Gelukkig maar! Ik tot half 6.. Maar moet overuren maken én vandaag heb ik er wel de puf voor! Ben ik niet de enige die tot laat moetquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja zeg dat gaat zomaar niet
Ik zit hier tot 19.00
ik zat op je knuffel te wachten, maar mocht het niet meer vragen van teardropquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:02 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik snap nu wat je bedoelde met even werken en niet meer weten waar het over gaat..
Heb ik nog wat gemist?
*Gooit dolfijntje*quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zat op je knuffel te wachten, maar mocht het niet meer vragen van teardrop
alweer die verekte dolfijn, ik bedoelde een andere knuffelquote:
Goed goed.... *geeft knuffel*quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alweer die verekte dolfijn, ik bedoelde een andere knuffel
10.30 ben ik begonnen dus kon nog wel een beetje uitslapen en de kater weg zien te werken van afgelopen zondagquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik tot half 6.. Maar moet overuren maken én vandaag heb ik er wel de puf voor! Ben ik niet de enige die tot laat moetHoelaat was je angefangen?
tot en met woensdag hier rond de 30 graden!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm het begint hier een beetje te druppelen buiten. t wordt dus een wet tshirt contest voor mij
Je hebt niets boeiends gemist.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:02 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik snap nu wat je bedoelde met even werken en niet meer weten waar het over gaat..
Heb ik nog wat gemist?
Niet zo slijmen hoor...quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hebt niets boeiends gemist.
Maar wij hebben jou wel gemist![]()
hier ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tot en met woensdag hier rond de 30 graden!
Hey dat was geen slijmen. Dat was een gemeende opmerking hoorquote:
en bij de rest lekker regen!quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en bij de rest lekker regen!
Hupquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en bij de rest lekker regen!
Fijne middag dan maar. Geniet van de regenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou Gasten en Dame,
ik ga langzamerhand afsluiten. mn onzichtbare regenpak aantrekken zeg maar
gegroet, tot morgen en maak je niett te druk
Geniet van je vrije dag en tot morgen wellicht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou Gasten en Dame,
ik ga langzamerhand afsluiten. mn onzichtbare regenpak aantrekken zeg maar
gegroet, tot morgen en maak je niett te druk
Wat doe je voor stage dan? Eigenlijk? Als ik dat mag vragen?quote:
quote:
Fijne dag nogquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fijne middag dan maar. Geniet van de regen
Jij luisterd vast naar QMusicquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:15 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Geniet van je vrije dag en tot morgen wellicht.
*Blért ondertussen mee met walking on sunshineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik blijf nog even hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |