quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En het Webster arrest dan? Dat is toch wat anders?
quote:Webster maakte gebruik van een gat in de FIFA-wetgeving waarin staat dat een speler onder de 28 in het vierde jaar van zijn contract zijn verbintenis kan opzeggen, mits hij de club het salaris van het laatste contractjaar overmaakt ter compensatie.
Dan is het dus een hype.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:38 schreef DIGGER het volgende:
Hype of Trend? Liever iets wat heel snel uitsterft.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:55 schreef Suijk het volgende:
Het is in het leven geroepen om toe te passen in een onoverkomelijk arbijdsconflict. De KNVB zal hier ook niet op zitten te wachten (dat iedereen maar te pas en te onpas zo'n zaak begint) en zal volgens mij de club gewoon in het gelijk stellen, zowel bij Drenthe als bij Suarez.
quote:ZEIST - Tim Bakens en RKC Waalwijk moeten nog even geduld hebben. Volgende week volgt de uitspraak in de spoedarbitrage, die door Bakens is aangespannen tegen RKC om een transfer af te dwingen naar Heracles Almelo.
Hij zegt zich zowel sportief als financieel te kunnen verbeteren. Bakens kan in Almelo een contract voor drie jaar tekenen tegen een hoger salaris. Donderdagavond werd de zaak in Zeist behandeld.
RKC weigert mee te werken aan een transfer. Sterker nog: RKC heeft Bakens zelfs een verbeterd contract aangeboden. Bakens speelde in twee seizoenen 31 wedstrijden voor de Waalwijkers, die komend seizoen in de eerste divisie uitkomen.
Sigi Lens zit bij Pro Athlete, waarvan hij een van de oprichters is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef mcyodogg het volgende:
Hebben al die jongens een persoonlijke vertegenwoordiger, of zijn die zaakwaarnemers lid van een grotere agency?
Zelden dat zoveel fans zo massaal op 1 lijn zitten, ongeacht van welke club ze fan zijn en of het dus ook wel of niet een speler van eigen club betreft.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Laten we dus hopen dat resprectievelijk RKC, Groningen en Feyenoord winnen.
Dan wel een "Centraal arbitragezaken geruchten" en een "Centraal bevestigde arbitragezaken" topicquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Kunnen hier onderhand naast het "Transfergeruchten" en "Bevestigde Transfers" topic een "Centraal Arbitragezaken" topic openen...
Is niet rechtsgeldig, rechtsgang is altijd mogelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
Kan je in ee ncontract laten opnemen dat je geen arbitragezaak/iets onaardigs tegen de club mag doen? Of is het dan niet rechtsgeldig?
Het is geen beleidsbeslissing van de KNVB hoor, zo'n zaak. Het zijn drie onafhankelijke juristen in zo'n commissie, die gewoon het arbeidsrecht toepassen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:55 schreef Suijk het volgende:
Het is in het leven geroepen om toe te passen in een onoverkomelijk arbeidsconflict. De KNVB zal hier ook niet op zitten te wachten (dat iedereen maar te pas en te onpas zo'n zaak begint) en zal volgens mij de club gewoon in het gelijk stellen, zowel bij Drenthe als bij Suarez.
Iwan mocht jaren geleden al van Roda naar Feijenoord door een arbitragezaak.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:55 schreef Suijk het volgende:
Het is in het leven geroepen om toe te passen in een onoverkomelijk arbeidsconflict. De KNVB zal hier ook niet op zitten te wachten (dat iedereen maar te pas en te onpas zo'n zaak begint) en zal volgens mij de club gewoon in het gelijk stellen, zowel bij Drenthe als bij Suarez.
Die krijgen dan even een paar hele zware weekjes, elke beslissing wordt compleet onder de loep genomen en breeduit uitgemeten in de pers.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is geen beleidsbeslissing van de KNVB hoor, zo'n zaak. Het zijn drie onafhankelijke juristen in zo'n commissie, die gewoon het arbeidsrecht toepassen.
Volgens mij waren er in de jaren 70 al arbitrage zaken. Ik zal even nazoeken, speler van Twente naar PSV geloof ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Iwan mocht jaren geleden al van Roda naar Feijenoord door een arbitragezaak.
Hoe kan iets wat er al jaren is bij deze zomer blijven?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is een belachelijk iets, en hopelijk blijft het bij deze zomer. Je tekent zo'n contract toch zelf of niet?
Snap ik, maar ze dienen het wel in bij de KNVB, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is geen beleidsbeslissing van de KNVB hoor, zo'n zaak. Het zijn drie onafhankelijke juristen in zo'n commissie, die gewoon het arbeidsrecht toepassen.
quote:Van Noortwijk overweegt arbitragezaak
De zaakwaarnemer van AZ-aanvaller Danny Koevermans, Bas van Noortwijk, sluit het aanspannen van een arbitragezaak niet uit.
De vraagprijs van AZ voor de voormalig Spartaan van 7 miljoen euro is nog altijd ongewijzigd.
Danny Koevermans verhuist vooralsnog niet naar Turkije. Berichten dat de Schiedammer in de belangstelling van Fenerbache en Galatasaray zou staan worden door Koevermans’ zaakwaarnemer ontkent. Feyenoord heeft al laten blijken interesse in Koevermans te hebben.
Het zijn er dit seizoen toch wel veel meer dan andere jaren? Of er is dit jaar meer aandacht voor, kan ook.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe kan iets wat er al jaren is bij deze zomer blijven?
Die zullen eerst wel ff wachten wat de uitspraak zal zijn in de zaak Suarez.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Mooi_boy het volgende:
Ok, het voetbal gaat dus kapot...
[..]
Lang leve het Zuid-Amerikaanse voetbal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef sjimz het volgende:
Wat ook raar is tegenwoordig, is dat het mogelijk is dat een club geen eigendom van een speler is maar een bedrijf zoals MSI bij Tevez.
Dit is ook een zorgelijke ontwikkeling.
Alsof clubs dat ook doen. Kijk maar naar Lindenbergh bijvoorbeeld. Contracten in het voetballen zeggen helemaal niks. De waan de dag regeert en zal blijven regeren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
contracten heb je te respecteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |