Doe het dan terwijl je over je oppervlakkige leven nadenkt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:28 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
hahaha, ik ga niet stil zijn voor jou hoor, zielepietje!![]()
![]()
Ja, het is leuk als je er zelf eens niet het slachtoffer van bent, intellectueel uitgedaagde.quote:
Nederland telt plus minus 16.000.000 miljoen Nederlanders. Dan lijden er 16.000 aan de ziekte.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:55 schreef Brupje het volgende:
[..]
idd ridicuul! Voor een gemiddelde ziekte waar 1 op de 1000 mensen aan lijdt wordt een compleet concert gegeven, maar voor een bevolkingsgroep van 5-10% is een feestje uit den boze natuurlijk.
Gaan we weer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, het is leuk als je er zelf eens niet het slachtoffer van bent, intellectueel uitgedaagde.
zo oppervlakking ben ik niet hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Doe het dan terwijl je over je oppervlakkige leven nadenkt.
hey ouwe B.R.oekpoeper! Jij hier, incontinente infantiel!
dat moet ook juist, mijn uiterlijk verbergt mijn oh zo duivelse innerlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef PeZu het volgende:
satanic warrior ziet er niet echt duivels ja
Is ook niet veel anders. Een groep gefrustreerde Moslims zoeken gewoon weer een reden om homoseksuelen neer te rammen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar in hoeverre is de Pride nou anders dan, ik noem maar wat, het zomercarnaval ik Rotterdam? Want daar lopen mensen ook bijna naakt te zwieren met hun lichaam.
Ik heb je tuk! Jij bent die opvolger van Willy Vandersteen!quote:
uhm ja.. zonder dat ik homoseksualiteit als een ziekte wil omschrijven: ik zie in deze zin weinig verschil, in beide gevallen merk je in een bepaalde fase van je leven dat je het hebt, zonder dat je er zelf veel aan kan doen..quote:
Nee, pak er meer stripboeken bij, misschien geeft dat wel voldoening.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik heb je tuk! Jij bent die opvolger van Willy Vandersteen!
Ja en in rotterdam is het een reden om collectief elkaar de hersens in te slaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is ook niet veel anders. Een groep gefrustreerde Moslims zoeken gewoon weer een reden om homoseksuelen neer te rammen.
de losgemaakte bretel van je tuinbroek is een beter wapen misschien?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en in rotterdam is het een reden om collectief elkaar de hersens in te slaan.
Oftewel, WEDEROM!! is het nou een homo ding of een gewone-slachtpartij-na-evenement-in-de-grote-stad
Tsjongejonge
Ik ga met mn handtasje meppen hoor.
bij mij is 5% van 16.000.000 = 800.000.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nederland telt plus minus 16.000.000 miljoen Nederlanders. Dan lijden er 16.000 aan de ziekte.
Wanneer ik 5% neem van 16.000.000, kom ik op de helft van dezelfde 16.000 inwoners. Dus je vergelijking klopt van geen kant.
Dan nog: ziek zijn wordt je. Homo ben je.![]()
Nu overschat je POL en NWS enorm hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:40 schreef Floripas het volgende:
Er zijn in NWS en POL betere debatten over.
Ja, vooral als je 'eik' gaat gebruiken, waar gáát het dan nog over?!!!!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:39 schreef yvonne het volgende:
Wat een enorm hersenloze discussie eik.
Dat kan bijna niet anders, als je deze discussie ziet. Hierbij vergeleken ziet sneeuw nog zwart.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu overschat je POL en NWS enorm hoor
Ik ben lui, und?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, vooral als je 'eik' gaat gebruiken, waar gáát het dan nog over?!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Niet om het even hoor, maar 10% van 16.000.000 is nog altijd 1.600.000.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nederland telt plus minus 16.000.000 miljoen Nederlanders. Dan lijden er 16.000 aan de ziekte.
Wanneer ik 5% neem van 16.000.000, kom ik op de helft van dezelfde 16.000 inwoners. Dus je vergelijking klopt van geen kant.
Dan nog: ziek zijn wordt je. Homo ben je.![]()
Een ier die zich in elkaar laat meppen, hoax zeg ik je!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders, als je deze discussie ziet. Hierbij vergeleken ziet sneeuw nog zwart.
Tja idd, dat is idd nog niet bewezen en dat heeft Yvonne ookal aangestipt....maar goed dan blijft het in elkaar slaan van mensen nog steeds niet goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:45 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Wie zegt dat deze mensen mishandeld zijn om het feit dat ze homo zijn?
Als er met carnaval / kermis / whatever een ruzie is, staat er toch ook niet in de krant "Hetero's in elkaar geslagen" ?
Selectieve kutmedia:![]()
En nu?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan aan mij liggen maar als er iemand in elkaar geslagen wordt na Gaypride Zomercarnaval, en die persoon blijkt ook nog homo getint te zijn dan is voor mij het verband snel gelegd.
Maar dat zal ik wel zijn.
Wat dacht je van `Ook zaterdagnacht werden twee studenten aangehouden nadat zij een krans van het Homomonument in het water hadden geschopt. Zij zijn vastgezet voor openlijke geweldpleging.`quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een ier die zich in elkaar laat meppen, hoax zeg ik je!!
Als jou dat gelukkig maakt, prima!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Heeft absoluut niks met luiheid te maken. Simpel is een beter woord.
Ik vind het raar om het dan maar meteen als rede te zien voor het geweld.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan aan mij liggen maar als er iemand in elkaar geslagen wordt na de Gaypride, en die persoon blijkt ook nog homo te zijn dan is voor mij het verband snel gelegd.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:13 schreef Semisane het volgende:
Prima. Daar kan iedereen aan deel nemen. Of je groen geel bruin hetero homo of bi bent. Tevens is er geen sprake van uitdagend en provocerend gedrag. Dat wordt direct in de kiem gesmoord. En je hebt toch de landelijke roze zaterdag? Daar heb je niet genoeg aan?quote:Niet in amderdam nee, maar er zijn genoeg vissersdorpen waar ze een jaarlijks feest/optocht/wat dan ook hebben voor hun vissers en zelfs voor de eerste gevangen haring wordt jaarlijks wat georganiseerd.
En dan heb ik het nog niet eens over de plaatselijke voetbalclubs, carnavalsverenigingen enz enz.
Jij zoekt direct weer in de homo scene.quote:Wat bedoel je hiermee? Ben jij wel eens in een homobar lastig gevallen door een homo, die je probeerde te overtuigen dat homo zijn beter is dan hetero zijn? Als je dat claimt, dan durf ik nu wel te typen: "Je liegt"
Ten eerste kan ik je meegeven dat er vrouwen zijn die graag nagekeken WILLEN worden en toch het hoofd wegdraaien. De vrouwen die niet willen worden nagekeken, houden hier wel eens rekening mee door zich bijv. anders te kleden.quote:Ten eerste, kan ik je op een briefje geven dat er vrouwen zijn die idd het gevoel hebben dat ze op elke straathoek door de ogen van hetero mannen worden uitgekleed.
Ten tweede kan ik je op een briefje geven dat er maar bar weinig straathoeken zijn, waar elke man met elke andere man flirt...dat gebeurt niet eens in de reguliersdwarsstraat....ken je nagaan.
Ten derde kan ik je op een briefje geven dat je lult uit je nekkes.
Jep, 2 the point. Van mijn beeldspraak weinig overgebleven?quote:Vrij to the point toch? Maar vanje beeldspraak is weinig overgebleven....wat was jouw punt eigenlijk?
![]()
Precies hetzelfde, ik keur dit soort geweld af, ongeacht of het nou gaat om huidskleur of geaardheid. Het is wel zo dat mij persoonlijk homogeweld meer aangaat, omdat ik daar als persoon directer mee te maken heb.quote:
We komen er welquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, ik keur dit soort geweld af, ongeacht of het nou gaat om huidskleur of geaardheid. Het is wel zo dat mij persoonlijk homogeweld meer aangaat, omdat ik daar als persoon directer mee te maken heb.
he bij die laatste smiley heb je de verkeerde gekozen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:52 schreef Armageddon het volgende:
Je moet gewoon stoppen met die kransen en homo's. Het is nu wel duidelijk dat kransen en Marokkanen niet samen gaan. Net zoals homo's en Marokkanen.
Kransen
Homo's
Marokkanen!
Mooi.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, niet doen alsof het een subjectiviteit is, het is een feit.
Omdat kinderen en vrouwen niet vreemd zijn in de ogen van de meeste mensen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:50 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik vind het raar om het dan maar meteen als rede te zien voor het geweld.
Naar een kermis gaan veel kinderen. Als een kind in elkaar wordt geslagen, is dat dan meteen omdat het een kind is?
Bij een ladies night komen veel vrouwen, als er daar een paar worden geslagen, is het dan meteen omdat ze vrouw zijn ?
Waarom zou het bij homo's dan wel zo moeten zijn ?
Precies. Er wordt direct een onderscheid gemaakt door de media. Grote getale van het volk loopt er als een hondje achteraan en de homo's zeggen: zie je wel! Omdat we homo zijn!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:50 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ik vind het raar om het dan maar meteen als rede te zien voor het geweld.
Naar een kermis gaan veel kinderen. Als een kind in elkaar wordt geslagen, is dat dan meteen omdat het een kind is?
Bij een ladies night komen veel vrouwen, als er daar een paar worden geslagen, is het dan meteen omdat ze vrouw zijn ?
Waarom zou het bij homo's dan wel zo moeten zijn ?
Precies.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
We komen er welgeweld in al z'n verschijningsvormen hoort afgekeurd te worden.
En het is vreeswekkend te lezen hier dat het ontvangen van geweld als normaal wordt gezien "ja, dan had ik maar niet in een tutu door het park moeten lopen"
Het ís niet normaal!
Ook al. (Is in dit geval geweld wel geoorloofdquote:En de nederlandse pers moet een fikse schop onder d'r hol krijgen.
Eerlijk is eerlijk: het zou veel opvallender zijn geweest (en meer naar opzet ruiken) als tijdens een evenement als Gaypride nou uitgerekend een heterojongen slachtoffer was geworden van geweld.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat kinderen en vrouwen niet vreemd zijn in de ogen van de meeste mensen.
En in jouw voorbeelden, als er iemand in elkaar geslagen wordt bij een verzameling van die groep, dan is het in mijn ogen vrij makkelijk te zien dat eht hoogstwaarschijnlijk niet zomaar random iemand in elkaar slaan is, maar dat er een verband is tussen de groep en de mishandeling.
Wat niet uitsluit dat het waarschijnlijk ook voorkomt dat er iemand mishandeld wordt die toevallig homoseksueel is, maar waar het er niks mee te maken heeft..
En aan de gay parade kunnen geen groen geel bruin hetero homo of bi aan deelnemen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
[..]
Prima. Daar kan iedereen aan deel nemen. Of je groen geel bruin hetero homo of bi bent. Tevens is er geen sprake van uitdagend en provocerend gedrag. Dat wordt direct in de kiem gesmoord. En je hebt toch de landelijke roze zaterdag? Daar heb je niet genoeg aan?
[..]
[..]quote:Jij zoekt direct weer in de homo scene.Op ut werk en in de samenleving heb je ook homo's. En inderdaad is mij dat wel is gezegd. Niet één keer. Niet door één homo. Hij gaf er ook redenen bij. Ik denk dat jij die zelf wel kent.
Oh ja tuuuuuurlijk...jij als manzijnde gaat wel even vertellen dat vrouwen die zich een keertje luchtig kleden het wel leuk vinden om door elke man visueel te worden uitgekleed....nee jij kan lekker recht lullen wat krom is.quote:Ten eerste kan ik je meegeven dat er vrouwen zijn die graag nagekeken WILLEN worden en toch het hoofd wegdraaien. De vrouwen die niet willen worden nagekeken, houden hier wel eens rekening mee door zich bijv. anders te kleden.
Nou...vertel, waar liggen die straathoeken, parken en parkeerplaatsen dan wel? Dat er delen van parken en parkeerplaatsen Straathoeken heb ik zelf nog nooit van gehoord.quote:Ten tweede kan ik je meegeven dat er WEL straathoeken, parken, parkeerplaatsen langs de A wegen zijn waar elke man met een andere man flirt. Ow!
[..]quote:Ten derde wil ik van jou wel weten WAT ik uit mijn nek lul. Dat jij mijn mening niet deelt, prima. Dat jij het anders ervaart, prima. Ik ervaar het zo. Dat wil niet zeggen dat iedereen het zo MOET ervaren.
Idd, er is weinig van over gebleven, maar wat daar nou zo grappig aan is...quote:Jep, 2 the point. Van mijn beeldspraak weinig overgebleven?Wat mijn punt is:
Ah...dus aan 1 dag moet een doelgroep maar genoeg hebben? Op 1 dag maar ff de voetbal competitie er doorheen gooien? Of het wereldkampioenschap schaatsen?quote:Gay pride zou niet moeten. Daar hebben we een rose zaterdag voor. Wil je als MAN gedragen als meisje en je maakt het hard openbaar door 's nachts midden op straat kenbaar te maken, dan kun je een klap op je bek verwachten:
Wat bedoel je hiernou weer mee?quote:* ook kleine meisjes moeten vroeg naar bed
* het gedrag wordt niet getolereerd
* in Schubbekutteveen hoef je 's nachts als hetero ook geen lawaai te maken zonder een grote bek te krijgen of tegenwoordig een peer voor je muil. Idem voor homo. Hoef je niet voor naar Amsterdam
* zomaar een klap op je muil krijgen is zum kotzen. Ook het opzoeken van personen op ontmoetingsplaatsen en het aftuigen van deze personen is zum kotzen.
I dare you.quote:Kusje
quote:![]()
aaararggghhh, een homosexueel gedraagt zich niet als meisje (een lesbiënne dan weer wel).quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef Devlinsect het volgende:
Gay pride zou niet moeten. Daar hebben we een rose zaterdag voor. Wil je als MAN gedragen als meisje en je maakt het hard openbaar door 's nachts midden op straat kenbaar te maken, dan kun je een klap op je bek verwachten:
Oh ja dat zal het idd zijn...snel in een hokje stoppen want anders wordt het zo verwarrend.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:17 schreef Devlinsect het volgende:
Kijk, een provo homo.![]()
Het lijkt me wel duidelijk.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |