deze dus...quote:Bij mijn huidige is dat niet het geval
maar bij een nieuwe die ik op het oog heb, moek eerst ff zien als ik hem ontvang he (en als ik hem koop )
maar goed, je moet dan eigenlijk een goede potmeter hebben om de output wat lager te schroeven voor cleane stukken? tenmisnte als ie gelijk je versterker zou oversturen als je signaal voluit stuurt.
correct me if i'm wrong
Die clip is echt briljantquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef TenWords het volgende:
ik ben een cover aan het maken van
david hasselhoff - jump in my car
GENIAAL NUMMER
Klinkt wel blij, krijgen we dat hier ook te zien?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef TenWords het volgende:
ik ben een cover aan het maken van
david hasselhoff - jump in my car
GENIAAL NUMMER
Nee, dat hoeft niet, het is niet zo dat je signaal zo sterk is dat het alles gelijk overstuurtquote:
ah, okequote:Op maandag 6 augustus 2007 13:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet, het is niet zo dat je signaal zo sterk is dat het alles gelijk overstuurt
Nog geen nieuws over de GEM, ik heb GAS!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef Neidropje het volgende:
stijl: http://nl.youtube.com/watch?v=hUYk-_b31mM
bouw er een, dan kom ik er ook.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:19 schreef Under_Score het volgende:
alweer een nieuwe
weet iemand nog goede oefenruimtes in de omgeving enschede/hengelo/almelo. ik ben zelf bekend bij planet-art en decibel of hoe je het ook schrijft.
het liefst iets centraals en niet te duur. we hebben wel een grote ruimte nodig.
hmz nee nog niet:) workin on itquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nog geen nieuws over de GEM, ik heb GAS!![]()
Ik ben al druk aan het verkopenquote:
zit in de concept fasequote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
bouw er een, dan kom ik er ook.![]()
Verkopen, bedoel ik dan...quote:
Ik heb zelf nog een SG te koop... wel kopers, maar geen kopers met geld...quote:
Is ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:44 schreef Cynic het volgende:
dingen verkopen is waardeloos. Ik heb net mijn Ibanez AFS77 tevoorschijn getoverd om foto's van te maken. Haal hem uit de koffer, speel er 3 noten op en denk: "ik wil hem eigenlijk gewoon houden"![]()
[afbeelding]
Ken ik, vanavond wordt mijn Yamaha opgehaald, net nog even op gespeeld, damn, toch een fijn gitaartje...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:44 schreef Cynic het volgende:
dingen verkopen is waardeloos. Ik heb net mijn Ibanez AFS77 tevoorschijn getoverd om foto's van te maken. Haal hem uit de koffer, speel er 3 noten op en denk: "ik wil hem eigenlijk gewoon houden"![]()
[afbeelding]
Dingen verkopen? das ziek!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Verkopen, bedoel ik dan...![]()
Paisley ben ik overigens mentaal nog niet aan toe om te verkopen...![]()
Ja, verdomme, mag ik me nog kunnen bewegen hier...quote:
wat voor yamaha?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ken ik, vanavond wordt mijn Yamaha opgehaald, net nog even op gespeeld, damn, toch een fijn gitaartje...Maar ik speel er nooit op...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |