abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52147839
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Kunnen hier onderhand naast het "Transfergeruchten" en "Bevestigde Transfers" topic een "Centraal Arbitragezaken" topic openen...
Dan wel een "Centraal arbitragezaken geruchten" en een "Centraal bevestigde arbitragezaken" topic
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:45:41 #27
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52147902
In Rotterdam zijn ze er ook niet vies van om een speler op te naaien voor een arbitragezaak (forgot Tomek Iwan?).

Schijnt dat Tim Janssen ook een arbitragezaak heeft/gaat aanspannen tegen RKC omdat hij persé naar Roda wilt. Hadiour is akkoord met Roda (komt die nu niet komt die volgend seizoen), maar Willem II eist een absurde transfersom.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52147928
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
Kan je in ee ncontract laten opnemen dat je geen arbitragezaak/iets onaardigs tegen de club mag doen? Of is het dan niet rechtsgeldig?
Is niet rechtsgeldig, rechtsgang is altijd mogelijk.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:47:27 #29
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_52147952
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:55 schreef Suijk het volgende:
Het is in het leven geroepen om toe te passen in een onoverkomelijk arbeidsconflict. De KNVB zal hier ook niet op zitten te wachten (dat iedereen maar te pas en te onpas zo'n zaak begint) en zal volgens mij de club gewoon in het gelijk stellen, zowel bij Drenthe als bij Suarez.
Het is geen beleidsbeslissing van de KNVB hoor, zo'n zaak. Het zijn drie onafhankelijke juristen in zo'n commissie, die gewoon het arbeidsrecht toepassen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:47:50 #30
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52147968
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:55 schreef Suijk het volgende:
Het is in het leven geroepen om toe te passen in een onoverkomelijk arbeidsconflict. De KNVB zal hier ook niet op zitten te wachten (dat iedereen maar te pas en te onpas zo'n zaak begint) en zal volgens mij de club gewoon in het gelijk stellen, zowel bij Drenthe als bij Suarez.
Iwan mocht jaren geleden al van Roda naar Feijenoord door een arbitragezaak.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52148002
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:47 schreef Pool het volgende:

[..]

Het is geen beleidsbeslissing van de KNVB hoor, zo'n zaak. Het zijn drie onafhankelijke juristen in zo'n commissie, die gewoon het arbeidsrecht toepassen.
Die krijgen dan even een paar hele zware weekjes, elke beslissing wordt compleet onder de loep genomen en breeduit uitgemeten in de pers.
pi_52148043
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:47 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Iwan mocht jaren geleden al van Roda naar Feijenoord door een arbitragezaak.
Volgens mij waren er in de jaren 70 al arbitrage zaken. Ik zal even nazoeken, speler van Twente naar PSV geloof ik.
pi_52148048
Het is een belachelijk iets, en hopelijk blijft het bij deze zomer. Je tekent zo'n contract toch zelf of niet?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:52:48 #34
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52148144
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is een belachelijk iets, en hopelijk blijft het bij deze zomer. Je tekent zo'n contract toch zelf of niet?
Hoe kan iets wat er al jaren is bij deze zomer blijven?
Planning:
-
pi_52148841
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:47 schreef Pool het volgende:

[..]

Snap ik, maar ze dienen het wel in bij de KNVB, dat bedoel ik eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52151312
Ok, het voetbal gaat dus kapot...
quote:
Van Noortwijk overweegt arbitragezaak

De zaakwaarnemer van AZ-aanvaller Danny Koevermans, Bas van Noortwijk, sluit het aanspannen van een arbitragezaak niet uit.

De vraagprijs van AZ voor de voormalig Spartaan van 7 miljoen euro is nog altijd ongewijzigd.

Danny Koevermans verhuist vooralsnog niet naar Turkije. Berichten dat de Schiedammer in de belangstelling van Fenerbache en Galatasaray zou staan worden door Koevermans’ zaakwaarnemer ontkent. Feyenoord heeft al laten blijken interesse in Koevermans te hebben.
pi_52151692
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hoe kan iets wat er al jaren is bij deze zomer blijven?
Het zijn er dit seizoen toch wel veel meer dan andere jaren? Of er is dit jaar meer aandacht voor, kan ook.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52151731
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Mooi_boy het volgende:
Ok, het voetbal gaat dus kapot...
[..]
Die zullen eerst wel ff wachten wat de uitspraak zal zijn in de zaak Suarez.

Als Suarez wint dan springt het licht natuurlijk direct op groen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52155479
Als al deze zaken negatief uitpakken voor de zaakwaarnemers, houden ze zich hopelijk een tijdje koest.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:57:05 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52155627
edit
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52156029
Goed om te lezen dat de meesten hier er ook tegen zijn. Spelers/zaakwaarnemers/ andere belangenbehartigers denken tegenwoordig zo maar even dat een contract niets voorstelt. De voetbalwereld is een rare wereld met grote vergoedingen voor spelers, maar contracten heb je te respecteren.
That's all folks!
pi_52156058
Wat ook raar is tegenwoordig, is dat het mogelijk is dat een club geen eigendom van een speler is maar een bedrijf zoals MSI bij Tevez.
Dit is ook een zorgelijke ontwikkeling.
pi_52156121
2007, het jaar van de arbitragezaak. .
Hoi.
pi_52156152
Hoe gaat dat eigenlijk? Gaat zo'n bedrijf ook scouten en zegt tegen zo'n speler of vader 'Hee, hier heb je een pak geld, wij helpen je bij je opleiding, alleen hebben we wel 80% van je transferrechten'?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52156615
Ruud Berger is ook zo'n arbitragedreighoer.
pi_52157063
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef sjimz het volgende:
Wat ook raar is tegenwoordig, is dat het mogelijk is dat een club geen eigendom van een speler is maar een bedrijf zoals MSI bij Tevez.
Dit is ook een zorgelijke ontwikkeling.
Lang leve het Zuid-Amerikaanse voetbal.

Wat betreft die arbitragezaken hier in Nederland, ik hoop dat die spelers hun zaak allemaal verliezen.
pi_52157397
Poll: Wie gaat z'n arbitragezaak winnen?
  • Luis Suárez
  • Royston Drenthe
  • Danny Koevermans
  • Afonso Alves
  • Karl Noten
  • NIEMAND
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_52157666
    Houd je poll eens buiten mijn topic svp, als je hem doet doe hem dan ook serieus, het is hier geen ONZ
    pi_52163063
    Vab Bakens en Janssen kan ik het nog wel begrijpen na zo'n onverwachte degradatie. Maar ja, beroepsrisico? Je carriere planning kan in ieder geval de prullenbak in als je moet blijven .
    pi_52163305
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
    contracten heb je te respecteren.
    Alsof clubs dat ook doen. Kijk maar naar Lindenbergh bijvoorbeeld. Contracten in het voetballen zeggen helemaal niks. De waan de dag regeert en zal blijven regeren.
    Spelers hebben groot gelijk als ze bij een beter aanbod willen verkassen. Ze spelen voor geld en zoveel mogelijk geld verdienen is voor allen het ultieme doel. Meestal wordt een verkopende club er ook beter van. Als ik het bij Feyenood voor het zeggen had en iemand had 12 miljoen over voor Drenthe, zou ik er een strik omheen doen en hem persoonlijk afleveren. Maar nee, Feyenoord wil nog meer en straks raken ze hem aan de straatstenen niet meer kwijt. Van hetzelfde laken en pak bij Suarez. Groningen koopt hem voor een prikje en kan het drie-, viervoudige voor hem krijgen, maar wil daar nog het dubbele van. Je kunt ook overdrijven.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')