Pic ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:14 schreef Sloggi het volgende:
Cort Earth 70E
Google is je vriend...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pic ?
200-250 euro zoiets mag ook![]()
Liever 1 met cutquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Google is je vriend...
[afbeelding]
* TeleluvR mompelt iets over hoe je je vrouwen het liefst wilt....quote:
Ja, en rijkhout...quote:
Niet gedacht dat jij em zou snappen....quote:
http://bossus.com/index.asp?pg=1&tmp=153quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog tips voor een akoestische gitaar
Eisen:
geen van karton
owja en hij moet relax spelen
owja en op amp aan te sluiten zijn
enzo
Nee daar wil ik niet gezien mee wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://bossus.com/index.asp?pg=1&tmp=153
Hip!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee daar wil ik niet gezien mee worden
met een akkoestische gitaar ook niet
Maar ik wil zo'n gitaar omdat appel en niet om het geluid te kunnen simuleren
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, breng me nog ff aan het twijfelen jah!![]()
Ik ga er maar gewoon vanuit dat de verkoop een hoger doel heeft... al weet ik nu nog niet wat...![]()
Zoiets vind ik nietsquote:
Wel zonde, want het is een tof gitaartjequote:Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Heb hem dus te koop staan, en mijn Whammy ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ik vind ze ook niet bijzonder mooi, maar klinken doen ze welquote:
Je kan natuurlijk ook makkelijk beginnen en de onmogleijke akkoorden bewaren voor als je een beetje kan spelen ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef koejoeloek het volgende:
Ik heb me gitaar ook maar weer eens uit zijn standaard gehaald, om wéér een poging te doen het te gaan leren, middels het hele fijne boekje Play In A Day van Bert Weedon, hij werkt volgens het principe van opschuiven (weet de muzikale term niet) maar f-barré akkoord, eentje verder is f# etcetera. Ben op dit moment aan het vechten met het c-akkoord in barré wat een hoerig kut akkoord is dat om te pakken.
Nee, dat gaat dus niet, dan mis je een hele reeks akkoordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook makkelijk beginnen en de onmogleijke akkoorden bewaren voor als je een beetje kan spelen ?
Mja je kan elk akkoord op tig verschillende manieren pakken dus zoek gewoon de makkelijkste uit om te beginnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dus niet, dan mis je een hele reeks akkoordenEn bovendien, al doende leert men
Ook het moeilijke valt te leren, eerst maar eens paar dingetjes proberen te spelen ermee, en als het dan écht niet lukt, dan wil ik er misschien over nadenken om het anders te doen, maar daar ben ik net wat te eigenwijs voor, ik wil het gewoon kunnen zoals het daar staat aangegevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja je kan elk akkoord op tig verschillende manieren pakken dus zoek gewoon de makkelijkste uit om te beginnen![]()
Maar okee het is maar net wat je wil. Snel resultaat zien, of langer bezig zijn en hetzelfde resultaat krijgen op een moeilijkere manier
Gewoon doen wat je wil jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:45 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ook het moeilijke valt te leren, eerst maar eens paar dingetjes proberen te spelen ermee, en als het dan écht niet lukt, dan wil ik er misschien over nadenken om het anders te doen, maar daar ben ik net wat te eigenwijs voor, ik wil het gewoon kunnen zoals het daar staat aangegeven
Als ik resultaat wil, ga ik wel achter de piano zittenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je wil jaen moeilijke dingen veel oefenen word je alleen maar beter van dus dat kan geen kwaad
Maarja als beginner wil je vaak toch snel resultaat boeken omdat veel mensen anders afhaken dus vandaar
Goedzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:55 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Als ik resultaat wil, ga ik wel achter de piano zittenEn met bebloede vingers van het gitaar spelen, is een piano ook nog steeds speelbaar,plus krijgt die piano ook weer een mooi kleurtje
Ben niet zo van het snel resultaat, good work takes a while.
Ruilen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog een SG te koop... wel kopers, maar geen kopers met geld...![]()
En hier op Fok! al helemaal niet, niemand heeft hier geld...
Ja dag, dan zit ik opgescheept met een kut Les Paul!quote:
Niet persoonlijk naar jouw LP bedoeld, meer in zijn algemeenheidquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
Kut? Anders heel fijn gitaartje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |