Dat is wel heel raar inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:13 schreef OA het volgende:
*rare map verhaal*
Windowsquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:31 schreef covie het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar inderdaad![]()
Dat wordt dan maar weer verwijderen en opnieuw downloaden![]()
Oeh... ff naar Het grote Windows Vista topic [Deel 16] om te horen of dit een 'normaal' Vista probleem is...quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh... ff naar Het grote Windows Vista topic [Deel 16] om te horen of dit een 'normaal' Vista probleem is...![]()
![]()
Mijn post aldaar!quote:
Wie draait er nou Vista. XP is net een beetje stabiel bij mij, ik stap voorlopig niet over.quote:
Vista is hartstikke stabiel en afgezien van dit ene dingetje (wat misschien helemaal niet Vista gerelateerd is, al betwijfel ik dat....quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie draait er nou Vista. XP is net een beetje stabiel bij mij, ik stap voorlopig niet over.
Nopequote:Op maandag 6 augustus 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
Jort, regent het al bij jou?
Dat ja. Eenschquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie draait er nou Vista. XP is net een beetje stabiel bij mij, ik stap voorlopig niet over.
JeeJeequote:Op maandag 6 augustus 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...zeggen we geen gedag meer....![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...zeggen we geen gedag meer....![]()
![]()
![]()
had tegen MPG....quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorryik moet af en toe werken tussen het koffieën
door, heb net een week vakantie gehad.
![]()
Hi JJ![]()
GOEIE VAKANTIE GEHAD???????????quote:
Ohquote:
OA creatief met plaatjesquote:
Ik ook... dan is het tenminste vanavond niet zo warm in de sportschoolquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:08 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel besteld een portie onweer en een verkoelend avondje...
ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:07 schreef JortK het volgende:
Ik wil naar huis...
Hé! Doe es niet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:08 schreef Frutsel het volgende:
quote:
zo beter?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:08 schreef Frutsel het volgende:
met uitzondering van het Midden Oosten
vooralsnog alleen veel water inderdaadj.. veel onweer zit er nog niet inquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zag op de buienradar dat er dadelijk een shitload aan regen jouw kant op komt
quote:
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zag op de buienradar dat er dadelijk een shitload aan regen jouw kant op komt
huu, zoals het er daar uitziet, gaat het er hier precies langsopquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
meer shitload
It is comingquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
meer shitload
Ik denk dat ik binnen nu en 15 minuten de eerste druppels ga waerneemen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
huu, zoals het er daar uitziet, gaat het er hier precies langsop
Het is wel wat grijzer hier nog, maar wel lekker
Zit gewoon nog buiten
hoezeequote:Op maandag 6 augustus 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnen nu en 15 minuten de eerste druppels ga waerneemen!![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:35 schreef Frutsel het volgende:
mjah, zoals op de shitload van meteox te zien is, lijken de rode vlekken net voor de nederlandse grens te stoppen![]()
hete nachten.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:08 schreef Frutsel het volgende:
Zit je buiten beschaafd nederland?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:36 schreef covie het volgende:
Die regen is hier nog niet eens in de buurt.
wtf is the network factory nou weer?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:37 schreef covie het volgende:
[..]
nou TMF ook ja
Maar op dit moment TNF The Network Factory [afbeelding]
Ja maar weet Erwin Krol ooit weleens waar die het over heeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Kom maar door met die zon.
Erwin krol zei zaterdag dat ie geen flauw idee had wat voor weer het dinsdag zou worden hoorde ik op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |