Gitaarquote:
ja maar misschien ga je er ooit nog wel op spelen (dat soort dingen dus)quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ken ik, vanavond wordt mijn Yamaha opgehaald, net nog even op gespeeld, damn, toch een fijn gitaartje...Maar ik speel er nooit op...
![]()
Ja, breng me nog ff aan het twijfelen jah!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja maar misschien ga je er ooit nog wel op spelen (dat soort dingen dus)
Pic ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:14 schreef Sloggi het volgende:
Cort Earth 70E
Google is je vriend...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pic ?
200-250 euro zoiets mag ook![]()
Liever 1 met cutquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Google is je vriend...
[afbeelding]
* TeleluvR mompelt iets over hoe je je vrouwen het liefst wilt....quote:
Ja, en rijkhout...quote:
Niet gedacht dat jij em zou snappen....quote:
http://bossus.com/index.asp?pg=1&tmp=153quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog tips voor een akoestische gitaar
Eisen:
geen van karton
owja en hij moet relax spelen
owja en op amp aan te sluiten zijn
enzo
Nee daar wil ik niet gezien mee wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://bossus.com/index.asp?pg=1&tmp=153
Hip!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee daar wil ik niet gezien mee worden
met een akkoestische gitaar ook niet
Maar ik wil zo'n gitaar omdat appel en niet om het geluid te kunnen simuleren
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, breng me nog ff aan het twijfelen jah!![]()
Ik ga er maar gewoon vanuit dat de verkoop een hoger doel heeft... al weet ik nu nog niet wat...![]()
Zoiets vind ik nietsquote:
Wel zonde, want het is een tof gitaartjequote:Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Heb hem dus te koop staan, en mijn Whammy ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ik vind ze ook niet bijzonder mooi, maar klinken doen ze welquote:
Je kan natuurlijk ook makkelijk beginnen en de onmogleijke akkoorden bewaren voor als je een beetje kan spelen ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef koejoeloek het volgende:
Ik heb me gitaar ook maar weer eens uit zijn standaard gehaald, om wéér een poging te doen het te gaan leren, middels het hele fijne boekje Play In A Day van Bert Weedon, hij werkt volgens het principe van opschuiven (weet de muzikale term niet) maar f-barré akkoord, eentje verder is f# etcetera. Ben op dit moment aan het vechten met het c-akkoord in barré wat een hoerig kut akkoord is dat om te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |