Tof. Moet je doen. Vanavond na een bezoekje aan neefje gaan we nog even over den kermis. Tenzij mijn gezondheid het niet toelaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:42 schreef MdO82 het volgende:
We zijn er eigenlijk nog nooit geweest, dus gaan maar eens kijken
Heb je nu gewoon griep gehad of is er wat anders loos ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tenzij mijn gezondheid het niet toelaat.
Hersenschudding.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:43 schreef MdO82 het volgende:
Heb je nu gewoon griep gehad of is er wat anders loos ?
Oh ja, dat had ik gelezenquote:
Zeker 10 dagen. Daarom de afgelopen 2 weken thuis geweest. Maar gisteren ging ik werken van 8 tot ongeveer half 12 en het ging gewoon niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef MdO82 het volgende:
Oh ja, dat had ik gelezen :S soms een geheugen als een zeef maar verder...
Heeft de dokter al gezegd hoelang dit kan blijven ?
Thnx D.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:46 schreef Dalamar het volgende:
Sterkte.
Het is mijn 4e tante ervaring. Ik weet het.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:33 schreef Frazz het volgende:
Goedemorgen.
Sterkte Kuuk met je hersenschudding en gefeliciteerd met je neefje. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat oom/tante worden errug leuk kan zijn.
Ja hoi, waar is de link dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef Frazz het volgende:
Onze nieuwste Breda dame heeft zojuist een fotoboek gekregen
Met een beetje mijn hulp
Wees blij gek, je hebt gewoon lekker lang vakantie! Zie het positief! 14.gifquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Heb verdomme een uur moeten wachten bij de huisarts trouwens. En dat voor een verwijskaartje naar de röntgenafdeling en het bloedprikding. Wat werk betreft moet ik het rustig opbouwen. Vandaag beginnen met een uurtje, dus over 40 minuten kan ik weer naar huis.
Puik!quote:
Hehehe. Mja, dat wel op zich.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:13 schreef veldmuis het volgende:
Wees blij gek, je hebt gewoon lekker lang vakantie! Zie het positief! 14.gif
En jouw fotoboek staat op de beginpagina?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef Frazz het volgende:
Onze nieuwste Breda dame heeft zojuist een fotoboek gekregen
Met een beetje mijn hulp
Mijn fotoboek is onbelangrijk johquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef JDude het volgende:
[..]
En jouw fotoboek staat op de beginpagina?
(linkje is fotoboek.fok.nl, je bent /frats vergeten).
Vanavondquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef henriekje het volgende:
Kuuske gefeliciteerd met je neefje! Enne wanneer ga je het bewonderen?
Ja is wel handig. Maar knuffeldieren kan je ook bij de Bart Smit scoren hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanavond. Straks even een tof knuffeldier scoren bij de Prenatal.
Ik help je welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:24 schreef henriekje het volgende:
Oke leuk! Fok nog niet zo eenvoudig dan ik dacht, maar goed ga me best doen!
Naar Prenatal kan ik met de auto. Bart Smit valt niet bij te parkeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef Frazz het volgende:
Ja is wel handig. Maar knuffeldieren kan je ook bij de Bart Smit scoren hoor.
Koffie drinken met de family card?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Naar Prenatal kan ik met de auto. Bart Smit valt niet bij te parkeren.
En daar kan ik ook even naar IKEA.
Ik wou net zeggen, het pakeren is op de WB veel makkelijk dan in de stadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Over een tijdje weet je niet beter.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:24 schreef henriekje het volgende:
Oke leuk! Fok nog niet zo eenvoudig dan ik dacht, maar goed ga me best doen!
En niet naar de Media zekerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb haar fotoboek aangemaakt!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Over een tijdje weet je niet beter.
[su]zei de man zonder fobo[/sub]
Die heb ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |