Dan is het goed. Maar het klonk echt als zoeen Frats opmerkingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:37 schreef henriekje het volgende:
nee dat kwam van mezelf
Zég! Niet zo lelijk doen hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:30 schreef henriekje het volgende:
We gaan niet zoals kuukske en jdude worden.
En thuis had je nergens meer last van?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
En uhm, nee. Ik zit hier te duizelen en met hoofdpijn. Zo de huisarts contacteren.
Hier ben ik geconcentreerd bezig met cijfers en alles. En veel uitzoekwerk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:00 schreef veldmuis het volgende:
En thuis had je nergens meer last van?
We beginnen al aardig op elkaar te lijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan is het goed. Maar het klonk echt als zoeen Frats opmerking [afbeelding].
Ik bedoelde het ook niet zo gemeen hoor. Frats, leg H. eens uit hoe het werkt met PI's.quote:
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Ga over half uurtje naar huis.
Vanaf morgen Bruisend Ginneken![]()
Kermis wordt al opgebouwd!. Kermismeet?
Zomerfestival Ginneken 8 t/m 12 augustus
Tof.quote:
Yeah. Tot voorkort nog hoofdpijn. Het trekt net weg.quote:
Ginneken! Niet Hinniken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:05 schreef Swiffer het volgende:
hmm k ga ook maar eens bij de rondweg kijken.. gisteren waren we in t ginniken maar niet langs gereden
Lijkt mij op Spekkie ontschuldigd zichquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
soz?
waar staat uw huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef Swiffer het volgende:
ooh MdO tje kan je mij ook op de google map zetten of doet iemand anders dat? (weet nie meer)
Alles op zijn tijd ?? Niet voor mij weggelegdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:50 schreef Swiffer het volgende:
ja moet ook op zijn tijd, anders krijg je stress, en hoofdpijn enzo.. net als ik
Begin juli. Of wist je dat allang en zeg ik het ietwat ten overvloede?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:44 schreef MdO82 het volgende:
verhuisd ?? jullie sinds wanneer ??
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
Tof. Dan het nieuws: m'n schoonzusje ligt te bevallen, as we speak. En ik ga morgen naar de huisarts voor een verwijzing naar het ziekenhuis ofzo. Vandaag na +- 4 uurtjes werken was het weer hoofdpijntijd.
Ik heb alleen broers, die worden wat lastiger zwanger.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef Swiffer het volgende:
ooh leuk je schoonzus!! dus je wordt tante?? (of zus van Jdude die bezig is??:P)
Hehehe. Nah, dat echt werk blijft voorlopig voor ons nog wel buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef Dalamar het volgende:
En dan af en toe een keertje oppassen daar, dan kunnen JD en nij alvast wennen aan het "echte" werk
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb alleen broers, die worden wat lastiger zwanger.
Ja hoor, tuurlijk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw, vinden jullie mij nu al lief?
Doei!
Waar slaat dít nou weer op?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw, vinden jullie mij nu al lief?
Doei!
Nergensquote:
Ik zei toch iets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:15 schreef Kuukske het volgende:
Oké. Zeg dan gewoon "iets".
Tofjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:27 schreef MdO82 het volgende:
Zo kaart is geregeld, iedereen weer gehuisvest
Ja, dat bedacht ik me ook nadat ik al die tekst er (met paint) in had geklungeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:49 schreef veldmuis het volgende:
Maak m dan ook mooi 550breed en stop dan de tekst erin
Ik zeg het iedere dag tegen 'm. Hij luistert niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:55 schreef veldmuis het volgende:
Volgende keer moet je dan ook photoshop gebruiken!
Volgende keer als je het weer ziet pak dan de zweepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zeg het iedere dag tegen 'm. Hij luistert niet. [afbeelding]
Ik héb geen zweep. Wat denk je wel niet MdO. Dat wij ruige SMsex hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:58 schreef MdO82 het volgende:
Volgende keer als je het weer ziet pak dan de zweep![]()
Na ja we lezen af en toe van die verhalen hier......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik héb geen zweep. Wat denk je wel niet MdO. Dat wij ruige SMsex hebben?
Daar komt geen zweep aan te pasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:00 schreef MdO82 het volgende:
Na ja we lezen af en toe van die verhalen hier......
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef fransbreda het volgende:
ik heb geen vaste woon of verblijfplaats![]()
Je hebt een nieuw huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:56 schreef fransbreda het volgende:
mijn doos staat achter het station in de belcrum, maar ik hoef niet zo nodig op de kaart hoor dus bespaar je de moeite van het fotoshoppe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |