een nieuw team op te bouwen met talentvolle jonge spelers?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52239329
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Real lopen er ook betere optie's rond voor de linkshalf positie
Denk dat hij wel veel kan leren als linksback als hij op deze positie speelt, maar dat wil hij niet.
Als hij bij Madrid nog eisen gaat stellen ook is hij nog verder van deze wereld dan ik dacht.
pi_52240360
quote:
Calcio: Real Madrid, ufficializzato l'acquisto di Drenthe

MADRID - Il Real Madrid ha ufficializzato l'acquisto del laterale sinistro del Feyenoord, Royston Drenthe. Per il giocatore olandese, 19 anni, i madridisti verseranno la cifra di 14 milioni di euro. Drenthe ha firmato un contratto di cinque anni.
pi_52240386
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:49 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Staat toch een foutje in het bericht hoor
pi_52240739
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:11 schreef HAL9000S het volgende:
Real had toch ooit het plan alle galacticus eruit te knikkeren en een nieuw team op te bouwen met talentvolle jonge spelers?
Welke Galacticus zit er nog dan ?

Figo Ronaldo Zidane Beckham zijn allemaal al weg immers.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_52240841
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Madrid met Drenthe van plan is als ik zo naar hun selectie kijk.
Inderdaad, en Robben wordt ook nog voor dezelfde positie gehaald.

Ach ja, ze moeten gewoon namen hebben in Madrid.
pi_52240873
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Staat toch een foutje in het bericht hoor
Z'n leeftijd, toch? Maar lekker boeiend, hij is pleite en de zak geld is groot.
pi_52240889
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Inderdaad, en Robben wordt ook nog voor dezelfde positie gehaald.
Die deal lijkt niet meer te komen nu.
pi_52240963
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ach ja, ze moeten gewoon namen hebben in Madrid.[afbeelding]
Is Drenthe al zo'n grote naam dan?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 22:08:04 #218
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52240994
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:59 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Welke Galacticus zit er nog dan ?

Figo Ronaldo Zidane Beckham zijn allemaal al weg immers.
Mischien dat hij dan in potentie een van de spelers wordt waar het nieuwe team op gebaseerd gaat worden? Lijkt me sterk dat Drenthe zelf een basisplaats verwacht, of dat ze hem dat toegezegd hebben.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52241000
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:04 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Z'n leeftijd, toch? Maar lekker boeiend, hij is pleite en de zak geld is groot.
Ja hij is 20 jaar, maakt het bedrag niet minder absurd.

Zonder het EK-21 hadden Ajax en Feyenoord nooit zo goed kunnen cashen
pi_52241082
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:06 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Absoluut. Ze spreken al over de nieuwe Zidane.
pi_52241201
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:10 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Absoluut. Ze spreken al over de nieuwe Zidane. Davids
pi_52242043
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:06 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Als een van de meest gewilde talenten van Europa wel ja.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 22:40:07 #223
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52242099
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:10 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Absoluut. Ze spreken al over de nieuwe Zidane.
ai ai ai die zullen teleurgesteld zijn daarzo
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52242531
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als een van de meest gewilde talenten van Europa wel ja.
De gek die dat bedacht heeft... Tuurlijk, hij deed het hartstikke goed op het EK-21, maar verder heeft hij toch nog niets gepresteerd. Sneijder komt meer in de buurt als een van de meest gewilde talenten van Europa.
pi_52243290
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Als hij bij Madrid nog eisen gaat stellen ook is hij nog verder van deze wereld dan ik dacht.
hij zei echt dat hij niet als linksback wilde spelen
pi_52243524
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef Mindlight het volgende:
Dat is een beste zak geld voor Excelsior.
pi_52244482
kunnen ze meteen inleveren bij de grote broer
pi_52245636
Het hollandse tintje is van Catalanie naar Madrid verhuist lijkt het.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:48:03 #229
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_52246826
Ik had een week of 2 ergens gelezen dat hij bij Feyenoord 150.000 euro per jaar verdiende, en bij Real 1.600.000 euro.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_52247258
Was mooi geweest als alles rond was en dat Real Madrid er dan toch van af had gezien
[14.gif]
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:17:18 #231
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_52250440
Kutzooi, denk je dat Feyenoord mooi 14 miljoen heeft binnengehaald, neemt Ajax nóg meer afstand door het bod van Real op Sneijder van 24 miljoen euro.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_52252055
Onder beveiliging van het trainingsveld. Nemen de fans deze overgang hem erg kwalijk dan?
pi_52252163
Dit is echt de grootste grap van de transferperiode
pi_52252312
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:48 schreef Corksterr het volgende:
Ik had een week of 2 ergens gelezen dat hij bij Feyenoord 150.000 euro per jaar verdiende, en bij Real 1.600.000 euro.
Ach, bij Feyenoord had hij ook wel 900.000 ofzo kunnen verdienen. 150.000 Is toch al een enorme berg geld voor een jongen met ouders die eerst waarschijnlijk van 1200 per maand moesten rondkomen.
pi_52252378
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:20 schreef DeVinger het volgende:
Onder beveiliging van het trainingsveld. Nemen de fans deze overgang hem erg kwalijk dan?
De transfer zelf niet mag ik hopen, maar het dreigen met arbitragezaak wel waarschijnlijk.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:51:26 #236
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52252919
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

De gek die dat bedacht heeft... Tuurlijk, hij deed het hartstikke goed op het EK-21, maar verder heeft hij toch nog niets gepresteerd. Sneijder komt meer in de buurt als een van de meest gewilde talenten van Europa.
Tja, iemand met een stuk of 40 interlands achter z'n naam noem ik geen talent meer. Sneijder is gewoon een gevestigde topspeler.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:57:07 #237
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_52253096
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De transfer zelf niet mag ik hopen, maar het dreigen met arbitragezaak wel waarschijnlijk.
Dit dus. Als hij op een normale manier naar Real was gegaan, was er niets aan de hand geweest. Dat hij een arbitragezaak heeft aangespannen maakt hem een verrader. Vandaar de negatieve geluiden jegens hem.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_52256981
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:51 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Tja, iemand met een stuk of 40 interlands achter z'n naam noem ik geen talent meer. Sneijder is gewoon een gevestigde topspeler.
In Nederland. Daarbuiten nog niet.
pi_52264017
quote:

[..]

Die nog vaak genoeg te pakken is op zijn zwakheden.
Een topspeler kan hij pas worden bij madrid
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:06:37 #240
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_52265298
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:17 schreef Klopkoek het volgende:
Kutzooi, denk je dat Feyenoord mooi 14 miljoen heeft binnengehaald, neemt Ajax nóg meer afstand door het bod van Real op Sneijder van 24 miljoen euro.
Zo moet je dat niet zien. De waarde van Sneijder voor Ajax is heel wat hoger dan Drenthe voor Feyenoord. Ik denk dat ze in Rotterdam prima zaken hebben gedaan. Ik denk dat je voor helft van het bedrag voor Drenthe al een betere --) rijpere speler terughebt.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:25:51 #241
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_52267209
Feyenoord boert goed met deze transfer.

En voor Royston; uit het oog, uit het hart!
Als ie niet zo zielig met die arbitragezaak was gaan wapperen, had ik hem de transfer van harte gegund....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:54:23 #242
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52273425
quote:
Er kleefde ook nog een pijnlijke anekdote aan Royston Drenthe.

Als junior op een jeugdtoernooi in Oostenrijk betrapte trainer Marcel Bout de puber op het gappen van Tim Vinckens gameboy. Betraand bezweerde Royston dat ie het speeltje dat hij zo gaaf vond later echt had teruggeven. Tim Vincken vergaf hem, de trainer niet. Die schorste hem en toen hij weer mee mocht doen stelde hij hem niet meer op.
pi_52273745
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:17:18 #244
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52273946

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:03:28 ]
Zerg schreef:
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:06:00 #245
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_52277914
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Nu mag ik hem al helemaal niet meer !
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_52277964
quote:

[..]
. Sneijder is gewoon een gevestigde topspeler.
Sneijder is nog helemaal geen gevestigde topspeler. Dat is hij pas als hij straks even goed presteert bij Madrid als dat hij nu bij Ajax doet.
Top zijn in Nederland wil niet automatisch zeggen dat hij ook top zal zijn in de Primera Division, dat is een wereld van verschil.
pi_52277988
Drenthe zeg het 1 en doet het ander.

In April ja ik blijf tot 2011 en in Augustus ajuus.................vage rukker!! Kijk dat hij niet tot 2011 blijft okey maar 2007 of 2008 was me wat vroeg!!

En dattie Timmie's Gameboy gejat hebt is idd een goeie redden om hem weg te sturen!!
pi_52284968
Drenthe gaat zwaar floppen bij real madrid. Een paar goede wedstrijden gespeeld en hij wordt gelijk bestempeld als "wereldtalent"...
pi_52285084
Ik zou blij zijn dat je er 13 miljoen voor krijgt eigenlijk, wat heeft hij nou bewezen?
Hij heeft zijn terugslag nog niet eens gehad zeg maar. Pas daarna kun je een talent beoordelen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:51:39 #250
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52285220
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef Urquhart het volgende:
Dit is echt de grootste grap van de transferperiode
Waarom? Een van de meest gewilde talenten van Europa en Feyenoord wilde hem niet kwijt, tenzij er een zeer goed bedrag neergelegd werd, en dat werd er.
pi_52285246
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:51 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Waarom? Een van de meest gewilde talenten van Europa en Feyenoord wilde hem niet kwijt, tenzij er een zeer goed bedrag neergelegd werd, en dat werd er.
Ik kan Feyenoord goed begrijpen hoor, dat bedoel ik niet. Het gaat mij er meer om dat een club bereid is 14 miljoen euro neer te leggen voor een speler die twee leuke wedstrijdjes heeft gespeeld op een jeugdtoernooi.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:16:23 #252
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52285654
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik kan Feyenoord goed begrijpen hoor, dat bedoel ik niet. Het gaat mij er meer om dat een club bereid is 14 miljoen euro neer te leggen voor een speler die twee leuke wedstrijdjes heeft gespeeld op een jeugdtoernooi.
Ach ja, die gekke voorzitter daar had de morrende supporters-schare Drenthe beloofd, dus dan krijgen ze Drenthe.

Bovendien is het wel een investering, want als Drenthe zich goed had ontwikkeld, had ie binnen nu en 2 jaar ook 30 miljoen kunnen kosten net als Sneijder.
pi_52286514
Is er ergens op internet een engels Real Madrid forum? Ik zou wel eens willen weten hoe die lui tegen de transfer van Drenthe aan kijken.
pi_52286539
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:16 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ach ja, die gekke voorzitter daar had de morrende supporters-schare Drenthe beloofd, dus dan krijgen ze Drenthe.

Bovendien is het wel een investering, want als Drenthe zich goed had ontwikkeld, had ie binnen nu en 2 jaar ook 30 miljoen kunnen kosten net als Sneijder.
als is geen zekerheid.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:39:47 #255
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_52287205
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:16 schreef Malibu-06 het volgende:
Zie jij dat gebeuren? Ik wil niet denigrerend doen maar Drenthe heeft nog niets op niveau bewezen. Ik zie Sahin en De Guzman als veel grotere talenten.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:53:53 #256
123545 DatMeenJeNiet
pi_52291307
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:02 schreef Mooi_boy het volgende:
Is er ergens op internet een engels Real Madrid forum? Ik zou wel eens willen weten hoe die lui tegen de transfer van Drenthe aan kijken.
Er was een poll op een fansite waar uit kwam dat ze 13 miljoen te veel vonden voor hem..
pi_52320419
Hmm straks issie ineens echt de nieuwe Roberto Carlos en hebben we ons allemaal verkeken
Boulahrouz speelde zich immers ook niet in de kijker van het volk bij RKC
pi_52320923
Tuurlijk gaat ie het maken daar, daar kan al de afgunst in dit topic weinig aan veranderen.

Net zoals van Persie het niet zou maken bij Arsenal, moet iedereen straks weer op zijn woorden terugkomen en sullig toegeven dat ie toch wel erg goed is...

Dit joch heeft veel te veel klasse en mentaliteit om het niet te redden, die redt zich overal op basis van zelfvertrouwen en werklust (afgezien van dat ie ook klasse in huis heeft), zoals Kuyt dat ook doet.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:20:06 #259
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52324651
Of een speler bij een transfer naar een grote club succesvol is blijft altijd afwachten. Ik herinner me een Bergkamp bij Inter, een Van der Sar bij Juventus. Niet de minste namen, en zo zijn er vast nog tal van voorbeelden. Feit blijft dat ze kwaliteiten hadden en die bij de juiste club gewaardeerd werden en kwamen bovendrijven. Zelfde geldt voor de jongeheer Drenthe, kwalitatief goede, complete speler op zijn positite linkshalf, of die bij Real zal slagen is een kwestie van afwachten, blijft altijd moeilijk voorspellen in de voetballerij. Chefie sjenko anyone.
pi_52324707

maandag 13 augustus 2007 @ 14:36:56 #261
123545 DatMeenJeNiet
pi_52329977
Rosales is tegenwoordig bodyguard?
pi_52331095
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Rosales is tegenwoordig bodyguard?
pi_52332621
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Of een speler bij een transfer naar een grote club succesvol is blijft altijd afwachten. Ik herinner me een Bergkamp bij Inter, een Van der Sar bij Juventus. Niet de minste namen, en zo zijn er vast nog tal van voorbeelden. Feit blijft dat ze kwaliteiten hadden en die bij de juiste club gewaardeerd werden en kwamen bovendrijven. Zelfde geldt voor de jongeheer Drenthe, kwalitatief goede, complete speler op zijn positite linkshalf, of die bij Real zal slagen is een kwestie van afwachten, blijft altijd moeilijk voorspellen in de voetballerij. Chefie sjenko anyone.
Real heeft Drenthe gekocht omdat ze nog heel veel potentie in hem zien, niet omdat hij al een gevestigde speler is als Bergkamp, vd Sar of Shevchenko al wel waren natuurlijk. Beetje hetzelfde verhaal als v. Persie (en dat pakte goed uit). Drenthe heeft ook nog nooit op een hoog niveau gespeeld.
Klik dan als je durft
pi_52341112
pi_52341152
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Duo Penotti!
pi_52341188
quote:
[afbeelding]
pi_52341235
quote:
[afbeelding]
Ook wel bekend als de kabouterflank .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:53:59 #268
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52341313
quote:
[afbeelding]
De gebroerders ik blijf me club aankomend seizoen trouw.
pi_52341433
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

De gebroerders ik blijf me club aankomend seizoen trouw.
quote:
''Mijn hart ligt hier in Rotterdam''
pi_52341449
pi_52341567
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Duo Penotti!
  maandag 13 augustus 2007 @ 21:06:50 #272
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52341720
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

quote:
"Ik heb besloten om nog een jaar te blijven. Het is geen schande om voor Ajax te voetballen."
quote:
''Ik ben heel blij dat Wesley de knoop heeft doorgehakt'', aldus Ten Cate.''
pi_52341977
Ja maar hij heeft zichzelf niet echt belachelijk gemaakt door bijvoorbeeld te zeggen dat zijn hart bij Feyenoord ligt en dat hij de komende seizoenen ook in Rotterdam is te bewonderen. Ik bedoel Sneijder heeft al jaren voor Ajax gespeeld en was gewoon niet weg te denken uit de basis elf. Tuurlijk leek alles er op dat Sneijder nog een jaar zou blijven toen hij dat aankondigde, maar vervolgens klopte wel een wereldclub aan de deur.

En ja die opmerkingen vergeef ik Wesley dan ook wel, want hij heeft onze prachtige jaren gegeven om nooit te vergeten. Hij is simpelweg klaar voor de stap. Bij Drenthe heb ik gewoon het idee dat hij zichzelf enorm in z'n vingers heeft gesneden met zijn opmerking. Maar neemt niet weg dat je een wereldclub als Real gewoon niet van de hand kunt doen. Ik had het ook wel geweten namelijk
pi_52346974
Zal Drenthe nu hij bij Real Madrid speelt ook meteen in het Nederlands Elftal komen of laat Marco zich niet opjagen
pi_52347167
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Zal Drenthe nu hij bij Real Madrid speelt ook meteen in het Nederlands Elftal komen of laat Marco zich niet opjagen
Iedereen wordt opgeroepen door Bassie, dus ook Drenthe.
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:31:49 #276
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52347170
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Je kan veel zeggen van Van Basten, maar niet dat hij geilt op spelers die bij grote buitenlandse clubs spelen...
pi_52347336
maar Marco leert langzamerhand met vedetten omgaan, hij heeft Nistelrooy en Seedorf ook weer bij Oranje gehaald. Dus Drenthe is niet bij voorbaat kansloos
pi_52347419
Ik vind Emanuelson trouwens een volwassenere en gebalanceerdeerde speler dan Drenthe, gratis tipje voor Real Madrid
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 02:51:16 #279
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52350187
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen van Van Basten, maar niet dat hij geilt op spelers die bij grote buitenlandse clubs spelen...
Er is weer hoop voor Makaay.
pi_52352841
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1025980.html

Presentatie filmpje met NL's sprekende Real voorzitter, en het traditionele ballen op het veld. Drenthe hangt nu al de Ronaldhino uit. Wat is dat volk ook radgek dat die met 5000 man uitlopen bij een simpele presentatie.

Staat trouwens ook iets van Robben bij dat voorpagina stuk, nog steeds een issue, of juist niet meer? Wie vertaalt ff. (Robben, próximo objetivo madridista is toch iets van Robben is het volgende Madrileense doel?)

[ Bericht 9% gewijzigd door Edenoniphobic op 14-08-2007 10:46:45 ]
pi_52353880
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:33 schreef BobbyHill het volgende:
Wat een pleurisventje. Als het mislukt heeft hij het goed verziekt voor zichzelf.

Het moet maar eens klaar zijn met die kutgeintjes. Als dit soort jongens hun zin krijgen is dat echt de doodsteek voor de kleinere voetbalclubs en landen.
Hij kan altijd weer naar een kleinere club als Real als ie daar mislukt , real madrid zal het niet slecht doen op zijn CV dus ik vermoed dat ie weinig voor zichzelf verpest heeft.
En wat een ramp dat hij zijn zin krijgt zeg , meer verdienen in een mooi warm land bij 1 van de grootste clubs ter wereld , nee echt het zou verboden moeten worden
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
pi_52355436
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:28 schreef Edenoniphobic het volgende:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1025980.html

Presentatie filmpje met NL's sprekende Real voorzitter, en het traditionele ballen op het veld. Drenthe hangt nu al de Ronaldhino uit. Wat is dat volk ook radgek dat die met 5000 man uitlopen bij een simpele presentatie.

Staat trouwens ook iets van Robben bij dat voorpagina stuk, nog steeds een issue, of juist niet meer? Wie vertaalt ff. (Robben, próximo objetivo madridista is toch iets van Robben is het volgende Madrileense doel?)
Nieuwe doel van Real is Robben staat er

Robben, next madridista objective
After presenting/displaying to Sneijder and Drenthe, the next objective of Real Madrid is to tie to Arjen Robben. According to the daily MARK in the edition informs into this Tuesday, the white club hopes yes of the Chelsea shortly to finish thus with one of ' culebrones' of the summer. Real Madrid began offering to summer principle numbers around twenty million euros, while the Chelsea requested almost forty. The madridista supply already is over thirty million and seems that Abramovich could accept it.

The player already has said to him to the Chelsea that is wanted to march and to thus Mourinho knows it, that in the last started off it does not have counted with the Dutch. The end would be the fourth Dutch in the group of the Real Madrid and third that files east summer. In addition, it would suppose the sour cherry to the project and Calderón would fulfill one of its electoral promises.

Maar verder ontopic a.u.b.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:18:49 #283
168255 J.Herrer
pi_52358373
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:02 schreef Mooi_boy het volgende:
http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=582773
quote:
Originally Posted by pablo85 View Post
in the youth he stole a gameboy from tim vincken and therefore he had to go to excelsior
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:20:06 #284
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52358401
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 03:18 schreef DrDentz het volgende:

Boulahrouz speelde zich immers ook niet in de kijker van het volk bij RKC
Bullshit.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52358839
quote:
68,02% Glad we signed him.
pi_52363605
quote:
Hahaha .
pi_52363671
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:20 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Bullshit.
Iedereen vond hem de nieuwe Jaap Stam toen hij naar HSV vertrok?
pi_52514182
Staat gewoon in de basis vandaag, als een van de beste in het veld, scoort zelfs de eerste treffer, alleen is Sevilla beter en staan die voor voor de Supercup.
pi_52514266
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:47 schreef Edenoniphobic het volgende:
Staat gewoon in de basis vandaag, als een van de beste in het veld, scoort zelfs de eerste treffer, alleen is Sevilla beter en staan die voor voor de Supercup.
De eerste was van Renato. Maar wel leuk dat ie gescoord heeft, had ik dus niet gedacht.
pi_52514277
Linkje?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:52:08 #291
123545 DatMeenJeNiet
pi_52514324
In zijn eerste wedstrijd al meer goals dan in +- 30 wedstrijden bij Feyenoord.
pi_52514354
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Linkje?
Wedstrijd is nog bezig, weet niet hoe snel dat gaat. Youtube is meestal pas na de wedstrijd.
pi_52514373
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In zijn eerste wedstrijd al meer goals dan in +- 30 wedstrijden bij Feyenoord.
Een Feyenoord van vorig seizoen zegt ook niks.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:53:52 #294
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52514388
Direct aan het begin een goede actie, vervolgens een paar keer balverlies en slechte passes. Halvewege de eerste helft kapte hij zijn man uit en schoot van buiten de 16 loeihard onderkant lat binnen.
pi_52514434
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Direct aan het begin een goede actie, vervolgens een paar keer balverlies en slechte passes. Halvewege de eerste helft kapte hij zijn man uit en schoot van buiten de 16 loeihard onderkant lat binnen.
Als in: Echt waar? Dat is wel een leuk debuut dan.
pi_52514466
Hij speelt gewoon erg sterk, veel goeie harde passing, is overal op het veld met zijn gejaag, en doet defensief en aanvallend erg energiek zijn werk. Sneijder daarentegen weinig van te zien.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:00:44 #297
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52514642
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij speelt gewoon erg sterk, veel goeie harde passing, is overal op het veld met zijn gejaag, en doet defensief en aanvallend erg energiek zijn werk. Sneijder daarentegen weinig van te zien.
Ik vond Drenthe aan het begin maar matig spelen, zijn doelpunt maakte veel goed. Sneijder had ook een aardige pegel van buiten de 16 die maar net de goal miste.
pi_52515125
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Ik vond Drenthe aan het begin maar matig spelen, zijn doelpunt maakte veel goed. Sneijder had ook een aardige pegel van buiten de 16 die maar net de goal miste.
Over het geheel gezien zie ik veel goeds van hem, hij is echt aanwezig met die typische drive van hem, kent totaal geen plankenkoorts. Snap Schuster alleen niet, bij corners of vrije trappen lijkt het erop dat Drenthe als libero dient om de counter eruit te halen. En die goal was echt mooi.

Real oogt defensief niet erg sterk, maar de tegengoals zie ik geen betrokkenheid van Drenthe ondanks dat ie linksback speelt. Sneijder is mij te onzichtbaar als spelverdeler, Guti is er nu ingekomen, volgens mij voor hem.
pi_52515222
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een doelpunt !

http://www.d1g.com/video/show/?id=1272510
pi_52515327
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een doelpunt !

http://www.d1g.com/video/show/?id=1272510
Een heel aardige goal
pi_52515340
Wat een geweldig doelpunt zeg. Die poetst gelijk de 'vraagtekens' van zijn transfer naar Real weg. Leuk voor die jongen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')