krijgen wij geen knuffel ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet naar Wenen gaan hè.. eigen schuld
*Geeft knuffel*
Kindjes die vragen..........quote:
* WhiteLightning zwijgtquote:
Zou niet durven te geven.. Kans dat de andere 20 mensen het eerst krijgen! En ze pakken geen worstebroodjes af van me!! Verdienen ze niet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is je faxnr, dan fax ik er nu een
haha, ja altijd van die hongerige gieren op de loerquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Zou niet durven te geven.. Kans dat de andere 20 mensen het eerst krijgen! En ze pakken geen worstebroodjes af van me!! Verdienen ze niet!![]()
Bij de naam Linebear had ik een vrouw verwacht maar na een kijkje in je profiel te hebben genomen wordt ik er niet warm op koud van als jij zegt dat je je kleren gaat uit doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef linebear het volgende:
maarre hier is het ook rustig. gelukkig mag ik over een uurtje naar huis toe. Kan ik al mijn kleren uit trekken, beetje verbrandt gisteren
snel gooi je koffie over je toetsenbord. scheelt weer wat tijdquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef Deceit het volgende:
Shit.. zit bijna door me reserveringen heen.. Betekent dat ik moet gaan archivieren en dan kan ik niet op de computer FOKKEN!
Gewoon niet zo hard werken dan !quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef Deceit het volgende:
Shit.. zit bijna door me reserveringen heen.. Betekent dat ik moet gaan archivieren en dan kan ik niet op de computer FOKKEN!
Ervaring mee ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
snel gooi je koffie over je toetsenbord. scheelt weer wat tijd
hmm de bekende [klerenuittrekfotoboekkijk modus]quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bij de naam Linebear had ik een vrouw verwacht maar na een kijkje in je profiel te hebben genomen wordt ik er niet warm op koud van als jij zegt dat je je kleren gaat uit doen![]()
Hij had geen fotoboekquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm de bekende [klerenuittrekfotoboekkijk modus]
oh jeej vaak zat, maar dan niet expres. en meer met bier eigelijkquote:
zowwwwwwwwwwww ben nog niet wakker geloof ikquote:
Heb ik 1 keer gehad met bier, de volgende dag kon ik mn toetsenbord weggooienquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh jeej vaak zat, maar dan niet expres. en meer met bier eigelijk
Koffietijdquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zowwwwwwwwwwww ben nog niet wakker geloof ik
ja gelijk einde oefening. altijd dacht ik , ik fix het wel even met een nat doekje ofzo. maar paar dagen later bleven toetsen hangen of werkte het weer eens niet. conclusie, geen bier op dezelfde tafel neerzetten als je toetsenbordquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gehad met bier, de volgende dag kon ik mn toetsenbord weggooien
Inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gelijk einde oefening. altijd dacht ik , ik fix het wel even met een nat doekje ofzo. maar paar dagen later bleven toetsen hangen of werkte het weer eens niet. conclusie, geen bier op dezelfde tafel neerzetten als je toetsenbord
nog 30 minuten en ik kan op de alcoholische tour gaan. bahquote:
Ja zeg dat gaat zomaar nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog 30 minuten en ik kan op de alcoholische tour gaan. bah
ja wie niet ? kunst is om hem niet om te gooienquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
InderdaadMaar ja ik zit graag met een biertje achter de pc
ja ik zal er eentje op je drinken, mischien wel 3 of 4quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja zeg dat gaat zomaar niet
Ik zit hier tot 19.00
Gelukkig maar! Ik tot half 6.. Maar moet overuren maken én vandaag heb ik er wel de puf voor! Ben ik niet de enige die tot laat moetquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja zeg dat gaat zomaar niet
Ik zit hier tot 19.00
ik zat op je knuffel te wachten, maar mocht het niet meer vragen van teardropquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:02 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik snap nu wat je bedoelde met even werken en niet meer weten waar het over gaat..
Heb ik nog wat gemist?
*Gooit dolfijntje*quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zat op je knuffel te wachten, maar mocht het niet meer vragen van teardrop
alweer die verekte dolfijn, ik bedoelde een andere knuffelquote:
Goed goed.... *geeft knuffel*quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alweer die verekte dolfijn, ik bedoelde een andere knuffel
10.30 ben ik begonnen dus kon nog wel een beetje uitslapen en de kater weg zien te werken van afgelopen zondagquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik tot half 6.. Maar moet overuren maken én vandaag heb ik er wel de puf voor! Ben ik niet de enige die tot laat moetHoelaat was je angefangen?
tot en met woensdag hier rond de 30 graden!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm het begint hier een beetje te druppelen buiten. t wordt dus een wet tshirt contest voor mij
Je hebt niets boeiends gemist.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:02 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik snap nu wat je bedoelde met even werken en niet meer weten waar het over gaat..
Heb ik nog wat gemist?
Niet zo slijmen hoor...quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hebt niets boeiends gemist.
Maar wij hebben jou wel gemist![]()
hier ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tot en met woensdag hier rond de 30 graden!
Hey dat was geen slijmen. Dat was een gemeende opmerking hoorquote:
en bij de rest lekker regen!quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en bij de rest lekker regen!
Hupquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en bij de rest lekker regen!
Fijne middag dan maar. Geniet van de regenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou Gasten en Dame,
ik ga langzamerhand afsluiten. mn onzichtbare regenpak aantrekken zeg maar
gegroet, tot morgen en maak je niett te druk
Geniet van je vrije dag en tot morgen wellicht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou Gasten en Dame,
ik ga langzamerhand afsluiten. mn onzichtbare regenpak aantrekken zeg maar
gegroet, tot morgen en maak je niett te druk
Wat doe je voor stage dan? Eigenlijk? Als ik dat mag vragen?quote:
quote:
Fijne dag nogquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fijne middag dan maar. Geniet van de regen
Jij luisterd vast naar QMusicquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:15 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Geniet van je vrije dag en tot morgen wellicht.
*Blért ondertussen mee met walking on sunshineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik blijf nog even hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |