Doe het dan terwijl je over je oppervlakkige leven nadenkt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:28 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
hahaha, ik ga niet stil zijn voor jou hoor, zielepietje!![]()
![]()
Ja, het is leuk als je er zelf eens niet het slachtoffer van bent, intellectueel uitgedaagde.quote:
Nederland telt plus minus 16.000.000 miljoen Nederlanders. Dan lijden er 16.000 aan de ziekte.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:55 schreef Brupje het volgende:
[..]
idd ridicuul! Voor een gemiddelde ziekte waar 1 op de 1000 mensen aan lijdt wordt een compleet concert gegeven, maar voor een bevolkingsgroep van 5-10% is een feestje uit den boze natuurlijk.
Gaan we weer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, het is leuk als je er zelf eens niet het slachtoffer van bent, intellectueel uitgedaagde.
zo oppervlakking ben ik niet hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Doe het dan terwijl je over je oppervlakkige leven nadenkt.
hey ouwe B.R.oekpoeper! Jij hier, incontinente infantiel!
dat moet ook juist, mijn uiterlijk verbergt mijn oh zo duivelse innerlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef PeZu het volgende:
satanic warrior ziet er niet echt duivels ja
Is ook niet veel anders. Een groep gefrustreerde Moslims zoeken gewoon weer een reden om homoseksuelen neer te rammen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar in hoeverre is de Pride nou anders dan, ik noem maar wat, het zomercarnaval ik Rotterdam? Want daar lopen mensen ook bijna naakt te zwieren met hun lichaam.
Ik heb je tuk! Jij bent die opvolger van Willy Vandersteen!quote:
uhm ja.. zonder dat ik homoseksualiteit als een ziekte wil omschrijven: ik zie in deze zin weinig verschil, in beide gevallen merk je in een bepaalde fase van je leven dat je het hebt, zonder dat je er zelf veel aan kan doen..quote:
Nee, pak er meer stripboeken bij, misschien geeft dat wel voldoening.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik heb je tuk! Jij bent die opvolger van Willy Vandersteen!
Ja en in rotterdam is het een reden om collectief elkaar de hersens in te slaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is ook niet veel anders. Een groep gefrustreerde Moslims zoeken gewoon weer een reden om homoseksuelen neer te rammen.
de losgemaakte bretel van je tuinbroek is een beter wapen misschien?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en in rotterdam is het een reden om collectief elkaar de hersens in te slaan.
Oftewel, WEDEROM!! is het nou een homo ding of een gewone-slachtpartij-na-evenement-in-de-grote-stad
Tsjongejonge
Ik ga met mn handtasje meppen hoor.
bij mij is 5% van 16.000.000 = 800.000.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nederland telt plus minus 16.000.000 miljoen Nederlanders. Dan lijden er 16.000 aan de ziekte.
Wanneer ik 5% neem van 16.000.000, kom ik op de helft van dezelfde 16.000 inwoners. Dus je vergelijking klopt van geen kant.
Dan nog: ziek zijn wordt je. Homo ben je.![]()
Nu overschat je POL en NWS enorm hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:40 schreef Floripas het volgende:
Er zijn in NWS en POL betere debatten over.
Ja, vooral als je 'eik' gaat gebruiken, waar gáát het dan nog over?!!!!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:39 schreef yvonne het volgende:
Wat een enorm hersenloze discussie eik.
Dat kan bijna niet anders, als je deze discussie ziet. Hierbij vergeleken ziet sneeuw nog zwart.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu overschat je POL en NWS enorm hoor
Ik ben lui, und?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, vooral als je 'eik' gaat gebruiken, waar gáát het dan nog over?!!!!!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |